سایرورزشی

کلاس مربیگری درجه C فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

صفحه 1:
las pl a 00 ف3 yarn و وی ‎Asian‏ ‏جمهوری اسلامی ایران كناباد - مرداد 1184 ene مربی بین المللی و مدرس فدراسیون فوتبال

صفحه 2:
بیل شنکلی (۱۹۷۰): 4 8 } ل فو تبا مسئله مرك و١0 ‎coms‏ ‏بسیار مهم تر از همه اینهاست

صفحه 3:
آنچه باید پیرامون كرم كردن و كشش بدانيم eas

صفحه 4:
كله تئوری گرم کردن ‎-١‏ جرا كرم مى كنيم؟ "'- جرا كشش مى دهيم؟ با ؟- كرم كردن صحيح كدام است؟

صفحه 5:
wig ‏ين‎ SB as 7 ree peor ‏آ‎ ‎3 ۱ ‏تمرکز فکر‎ -۳ Poy colt ‏ا بير‎ a ۳ با توپ- بدون توپ

صفحه 6:
ا 8 ‎A‏ ‏گرم کردن صحیح کدام است؟ ‎eee ee‏ 0 تماشاچی, بدون تماشاچی و ... ‎perro Pe Or pe eee yer eee Ee ١‏ ۱9[ بینی تمرین و مسابقه ۳ | | از آرام به سخت حرکات انفجاری لازم است ل ‎Cece‏ 1۹ 5 توجه به همة عضلات- همراه با توپ. استاندارد دك

صفحه 7:
۱ كشش ها در برنامه كرم كردن ها كنجانده مى شوئد. 0 ‏ا‎ ee Ure 3 a BY eee ew PY NWSE TERME erie) ‏انعطاف پذیری را افزایش داده و باعث بهیود اجرای حرکتی‎ ‏می گردد.‎ دامنه حرکتی مفصل را توسعه دادد و به این توسعه. از آسیب دیدگی مفاصل و عضلات پیشگیری می کند.

صفحه 8:
توضيحات بيشتر در مورد كشش ها 0 ‏ل حالت يروازى‎ ‏ا رت‎ Sia 6 errr ea 1 PEN el eeee ‏ا‎ Fa RED Ee CRTs |

صفحه 9:
انواع کشش: كشش بعد از خستكى موضعى و يا عدم فعاليت ‎Rel‏ كشش زيربيشينه. ‎١‏ ثانيه

صفحه 10:
بخش دوم 1 |ارتباط موثر مربى ارتباط موثر (انتخاب راه درست)

صفحه 11:
مقدمه: 4 توجه به قابلیت ارتباط موثر ( انتخاب راه درست) ۱ > نارسابى ارتباط * اهميت موضوع

صفحه 12:
هدف یلا ۰ مربی باید فرایند ارتباط را بداند 1 ve ne ١ محتوا 14 الف: سه بعد ارتباط ارسال و دريافت ييام ee ee il ‏ارتاط شامل در بخش است:‎ ‏۱-محتوا ۳ جوهر پیام ۳ معمولا کلامی است‎ FPS et team PU ei ee ee eee re ‏ا‎

صفحه 13:
5-56 7 6 wig

صفحه 14:
wig .. ارتباط | ‏رف‎ ae ۱ ‏مهارتهاى ارتباطى براى مربى‎ * ل 0 بهبود ارتباط غير كلامى

صفحه 15:
wig Daal ete) رل ۱۳۳۰ اعتقاد به اصول حرفه ای روبا نیست. ‎ede Sa‏ لت یت ‎

صفحه 16:
زمینه های کاربردی حرفه مربیگری ۱- شرایط بدنی ۲- آمادگی روانی ۳- توسعه تکنیک ۴- توسعه تاکتیک لصاوي اشرو ‎EA COR‏ ۶- مدیریت مسابقه ال ا لك توالت وب یی

صفحه 17:
wig آكاهى اساس تصميم كيرى است ‎Se CY‏ یی( ادلی تصفيء كبرى ميتنى بر عوارد ذيل است: 0ت ‎RCE NE We IVES‏ م ل 0-00

صفحه 18:
ی تن ‎-١‏ يك معلم ری بان ‏۳- یک برانگیزاننده ‏۴- یک مدیر اس ‎errr eS a‏ - يك انسان ‎gc Pere ‎

صفحه 19:
زر مهارت های مورد نیاز یک مربی ‎aa‏ الل ا ا 7 ۲- فیزیولوژی و آناتومی پایه 3 وا( 0 ‎ee we wl ries)‏ ل ‏۶- اصول یادگیری حرکات ‎۱ ne eae ‏تجزیه, تحلیل و بررسی آماری‎ -۸

صفحه 20:
سبك و شیوه مربیگری رد تس بی تفاوت دموکرات شناخت از ويزكى هاى يك مربى مى تواند ما را در مقايسه مرنيان راهتمابى كلد

صفحه 21:
‎costae 4 4‏ ‎we GH 5 5X9‏ * رهبری ۳ ا ل ل 50 در خلاق * مورد اعتماد * خوش بین * ثبات عاطفی * آكاهى و شناخت ‏7 وفاداری * همکاری ‎ ‎9 ۳

صفحه 22:
re yes) 0 * عدم وفادارى * عدم ثبات فكرى و عاطفى * خرده گیر و بهانه گیر بى نظم * خودخواه و بدخلق - بى نزاكت Pen ene oboe

صفحه 23:
Ais ‏بخش چهارم‎ اصول آموزش و مربيكرى با آموزش صحيح ‎ee Te‏

صفحه 24:
SSE eS) Ue Ted deel ‎.١‏ ايجاد تغييرات دائمى در اجراى بهتر حركات ۲ ایجاد تغدیرات دائمی در بهبود رفتار حرکتی ‎res re gee nrg‏ و ۱. بازی و یادگیری عادت خوب و بد ‏۲. با تمرین و بازی تحت راهنمایی های درست و ممانعت از بادگیری عادات بد ‎

صفحه 25:
00000 * اشتیاق 01 5 فرصت 5 تلاش 5 آگاهی

صفحه 26:
۱ es) 0200 Rey) ‏تکنیک و مهارت قابل قبول‎ 2500000 دانش و آكاهى

صفحه 27:
نقش معلم و مربی Ce ۱۳ en) el Nae 2 PN se) ‏داراى منطق‎ كدو ل تسل تیان 550 050 ee a ‏ا‎ ey پافشاری در ورزش

صفحه 28:
‎Pn Lee ET Tere Tle‏ شالك سازماندهی ‏۲ مشاهده ‏۳ نمایش مهارت های حرکتی و ایجاد انگیزه ‏جكونه مربى بازيكنان را بر مى انكيزد: ‎Ce ae ‏مثبت اندیشی‎ ۰۱ ‎2005-7-5 ١ ‏صوت مناسب‎ (۱ ‎٠١‏ ظاهر مربی اس ‎

صفحه 29:
سن سطح ۱ ers) -. ‏توانايى هاى بالقوه‎ ‏تعداد‎ دستياران

صفحه 30:
۱ ۲ ا | برنامه ريزى يك جلسه تمرين و بيشنهادات موثر زمین کامل ‎as‏ نيمه زمين سالن

صفحه 31:
wig BE ew ee bn re ny Bel ee يك ا ان " جه مدت زمان براى هر جلسه تمرين؟ ‎a)‏ " چند توپ؟ " کاور - قیف و ....

صفحه 32:
wig ee rer) لد سل ۱ ۱ Lee ei |۱۹ ee re eea Prine ee Neer e Teleco coh TC erie ‏در پایان جلسه تمرین به چه هدف خاصی قرار است ببریم.‎ ۱ Be Can Sete Te eee no آیا در برخورد نسبت به جلسات تمرینی و بازیکنان اعتماد به نفس و اطمینان کامل داریم؟

صفحه 33:
wig ار ۱ هیچ گاه این سه لحظه ‎ED)‏ ی

صفحه 34:
دم «| | ‏ا‎ TOY CVOTN POC ELY زمانی که حریف صاحب توپ است سس رفاع از حمله به دفاع و بالعكس س- >انتقال

صفحه 35:
حمله) سس که صاحب توب هستب 3-7 و ‎Pa RY.‏ * بازی سازی كل زدن مسج 3 بات يا ‎a‏ ‏تسیب ‏* عرض ‎jac‏ ‏وت وی قعیتهای مناسب قعیتهای تن 22001 5

صفحه 36:
‎(Ga) eer ey ed one er mre By‏ ار هدف: ‏به هم ريزى - جاگیری- جلوگیری از گل زدن ‏توجه به نكات عام شروع دفاع الف: كرفتن فضا ‏ب. با توجه به قدرت حریف می نوان: یی ون ‏* برگشتن به عقب زمین ۱ ‎1 ‎ ‏" تأثير روى كرفتن توي

صفحه 37:
Cee ee eed) ‏هدف:‎ ۱ جلوگیری از گل زدن 0ه ا ب: با توجه به قدرت حريف مى توان: تاكتيك يرس بركشتن به عقب زمين * کشاندن بازی به گوشه ها CEES NOMI Ele Roce oy تأثیر روی گرفتن توپ زمانى كه صاحب توب هستيم (حمله) سوت هدف: * بازی سازی * كل زدن جوجه به نكات عام شروع تهاجم م حفظ توپ 2

صفحه 38:
از حمله به دفاع و بالعکس (لحظة انتقال) ۰ 6/ هدف: ۳ تأکید بر سرعت ‎١‏ از حمله به دفاع: ‎ee ‏سرت قار وال اسه‎ ie ‏ا ل ا ا‎ Re a ‎0 COs ig ‏اولویت پاس بلند» مترصد دریافت در عمق, استفاده از فضای بدست آمده. ایجاد خلاقیت

صفحه 39:
از تدارك حمله تا حمله ار ‎eV.)‏ 00 پل زدن از محوطه جریمه خودی تا محوطه جریمه حریف eS Re eee SC ene uen ree eh ee Crore rn RUE eo) 00 2000 ds Cerne ‏ا‎ ‎Gin cays ‏کنترل خوب‎ - - بازی خوانی - جاگیری

صفحه 40:
۸ aS ۱ منظور و هدف از جاگیری باید فهمیده شود ا ا ل ل ل 200 رات کی را ‎Mee SIC ee RO eee ee Ce eran)‏ وس ‎ia‏ ‏۰ لحظه صحیح انتخاب جا ‏تست

صفحه 41:
/6 سازماندهى جلسات تمرين Pee Stet eee sek) 00 ae]

صفحه 42:
نكات مورد توجه 3 ۳ لا مدت تمرين ۳۳ | ‎ae‏ فیت و قابلیت أ توجه به سن, تجربه. كيفيت و قاب شيوه و روش ‏لا سایر ملاحظات ‎

صفحه 43:
هدف گاهی اهداف متعدد است و درم مس " برنامه و تفكر قبلى محل تمرین هام زمن تصف زمین و با -. فیاز تمرین چیست؟ همخوانى ‎Peed‏ برنامه ريزى براى هر بخش از تمرين * جلوكيرى از اتلاف وقت با تمرينات نا مربوط ا ل ا ا 00

صفحه 44:
oe) نان مج چند نفر هستند؟ مراجعه به لیست ۳ ‎a ۳‏ ۳ کار با تعداد محدود و توسعه منطقی آن ز ۱ استفاده از وسایل کمک آموزشی PERT eer ec Re ee See SESS SEDER ‏اه ییاز‎ © 2 Pee rs)

صفحه 45:
دزی دستياران * . تقسیم کار به توجه به اهداف یک مربی فهمیده به تنهایی موفق نیست ۰ کارایی کمک مربی لایق © تا رای سرا شيوه مربيكرى هنر اين جا است. 2 شناخت از علت بروز مشكلر ا ل ل ل

صفحه 46:
Ais Pepper Toe) bP) چند بخش کردن تمرين تغییر در شیوه اجرا تمرینات گروهی. خطی. فردی تیمی انتقال از زمین به مکان های دیگر

صفحه 47:
۸ نمونه ای از یک جلسه تمرین

صفحه 48:
جلسات تمرینی با تأکید بیشتر بر 2

صفحه 49:
mig مشکلات فوتبال لل ل كم منطقى وجود دارد

صفحه 50:
شیوه تجزبه و تحلیل ادزم مشكل جيست؟ * كميودها * نياز ها ‎ere‏ دم آا نارسائی ها در ارتباط با برنامه ‏لا كدام بازيكن ‏لكان تداك ‎27 ee S| ‎ue 55 0000‏ از مشكلات فوتبا ‎

صفحه 51:
mig

صفحه 52:
ادزم در اینجا ... به جند نمونه مسائل و مشكلات فوتبال و راه حل هاى ‎eee Scie‏

صفحه 53:
مرییان باید قادر باشند ... از ۱ © تشريح شک © بازى خوانى

صفحه 54:
wie عوامل كلددى وار فوتبال کودکان 00 شادی و نشاط آنهاست

صفحه 55:
۳9 ۱ 7 شناخت از کودک * وظیقه مربی ‎Celene Ce)‏

صفحه 56:
Ae a ‏زیر ۸ سال‎ ۱ ‏زير ۱۰ سال‎ ‏نگرش واقعی - عدم ثبات در تمرکز - نیاز به تمرین, ارتباط جمعی‎ JIT 35 ‏رشد همگون و متعادل- سازگاری- لذت از بازی- رفاقت- ارتباط‎ در فوتبال کودکان مهمترین اصل شادی و نشاط آنهاست

صفحه 57:
ذیل است: خش تمرین بچه هاء داشتن هماهنگی در موارد ذیل است: رس ببس ie 852 0 en ‏تعادل و ریتم‎ ٩ ‏ساده تر كردن هماهنكى تكنيك و تاكتب‎ ©

صفحه 58:
۰ اصل مهم در فوتبال کودکان 6/ ۱- بازی و شادی "- دوستان ۳- توجه یکسان 7 مردانكى و شرايظ برد و باخت ۵- تمرین *- تنوع ۷- لذت ۸- بازی برای خود 4- احترام ۰- وسائل

صفحه 59:
۵ عامل کلیدی در رشد فوتبال بچه ها ‎wis‏ ‏کل () عشق به توپ * تماس بیشتر با توپ 1 * توجه به کلیات * درگیر شدن در بازی

صفحه 60:
ه عامل كليدى در رشد فوتبال بجه ها تدم تا 2 ١ ‏دسترسى‎ * * دركير بازى

صفحه 61:
aa 0 ee SBC eel ot) ‏كليد ("1) انكيزه هاى روانى‎ ‏خود بازى‎ " " جوائز

صفحه 62:
wie ee Se TC eel) ‏بجه ها محور يادكيرى هستند‎ بنابراين ... * شادى

صفحه 63:
۸ ۳ ‏بت‎ ۱ eR Cn hy ‏ه‎ کلید (۵) ماجراجویی 5 ۱ 1 1 0 ابتکار عمل Lan!

صفحه 64:
mig eR rey ear Cre Ty i ayer cere) ۲- چگونگی حمله ‎-١١‏ نياز به انكيزه ۳- پاس با ارتفاع کم از دور ۱۲۳- اجازه سئوال ‎Ce. eed Sal‏ ۳- سادگی تمرین ۵- نگاه کردن ‏۶- حوصله و راه حل - ظرفيت ها الل مه ‎ers eae

صفحه 65:
4 عوامل اثركذار در اجرا عواملى كه مربيان بايد در اجراى مهارت هاى فوتبال بدانند

صفحه 66:
mig ا ۳ 5 ارت 00 ie كت pe ‏ل ا‎ peer ley ‏حفظ سلامتی و بهداشت‎

صفحه 67:
mig

صفحه 68:
فك

صفحه 69:
mig aS ‏لا‎ مشش آمادكى عمومى ‎er repens PETRY |‏ قل آمادكى جسمائى ل( غيرهوازى سرعت و استقامت سرعت قدرت و توان

صفحه 70:
با توجه به نوع حرکت در فوتبال حركات سريع و انفجارى در سرعت کوتاه ‎Be nC sod‏ ۰ متر سس زر سر قرار دادن تعقیب توب پرس در مرحله انتقال تحت فشار قرار دادن حريف تحمل ‎٩۰‏ دقیقه بازی طلم Crp ATP Crp گلیکوژن ‎ae‏ ‏عضلائی ‏یرت ‏عضلانى ‏وارد شدن ‎Bah‏ el ۳ غیرهوازی بدون حضور لاكتيك ‎a‏ ‏بدون حضور لاکتیک لك بدون حضور لاکتیک غيرهوازى با حضور لاكتيك غیرهوازی. هوازی با حضور لاکتیک هوازى مدت ied

صفحه 71:
شیوه های تمرینی ۱ سس باركيرى اپنتروال سرعت تکرار تمربن یا تکرار سرعت تمرین اینتروال به صورت كسترده تمرین استقامتی شديد حداكثر ‎17١‏ ضربه ۱۷۰-۳۰ 01110000 ل ۱۵۵-۷۰ ‎a‏ زگ( ‎ ‏فرايند اتأمين انرژی ‎a‏ ‏بدون حضور لاکتیک ‏غیرهوازی ‏بدون حضور لاکتیک ‎oo‏ مت بدون خصور لاکتیک ۳ ‎ ‏زمان ‎۱ ‎3 ‎۳-۰ ‎an ‎۴۵-۲ ‏ترش ‏۳۲-۸ ‎ ‎ied ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 72:
ee des ‏قدرت عمومى‎ * ‏ارب(‎ * قدرت ایستا Lo Grand challenge 0 ema Pert لا جنبه هاى روانى ا ‎ATS‏

صفحه 73:
6/ بخش دهم استفاده از منايع شايد كوجكترين منابع بهترين ابزارها باشند

صفحه 74:
استفاده از منايع ‎-١‏ جلسه تمرين ۲- مسابقه یا رقابت اس ‎mee eae car)‏ ك2 ‎١-١‏ زمين خط ‎aN ate‏ ادم 1-9 تجييزات ل->ه |" مخروط كوتاه و بلند " دروازه متحرك Sel hades il

صفحه 75:
ae ‏استفاده از منايع‎ 01000 SOR | CE TOPCaN PP oa) eee eral چوب های کوتاه a Clee Bo are eve eter es er wer ela ewn] ‏زمین های کوچک‎ ۴-۱ ۵-۱ آزمون متر- كرنومتر Bel more are ‏را‎

صفحه 76:
استفاده از منايع ‎7-١‏ مراقبت هاى يزشكى ايمنى وسايل بازيكنان وسايل و امكانات خارج زمين شرايط جوى نامناسب ‎8-١‏ جبران كمبود آب ‎PO eS ea‏ ‏۱۰-۱ لوازم شخصی ‎Notas‏ ‏'- جلسه نظرى ‎ ‎

صفحه 77:
6/ بخش یازدهم ۱۱۱ re eee | 4 ۲ . استعدادها همه جا هستند ۱

صفحه 78:
mig رن آمادكى ذاتى يا اكتسابى براى انجام برخى كارها ل ا ‎PPE Santen erp‏ انجام یک فعالیت ویژه مانند فعالیت ورزشی صنعتی پا هنری باشد ۳ Fe به كودكى يا نوجوانى اطلاق مى شودكه داراى استعداد خارق العاده اى براى اجراى يك ورزش خاص متاثر از ویژگیهای ورائتی معین می باشد.

صفحه 79:
۸ روش هاى استعداد يابى روش گزینش طبیعی ا ا ا ا ل يي ل لا ا ل ل لت 00 عوامل موثر در روش طبیعی است. روش گزینش علمی يك راه علمى كه افراد مستعد براساس توانائيهاى ذاتى و با روش علمى انتخاب مى شوند اين روش سريعتر به نتيجه مى رسد. تاريخجه Nore استعداديابى بدون برنامه مدون و بطور غير رسمى قبل از سال ‎191٠‏ ‎Fore‏ استعداديابى براساس برنامه هاى مدون و رسمى بعد از ‎191١‏

صفحه 80:
مشخصات دوره دوم -اروپای شرقی از پیشگامان بودند -برنامه استعداديابى منظم داشتند -عامل برترى آنها در دهه هاى ١6و١9‏ بوده -از1۹۸۰به بعد آمریکای شمالی و اروپای غربی نیز دست بکار شدند. ‎PE CS ee teen ne ed‏ مشخص مدار بودند( انتخاب رقابتی ) مبتنى بر انتخاب طبيعى بوده مدل شرقى مبتنی بر وجود نظام مشخص استعدادیابی علمی - سیستم مدار بودند ‎eR or SU BS ante eS ee NC Se Tit eB‏ برنامه استعداديابى در كشور كانادا 0 جهانى؛ آنترويومترى ( ييكرسنجى ) روانشناختى؛ ادراكى: حركتى واجتماعى ‎IS Fe em carrer ee‏ 20220 مرحله تکامل استعدادیابی و هدایت اقراد برگزیده و مستعد بسوی تیم های ملی

صفحه 81:
وان ‎ey‏ 210000000 #مشاوره دادن به یک کمیته کوچک مشورتی ۱۳ SPINS Renee Bll! #جمع آوری . تجزیه و تحلیل . تفسیر و ارزبابی نتایج و ارائه اطلاعات #خلاصله و جمع بندی الگوی استعدادیابی | tyres | شناسایی سس تمرین وفعالیت عمومی درمدارس استعداها و هدایت آنها | تمرین و فعالیت آموزشگاهی ‎ae‏ های مختلف ورزشی وباشگاهی

صفحه 82:
رت مرحله استعدایابی عمومی مرحله استعداديابى ويزه يا تخصصى ‎een Renee es WSK)‏ لا ۱ ۲ احتمالا نقش تعیین کننده کمتری در مقایسه بامراحل بعد و عوامل درگیر در آنها دارد عوافل فيه زر مر حله عمومى "وضعیت سلامتی با تاکید بر روی سیستم قلبی و عروقی و عضلانی " عوامل ذاتی وارثی: توجه به والدین و سابقه آنها ۱ MeL Ce oe a "بلوغ : توجه به بلوغ زودرس, دیررس ( قد-وزن)

صفحه 83:
كودكان زودرس با دبررسء كدام يكى؟ ‎AK a‏ #كودكان زودرس معمولا در دوران كودكى خود از نظر ورزشى Cee as اما کودکان دیررس شانس بیشتری دارند تا دراز مدت ( دوران بزرکسالی) در حد و اندازه های جهانی ظاهر شوند. زيرا ... #جهش رشد دوره نوجوانى خود را ديرترشروع كرده و مدت جهش رشد آنان طولانی تراست. #دوران رشد و تکامل آنان طولانی تراست. ‎ICR) CR er ete Re ie‏ ل ere ‏ا‎ ‎ere mere eee atta 01000 " بکارگیری ابزار دقیقتر

صفحه 84:
۸ عوامل مهم درانتخاب استعدادها ‎Alina‏ ‏سلامت کامل جسمانی وروانی بچه ها ‎ICI ENT ee‏ ]| ‎Te ee eee ee)‏ 1۳ ویژگی های ورائتی برجسته شرایط محیطی مناسب استفاده از متخصین علوم ورزشی و افراد مجرب یه ند ند نا ند

صفحه 85:
موارث مهم ... ۸ * شناسایی درست استعدادیابی با بکارگیری روش های مناسب 1 # كمك به شكوفايى استعدادها 0001 Tce ore node Rumene RRC Norte BRE ve PRO eens # تمرین به تنهایی تضمین کننده موفقیت فرد نیست عوامل محیطی و وراثتی ‎DS)‏ ا سس RCC eee ‏لا ا‎ We eke en teen # برنامه استعدادیابی را هدفدار کنیم. Recon Spe Seip een heen eS PR re een is ‎ee eel eee Recon sah etal‏ رك ‎ ‎ ‎

صفحه 86:
عوامل منحرف کننده استعدادها ” فشارها و تمايلات والدين ۱ ‏ا ا‎ Te a ۳ ee reese ae lee oS Lee eel ia Perce ae ۲۱ 0 heed Reno res Re ‏فوتبال‎ ” 00 ‏ا ل ا ا لل‎ els PaO) Sy ‏ا ا‎ eee te) 9۳0۳

صفحه 87:
Ah Rrop re re Ferree] ele Reeon rye] ‏از زیر ۷ سال تا زیر 1۶ سال‎ دویدن با توپ دریبل کردن پاس دادن ضربه زدن با سر شوت كردن کنترل کردن لك

صفحه 88:
استعدادیابی در فوتبال ادزم استعدادیابی درهلند ‎ccc) eer gen)‏ ل ‎Prec wp ye eye ara Cccp)‏ pe el eee ۱ lees Sandee Sy tl nced) ‏#اتکنیک. تاکتیک. عوامل جسمانى. عوامل روانى. سبك زندگی‎ ‏بازی. تاکتب‎ se Ce et ene) ane Site #اعادات كارء تغديه. استراحت. تعادل بين فوتبال و ديكر فعاليت هاء. سبك زندكى

صفحه 89:
مشکلات و پیچدکی های استعدادیابی در فوتبال ۸/۳ استعداد بازیکنان فوتبال یک سرمایه ثابت نیست بلکه پویا وپیچیده است. (تغييرتوانايى فردى بطور مداوم ) بخش بزركى ازارزيابى استعداد به نبوغ يا مربى بستكى دارد ا ال ل ل ا لي ل اه مناسب در جريان بازى بكار ببرد. (بازی فوتبال خود یک معلم است) | ere ‏استعدادیابی است‎

صفحه 90:
۱ نا Re ESS See)

صفحه 91:
مربیگری علم است یا هنو؟ ‎aa‏

صفحه 92:
۸ مرییگری علم است .... < شناخت سازگاری ها ی هورمونی ویژه < شناخت سازگاری های عصبی - عضلانی ویژه < شناخت سازگاری ها ی قلبی -عروقی ویژه ۱

صفحه 93:
... مربيكرى هنر است نيل به اهدافم تمرين بر اساس ‎wen‏ 0 تمام ‎ele)‏ ‏هاى علمى و شخصيتى مربى ۳ مربى بايد به طور جامع از تمام ظرفیت های خویش در جهت ‎Sees)‏ ‎Pee‏

صفحه 94:
mig ‏تمرین چیست؟‎ ‎Se) ENS Ga‏ بالگ السك كه طی آن فعالیت. ها به طور مکرر. تدریجی و ‎eg Feo GSS jo poe‏ ‎ABs (5-0 (isl 581 Ca gles (54 Stas ds Jas 63‏ ‎

صفحه 95:
ct poi Slant درس مر جح بهبود توانايى ادراكى 5201 توسعه مهارت هاى فردى توسعه مهارت هاى اجتماعى تقویت توانایی تکنیکی و تاکتیکی

صفحه 96:
دزی ی تمرینات عمومی تمرینات ویژه "ا تمرينات تكنيكى ‎eee‏ 2

صفحه 97:
Ais ‏ویژگی های تمرین‎ فرايندى ‎Te‏ یافته است cual jlo Gan ‏ا تم‎ 3 ‎Rove pene ee ev Pr)‏ فعالیتی مستمر و مداوم است

صفحه 98:
= اصول تمرين اضافه بار ‎SS‏ ی ‏ویژگی تمرین ‎vo‏ ‎ ‏اختصاصى يودن تمرين ‎ ‏ویژگی فردی ‎SS‏ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 99:

صفحه 100:
یک شوه مربیگری درز جرب ر تتیر اسر ورزشکار BAA peo) Cp ‏انتكاب وسايل‎ ‏مر سر‎ کنترل سازگاری ها بل

صفحه 101:
30 ساز كار ى (منحنى اجرا) فراجبراتى

صفحه 102:
كاهش 4 اصل اساسی برگشت به ‎eee ear‏

صفحه 103:

صفحه 104:
بازی خلاق برس بازيكن+ لوازم # اجرا: توسط خودشان لا كرود ها

صفحه 105:
در بازى خلاق تأكيد و تشويق بر روى ... ‎Eee ae‏ * حرکت با توپ. دویدن با توپ و رفتن در فضا 0 + كل زدن * نوآورى

صفحه 106:
“i ۱ ‏ك1‎ ‏اجرای عالی مهارت ها‎ " ‏درك تاكتيكى‎ ‏هنرمند در فریب‎ 7 قاطع در تصميم ” داراى قابليت ارتباط

صفحه 107:
Ah ‏م‎ I Set ee] 3 ‏ات‎ ie ee Se eal ‏ا م‎ " ارتقاء دانش مربيان " فراهم شدن شرایط برای رشد استعدادها ا ۱۳[ 00 re ee

صفحه 108:

صفحه 109:
mig

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان