کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

کلیات مهندسی و ساخت سیستم های تجارت الکترونیک

mohandesi_va_sakht_systemhaye_tejarat_electronic

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کلیات مهندسی و ساخت سیستم های تجارت الکترونیک”

کلیات مهندسی و ساخت سیستم های تجارت الکترونیک

اسلاید 1: مهندسي و ساخت سيستم‌هاي تجارت الکترونيک Engineering & Construction of Ecommerce Systemsدوره کارشناسي ارشد مهندسي فناوري اطلاعات گرايش تجارت الکترونيککليات و مقدمات کلاس

اسلاید 2: مقدمه و شرح مسئله

اسلاید 3: مقدمه و شرح مسئله رشد روزافزون تجارت الکترونيک ابعاد تجارت الکترونيک حوزه مفاهيم و تعاريف حوزه سيستم، سازمان و کسب و کار (کسب وکار الکترونيک) حوزه ابزارهای تکنولوژيک و سيستم های فنی (زيرساخت، روساخت، بهره برداری) رشد مسائل و نيازهای تکنولوژيکي پيرو رشد تجارت الکترونيک رشد تجارت الکترونيک پيرو رشد دستاوردهای تکنولوژيکی سيستم های تجارت الکترونيک سيستم هايي که کليه عوامل وابزارهای مورد نياز برای ايجاد و راه اندازی کسب و کار تجاری بر روی بستر الکترونيکی (شبکه اينترنت) را فراهم مي آورد. محصول سيستم های تجارت الکترونيک

اسلاید 4: مقدمه و شرح مسئله سئوالات اساسی: معماری سيستم های تجارت الکترونيکی چيست؟ مفهوم سيستم های تجارت الکترونيک عام و خاص چيست؟کارکردها و خدمات اصلی هر سيستم تجارت الکترونيکی چيست؟ فرآيند توسعه سيستم های تجارت الکترونيکی به صورت اختصاصي چيست؟ مشخصات و فرآيند توسعه سيستم های تجارت الکترونيک عام چيست؟

اسلاید 5: اهداف درس

اسلاید 6: اهداف درس آشنايي با مسائل مرتبط با توسعة سيستمهای تجارت الکترونيکیآشنايي با گامهاي توسعة سيستمهای تجارت الکترونيکی آشنايي با فرآيندها، روشها و نقش ابزارهای مهندسی نرم افزار در توسعة سيستمهای تجارت الکترونيکی آشنايي با مسائل مرتبط با نگهداری سيستمهای تجارت الکترونيکی آشنايي با مديريت ريسکهای مرتبط با توسعه سيستمهاي تجارت الكترونيكي آشنايي با مسائل خاص در تخمين هزينه و زيان توسعه سيستمهاي تجارت الكترونيكي آشنايي با مسائل خاص مديريت پروژه‌هاي تجارت الكترونيكي

اسلاید 7: سرفصل مباحث

اسلاید 8: سرفصل کلي مباحث مروري بر مفاهيم و مباني مهندسي سيستمهاي تجارت الكترونيكي فرآيند توسعة سيستمهاي تجارت الكترونيكي ويژگيهاي كيفي سيستمهاي تجارت الكترونيكي طراحي سيستمهاي تجارت الكترونيكي معماري سيستمهاي تجارت الكترونيكي سيستمهاي توزيع شده مروري بر تكنولوژيهاي پياده سازي سيستمهاي تجارت الكترونيكي آماده سازي زيرساختارهاي تكنولوژيكي لازم براي سيستمهاي تجارت الكترونيكي انتخاب نرم افزار و توليد كننده براي سيستم هاي تجارت الكترونيكي ريسكهاي سيستمهاي تجارت الكترونيكي و مديريت آنها مديريت پروژه براي سيستمهاي تجارت الكترونيكي بررسي چند مطالعه موردي

اسلاید 9: سرفصل کلي مباحث مقدمات و کليات اوليه در تجارت الکترونيک تعاريف و اصطلاحات مهم در مهندسي سيستم های تجارت الکترونيک اصول و مباني تجارت الکترونيک مشخصات، ساختارها, معماری های کلان و انواع سيستم های تجارت الکترونيک متدولوژی های مهندسی و ايجاد سيستم های تجارت الکترونيک نمونه های کاربردی و عملی در سيستم های تجارت الکترونيک مسائل و موضوعات پژوهشي پيرامون سيستم‌هاي تجارت الکترونيک

اسلاید 10: منابع و مراجع

اسلاید 11: کتاب درسی1- Efraim Turban, David King, Jae Lee, Dennis Viehland, Electronic Commerce 2004: A managerial perspective, Prentice Hall, 2004.

اسلاید 12: منابع و مراجع Encyclopedia of E-Commerce, E-Government, and Mobile Commerce, Mehdi Khosrow-Pour, IDEA GROUP REFERENCE, 2006 Efraim Turban, David King, Jae Lee, Dennis Viehland, Electronic Commerce 2004: A managerial perspective, Prentice Hall, 2004. Arthur M. Langer, Applied Ecommerce: Analysis and Engineering for Ecommerce Systems, John-Wiley, 2002. Treese, G., and L. Stewart., Designing Systems for Internet Commerce, Addison-Wesley, 1998. Whitten Jeffry L., Bentley L. D. and Dittman K. C., Systems Analysis and Design Methods, 6th Edition, McGraw-Hill, 2004. Pressman Roger, Software Engineering: A Practitioner`s Approach, 6th Edition, McGraw-Hill, 2004. Barkai, D., Peer-to-Peer Computing: Technologies for Sharing and Collaborating on the Net, CA: Intel Press, 2002.

اسلاید 13: روش ارزيابی

اسلاید 14: روش ارزيابي پروژه کلاسی موضوع کلی: تحليل و طراحی سيستم تجارت الکترونيک بر مبنای مجموعه اي از فعاليت های تجاری سازمان (اجباری) پياده سازی سيستم تجارت الکترونيک سازمان با استفاده از ابزارهای آماده (اجباری) توسعه امکانات و قابليت های ابزارهای آماده برای ايجاد سيستم های EC (اختياری) تحقيق کلاسی مبتنی بر مقالات مستخرج از مجلات و کنفرانس های معتبر (نمايه شده) موضوع کلی: روش ها و الگوهای مورد نياز برای حل مسائل الکترونيکی نمودن تجارت / معماری ها، ابزارها و متدولوژی های مهندسی سيستم های تجارت الکترونيکی پروژه تحقيقی (اختياری) نگارش مقاله بر مبنای ايده های جديد برای ارائه به کنفرانس يا انتشار در مجله امتحان پايان ترم

اسلاید 15: نکات مهم

اسلاید 16: نکات مهم کليه دانشجويان موظفند، تا تاريخ اعلام شده با مراجعه به پرتال درس با آدرس courses.alirezahashemi.net در آن ثبت نام نمايند. مراحل ثبت نام در پورتال درس:ثبت نام و تعريف شناسه و رمز عبور (برای افرادی که برای اولين بار مراجعه می نمايند)ورود به پرتال با شناسه کاربری انتخاب و ايجاد دسترسی به درس (رمز دسترسی: vuecse91921 ) در صورت عدم مراجعه و ثبت نام در پورتال تا تاريخ مقرر, امکان ثبت نام از بين رفته و صرفا با مراجعه به استاد امکان پذير خواهد بود.

اسلاید 17: نکات مهمساير نکات: در صورت عدم مراجعه و ثبت نام تا موعد مقرر، دانشجو منصرف از درس شناخته شده و به عنوان غايب به آموزش معرفی خواهد شد.کليه تمارين و پروژه های درس و ساير موارد خواسته شده فقط و فقط از طريق پرتال از دانشجو اخذ خواهد شد. کليه دانشجويانی که به هر دليل در برخي کلاسها حضور نمي يابند, موظفند مطالب,تکاليف و ساير موارد مطروحه در کلاس را دنبال نموده و انجام دهند. عدم حضور دانشجو در سر کلاس, به هيچ عنوان دليل موجهی برای انجام ندادن تکاليف و وظايف خواسته شده نخواهد بود.

اسلاید 18: نکات مهمساير نکات: آمار حضور و غياب دانشجويان در طول ترم تاثير مستقيم در نمره آنان خواهد داشت.

اسلاید 19: ساعات مشاوره و رفع اشکال

اسلاید 20: ساعات مشاوره و رفع اشکال روزهاي شنبه بعد از ساعت 16:30 روزهاي دوشنبه بعد از ساعت 16:30 روزهای چهارشنبه بعد از ساعت 14 توجه: رفع اشکال و مشاوره صرفا با گرفتن وقت قبلی ممکن خواهد بود. آدرس پست الکترونيکيsa.hashemi@aut.ac.irs.alireza.h@gmail.com

اسلاید 21: طراحي و ساخت سيستم‌هاي تجارت الکترونيکمبانی مهندسی سیستم های تجارت الکترونیکی

اسلاید 22: مبانی مهندسی سیستم های تجارت الکترونیکی

اسلاید 23: مروری بر مفاهیم کسب و کار تجاریتجارت:عمل تبادل يا داد و ستد کالا و خدمات براي تامين نيازهاي مشتريانزمينه و نوع خاصي از کسب و کارمشتمل بر طيف خاصي از فعاليت‌هاي کاريحجم وسيعي از فعاليت‌ها و کسب و کارها، مبتني بر فعاليت تجاري است.

اسلاید 24: مشخصات و ساختار فعالیت های تجاریافعال فعالیت های تجاریخریدشناخت نیاز/ انطباق نیاز/ جستجو/ انتخاب/ سفارش/ پرداخت/ دریافت/ احراز هویت کالا/ احراز هویت فروشنده/ اعتبارسنجی/ ....فروشعرضه/ بازاریابی/ تبلیغات/دریافت سفارش/ تامین سفارش/ تحویل/ احراز هویت خریدار/ اعتبارسنجی خریدار/ ....اقلام فعالیت های تجاریکالاخدماتبسته های کالا و خدمات

اسلاید 25: عناصر اصلی در فرآیندهای انجام فعالیت های تجاریشناخت و تعریف نیازمندیانطباق (کالا و خدمات با نیاز)جستجوسفارشحمل و نقلپرداختمدیریت موجودیاحراز هویت اشخاصاحراز اصالت کالااعتمادشهرت...

اسلاید 26: مروری بر مفاهیم کسب و کار تجاریانواع اشخاص و طرفها در کسب و کار تجاری:اشخاص (C)بنگاه یا سازمان (B)دولت ها (G)بازارها (M or E)سایرانواع کسب و کار تجاریتجارت فرد با فرد (C2C)تجارت فرد با بنگاه (C2B)تجارت بنگاه با بنگاه (B2B)...

اسلاید 27: مروری بر مفاهیم کسب و کار تجاریسازمان تجاري:سيستم سازماني، که ماموريت آن انجام تجارت در حوزه مشخصي از کالا و خدمات مي‌باشد.

اسلاید 28: اهميت آشنايي با موضوع تجارت و سازمان‌هاي تجاري سازمان: محيط هر سامانه فناوري اطلاعاتجامعه کاربران هر سامانه فناوري اطلاعاتنکته: براي شناخت نياز، تجزيه و تحليل و طراحي هر سامانه فناوري اطلاعات، احتياج به شناخت نوع و طبيعت کاري استفاده‌کننده از سامانه و نيازهاي مختلف او براي انجام کار خواهيم داشت.يکي از رويکردها در توسعه سيستم‌هاي تجارت الکترونيک، الکترونيکي نمودن يا مکانيزه نمودن سازمان‌هاي تجاري موجود مي‌باشد.

اسلاید 29: تجارت و سازمان‌هاي تجاريوجوه تمايز توليد با تجارت:در توليد: فرآيند کلان: دريافت سفارش / خريد مواد اوليه، توليد محصولپس از توليد محصول و قراردادن در انبار، کار توليد تمام مي‌شود.در تجارت: خريد محصول، فروش محصول،‌ حمل محصول، تحويل محصول، ...فعاليت تجاري در اصل پس از توليد محصول صورت مي‌پذيرد.

15,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید