علوم مهندسی معماری و عمران

کنترل نظارت و حسابداری در مهندسی عمران

control-nezarat-va-hesabdari-dar-omran

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کنترل نظارت و حسابداری در مهندسی عمران”

کنترل نظارت و حسابداری در مهندسی عمران

اسلاید 1: كنترل هزينه، نظارت و حسابداريمسئله كنترل هزينهاستفاده از روش هايي براي كنترل پروژه و نگهداري سوابق در حين اجراي پروژه، ابزاري غير قابل اجتناب براي مديران و ديگر شركت كنندگان در فرايند ساخت است.تحقق اين ابزار دو هدف را تامين مي كند:1- مبادلات مالي را كه اتفاق مي افتد ثبت مي كند2- شاخصي از پيشرفت كار و مشكلات مربوط به پروژه را به مديران مي دهد.وظيفه سيستم هاي كنترل پروژه اين است كه شاخصي اصولي از وجود مسائل كنترل پروژه و ابعاد آن ارائه كنند.به طور كلي، تفسير حسابهاي پروژه، مادامي كه پروژه تكميل نشده باشد سر راست نيست، و پس از تكميل پروژه هم، براي بررسي تاثير نتايج حاصل از آن در مديريت پروژه، خيلي دير شده است.حتي پس از تكميل پروژه هم نتايج حسابداري ممكن است گيج كننده باشد. بنا بر اين ، لازم است كه مديران چگونگي تفسير اطلاعات حسابداري را به قصد مديريت بدانند.

اسلاید 2: بر آورد كل هزينه براي تكميل يك پروژهبراي فعاليتها با سوابق و مدارك تاريخي خوب، مورد به اين گونه است كه نيمرخ مصرف هاي هزينه را كه اصولآ غير خطي است رسم كرده و نسبت هاي تكميل را بر آورد مي كنند. شكل -1 رابطه غير خطي ممكني را كه از تجربه در مورد فعاليتي خاص حاصل شده است ، نشان مي دهد. پيشرفت كار جديد را مي توان با اين سابقه تاريخي مقايسه كرد. در شكل 1- حاكي از آن است كه مخارجي بالاتر از حد عادي براي نسبت تكميل لازم است.A نقطهاين نقطه معرف 40 در صد تكميل كار با صرف 60 در صد از بودجه است.از آنجا كه سوابق موجود پيشنهاد مي كند كه در زمان 40 در صدتكميل فقط 50 در صد از بودجه بايد مصرف شود ، حتي اگر كارايي اجراي كار را بتوان به اندازه متوسط تاريخي آن افزايش داد، مقدار 10% = 50 %-60% هزينه اضافي قابل تصور است.اگر انباشت اضافه هزينه به صورتي قابل مقايسه ادامه يابد،هزينه تكميل كار حتي از اين هم بالاتر خواهد رفت.

1,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید