صفحه 1:
las pl a
00 ف3
yarn
و وی Asian
جمهوری اسلامی ایران
كناباد - مرداد 1184
ene
مربی بین المللی و مدرس فدراسیون فوتبال
صفحه 2:
بیل شنکلی (۱۹۷۰):
4 8 }
ل
فو تبا
مسئله مرك و١0 coms
بسیار مهم تر از همه اینهاست
صفحه 3:
آنچه باید پیرامون
كرم كردن و كشش بدانيم
eas
صفحه 4:
كله
تئوری گرم کردن
-١ جرا كرم مى كنيم؟
"'- جرا كشش مى دهيم؟
با
؟- كرم كردن صحيح كدام است؟
صفحه 5:
wig
ين SB as
7
ree peor آ
3 ۱
تمرکز فکر -۳
Poy colt ا بير a
۳
با توپ- بدون توپ
صفحه 6:
ا 8 A
گرم کردن صحیح کدام است؟
eee ee 0
تماشاچی, بدون تماشاچی و ...
perro Pe Or pe eee yer eee Ee ١ ۱9[
بینی تمرین و مسابقه ۳
|
| از آرام به سخت حرکات انفجاری لازم است
ل Cece 1۹
5 توجه به همة عضلات- همراه با توپ. استاندارد
دك
صفحه 7:
۱
كشش ها در برنامه كرم كردن ها كنجانده مى شوئد.
0 ا ee Ure
3
a
BY eee ew PY NWSE TERME erie)
انعطاف پذیری را افزایش داده و باعث بهیود اجرای حرکتی
می گردد.
دامنه حرکتی مفصل را توسعه دادد و به این توسعه.
از آسیب دیدگی مفاصل و عضلات پیشگیری می کند.
صفحه 8:
توضيحات بيشتر در مورد كشش ها
0
ل حالت يروازى
ا رت Sia
6 errr ea
1 PEN el eeee ا Fa
RED Ee CRTs |
صفحه 9:
انواع کشش:
كشش بعد از خستكى موضعى و يا عدم فعاليت
Rel كشش زيربيشينه. ١ ثانيه
صفحه 10:
بخش دوم
1 |ارتباط موثر مربى
ارتباط موثر
(انتخاب راه درست)
صفحه 11:
مقدمه:
4 توجه به قابلیت ارتباط موثر ( انتخاب راه درست)
۱
> نارسابى ارتباط
* اهميت موضوع
صفحه 12:
هدف یلا
۰ مربی باید فرایند ارتباط را بداند
1 ve ne ١
محتوا 14
الف: سه بعد ارتباط
ارسال و دريافت ييام
ee ee il
ارتاط شامل در بخش است:
۱-محتوا ۳ جوهر پیام ۳ معمولا کلامی است
FPS et team PU ei ee ee eee re ا
صفحه 13:
5-56
7
6
wig
صفحه 14:
wig
.. ارتباط
| رف ae
۱
مهارتهاى ارتباطى براى مربى *
ل 0
بهبود ارتباط غير كلامى
صفحه 15:
wig
Daal ete)
رل ۱۳۳۰
اعتقاد به اصول حرفه ای
روبا نیست.
ede Sa لت یت
صفحه 16:
زمینه های کاربردی حرفه مربیگری
۱- شرایط بدنی
۲- آمادگی روانی
۳- توسعه تکنیک
۴- توسعه تاکتیک
لصاوي اشرو EA COR
۶- مدیریت مسابقه
ال ا لك
توالت وب یی
صفحه 17:
wig
آكاهى اساس تصميم كيرى است
Se CY یی( ادلی
تصفيء كبرى ميتنى بر عوارد ذيل است:
0ت
RCE NE We IVES م ل 0-00
صفحه 18:
ی تن
-١ يك معلم
ری بان
۳- یک برانگیزاننده
۴- یک مدیر
اس
errr eS a
- يك انسان
gc Pere
صفحه 19:
زر
مهارت های مورد نیاز یک مربی aa
الل ا ا 7
۲- فیزیولوژی و آناتومی پایه 3
وا(
0
ee we wl ries) ل
۶- اصول یادگیری حرکات
۱ ne eae
تجزیه, تحلیل و بررسی آماری -۸
صفحه 20:
سبك و شیوه مربیگری
رد تس
بی تفاوت
دموکرات
شناخت از ويزكى هاى يك مربى مى تواند ما را در مقايسه
مرنيان راهتمابى كلد
صفحه 21:
costae 4 4
we GH 5 5X9
* رهبری
۳
ا ل ل 50
در خلاق
* مورد اعتماد * خوش بین
* ثبات عاطفی * آكاهى و شناخت
7 وفاداری * همکاری
9 ۳
صفحه 22:
re yes)
0
* عدم وفادارى
* عدم ثبات فكرى و عاطفى
* خرده گیر و بهانه گیر
بى نظم
* خودخواه و بدخلق - بى نزاكت
Pen ene oboe
صفحه 23:
Ais
بخش چهارم
اصول آموزش و مربيكرى
با آموزش صحيح
ee Te
صفحه 24:
SSE eS) Ue Ted deel
.١ ايجاد تغييرات دائمى در اجراى بهتر حركات
۲ ایجاد تغدیرات دائمی در بهبود رفتار حرکتی
res re gee nrg و
۱. بازی و یادگیری عادت خوب و بد
۲. با تمرین و بازی تحت راهنمایی های درست و ممانعت از
بادگیری عادات بد
صفحه 25:
00000
* اشتیاق
01
5 فرصت
5 تلاش
5 آگاهی
صفحه 26:
۱ es)
0200 Rey)
تکنیک و مهارت قابل قبول
2500000
دانش و آكاهى
صفحه 27:
نقش معلم و مربی
Ce
۱۳ en)
el Nae
2 PN se)
داراى منطق
كدو ل تسل
تیان
550 050 ee a ا ey
پافشاری در ورزش
صفحه 28:
Pn Lee ET Tere Tle شالك
سازماندهی
۲ مشاهده
۳ نمایش مهارت های حرکتی و ایجاد انگیزه
جكونه مربى بازيكنان را بر مى انكيزد:
Ce ae
مثبت اندیشی ۰۱
2005-7-5 ١
صوت مناسب (۱
٠١ ظاهر مربی
اس
صفحه 29:
سن
سطح
۱ ers)
-. توانايى هاى بالقوه
تعداد
دستياران
صفحه 30:
۱ ۲ ا |
برنامه ريزى يك جلسه تمرين و بيشنهادات موثر
زمین کامل
as نيمه زمين
سالن
صفحه 31:
wig
BE ew ee bn re ny Bel ee
يك
ا ان
" جه مدت زمان براى هر جلسه تمرين؟
a)
" چند توپ؟
" کاور - قیف و ....
صفحه 32:
wig
ee rer)
لد سل ۱
۱ Lee ei
|۱۹ ee re eea
Prine ee Neer e Teleco coh TC erie
در پایان جلسه تمرین به چه هدف خاصی قرار است ببریم.
۱
Be Can Sete Te eee no
آیا در برخورد نسبت به جلسات تمرینی و بازیکنان اعتماد به
نفس و اطمینان کامل داریم؟
صفحه 33:
wig
ار ۱
هیچ گاه این سه لحظه
ED) ی
صفحه 34:
دم
«|
| ا TOY CVOTN POC ELY
زمانی که حریف صاحب توپ است سس رفاع
از حمله به دفاع و بالعكس س- >انتقال
صفحه 35:
حمله)
سس
که صاحب توب هستب
3-7
و
Pa RY.
* بازی سازی
كل زدن
مسج 3
بات يا
a
تسیب
* عرض
jac
وت وی
قعیتهای مناسب
قعیتهای
تن
22001
5
صفحه 36:
(Ga) eer ey ed one er mre By ار
هدف:
به هم ريزى - جاگیری- جلوگیری از گل زدن
توجه به نكات عام شروع دفاع
الف: كرفتن فضا
ب. با توجه به قدرت حریف می نوان:
یی ون
* برگشتن به عقب زمین
۱
1
" تأثير روى كرفتن توي
صفحه 37:
Cee ee eed)
هدف:
۱
جلوگیری از گل زدن
0ه
ا
ب: با توجه به قدرت حريف مى توان:
تاكتيك يرس
بركشتن به عقب زمين
* کشاندن بازی به گوشه ها
CEES NOMI Ele Roce oy
تأثیر روی گرفتن توپ
زمانى كه صاحب توب هستيم (حمله) سوت
هدف:
* بازی سازی
* كل زدن
جوجه به نكات عام شروع تهاجم
م
حفظ توپ
2
صفحه 38:
از حمله به دفاع و بالعکس (لحظة انتقال) ۰ 6/
هدف:
۳
تأکید بر سرعت
١ از حمله به دفاع:
ee سرت قار وال اسه ie
ا ل ا ا Re a
0 COs ig
اولویت پاس بلند» مترصد دریافت در عمق, استفاده از فضای
بدست آمده. ایجاد خلاقیت
صفحه 39:
از تدارك حمله تا حمله ار
eV.) 00
پل زدن از محوطه جریمه خودی تا محوطه جریمه حریف
eS Re eee SC ene uen ree eh ee Crore rn RUE eo)
00
2000 ds
Cerne ا
Gin cays کنترل خوب -
- بازی خوانی - جاگیری
صفحه 40:
۸
aS ۱
منظور و هدف از جاگیری باید فهمیده شود
ا ا ل ل ل 200
رات کی را
Mee SIC ee RO eee ee Ce eran) وس
ia
۰ لحظه صحیح انتخاب جا
تست
صفحه 41:
/6
سازماندهى جلسات تمرين
Pee Stet eee sek)
00 ae]
صفحه 42:
نكات مورد توجه
3
۳
لا مدت تمرين
۳۳ |
ae فیت و قابلیت
أ توجه به سن, تجربه. كيفيت و قاب
شيوه و روش
لا سایر ملاحظات
صفحه 43:
هدف
گاهی اهداف متعدد است
و درم مس
" برنامه و تفكر قبلى
محل تمرین
هام زمن تصف زمین و با -.
فیاز تمرین چیست؟
همخوانى
Peed
برنامه ريزى براى هر بخش از تمرين
* جلوكيرى از اتلاف وقت با تمرينات نا مربوط
ا ل ا ا 00
صفحه 44:
oe)
نان مج
چند نفر هستند؟
مراجعه به لیست ۳
a ۳
۳
کار با تعداد محدود و توسعه منطقی آن ز
۱
استفاده از وسایل کمک آموزشی
PERT eer ec
Re ee See
SESS SEDER اه ییاز ©
2 Pee rs)
صفحه 45:
دزی
دستياران
* . تقسیم کار به توجه به اهداف
یک مربی فهمیده به تنهایی موفق نیست
۰ کارایی کمک مربی لایق
© تا رای سرا
شيوه مربيكرى
هنر اين جا است.
2 شناخت از علت بروز مشكلر
ا ل ل ل
صفحه 46:
Ais Pepper Toe) bP)
چند بخش کردن تمرين
تغییر در شیوه اجرا
تمرینات گروهی. خطی. فردی تیمی
انتقال از زمین به مکان های دیگر
صفحه 47:
۸
نمونه ای از یک جلسه تمرین
صفحه 48:
جلسات تمرینی با تأکید بیشتر بر
2
صفحه 49:
mig
مشکلات فوتبال
لل ل كم
منطقى وجود دارد
صفحه 50:
شیوه تجزبه و تحلیل ادزم
مشكل جيست؟
* كميودها
* نياز ها
ere دم
آا نارسائی ها در ارتباط با برنامه
لا كدام بازيكن
لكان تداك
27 ee S|
ue 55 0000 از مشكلات فوتبا
صفحه 51:
mig
صفحه 52:
ادزم
در اینجا ...
به جند نمونه مسائل و مشكلات فوتبال و راه حل هاى
eee Scie
صفحه 53:
مرییان باید قادر باشند ... از
۱
© تشريح شک
© بازى خوانى
صفحه 54:
wie
عوامل كلددى وار
فوتبال کودکان
00
شادی و نشاط آنهاست
صفحه 55:
۳9
۱
7 شناخت از کودک
* وظیقه مربی
Celene Ce)
صفحه 56:
Ae
a زیر ۸ سال
۱
زير ۱۰ سال
نگرش واقعی - عدم ثبات در تمرکز - نیاز به تمرین, ارتباط جمعی
JIT 35
رشد همگون و متعادل- سازگاری- لذت از بازی- رفاقت- ارتباط
در فوتبال کودکان
مهمترین اصل شادی و نشاط آنهاست
صفحه 57:
ذیل است:
خش تمرین بچه هاء داشتن هماهنگی در موارد ذیل است:
رس ببس
ie
852
0
en تعادل و ریتم ٩
ساده تر كردن هماهنكى تكنيك و تاكتب ©
صفحه 58:
۰ اصل مهم در فوتبال کودکان 6/
۱- بازی و شادی
"- دوستان
۳- توجه یکسان
7 مردانكى و شرايظ برد و باخت
۵- تمرین
*- تنوع
۷- لذت
۸- بازی برای خود
4- احترام
۰- وسائل
صفحه 59:
۵ عامل کلیدی در رشد فوتبال بچه ها wis
کل () عشق به توپ
* تماس بیشتر با توپ
1
* توجه به کلیات
* درگیر شدن در بازی
صفحه 60:
ه عامل كليدى در رشد فوتبال بجه ها تدم
تا
2 ١
دسترسى *
* دركير بازى
صفحه 61:
aa 0 ee SBC eel ot)
كليد ("1) انكيزه هاى روانى
خود بازى "
" جوائز
صفحه 62:
wie
ee Se TC eel)
بجه ها محور يادكيرى هستند
بنابراين ...
* شادى
صفحه 63:
۸ ۳
بت ۱ eR Cn hy ه
کلید (۵) ماجراجویی 5
۱ 1 1
0 ابتکار عمل
Lan!
صفحه 64:
mig
eR rey ear Cre Ty i ayer cere)
۲- چگونگی حمله -١١ نياز به انكيزه
۳- پاس با ارتفاع کم از دور ۱۲۳- اجازه سئوال
Ce. eed Sal ۳- سادگی تمرین
۵- نگاه کردن
۶- حوصله و راه حل
- ظرفيت ها
الل مه
ers eae
صفحه 65:
4
عوامل اثركذار در اجرا
عواملى كه مربيان بايد در اجراى
مهارت هاى فوتبال بدانند
صفحه 66:
mig
ا ۳ 5
ارت
00 ie
كت
pe ل ا peer ley
حفظ سلامتی و بهداشت
صفحه 67:
mig
صفحه 68:
فك
صفحه 69:
mig
aS لا
مشش آمادكى عمومى
er repens PETRY |
قل آمادكى جسمائى ل( غيرهوازى
سرعت و استقامت سرعت
قدرت و توان
صفحه 70:
با توجه به نوع
حرکت در فوتبال
حركات سريع و انفجارى
در سرعت کوتاه
Be nC sod
۰ متر
سس زر سر
قرار دادن
تعقیب توب پرس در
مرحله انتقال
تحت فشار قرار دادن
حريف
تحمل ٩۰ دقیقه بازی
طلم
Crp
ATP
Crp
گلیکوژن
ae
عضلائی
یرت
عضلانى
وارد شدن
Bah
el
۳
غیرهوازی
بدون حضور لاكتيك
a
بدون حضور لاکتیک
لك
بدون حضور لاکتیک
غيرهوازى
با حضور لاكتيك
غیرهوازی. هوازی
با حضور لاکتیک
هوازى
مدت
ied
صفحه 71:
شیوه های تمرینی
۱
سس
باركيرى
اپنتروال سرعت
تکرار تمربن
یا تکرار سرعت
تمرین اینتروال
به صورت كسترده
تمرین استقامتی
شديد
حداكثر 17١ ضربه
۱۷۰-۳۰
01110000
ل
۱۵۵-۷۰
a زگ(
فرايند اتأمين
انرژی
a
بدون حضور
لاکتیک
غیرهوازی
بدون حضور
لاکتیک
oo مت
بدون خصور
لاکتیک
۳
زمان
۱
3
۳-۰
an
۴۵-۲
ترش
۳۲-۸
ied
صفحه 72:
ee des
قدرت عمومى *
ارب(
* قدرت ایستا
Lo
Grand challenge
0 ema Pert
لا جنبه هاى روانى
ا ATS
صفحه 73:
6/
بخش دهم
استفاده از منايع
شايد كوجكترين منابع
بهترين ابزارها باشند
صفحه 74:
استفاده از منايع
-١ جلسه تمرين
۲- مسابقه یا رقابت
اس
mee eae car) ك2
١-١ زمين
خط aN ate ادم
1-9 تجييزات ل->ه |" مخروط كوتاه و بلند
" دروازه متحرك
Sel hades il
صفحه 75:
ae استفاده از منايع
01000 SOR | CE TOPCaN PP oa)
eee eral
چوب های کوتاه
a Clee
Bo are eve eter es er wer ela ewn]
زمین های کوچک ۴-۱
۵-۱ آزمون
متر- كرنومتر
Bel more are را
صفحه 76:
استفاده از منايع
7-١ مراقبت هاى يزشكى
ايمنى وسايل بازيكنان
وسايل و امكانات خارج زمين
شرايط جوى نامناسب
8-١ جبران كمبود آب
PO eS ea
۱۰-۱ لوازم شخصی
Notas
'- جلسه نظرى
صفحه 77:
6/
بخش یازدهم
۱۱۱ re eee |
4
۲ . استعدادها همه جا هستند
۱
صفحه 78:
mig
رن
آمادكى ذاتى يا اكتسابى براى انجام برخى كارها
ل ا PPE Santen erp
انجام یک فعالیت ویژه مانند فعالیت ورزشی صنعتی پا هنری
باشد
۳ Fe
به كودكى يا نوجوانى اطلاق مى شودكه داراى استعداد
خارق العاده اى براى اجراى يك ورزش خاص متاثر از
ویژگیهای ورائتی معین می باشد.
صفحه 79:
۸
روش هاى استعداد يابى
روش گزینش طبیعی
ا ا ا ا ل يي ل
لا ا ل ل لت 00
عوامل موثر در روش طبیعی است.
روش گزینش علمی
يك راه علمى كه افراد مستعد براساس توانائيهاى ذاتى و با روش
علمى انتخاب مى شوند اين روش سريعتر به نتيجه مى رسد.
تاريخجه
Nore
استعداديابى بدون برنامه مدون و بطور غير رسمى قبل از سال 191٠
Fore
استعداديابى براساس برنامه هاى مدون و رسمى بعد از 191١
صفحه 80:
مشخصات دوره دوم
-اروپای شرقی از پیشگامان بودند
-برنامه استعداديابى منظم داشتند
-عامل برترى آنها در دهه هاى ١6و١9 بوده
-از1۹۸۰به بعد آمریکای شمالی و اروپای غربی نیز دست بکار شدند.
PE CS ee teen ne ed
مشخص مدار بودند( انتخاب رقابتی )
مبتنى بر انتخاب طبيعى بوده
مدل شرقى
مبتنی بر وجود نظام مشخص استعدادیابی علمی - سیستم مدار بودند
eR or SU BS ante eS ee NC Se Tit eB
برنامه استعداديابى در كشور كانادا
0
جهانى؛ آنترويومترى ( ييكرسنجى ) روانشناختى؛ ادراكى: حركتى واجتماعى
IS Fe em carrer ee 20220
مرحله تکامل استعدادیابی و هدایت اقراد برگزیده و مستعد بسوی تیم های ملی
صفحه 81:
وان
ey 210000000
#مشاوره دادن به یک کمیته کوچک مشورتی
۱۳ SPINS Renee Bll!
#جمع آوری . تجزیه و تحلیل . تفسیر و ارزبابی نتایج و ارائه اطلاعات
#خلاصله و جمع بندی الگوی استعدادیابی
| tyres |
شناسایی سس تمرین وفعالیت عمومی
درمدارس
استعداها و هدایت آنها | تمرین و فعالیت آموزشگاهی
ae های مختلف ورزشی وباشگاهی
صفحه 82:
رت
مرحله استعدایابی عمومی
مرحله استعداديابى ويزه يا تخصصى
een Renee es WSK)
لا ۱
۲ احتمالا نقش تعیین کننده کمتری در مقایسه بامراحل بعد و
عوامل درگیر در آنها دارد
عوافل فيه زر مر حله عمومى
"وضعیت سلامتی با تاکید بر روی سیستم قلبی و عروقی و عضلانی
" عوامل ذاتی وارثی: توجه به والدین و سابقه آنها
۱ MeL Ce oe a
"بلوغ : توجه به بلوغ زودرس, دیررس ( قد-وزن)
صفحه 83:
كودكان زودرس با دبررسء كدام يكى؟ AK a
#كودكان زودرس معمولا در دوران كودكى خود از نظر ورزشى
Cee as
اما کودکان دیررس شانس بیشتری دارند تا دراز مدت ( دوران
بزرکسالی) در حد و اندازه های جهانی ظاهر شوند.
زيرا ...
#جهش رشد دوره نوجوانى خود را ديرترشروع كرده و مدت
جهش رشد آنان طولانی تراست.
#دوران رشد و تکامل آنان طولانی تراست.
ICR) CR er ete Re ie ل
ere ا
ere mere
eee atta
01000
" بکارگیری ابزار دقیقتر
صفحه 84:
۸
عوامل مهم درانتخاب استعدادها Alina
سلامت کامل جسمانی وروانی بچه ها
ICI ENT ee ]|
Te ee eee ee) 1۳
ویژگی های ورائتی برجسته
شرایط محیطی مناسب
استفاده از متخصین علوم ورزشی و افراد مجرب
یه ند ند نا ند
صفحه 85:
موارث مهم ... ۸
* شناسایی درست استعدادیابی با بکارگیری روش های مناسب
1
# كمك به شكوفايى استعدادها
0001 Tce ore node
Rumene RRC Norte BRE ve PRO eens
# تمرین به تنهایی تضمین کننده موفقیت فرد نیست عوامل محیطی و وراثتی
DS) ا سس
RCC eee لا ا We eke en teen
# برنامه استعدادیابی را هدفدار کنیم.
Recon Spe Seip een heen eS PR re een is
ee eel eee Recon sah etal رك
صفحه 86:
عوامل منحرف کننده استعدادها
” فشارها و تمايلات والدين
۱ ا ا Te a
۳ ee reese ae
lee oS Lee eel ia
Perce ae
۲۱ 0 heed Reno res Re
فوتبال ”
00 ا ل ا ا لل els PaO)
Sy ا ا eee te)
9۳0۳
صفحه 87:
Ah Rrop re re
Ferree] ele Reeon rye]
از زیر ۷ سال تا زیر 1۶ سال
دویدن با توپ
دریبل کردن
پاس دادن
ضربه زدن با سر
شوت كردن
کنترل کردن
لك
صفحه 88:
استعدادیابی در فوتبال ادزم
استعدادیابی درهلند
ccc) eer gen) ل Prec wp ye eye ara Cccp)
pe el eee
۱ lees Sandee Sy tl nced)
#اتکنیک. تاکتیک. عوامل جسمانى. عوامل روانى. سبك زندگی
بازی. تاکتب se Ce et ene) ane Site
#اعادات كارء تغديه. استراحت. تعادل بين فوتبال و ديكر فعاليت هاء.
سبك زندكى
صفحه 89:
مشکلات و پیچدکی های استعدادیابی در فوتبال ۸/۳
استعداد بازیکنان فوتبال یک سرمایه ثابت نیست بلکه پویا وپیچیده
است.
(تغييرتوانايى فردى بطور مداوم )
بخش بزركى ازارزيابى استعداد به نبوغ يا مربى بستكى دارد
ا ال ل ل ا لي ل اه
مناسب در جريان بازى بكار ببرد.
(بازی فوتبال خود یک معلم است)
| ere
استعدادیابی است
صفحه 90:
۱
نا
Re ESS See)
صفحه 91:
مربیگری علم است یا هنو؟
aa
صفحه 92:
۸
مرییگری علم است ....
< شناخت سازگاری ها ی هورمونی ویژه
< شناخت سازگاری های عصبی - عضلانی ویژه
< شناخت سازگاری ها ی قلبی -عروقی ویژه
۱
صفحه 93:
... مربيكرى هنر است
نيل به اهدافم تمرين بر اساس
wen 0 تمام ele)
هاى علمى و شخصيتى مربى
۳
مربى بايد به طور جامع از تمام
ظرفیت های خویش در جهت
Sees)
Pee
صفحه 94:
mig
تمرین چیست؟
Se) ENS Ga بالگ السك كه
طی آن فعالیت. ها به طور مکرر. تدریجی و
eg Feo GSS jo poe
ABs (5-0 (isl 581 Ca gles (54 Stas ds Jas 63
صفحه 95:
ct poi Slant
درس مر جح
بهبود توانايى ادراكى 5201
توسعه مهارت هاى فردى توسعه مهارت هاى اجتماعى
تقویت توانایی تکنیکی و تاکتیکی
صفحه 96:
دزی
ی
تمرینات عمومی
تمرینات ویژه
"ا تمرينات تكنيكى
eee 2
صفحه 97:
Ais
ویژگی های تمرین
فرايندى Te یافته است
cual jlo Gan ا تم
3
Rove pene ee ev Pr) فعالیتی مستمر و مداوم است
صفحه 98:
=
اصول تمرين
اضافه بار
SS ی
ویژگی تمرین
vo
اختصاصى يودن تمرين
ویژگی فردی
SS
صفحه 99:
صفحه 100:
یک شوه مربیگری
درز
جرب ر تتیر اسر
ورزشکار
BAA peo)
Cp انتكاب وسايل
مر سر
کنترل سازگاری ها بل
صفحه 101:
30
ساز كار ى (منحنى اجرا)
فراجبراتى
صفحه 102:
كاهش
4
اصل اساسی
برگشت به
eee ear
صفحه 103:
صفحه 104:
بازی خلاق
برس
بازيكن+ لوازم
# اجرا: توسط خودشان
لا كرود ها
صفحه 105:
در بازى خلاق تأكيد و تشويق بر روى ...
Eee ae
* حرکت با توپ. دویدن با توپ و رفتن در فضا
0
+ كل زدن
* نوآورى
صفحه 106:
“i
۱
ك1
اجرای عالی مهارت ها "
درك تاكتيكى
هنرمند در فریب 7
قاطع در تصميم
” داراى قابليت ارتباط
صفحه 107:
Ah م I Set ee]
3 ات ie
ee Se eal
ا م
" ارتقاء دانش مربيان
" فراهم شدن شرایط برای رشد استعدادها
ا ۱۳[
00 re ee
صفحه 108:
صفحه 109:
mig