گزارش‌های دولتیعلوم انسانی و علوم اجتماعیسایرسیاست و قانون‌گذاری

گزارش ارزيابی درونی مبتنی بر استانداردهای پايه دوره آموزش پزشكی عمومی

صفحه 1:

صفحه 2:
گزارش ارزيابي دروني مبتني بر استاندارد هاي پایه دوره آموزش پزشكي عمومي حوزه 3 هیئت علمي

صفحه 3:
دانشگاه آزاد اسلامي - واحد پزشكي تهران حوزه معاونت آموزشي مرکز 06000

صفحه 4:
۳ -۱-۱- وجود شرح وظایف مشخص اعضای هیأت علمی منطبق بر رسالت دانشگاه و برنامه های دانشکده آيا شرح وظايف مشخص اعضاء هيئت علمى كه منطبق بر رسالت دانشكاه و برنامه هاى دانشكده باشد وجود دارد؟

صفحه 5:
۲-۱-۳- ذکر شرح وظایف اعضای هیأت علمی ذیل نقش های مندرج در بند ۴-۱ استاندارد ها ۳3 = آیا شرح وظایف هیئت علمی در رابطه با نقش آموزشی ۰ وهشی و معنوی ایشان مشخص شده است ؟ آیا شرح وظلیف هیئت علمی در رابطه با اركله خدمات حرفه ای مشخص شده است ؟ لیا شرح وظلیف هینت علمی در رابطه‌با تصدی مسئولیتهای مدیریتی و اجرائی مشخص شده است ؟ آیا شرح وظلیف هیئت علمی در رابطه با مشاوره و راهنمایی هنگی و تحصیلی دانشجویان دوره مشخص شده است :

صفحه 6:
۳-۱-۳- اطلاع رسانی در مورد شرح وظایف اعضای هيات علمی نميداذ | خير | بلي ۷ آیا در مورد شرح وظایف عضاء هشت علمی دانشکده پزشکی اطلاع رسانی کرده است ؟

صفحه 7:
منطبق بر رسالت دانشگاه و برنامه هاي دانشکده ضا هیئت ق پر ره وجود شرح وظایف مشخص براي اعضا هیئت علمي انطياق كامل دارد با کج ۳

صفحه 8:
وجود شرح وظایف مشخص براي اعضا هیئت علمي منطبق بر رسالت دانشگاه و برنامه هاي دانشکده 88 8 8 8 و

صفحه 9:
وجود شرح وظایف مشخص ‎sly‏ اعضا هیئت علمی منطبق بر رسالت دانشگاه و برنامه مای دانشگده انطباق نداد yee

صفحه 10:
وجود شرح وظایف مشخص برای اعضا هینت علمی منطبق بر رسالت دانشگاه و برنامه مای دانشگده انطیاق ندار د I

صفحه 11:
وجود شرح وظایف مشخص برای اعضا هینت علمی منطبق بر رسالت دانشگاه و برنامه مای دانشکده انطباق تسبی دارد ‎١‏ - ۱ = ‎١‏ ع ‎shes‏

صفحه 12:
۲-۳- وجود مستندات دال بر حمایت از الگوی شایسته بودن اعضای هيات علمى در زمینه های آموزشی- پژوهشی . تربیتی . کمال گرایی و رفتار حرفه ای ou) ‏خير,‎ lowes 5 ‏مر اعضاء هیثت علمی در زمینه های آموزشی الگوی‎ ‏شایسته ای باشتد موزد حمانت دانشکده قرار می‎ گیرند ؟ اعضاء هیشت علمی در زمینه های پژوهشی شایسته ای باشند مورد حمایت دانشکده قرار ند ؟ گر الگوی شایسته ای باشند مورد حمایت دانشکده قرار ند ؟ مینه های تربیتی اگر اعضاء هیثت علمی در زمینه های کمال گرایی و الگوی شایسته ای باشند مورد اخلاق حرفه اى حمایت دانشکده قرار می گیرند ؟

صفحه 13:
وجود مستتدات دال بر حمایت از الگوي شايستگي بودن اعضاي هیات علمي در زمینه هاي آموژهشي » تربيتي ۰ کمال گرايي » و رفتار حرفه اي انطیاق کامل دارد يجيا ستالك نال برحم/ث لز لكي ‎Pb cp hte oy lal‏ موم دزن هي ميزشي و پژيشي تن کل اي رف حرفه لي mess as ese 2 98 5 2 م ه

صفحه 14:
وجود مستتدات دال بر حمایت از الگوي شايستگي بودن اعضاي هیات علمي در زمینه هاي آمرژهشي » تربيتي » کمال گرايي » و رفتار حرفه اي ‎das la‏ دارد ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 15:
وجود مستتدات دال بر حمایت از الكوي شايستكي بودن اعضاي هيات علمي در زمينه هاي آمو هشي » تربيتي » کمال گرايي » و رفتار حرفه اي انطباق ندارد 2222 82

صفحه 16:
وجود مستندات دال بر حمایت از الگوي شايستگي بودن اعضاي هیات علمي در زمینه هاي آموژهشي » تربيتي » کمال گرايي » و رفتار حرفه اي انطباق نسبي دارد 7

صفحه 17:
-۱- لحاظ کردن صلاحیت های مندرج در بند ۳-۳ استاندارد ها در ف رآیند جذب اعضای هیأت علمی Ay] ae ‏آیا در فرایند جذب اعضاء هیئت علمی صلا"‎ ‏و اخلاقی ايشان لحاظ می شود؟‎ آیا در فرایند جذب اعضاء هیئت علمی صلاحیتهای علمی لحاظ می شود؟

صفحه 18:
2-3-3- وجود مستندات دال برتامین الگوي شايستگي اعضاي ‎ole‏ در اجرای برنامه آموزشي ‎alas‏ أخير بلي برنامه های شايستكى اعضاء هيثت علمى تامين مى شوة ؟ 3-3-3- لحاظ کردن صلاحیت هاي مندرج در بند 3-3 استاندارد ها در فرآیندارزشیابی اعضاي ‎poole Cle‏ تميداتم = = أي در ارزشيابى اعضاء هبنت علمى صلاحيتهاى معنوى و اخلاثى ايشان لحاظ مى شود ؟ آبا در ارزشيابى اعضاء هيثت علمى صلاحيتهاى علمى ابشان لحاظ مى شود ؟ آیا در ارزشیایی اعضاء هینت علمی صلاحینهای آموزشی و تدربسی ابشان لحاظ می شوه ؟ آيا در ارزشيابى اعضاء هينث علمی صلاحینهای پزوهشی ایشان لحاظ می شوه ؟ آيا در ارزشيابى اعضاء هيثت علمی صلاحیتهای حرفه ای در زمینه های تخصصی ابشان لحاظ ‏ می آیا در ارزشیابی اعضاء هيشت علمی صلاحیتهای مدیریتی ایشان لحاظ می شود ؟ لیا در ارزشبابی اعضاء هینت علمی صلاحبتهای ارتباطی ایشان لحاظ می شود ؟ (در رابطهبا دانشجو همکاراندانشگاه و جامعه)

صفحه 19:
استانداردها در جذب اعضا هیات علمي انطباق کامل دارد الطبق رد داد 0۱ ۵ ۵ ۵ ۶ 9 9 له اقيق كال ارد 5

صفحه 20:
استانداردها در جذب اعضا هیات علمي انطباق ندارد [acest] 6 © © 6 سه ه ج هه ع مه ) ‎aga‏

صفحه 21:
استانداردها در جذب اعضا هيات علمي انطباق نسبي دارد

صفحه 22:
4-3- وجود مستندات دال بربكارگيري تعدادكافي اعضاي هیأت علمي در گروههاوبخشهايآموزشي براساس سرانه مصوب نميدان اخير ابلي م - لیا دانشکده پزشکی به تعداد كافى اعضاء هیشت علمی واجد صلاحیت » متناسب با نیازهای برنامه مصوب دوره پزشکی عمومی و رعایت سرانه های هیثت علمی مصوب در اختیار دارد

صفحه 23:
وجود مستندات دال بر تامین تعداد كافي اعضا هیات علمي در گروهها و بخش هاي آموزشي بر اساس سرانه مصوب انطباق کامل دارد

صفحه 24:
5-3- وجود برنامه جامع توان مند سازي اعضاي هیأت علمي دانشکده در جهت کسب توانمندي هاي لازم براى اجرای مطلوب برنام هآمو زشی دوره پرشکی عمومی نمیدآن| خیر | با حر ي ب .انشكده يزشكى برنامه جامعى براى اموزش و رشد اعضاء هيئت علمى جهت يارى ايشان در كسب توانمندى هاى لازم براى اجراى مطلوب برنامه أموزشى دوره يزشكى عمومى تدوين نموده است ؟

صفحه 25:
وجود برنامه توان مند سازي اعضاي هیات علمي دانشکده انطباق کامل دارد

صفحه 26:
انطباق نسبي دارد 21/11% 29/99% 13/08% 40% 33/33% انطباق ندارد 211 33/16% 25/64% 53/33% 20% انطباق کامل دارد 45/44% 36/66% 60/84% 6/66% 16% بند استاندارد 31 32 33 34 تشانگرها حوزه هیئت علمي

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان