کامپیوتر و IT و اینترنت

کوتاه کننده لینک گوگل

kootah_konnadeye_link

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کوتاه کننده لینک گوگل”

کوتاه کننده لینک گوگل

اسلاید 1: کوتاه کننده لینک گوگل چیست و استفاده از آن چه مزایایی دارد؟

اسلاید 2: کوتاه کننده لینکآیا تا به حال لینکی از شخصی دریافت کرده‌اید که بسیار کوتاه باشد؟ معمولا لینک‌هایی که می‌بینید بسیار بلند هستند. لینک‌های بلند مخصوصا برای افرادی که تمایل دارند لینک سایت خود را در مکان‌های دیگر به اشتراک بگذارند، می‌توانند مشکل‌ساز شوند.

اسلاید 3: کوتاه کننده لینکلینک‌های بلند را می‌توان با استفاده از ابزار کوتاه کننده لینک، کوتاه کرد؛ این ابزار سرویس آنلاینی است که به آن آدرس بلند صفحه وبسایت داده می‌شود و آن را به یک URL با کاراکترهای کمتر تبدیل می‌کند؛ به عبارت دیگر لینک را کوتاه می‌کند. مزیت لینک کوتاه این است که فضای کمتری را در مقایسه با URL بلند اشغال می‌کند. بسیاری از این سرویس‌ها رایگان هستند و جهت استفاده برای افراد، هیچ هزینه‌ای ندارند. 

اسلاید 4: کوتاه کننده لینکگوگل دارای یک کوتاه کننده لینک (Googles URL shortener) به نام goo.gl است. در ابتدا کوتاه کننده لینک گوگل برای انتقال لینک‌های داخلی به سایت‌های دیگر گوگل استفاده می‌شد یعنی فقط برای سرویس‌های خود گوگل قابل استفاده بود؛ اما بعدا این سرویس برای لینک‌های خارجی هم جهت استفاده عموم گسترش یافت و برای همه URLها در دسترس قرار گرفت. این سرویس یکی از بهترین سرویس‌های کوتاه کننده لینک است.

اسلاید 5: کوتاه کننده لینککوتاه کننده لینک گوگل سرویس ساده‌ای است که اجازه می‌دهد شما URLهای خود را کوتاه کنید و سپس کلیک‌های آنها را ردیابی کنید.

اسلاید 6: چرا کوتاه کننده لینک لازم است؟

اسلاید 7: چرا لازم است؟استفاده از کاراکترهای کمتر در هنگام به کار بردن متن در مکانی که محدودیت در تعداد کاراکترها وجود دارد، مهم است؛ این امر در سایت‌های شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر که دارای حد مجاز 140 کاراکتر است اهمیت می‌یابد. ارائه لینک به وبسایت‌های دیگر می‌تواند یک منبع فوق‌العاده مفیدی برای به اشتراک‌گذاری محتوا با دوستان، همکاران، و یا مخاطب بازاریابی باشد. همچنین کوتاه کردن لینک به دلیل راحتی در اشتراک‌گذاری آن، می‌تواند تأثیر مثبت در سئو داشته باشد. 

اسلاید 8: چگونه باید از کوتاه کننده لینک گوگل Google URL shortener) )استفاده کرد؟

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید