پزشکی و سلامت مراقبت‌های بهداشتی

کلیات بهداشت حرفه‌ای ۴ – ایمنی صنعتی ۱

imeni_sanati_1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کلیات بهداشت حرفه‌ای ۴ – ایمنی صنعتی ۱”

کلیات بهداشت حرفه‌ای ۴ – ایمنی صنعتی ۱

اسلاید 1: کلیات بهداشت حرفه ای(4) (ایمنی صنعتی(1)) امیرپور- دکترای تخصصی ( PHD) مهندسی محیط زیست m.amirpour1128@mrgums.ac.ir

اسلاید 2: ایمنی صنعتی

اسلاید 3: ایمنی صنعتی ایمنی صنعتی : مجموعه ای از تدابیر، اصول و مقرراتی که با بکار گرفتن آنها می توان نیروی انسانی و سرمایه را در برابر خطرات گوناگون در محیطهای صنعتی به گونه ای موثر و کارا حفظ کرد .

اسلاید 4: ایمنی safety : میزان درجه دور بودن از خطرمخاطره Hzard : شرایطی که دارای پتانسیل رساندن آسیب به کارکنان، تجهیزات وساختمانها،از بین بردن مواد یا کاهش کارایی در اجرای یک وظیفه از پیش تعیین شده می باشد.

اسلاید 5: خطرDanger : قرار گرفتن در معرض مخاطره ایمنی بطور مطلق و صد در صد وجود ندارد.ایمن یعنی چه ؟ یک مکان یا یک دستگاه زمانی ایمن است که احتمال خطر مرگ ، مجروح شدن و یا ابتلا به بیماری برای کسانی که در آنجا وجود دارند یا با دستگاه کار می کنند ، در حد قابل قبول پایین باشد ، اگر این احتمال بیشتر باشد، آن محل یا دستگاه غیر ایمن فرض میشود .مهندسی ایمنی صنعتی : مقررات یا نظامی که برای کاهش وقوع حوادث از طریق حذف یا کنترل خطرات بکار می روند .

اسلاید 6: مسائل مطرح در ایمنی صنعتی :پیش گیری از حوادثعوامل انسانیطراحی و جانمایی دستگاهها و تجهیزاتمدیریت و راهبری ایمنیآموزشبازرسی و نظارت

اسلاید 7: پیشگیری از حوادثراههای پیشگیری از حوادث :1- حفاظ گذاری دستگاه ها وماشین آلات2- حفاظت در برابر آتش سوزی وانفجار3- بکار گیری روشهای درست انجام کار4- استفاده از وسایل حفاظت فردی5- استفاده از ابزارهای مناسب جهت انجام کار6- آموزش نیروی کار7- بازرسی ایمنی8- طراحی وجانمایی مناسب ودرست دستگاههاوتجهیزات9- وضع قوانین ومقررات مربوط به حفاظت وایمنی10- تشکیل سازمان حفاظتی وایمنی کارگاه

اسلاید 8: :عوامل انسانیعوامل تشکیل دهنده محیط کار : انسان، مواد، تجهیزات و محیطبرای موفقیت در برانامه ایمنی هر چهار جزء باید مورد توجه باشد.انسان موجودی پیچیده باکنش و واکنشهای غیر قابل پیش بینی است.

3,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید