علوم مهندسی برق و الکترونیک

کنترل الکتریکی لیزر نیمه هادی ارگانیک فیدبک توزیع شده

electronike_nori

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کنترل الکتریکی لیزر نیمه هادی ارگانیک فیدبک توزیع شده”

کنترل الکتریکی لیزر نیمه هادی ارگانیک فیدبک توزیع شده

اسلاید 1: سمینار درس الکترونیک نوریکنترل الکتریکی لیزر نیمه هادی ارگانیک فیدبک توزیع شدهاستاد: دکتر محمد نژاد

اسلاید 2: فهرست مطالب لیزر فیدبک توزیع شده مواد ارگانیک بررسی یک ساختار جدید

اسلاید 3: لیزر فیدبک توزیع شده  

اسلاید 4: در لـیزر DFB ، ناحیه فعال که تامین کننده بهره است و گریتینگ که عمل انتخاب طول موج را به انجـام مـی­رسـاند یکـپارچه هسـتند امـا در لیزر با منعکس کننده براگ توزیعی (DBR) این دو در امتداد طول لیزر از هم مجزا شده اند.ساختار یک لیزر DFBساختار یک لیزر DBR

اسلاید 5: نیمه­هادی آلی. نيمه هادي آلي نيز يك ماده آلي با خواص نيمه­هادي يا نيمه­رسانا است.اين ها موارد ارزان و مقياس پذيري براي ادوات مبتني بر سيليكون به حساب مي­آيند زيرا مي توان اين نيمه­هاديها را از حالت محلول چاپ كرد.ادوات مبتني بر مواد آلي به دليل پيوندهاي سست بين ملكولي در لايه هاي ايجاد شده از آنها، تا حد زيادي به لحاظ مكانيكي، مي­توانند انعطاف پذير باشند.برخلاف اين مواد آلي، مواد معدني مانند سيليكون، ژرمانيوم و گاليوم آرسنايد تنها در حالت كريستالي قابليت استفاده در ساختار ادوات الكترونيكي را دارند كه در اين حالت نيز پيوندهاي كوالانسي،انعطاف پذيري را در آنها غير ممكن مي سازد. استفاده از مواد آلي فعال در ساختار ترانزيستور باعث شده مدارهاي الكترونيكي را روي بسترهاي پلاستيكي پياده سازي كنند، و به همين دليل هزينه را كاهش داده است.

اسلاید 6: از جمله نقاط ضعف نیمه های های آلی میزان کم تحرک­پذیری الکترون و در نتیجه سرعت آنها می­باشد. ، در بسياري از كاربردهاي رايج مانند ساخت سنسورها، پوستهاي مصنوعي و صفحات نمايش گسترده،كارت هاي شناسايي هوشمند و... ، كه استفاده از ترانزيستورهاي سريع مورد نياز نيست هنوز هم مورد توجه محققين و مهندسين هستند. .

اسلاید 7:

اسلاید 8: کریستال مایع کریستال های مایع را می توان کریستالی در نظر گرفت که برخی یا همه نظم موقعیتی خود را از دست داده اند، در حالی که از نظر جهت گیری نظم خود را حفظ کرده است. خواص فیزیکی مولکول ها در امتداد موازی با خواص فیزیکی در امتداد عمود بر صفحه مولکول متفاوت است. این تفاوت خواص مولکول ها باعث تفاوت خواص توده ای آن ماده (حجم زیادی از ماده) نیز می شود.

اسلاید 9: بررسی یک ساختار جدید در این ساختار گرتینگ HPDLC در بالای ساختار نیمه هادی ارگانیک بین لایه ایندیوم قلع اکسید که با بستر شیشه پوشانده شده قرار گرفته است. لایه MEH-PPV که یک نوع پلیمر است با ضخامت 80 نانو متر به روش spin-coating با سرعت مناسب ایجاد شده است.

اسلاید 10:

اسلاید 11:

اسلاید 12: کنترل الکتریکی لیزر نیمه هادی ارگانیک فیدبک توزیع شده بر اساس میدانهای الکتریکی مختلف

اسلاید 13: با افزایش میدان الکتریکی شدت لیزینگ به صورت خطی کاهش پیدا کرده است.

اسلاید 14:

اسلاید 15: با تشکر

17,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید