gozaaareshate-havades-hse

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “گزارشات جلسات HSE”

گزارشات جلسات HSE

اسلاید 1: موضوع: گزارشات وجلسات گردآورنده: محدثه حاجب نژاد

اسلاید 2: فهرستتاریخچه ایمنیتاریخچه ایمنی در ایرانHse هشت اصل انواع حوادثهرم حوادثعوامل به وجودآمدن حوادثانواع فرم گزارشارسال گزارشHse جلساتانواع جلساتهدف از جلساتمنابع

اسلاید 3: را می دانید؟ s آیا مفهوم

اسلاید 4: تاریخچه ایمنی احساس ایمنی همواره در بشر بوده است ولی اولین نوشته درباره ایمنی مربوط به همورابی در سال های 1750 قبل از میلاد است در این نوشته آمده اگر خانه ای ساخته شود که پایه هایش سست باشد هم صاحبش رامی کشد وهم سازنده اش را به طرف مرگ سوق می دهد.در سال 1834 موسسه لویدز که یک موسسه کشتیرانی انگلیسی است بازیر بنا ی ایمنی تاسیس شد.در سال 1877 در امریکا قانونی در مورد ایمنی ماشین آلات وتعهدات کارفرمایان تصویب شد.موسسه ملی ایمنی در آمریکا در سال 1913 تشکیل گردید.

اسلاید 5: در ایران Hse تاریخچهحدود 15 سال گذشته با حضور شرکت های نفت وگاز دنیا از جمله شرکت توتال فرانسه در پروژه های بزرگ ملی وکشوری در ایران به طور جدی در دستور کار وزارت نفت قرار گرفت در وزارت خانه سازمان اچ اس ای تشکیل گردید واقدام به جذب کارشناس وکاردان این رشته از سراسر کشور نمود که در حال حاضر این روند شتاب بیشتری نیز گرفته است.

اسلاید 6: هشت اصل در ایمنی

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید