کسب و کار

کلاس جهانی تولید

world-class-production

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کلاس جهانی تولید”

کلاس جهانی تولید

اسلاید 1: تهیه کننده: عطا شیرازیWorld class productionتولید در کلاس جهانی بسمه تعالی...

اسلاید 2: در ابتدا تولید در کلاس جهانی را تعریف میکنیم: شونی برگر اولین کسی بود که در سال 1982 از این واژه استفاده کرد که نشانی بر نو بودن این مفهوم است.بواژه ای است که برای تعریف بهترین تولید کنندگان در جهان به کار رفته است.به نوعی تولید در کلاسه جهانی یعنی انقلاب صنعتی دوم در زمینه ساخت.یک نگرش جهانی نسبت به بازار و روابط با مشتریان و ساخت در سطح جهانی

اسلاید 3: قبل از هر چیز میبایست به بیان استراتژی پرداخت: به طور خلاصه استراتژی تولید در کلاس جهانی این است که با محصولات رقابتی، کیفیت بالا، قیمت مناسب و ارائه خدمات عالی به مشتری، فعالیت کند.تولید در کلاس جهانی را به اختصار (wcm) می نامند.

اسلاید 4:

اسلاید 5: مولفه های اساسی ساختار کلی مدیریت در سازمان های جهان تراز؛

اسلاید 6: حال سوال اینجاست که راه هموار برای تولید در کلاس جهانی چیست؟پاسخ این سوال خیلی سادست؛ ورود به بازار تجارت جهانی> عامل زمینه ایاین مسئله یعنی رقابت در بازار های بین المللی که نیاز به یک برنامه استراتژیک دارد.

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید