کسب و کار مدیریت و رهبری

کنگره رم-بیانیه بوداپست-کنگره بولونیا -بیانیه رم-سند نارا-منشور بورا

manshor-boora

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کنگره رم-بیانیه بوداپست-کنگره بولونیا -بیانیه رم-سند نارا-منشور بورا”

کنگره رم-بیانیه بوداپست-کنگره بولونیا -بیانیه رم-سند نارا-منشور بورا

اسلاید 1: موضوع بحث:کنگره رمبیانیه بوداپستکنگره بولونیا بیانیه رمسند نارامنشور بورا به نام خدا

اسلاید 2: کنگره رم از کنگره های ادواری سیام (CIAM) به دنبال معاصر سازی با توجه به پایگاههای فرهنگی و جامعه است.نکات مورد توجه کنگره رم را می توان به صورت زیر دسته بندی کرد : 1- هدف: بهبود فضا و کالبد بافت کهن.2- کاربری پیشنهادی: تداوم کاربری بافت کهن.3- حوزه مداخله: کل شهر.4- شیوه اقدام: بازسازی،نوسازی و بهسازی.5- روش مداخله: حفاظتی - تزيینی.6- اصول پیشنهادی:الف) حفظ اصالت و شخصیت کلی (سازمند) شهر کهن.ب) حفظ اندام ها و استخوان بندی شهر..کنگره رم (1972)

اسلاید 3: بافت تاریخی رم

اسلاید 4: بیانیه بوداپست (1972)بیانیه بوداپست در سال 1972 در سومین اجلاس ایکوموس در بوداپست ارائه شد.در این بیانیه آمده است که به علت کاهش توجه به ارزش های جمعی در وضعیت فعلی به واسطه توسعه فناوری ، تمدن و ... ، اکنون لازم است که به مجموعه های تاریخی و قدیمی به صورت بخشی اساسی از محیط انسانی نگریسته شود.زیرا گذشته ، حال و آینده به صورت یک کل می باشند و لازم است هماهنگی میان هرسه زمان حفظ گردد.

اسلاید 5: بیانیه بوداپست (1972)نکات مورد توجه در این بیانیه در زیر دسته بندی شده است :1- هدف: الف) معماری معاصر در مجموعه های ساختمانی قدیمی. ب) باز زنده سازی ابنیه یا بافت با عملکرد مناسب.2- کاربری پیشنهادی: الف) معاصرسازی. ب) مطرح ساختن بافت یا مجموعه تاریخی در طرحهای شهری به منظور تدوین چارچوبی برای توسعه آتی.3- شیوه اقدام: بهسازی و نوسازی4- روش مداخله: موضعی-موضوعی5- اصول پیشنهادی: الف) قائل شدن ارزش خاص و ذاتی به مجموعه های تاریخی. ب) اجتناب از هرگونه تقلید از مجموعه ها و ابنیه تاریخی گذشته.

اسلاید 6: کنگره بولونیا با تاکید و توجه به مستندات کنگره ونیز و رم، از دیدگاهی کماکان موزه ای برخوردار است. نکات مورد توجه این کنگره را می توان به صورت زیر دسته بندی کرد:1- هدف: بهبود کالبد ابنیه تاریخی2- کاربری پیشنهادی: تداوم کاربری تاریخی3- حوزه مداخله: تک بناهای با ارزش هنری – تاریخی4- شیوه اقدام: بهسازی و نوسازی ( بسیار محتاطانه)5- روش مداخله: حفاظتی – تزیینی 6- اصول پیشنهادی:الف) حفاظت کامل ب) پرهیز از هرگونه مداخله در گونه شناسی و عملکرد بناکنگره بولونیا (1975)

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید