سایر تحقیق و پژوهش

کلیاتی در مورد آتشفشانها

powerpoint-koliati-dar-morede-atashfeshan-1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کلیاتی در مورد آتشفشانها”

کلیاتی در مورد آتشفشانها

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: کلیاتی در مورد آتشفشانها استاد: ارائه دهنده:

اسلاید 3: زمین‌لرزهزمین‌لرزه یا زلزله لرزش و جنبش زمین است که به علّت آزاد شدن انرژی ناشی از گسیختگی سریع در گسلهای پوسته زمین در مدّتی کوتاه روی می‌دهد. محلّی که منشأ زمین‌لرزه است و انرژی از آنجا خارج می‌شود را کانون ژرفی، و نقطه بالای کانون در سطح زمین را مرکز سطحی زمین‌لرزه گویند.

اسلاید 4: پیش از وقوع زمین‌لرزه اصلی معمولاً زلزله‌های نسبتاً خفیف‌تری در منطقه روی می‌دهد که به پیش‌لرزه معروفند. به لرزش هاي بعدی زمین‌لرزه نیز پس‌لرزه گویند که با شدّت کمتر و با فاصله زمانی گوناگون میان چند دقیقه تا چند ماه رخ می‌دهند.

اسلاید 5: مقدار بزرگی یک زلزله متناسب با انرژی آزاد زلزله است. زلزله‌های کوچکتر از بزرگاي ۳ اغلب غیر محسوس و بزرگتر از ٦ خسارت‌های جدی را به بار می‌آورند.

اسلاید 6: ساختمان یک کوه آتشفشانآتش فشان سوراخی در سطح زمین است که از مواد درون زمین به بیرون فوران می کند.وقتی مواد مذاب بیرون می آیند سرد می شوند و معمولا کوه مخروطی شکل را ایجاد میکنند که به آن مخروط آتش فشان میگویند.مخروط آتش فشان ممکن است چند دودکش فرعی نیز داشته باشد.

اسلاید 7: گازهای آتشفشانیگازبیش ترین گازی که ازآتشفشان خارج می شود بخارآب است از گازهای دیگر می توان کربن دی اکسید گازهای گوگردی و گازهای نیتروزن دار را نام برد.گازهای آتشفشانی (انگلیسی:Volcanic gases) به موادی گفته می‌شود که از آتشفشان‌های فعال(و گاهی آتشفشان‌های خاموش) خارج می‌شود. این مواد شامل گازهای به‌دام افتاده در حفره‌های(بافت حفره‌ای) سنگ‌های آتشفشانی و گازهای حل شده یا جداشده از ماگما و گدازه‌ها است یا گازهایی که به‌طور مستقیم از گذاره خارج شده یا به‌طور غیر مستقیم از طریق گردش آب گرم پدید آمده‌اند.

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید