صفحه 1:
صفحه 2:
گزارش ارزيابي دروني مبتني بر
استاندارد هاي پایه دوره آموزش
پزشكي عمومي
حوزه 3 هیئت علمي
صفحه 3:
دانشگاه آزاد اسلامي - واحد پزشكي
تهران
حوزه معاونت آموزشي
مرکز
06000
صفحه 4:
۳ -۱-۱- وجود شرح وظایف مشخص
اعضای هیأت علمی منطبق بر رسالت
دانشگاه و برنامه های دانشکده
آيا شرح وظايف مشخص
اعضاء هيئت علمى كه منطبق بر
رسالت دانشكاه و برنامه هاى
دانشكده باشد وجود دارد؟
صفحه 5:
۲-۱-۳- ذکر شرح وظایف اعضای هیأت علمی ذیل نقش های مندرج در بند ۴-۱ استاندارد ها
۳3
=
آیا شرح وظایف هیئت علمی در رابطه با نقش آموزشی ۰
وهشی و معنوی ایشان مشخص شده است ؟
آیا شرح وظلیف هیئت علمی در رابطه با اركله خدمات حرفه
ای مشخص شده است ؟
لیا شرح وظلیف هینت علمی در رابطهبا تصدی مسئولیتهای مدیریتی
و اجرائی مشخص شده است ؟
آیا شرح وظلیف هیئت علمی در رابطه با مشاوره و راهنمایی
هنگی و تحصیلی دانشجویان دوره
مشخص شده است :
صفحه 6:
۳-۱-۳- اطلاع رسانی در
مورد شرح وظایف اعضای
هيات علمی
نميداذ | خير | بلي
۷
آیا در مورد شرح وظایف
عضاء هشت علمی
دانشکده پزشکی اطلاع
رسانی کرده است ؟
صفحه 7:
منطبق بر رسالت دانشگاه و برنامه هاي دانشکده
ضا هیئت ق پر ره
وجود شرح وظایف مشخص براي اعضا هیئت علمي
انطياق كامل دارد
با کج
۳
صفحه 8:
وجود شرح وظایف مشخص براي اعضا هیئت علمي منطبق بر رسالت دانشگاه و
برنامه هاي دانشکده
88 8 8 8 و
صفحه 9:
وجود شرح وظایف مشخص sly اعضا هیئت علمی منطبق بر رسالت دانشگاه و برنامه مای
دانشگده
انطباق نداد
yee
صفحه 10:
وجود شرح وظایف مشخص برای اعضا هینت علمی منطبق بر رسالت دانشگاه و برنامه مای
دانشگده
انطیاق ندار د
I
صفحه 11:
وجود شرح وظایف مشخص برای اعضا هینت علمی منطبق بر رسالت دانشگاه و برنامه مای
دانشکده
انطباق تسبی دارد
١ -
۱ =
١ ع
shes
صفحه 12:
۲-۳- وجود مستندات دال بر حمایت از الگوی شایسته بودن اعضای هيات علمى
در زمینه های آموزشی- پژوهشی . تربیتی . کمال گرایی و رفتار حرفه ای
ou) خير, lowes
5
مر اعضاء هیثت علمی در زمینه های آموزشی الگوی
شایسته ای باشتد موزد حمانت دانشکده قرار می
گیرند ؟
اعضاء هیشت علمی در زمینه های پژوهشی
شایسته ای باشند مورد حمایت دانشکده قرار
ند ؟
گر
الگوی شایسته ای باشند مورد حمایت
دانشکده قرار ند ؟
مینه های تربیتی
اگر اعضاء هیثت علمی در زمینه های کمال گرایی و
الگوی شایسته ای باشند مورد
اخلاق حرفه اى
حمایت دانشکده قرار می گیرند ؟
صفحه 13:
وجود مستتدات دال بر حمایت از الگوي شايستگي بودن اعضاي هیات علمي در زمینه هاي آموژهشي »
تربيتي ۰ کمال گرايي » و رفتار حرفه اي
انطیاق کامل دارد
يجيا ستالك نال برحم/ث لز لكي Pb cp hte oy lal
موم دزن هي ميزشي و پژيشي تن کل اي رف حرفه لي
mess as
ese
2 98 5 2 م ه
صفحه 14:
وجود مستتدات دال بر حمایت از الگوي شايستگي بودن اعضاي هیات علمي در زمینه هاي آمرژهشي »
تربيتي » کمال گرايي » و رفتار حرفه اي
das la دارد
صفحه 15:
وجود مستتدات دال بر حمایت از الكوي شايستكي بودن اعضاي هيات علمي در زمينه هاي آمو هشي »
تربيتي » کمال گرايي » و رفتار حرفه اي
انطباق ندارد
2222 82
صفحه 16:
وجود مستندات دال بر حمایت از الگوي شايستگي بودن اعضاي هیات علمي در زمینه هاي
آموژهشي » تربيتي » کمال گرايي » و رفتار حرفه اي
انطباق نسبي دارد
7
صفحه 17:
-۱- لحاظ کردن صلاحیت های مندرج در بند ۳-۳ استاندارد ها
در ف رآیند جذب اعضای هیأت علمی
Ay] ae
آیا در فرایند جذب اعضاء هیئت علمی صلا"
و اخلاقی ايشان لحاظ می شود؟
آیا در فرایند جذب اعضاء هیئت علمی صلاحیتهای علمی
لحاظ می شود؟
صفحه 18:
2-3-3- وجود مستندات دال برتامین الگوي شايستگي اعضاي
ole در اجرای برنامه آموزشي
alas أخير بلي
برنامه های شايستكى اعضاء هيثت علمى تامين مى شوة ؟
3-3-3- لحاظ کردن صلاحیت هاي مندرج در بند 3-3 استاندارد ها در فرآیندارزشیابی اعضاي poole Cle
تميداتم = =
أي در ارزشيابى اعضاء هبنت علمى صلاحيتهاى معنوى و اخلاثى ايشان لحاظ مى شود ؟
آبا در ارزشيابى اعضاء هيثت علمى صلاحيتهاى علمى ابشان لحاظ مى شود ؟
آیا در ارزشیایی اعضاء هینت علمی صلاحینهای آموزشی و تدربسی ابشان لحاظ می شوه ؟
آيا در ارزشيابى اعضاء هينث علمی صلاحینهای پزوهشی ایشان لحاظ می شوه ؟
آيا در ارزشيابى اعضاء هيثت علمی صلاحیتهای حرفه ای در زمینه های تخصصی ابشان لحاظ می
آیا در ارزشیابی اعضاء هيشت علمی صلاحیتهای مدیریتی ایشان لحاظ می شود ؟
لیا در ارزشبابی اعضاء هینت علمی صلاحبتهای ارتباطی ایشان لحاظ می شود ؟ (در رابطهبا دانشجو
همکاراندانشگاه و جامعه)
صفحه 19:
استانداردها در جذب اعضا هیات علمي
انطباق کامل دارد
الطبق رد
داد
0۱ ۵ ۵ ۵ ۶ 9 9
له اقيق كال ارد
5
صفحه 20:
استانداردها در جذب اعضا هیات علمي
انطباق ندارد
[acest]
6 © © 6 سه ه ج هه ع مه )
aga
صفحه 21:
استانداردها در جذب اعضا هيات علمي
انطباق نسبي دارد
صفحه 22:
4-3- وجود مستندات دال بربكارگيري تعدادكافي اعضاي
هیأت علمي در گروههاوبخشهايآموزشي براساس سرانه
مصوب
نميدان اخير ابلي
م -
لیا دانشکده پزشکی به تعداد كافى اعضاء
هیشت علمی واجد صلاحیت » متناسب با
نیازهای برنامه مصوب دوره پزشکی
عمومی و رعایت سرانه های هیثت علمی
مصوب در اختیار دارد
صفحه 23:
وجود مستندات دال بر تامین تعداد كافي اعضا هیات علمي در گروهها و بخش هاي آموزشي بر
اساس سرانه مصوب
انطباق کامل دارد
صفحه 24:
5-3- وجود برنامه جامع توان مند سازي اعضاي هیأت
علمي دانشکده در جهت کسب توانمندي هاي لازم براى
اجرای مطلوب برنام هآمو زشی دوره پرشکی عمومی
نمیدآن| خیر | با
حر ي
ب .انشكده يزشكى برنامه جامعى
براى اموزش و رشد اعضاء
هيئت علمى جهت يارى ايشان
در كسب توانمندى هاى لازم
براى اجراى مطلوب برنامه
أموزشى دوره يزشكى عمومى
تدوين نموده است ؟
صفحه 25:
وجود برنامه توان مند سازي اعضاي هیات علمي دانشکده
انطباق کامل دارد
صفحه 26:
انطباق نسبي دارد
21/11%
29/99%
13/08%
40%
33/33%
انطباق ندارد
211
33/16%
25/64%
53/33%
20%
انطباق کامل دارد
45/44%
36/66%
60/84%
6/66%
16%
بند استاندارد
31
32
33
34
تشانگرها
حوزه هیئت علمي