کسب و کار منابع انسانی و مشاغل

گزارش عملکرد یکساله

Amalkard_1_sale_moavenat_edari_va_mali_daneshgah_chamran_Ahvaz_sale_85

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “گزارش عملکرد یکساله”

گزارش عملکرد یکساله

اسلاید 1: دانشگاه شهید چمران اهوازمعاونت اداری و مالی

اسلاید 2: گزارش عملکرد یکساله

اسلاید 3: خلاصه فعالیت دفتر طرح و برنامه در سال 851 – انجام اصلاحيه بودجه تفصيلي سال 85 :باعنايت به ابلاغ مبلغ 30 ميليارد ريال از محل متمم قانون بودجه سال 85 به منظور تامين كسري اعتبارات و همچنين افزايش درآمد اختصاصي و لزوم درج آنها در بودجه تفصيلي ، نسبت به انجام اصلاحات در بودجه تفصيلي اقدام خواهد شد . 2- تهيه و تنظيم دستور جلسات و صورتجلسات كميسيون و هيات امناء :با توجه به ضرورت مطرح شدن موارد متعدد دركميسيون و هيات امناء به منظور اجراي آنها ضمن هماهنگي با واحدهاي مختلف و همچنين واحدهاي اقماري مستقل شده نسبت به تنظيم صورتجلسات اقدام خواهد شد .3- برگزاري جلسات تفاهم بودجه : با توجه به ابلاغ اعتبارات دانشگاه اين دفتر با هماهنگي معاونت محترم اداري و مالي نسبت به برگزاري جلسات تفاهم بودجه با كليه واحدها بمنظور مشخص نمودن سهم هر واحد بر اساس اعتبارات ابلاغي اقدام و در چارچوب تفاهم جلسات مذكور نسبت به توزيع اعتبار اقدام نمود .

اسلاید 4: خلاصه فعالیت دفتر طرح و برنامه در سال 854 - ابلاغ تخصيص هاي جاري به واحدهاي تابعه در سه ماهه اول ، دوم ، سوم ، چهارم :تخصيص هاي ابلاغي به واحدهاي تابعه و در چارچوب بودجه تفصيلي و بر اساس شاخص ها و نيازهاي واحد تا حد امكان نسبت به توزيع مناسب منابع موجود اقدام خواهد شد تا بتوان حداكثر بهره‌وري از امكانات موجود انجام پذيرد . 5 - تهيه و تنظيم بودجه تفصيلي سال 86 : در قالب فرمها و دستورالعمل هاي وزارتخانه نسبت به تهيه و تنظيم بودجه تفصيلي سال 86 و ارسال آن به وزارتخانه اقدام خواهد شد . 6 - تهيه و تنظيم موافقتنامه هاي عمراني : با عنايت به اينكه مبادله موافقتنامه هاي عمراني بايستي از طريق سازمان انجام پذيرد اين واحد نسبت به تهيه و تنظيم CD اطلاعات مذكور و ارسال آن جهت تائيد و مبادله موافقتنامه به سازمان مديريت وبرنامه ريزي اقدام مي‌نمايد .7 – ساماندهي درآمد اختصاصي : به منظور نظارت بيشتر به توزيع درآمد اختصاصي و نحوه مصرف آن با هماهنگي هاي بعمل آمده هزينه درآمد اختصاصي تنها از طريق تخصيصي كه اين دفتر ابلاغ مي نمايد امكان پذير خواهد بود كه اين امر مي تواند به نحوه هزينه آن و همچنين بالا بردن بهره وري از منابع موجود كمك كند .

اسلاید 5: خلاصه فعالیت دفتر طرح و برنامه در سال 858– برگزاري جلسات هيات اجرايي : با عنايت به تشكيل هيات اجرائي تشكيلات و امور نيروي انساني غير هيات علمي در سال گذشته كه بر اساس ابلاغ مصوبه هيات امناء انجام پذيرفت نسبت به برگزاري جلسات جهت انجام وظايف محوله به هيات مذكور از قبيل تغيير ، اصلاح و ايجاد پست ، بررسي و صدور مجوز تبديل وضعيت كاركنان به رسمي ( آزمايشي ، قطعي ) ، بررسي و تصميم گيري در مورد درخواست هاي بازخريد كاركنان و . . . و ساير مواردي مشابه اقدام خواهد شد . 9 – توزيع اعتبارات عمراني : با عنايت به ابلاغ اعتبارات عمراني در قابل دو طرح تامين فضاي آموزشي و كمك آموزشي و همچنين خريد تجهيزات و تعميرات اساسي اين واحد با هماهنگي دفتر فني و بر اساس گزارشهاي سالهاي قبل نسبت به توزيع اعتبارات تعميرات اساسي به واحدها و همچنين خريد تجهيزات مورد نياز آنها اقدام خواهد نمود تا بتوان با امكانات موجود بهترين بهره وري را بدست آورد . 10 – برگزاري دوره هاي آموزشي : با عنايت به برگزاري دوره هاي آموزشي به منظور بالا بردن توان كاركنان و افزايش ضر يب بهره‌وري اين دفتر در قالب پست ها و شرح وظايف هر يك از آنها نسبت به برگزاري دوره هاي مورد نياز اقدام خواهد نمود .

اسلاید 6: عملکرد امور اداری در سال 85

اسلاید 7: عملکرد امور اداری در سال 8525 نفرعضو هیات علمی93 مورد- اخذ مجوز (ردیف استخدامی) بر اساس هیأت امناء مورخ 26/4/85 موضوع استخدام 30 نفر عضو هیأت علمی در سال 85 : با توجه به مکاتبات متعدد تا کنون مجوزی صادر نشده 1039 موردموارد منعکس شده به هیأت بدوی مقررات انتظامی هیأت علمی دانشگاه 11 39 مورد اعلام مراحل گزینش به کمیته گزینش استاد دانشگاه جهت بررسی صلاحیت عمومی اعضای هیأت علمی به منظور استخدام پیمانی، بکارگیری مشمولین طرح سربازی، استخدام رسمی آزمایشی 115نفرتعداد مامورین به سایر دستگاهها 115 نفرتعداد تبدیل وضعیت از رسمی آزمایشی به رسمی قطعی111 نفر تعداد منتقلین 11360تعداد ابلاغ ماموریت های روزانه 11

اسلاید 8: عملکرد امور اداری در سال 85

اسلاید 9: عملکرد امور اداری در سال 85

اسلاید 10: عملکرد امور اداری در سال 85

اسلاید 11: عملکرد امور اداری در سال 85

اسلاید 12: عملکرد یک ساله کارگزینی اداری در سال 1385

اسلاید 13: عملکرد یک ساله کارگزینی اداری در سال 138511- ارسال فرم های ضوابط تمدید قرارداد پیمانی به واحد ها 12- ارسال فرم های ارزشیابی کارکنان و کارشناسان و مدیران و سرپرستان به واحد ها 13- پاسخگویی به نامه های ارجاعی14- صدور حکم تمدید ماموریت (4 نفر)15- ارائه آمارهای خواسته شده16- صدور احکام اجرای رای (5 نفر)17- نامه به واحد ها برای تائید و یا عدم تائید پرسنل پیمانی (استخدامی سال 82 ) جهت رسمی شدن18- نامه به گزینش برای تائید و یا عدم تائید افراد پیمانی معرفی و تائید شده برای رسمی شدن 19- اجرای بند های صورتجلسات شورای اداری و مالی و کمیته قانون استخدام کشوری20- ارسال ابلاغ های مختلف و لازم برای پرسنل21- صدور احکام قطع بهره وری (7 نفر) و برقراری فوق العاده بهره وری (7 نفر)

اسلاید 14: عملکرد یک ساله کارگزینی اداری در سال 138524-تهیه و ارسال فرم بیمه عمر افراد فوتی25-تهیه گواهی اشتغال به کار (بیش از 50 نفر) نامه به امور مالی جهت اعطاء پاداش به کارکنان جهت طی 176 ساعت (30نفر)25- صدور احکام همترازی (6 نفر)26- نظارت و پیگیری گواهی کار نیروهای تحت پوشش شرکت پیمانکاری 27- پاسخگویی به نامه های درخواستی به نهاد محترم ریاست جمهوری28- ارسال و معرفی نیروهای قراردادی فوق دیپلم و لیسانس به هسته گزینش و اعلام به واحد های مربوطه جهت مراجعه 29- ارسال نامه های ماموریت، غیبت و کسر کار و ... به شرکت خوشنام 30- پیگیری تامین اعتبار و به کارگیری و معرفی افراد به کار گرفته شده زیر نظر شرکت پیمانکاری31- ارتقاء شغلی کارشناسان به سطح کارشناس ارشد (27 مورد)

اسلاید 15: گزارش عملکرد سال 85 اداره بازنشستگی و وظیفه تایید احکام بازنشستگی کارکنان اداری و هیات علمی 64 نفر تایید احکام حقوق وظیفه وراث 6 نفرارسال نامه پاداش کارکنان و اعضای هیات علمی 64 نفرصدور بیمه عمر و حوادث 64 نفرصدور نامه عائله مندی و حق اولاد 77 نفرمکاتبه با تامین اجتماعی جهت سوابق کارکنان 86 نامهمکاتبه با دوایر دولتی و غیر دولتی به تعداد 92 نامه تفکیک پرونده های بازنشسته و فوتی دانشگاه از مجتمع رامین 304 صدور تسویه حساب بازنشستگی اداری و هیات علمی جهت 64 نفر جمع آوری مدارک جهت صدور کارت منزلت بازنشستگان به تعداد 355 نفر12/12

اسلاید 16: گزارش عملکرد مدیریت امور اداری دانشگاه 85 - ارتقاء گروه (استحقاقی/امتیازی/تشویقی) کارکنان 70 مورد - برخورداری از پاداش و تعجیل در ارتقاء گروه 15 مورد - کنترل کارکرد و رسیدگی به اضافه کاری، مرخصی و غیبت پرسنل تحت پوشش و مکاتبه با پیمانکار و دانشکده ها و مراجع ذیربط- ثبت و پشتیبانی سیستم رایانه برنامه بیمه تکمیلی به تعداد 1808 نفر- تهیه و تنظیم گزارش های آماری مورد نیاز واحد ها و مدیران - صدور احکام تغییر ضریب حقوقی کلیه کارکنان و اعضاء هیات علمی- ارتقاء کارشناسان به سطح کارشناس (ارشد) موضوع بخشنامه شماره 103669/1802 مورخ 9/6/81 سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور 27 مورد - تعداد بورسیه داخل جایابی شده 3 مورد - تعداد اعضاء هیات علمی استفاده کننده از فرصت مطالعاتی 2 مورد - تعداد اعضاء هیات علمی بازنشسته 1 مورد - تعداد کادر اداری بازنشسته 62 مورد

اسلاید 17: گزارش عملکرد اداره خدمات عمومی دانشگاه در سال 85 « فضاي سبز »- ایجاد 29798 متر مربع چمن در اراضی پردیس دانشگاه شامل: اراضی مجاور دانشکده های مهندسی ، اقتصاد، کمربندی دانشکده دامپزشکی ، کتابخانه مرکزی، بلوار مسیر اداره حمل و نقل و مسجد امام خمینی .- اجرای پروژه زهکشی حد فاصل بانک ملی تا امور دانشجویی به متراژ 92868 .- اجرای پروژه آبیاری تحت فشار به متراژ 3150 متر ( مجتمع خوابگاهی جهان آراء ، سوله های دانشکده مهندسی ، مهمانسرای دانشگاه ، پشت ایستگاه علوم )- اجرای دو پروژه نارنجستان در پردیس دانشگاه ( اراضی مجاور اقامتگاه اساتید و اداره تعمیرات و نگهداری ساختمانها، کمربندی دانشکده علوم ) .- کاشت 3840 اصله انواع نهال درخت ( جامبو، کناکارپوس ، برهان ، تکوما ، نارنج ، انجیر ، انار ، گریپفورت ، پرتقال ، نارنگی ).-ایجاد گل کاری به مقدار 80000 متر مربع .- روتیواتور و شخم و دیسک بیش از 20 هکتار از اراضی دانشگاه .- خرید 4 کیلو بذر گل ( بنفشه، میمون، رعنا زیبا، کوکب، ستاره ای ) و کشت آن اطراف سازمان مرکزی .- خاکریزی و انتقال خاک به امور دانشجویی بیش از 200 سرویس.

اسلاید 18: گزارش عملکرد اداره خدمات عمومی دانشگاه در سال 85- حفر چاله جهت کشت انواع نهال به تعداد 4000 حفره. - احداث ایستگاه پمپاژ با نصب 2 دستگاه الکتروپمپ در مهمانسرای دانشگاه . - اجرای پروژه آبیاری تحت فشار جهت مهمانسرای دانشگاه و حذف سیستم سنتی آبیاری مکان مذکور . - اجرای پروژه تأمین روشنائی فضای سبز مهمانسرا با استفاده از شبکه زیر زمینی برق رسانی. - تعمیرات لوله های آب خام شامل تعویض علمک و سه راهی بیش از 150 مورد در پردیس دانشگاه .- تغییر سیستم آبیاری قدیم محوطه بانک ملی به سیستم جدید. - انجام پروژه حذف علفهای هرز به متراژ 46000 متر مربع . -نگهداری بالغ بر چهل هکتار فضای سبز . « واحد طراحي و رايانه »- طراحي باغ گياه شناسي دانشكده علوم و تهيه پوستر و 3D .- طراحي جدارة زمين 12 هكتاري به صورت 3 بعدي . - تهيه آرشيو CD از بهترين نرم افزارهاي فضاي سبز . - تهيه آرشيو و مقالات اينترنتي از فضاهاي سبز دنيا ( آسياي شرقي ، اروپا و ايران).

اسلاید 19: گزارش عملکرد اداره خدمات عمومی دانشگاه در سال 85- طراحي و اجرای سيستم روشنائي مهمانسراي دانشگاه . -طراحي و نصب بيش از تابلو علوم رفتاري- طراحي و نصب تابلو علوم رفتاري ، موزه و سازمان مركزي .-عكاسي و تهيه آلبوم كامپيوتري گلهاي موجود در دانشگاه .- طراحي و نظارت و اجراي كانتر ورودي سازمان مركزي . - تکمیل اطلاعات پورتال واحد خدمات . - طراحی و اجراء ورودی مهد کودک .- طراحی لوگو ، پوستر و آرم هفته پژوهش و فناوری . - طراحی لوگو ، پوستر و آرم سیستم های اطلاعاتی نوین در مدیریت سازمان.- انجام مطالعات جهت ایجاد طرح جامع برای فضای سبز و لندسکیپ دانشگاه.

اسلاید 20: اداره نقلیه- سرويس دهي جهت گردشهاي علمي به خارج از استان 70 سرويس اتوبوس . - سرويس دهي جهت گردشهاي علمي به شهرستانهاي مختلف استان 113 سرويس اتوبوس . - سرويس دهي جهت گردشهاي علمي به داخل و حومه شهر 84 سرويس اتوبوس .- سرويس دهي جهت امتحانات مختلف برگزار شده در دانشگاه 105 سرويس .- سرويس دهي جهت مراسمات عزاداري در یکسال 155 سرويس . - سرويس دهي جهت مراسمات جشنها در یکسال 41 مورد .- سرويس دهي جهت جابه جايي اثاثيه اموالي و غيره در دانشكده ها 105 سرويس . -سرويس دهي جهت اياب و ذهاب كاركنان ، اساتيد و دانشجويان به صورت روزانه . - تعميرات ماشين هاي سبك و سنگين كلي و جزئي جمعاً 811 مورد . - تجهيز و خريد لوازم وسائل نقليه 692 مورد . - تعداد اتوبوسهاي آماده بكار 10 دستگاه قديمي 5 دستگاه جديد . - تعداد ميني‌بوس 6 دستگاه، 3 دستگاه آماده بكار نياز به دو دستگاه ميني بوس جديد مي‌باشد.- تعداد خودروهاي سبك 21 دستگاه .

اسلاید 21: اداره تعميرات و نگهداري ساختمانها 1- برقکاری 1110 گواهي كار 2- بنايي 632 گواهي كار3- لوله كشي 608 گواهي كار4- جوشكاري 433 گواهي كار5- نجاري 76 گواهي كارجمع كل گواهي انجام شده 2859 گواهي كار گروه برق :- تعويض 1507 عدد لامپ مهتابي40 وات،20 وات ، لامپ شمعي، لامپ كم مصرف و گازي در قسمتهاي مختلف دانشگاه.- مونتاژ و نصب تابلو برق 3 فاز موتور پمپ واقع در كنار رودخانه و محوطه دانشکده مهندسی . - نصب چراغ لاك پشتي 10 دستگاه در كوي استادان .- نصب لامپ شيلنگي در مسجد كوي استادان 250 متر .- كابل كشي به متراژ هفتاد متر كابل 5/2 × 2 و 4 × 4 .- سيم كشي 15 عدد پايه فيوز 25 و 63 آمپر در تابلو برق و كابل كشي به متراژ 26 متر جهت مهد كودك دانشگاه .

اسلاید 22: اداره تعميرات و نگهداري ساختمانها- اجراي سيستم روشنايي اعم از كابل كشي به متراژ 1800 متر كابل 10 × 4 و 6 × 4 و مونتاژ پايه چراغهاي كوتاه به تعداد 115 عدد و پايه بلند به تعداد 15 عدد . - جمع آوري پايه چراغهاي لاك پشتي و سيم هاي هوائي سيستم روشنايي قديمي .- تعمیرات و رفع نواقص برق در 146 دستگاه کوی جدید و قدیم و منازل علوم تربیتی و ملی راه . - تعمیرات و رفع نواقص برق در واحدهای مختلف دانشگاه به تعداد 107 مورد. - تعویض 259 عدد لامپ شمعی در اقامتگاه.-تعمیرات و رفع نواقص برقی در مهمانسرای دانشگاه.- مونتاژ كامل تابلوي اصلي دانشگاه شهيد چمران شامل تعويض 81 عدد لامپ مهتابي 40 وات و 86 عدد استارت و 14 عدد ترانس و 120 متر سيم كشي 5/1 × 1 . - مونتاژ تابلوي برق اتاق نگهباني مدارس كوي جديد . - كابل كشي به متراژ 52 متر جهت نصب لامپ هاي حبابي ديواري حياط منزل 111 . - نظارت بر تعويض كليد برق اصلي تابلوي دانشكده علوم . - رفع اشكال برق ايركانديشن آمفي تاتر و نصب 48 عدد فيوز مينياتوري تابلوي برق ساختمان شماره 2 مهمانسرا

اسلاید 23: اداره تعميرات و نگهداري ساختمانها- كابل كشي به متراژ 95 متر كابل 10 × 4 جهت راه اندازي برق چهار دستگاه الكتروپمپ فضاي سبز ايستگاه پمپاژ آب خام جنب سلف كشاورزي . - باز کردن 100 عدد قاب مهتابی 20 × 3 و نصب و سیم کشی 100 دستگاه مهتابی 20 × 3 جدید در حوزه ریاست، حوزه مدیریت خدمات و معاونت آموزشی . - کابل کشی به متراژ 75 متر کابل 6 × 2 و نصب 7 دستگاه مهتابی 2 قلو و تکی 40 وات جهت اتاق استراحت رانندگان. - سیم کشی به متراژ 150 متر سیم 5/2 × 1 جهت مهتابی های ساختمان شماره یک و نصب 42 عدد پریز توکار و سیم کشی سیم 75 × 2 جهت تلفن . - مونتاژ و نصب هیجده عدد ریسه رنگی به همراه 40 متر سیم کشی در فلکه دانشجو فلکه مرکزی و درب ورودی شمالی. گروه بنايي :- ساخت و احداث 14 عدد سكوي سيماني در باغ اداره خدمات .- کنده کاری و تعویض کاسه توالت و شترگلو و لوله کشی لوله فاضلاب از دستشویی تا منهول نانوایی کوی جدید. - بتون ريزي رديف صد كوي استادان و نصب وسايل بازي در محوطه كوي استادان.

اسلاید 24: اداره تعميرات و نگهداري ساختمانها- کنده کاری و تعویض 4 عدد کاسه توالت سرویسهای بهداشتی برادران، حوزه نهاد رهبری واقع در سازمان مرکزی . - تعميرات بنايي در سه دستگاه از منازل .- بند کشی دیوار و پنجره و پلاستر کاری اطاقک استراحت رانندگان نقلیه و سیمانکاری کف اتاق و آجر چینی بصورت نما. - كنده كاري و نصب چهار عدد پايه بمنظور ساخت پاركينگ . - نصب درب و پنجره جهت انباری ساختمان انتظامات و آجر کاری چهار عدد جا پنجره و پلاستر کاری .- نظارت بر تعميرات اساسي منازل 322 و 325 و 329 و 111 كوي جديد استادان . - آجر چینی دیوار نما و بندکشی به متراژ 5 متر مربع خیابان شقایق کوی استادان.- نصب 17 عدد سنگ كف 40 × 40 جهت راهروي سازمان مركزي ( خدمات و مركز محاسبات ) - تعمیر زیر نرده های دانشگاه از نگهبانی جنب بانک شهر دانشگاهی تا نرده های جنب انبار مرکزی . - کنده کاری دیوارها و سفید کاری اتاقک نگهبانی مدارس . - تعمیرات و زیر سازی پیاده رو و سیمانکاری در ردیف 100 کوی محوطه سلف مرکزی ، محوطه مهد کودک و محوطه 4 دستگاه منازل کوی جدید.

اسلاید 25: اداره تعميرات و نگهداري ساختمانهاگروه لوله كشي :- تعويض لوله كشي كامل آب سرد و گرم 5 دستگاه منازل كوي .- لوله كشي از كنتور آب دو دستگاه منازل . - دایس زدن 52 عدد لوله 4/3 چهل سانتی 2 سر دایس . - رفع شکستگی لوله ها و لوله کشی 2/1 در 21 دستگاه منازل کوی جدید و ملی راه و محوطه های عمومی.- لوله كشي و تعميرات و تعويض شير آلات رستوران مهمانسراي دانشگاه و واحدهاي مختلف سازمان مركزي . - باز و بست آبگرمکن دیواری جهت تعمیر در 9 دستگاه منازل کوی جدید و4 دستگاه در واحدهای مختلف اداری.- تعويض پمپ آب تصفيه هتل ، مهمانسرا . - انجام تعميرات لوله كشي در 189 دستگاه منزل كوي جديد. - انجام تعمیرات لوله کشی در 141 واحد اداری مختلف دانشگاه .گروه جوشكاري :- ساخت و احداث سايبان منزل 17 كوي قديم و سایبان موتور پمپ مهمانسرا و موتور پمپ سلف کشاورزی و ساخت نصب 8 عدد نرده آهني در مهمانسرا.

اسلاید 26: اداره تعميرات و نگهداري ساختمانها- ساخت سایبان موتور پمپ های سازمان مرکزی به ابعاد 5 × 5 به همراه آهن کشی و نصب ایرانیت رنگی - ساخت و احداث پاركينگ به ابعاد 60/3 و ارتفاع 14 متر به طول و 6 متر عرض . - مونتاژ و نصب قاب مهتابی های ساختمان شماره یک مهمانسرا - ساخت 16 عدد پایه یکمتری جهت علامت گزاری مسیر فیبر نوری .- نصب ایرانیت های سایبان منزل 3161 ملی راه .- ساخت یک باب درب و دو عدد پنجره جهت نگهبانی مهمانسرا. - ساخت یک عدد لنگه درب و نصب جا کولری جهت ساختمان انتظامات.- ساخت سه عدد مانع جهت محوطه سازمان مركزي . - جوشكاري و رفع نواقص وسايل بازي مهد كودك و كانون فكري. - بریدن 36 عدد پایه چراغ روشنایی قدیمی مهمانسرا و حمل آن به اداره . - جوشكاري و نصب تابلوي اداره حراست فيزيكي (انتظامات). - آهن کشی سقف اتاق رانندگان نقلیه به متراژ 65 متر مربع و ساخت پنجره دایره ای 90 × 90 و بستن رابیتس سقف. - نصب توري پنجره ها و درها و اضافه كردن پاركينگ و رگلاژ درهاي منزل 111 و نرده کشی و نصب ایرانیتهای رنگی.

اسلاید 27: اداره تعميرات و نگهداري ساختمانها- ساخت 5 عدد سبد زباله جهت محوطه کوی قدیم و سلف مرکزی . - ساخت جا کولری و ساخت یکعدد درب پاچلاقی به ابعاد 2 × 20/8 جهت اطاقک استراحت رانندگان نقلیه. گروه نجاري :- نصب پارتيشن به ابعاد 5/3 متر و درب چوبي واقع در واحد بسيج سازمان مركزي . - كارهاي نجاري مهمانسرا و واحدهاي مختلف دانشگاه . - نصب 14 عدد شیشه اطاقک رانندگان. - تجهيز انبار اداره تعميرات به سيستم رايانه‌اي .- تهیه و نصب و راه اندازی کانکس تاکسی سرویس جهت بهینه سازی سیستم اداره حمل و نقل دانشگاه و صرفه جوئی در هزینه ها. نصب دستگاه ساعت کارت زنی در اداره جهت پرسنل اداره.

اسلاید 28: مهمانسرا- ايجاد تجهيزات رفاهي در اتاقهاي هتل مهمانسرا .- خريداري و قرار دادن گلدان و گل مصنوعي در داخل اطاقهاي هتل و راهروها. - رنگ آميزي جداول و پايه هاي برق محوطه مهمانسرا .- ترميم و نصب كابينت هاي داخل اتاقهاي هتل و خريد 7 دستگاه يخچال و 4 دستگاه آبگرمكن مخزني . - خريداري و نصب 20 عدد ساعت ديواري جهت اطاقهاي هتل و آمفي تأتر و نصب 14 دستگاه محافظ كولر . - انجام ايزوگام سقف آشپزخانه، سالن غذا خوري، ساختمان شماره 1 مهمانسرا و آمفی تأتر .- تعمير پمپ هاي آب خام و راه اندازي آن .- اجراي پروژه نصب آنتن ، ويدئو مركزي و همچنين نصب tvgk در تمامی ساختمانهای مهمانسرا . - تعمیر اساسی و تجهیز تعداد هشت باب اتاق در ساختمان شماره یک مهمانسرا .- خریداری و کاشت 150 عدد اصله نهال رز و انواع دیگر .- چوبکاری ( P.V.C ) اتاق مدیریت رستوران مهمانسرای دانشگاه. - نصب یکدستگاه آکواریوم در سالن غذا خوری . - رنگ آمیزی 350 متر مربع سالن غذا خوری.

اسلاید 29: مهمانسرا- تجهیز ساختمان مدیریت مهمانسرای دانشگاه بصورت بویژه پذیرایی. - ترمیم و تجهیز ( کاشی کاری ، سفید کاری سقف و ... ) اطاق کارگران رستوران .- خریداری سیستم صوتی و پخش جهت سالن غذاخوری .- خریداری سیستم صوتی و پخش همراه با میز جلسه و دو عدد پرچم جمهوری اسلامی جهت آمفی تأتر .- راه اندازی زمینها و سالن ورزشی جهت اساتید ساکن در مهمانسرای دانشگاه.- اجرای بیش از 20 مورد سیمنار در سالن آمفی تأتر.- پذیرائی روزانه و سرویس دهی .

اسلاید 30: مهد كودك - تهیه و تدوین برنامه های آموزشی نونهالان که به صورت روزانه در مهد کودک آموزش داده می شود. - آموزش مفاهیم ریاضی که بصورت مفهومی در خور فهم کودکان هر گروه سنی در این زمینه مربیان آموزش می دهند.- آموزش علوم تجربی جهت پرورش مهارت های زندکی و کسب تجارب تازه و نو . - آموزش مفاهیم دینی در ارتباط با شناسایی زندگان ائمه و بزرگان دینی.- برگزاری جشن های مذهبی و ملی به مناسبت های خاص. - اجرای برنامه خاص مراسم احیاء و تاسوعا و عاشورا و آشنا کردن آنها با فلسفه وجودی امام حسین . - اجرای گروههای سرود و آموزش سرودهای کودکانه به نونهالان.- آموزش قرآن و خواندن سوره هایی از قرآن.- اجرای طرح نماز در مهد کودک برای آشنا شدن کودکان به انجام فرائص دینی و واجبات.- پرورش خلاقیت و شکوفا کردن استعدادهای ذاتی کودکان.- تدارک دیدن گردش های علمی به منظور آشنا کردن کودکان با محیط اطراف.- آموزش نوشتن که جهت هماهنگ کردن حرکات دست و چشم می باشد و در این کار ماهیچه های دست کودکان تقویت می شوند.

اسلاید 31: مهد كودك- برگزاری مراسم به مناسبت روز جهانی کودک ، روز هوای پاک و سفره هفت سین و غیره ... . - شرکت کودکان در برنامه های جشن به مناسبت دهه مبارک فجر.- ایجاد فضای سبز مناسب جهت استفاده کودکان در مهد کودک .- انجام بازیهای فردی و گروهی در مهد کودک جهت رشد عاطفی ، اجتماعی و جسمانی کودکان. - نگهداری و مراقبت و آموزش به کودکان گروه سنی بخش شیر و ارائه خدمات به آنان. - برگزاری مسابقات مختلف در مهد کودک از جمله مسابقه بادبادک پرانی ، دو و غیره ... در مهد کودک. - آموزش کارهای دستی مختلف توسط مربیان به کودکان.- آموزش علوم اجتماعی ، ایمنی و تربیتی . - اجرای نمایش های کودکانه در مهد کودک توسط کودکان و آموزش آنها توسط مربیان.- اجرای نمایش های عروسکی .- بیمه کردن کودکان مهد کودک در سال 85 .- تهیه و خرید تعدادی کامپیوتر جهت استفاده کودکان در مهد کودک .- خرید دستگاه ویدئو CD و تلویزیون جهت نمایش برنامه های آموزشی و ... به منظور بالا بردن سطح آگاهی و ایجاد نشاط برای کودکان و نونهالان .- برگزاری مراسم دعای صبحگاهی و ورزش با نمایش CD در مهد کودک بصورت روزانه.

اسلاید 32: اداره خدمات و تداركات - انجام تنظيفات قسمتهاي ساختمان مركزي اعم از اطاقها و راهروها و جمع آوري زباله هاي موجود و حمل آن در محل مشخص شده بصورت روزانه ( 14 نفر ) .- نظافت محوطه عمومي شهر دانشگاهي توسط دو نفر بصورت روزانه .- خرید یکدستگاه کف شوی جهت ساختمان مرکزی .- تأمين نيروي انساني جهت برگزاري مراسمات و همايش هاي دانشگاه ( در بعضي از مراسمات و همايش ها بصورت 24 ساعته ) .- تأمين نيرو جهت حمل وسايل خريداري شده به واحدهاي مورد نظر و يا جابجايي هائي كه بعضاً در قسمتهاي مختلف دانشگاه انجام مي گيرد. - خريدهاي ادارات نقليه، تاسيسات، مهدكودك ، قسمتهاي از واحدهاي سازمان مركزي .- هماهنگي جهت تهيه اتوبوس هاي گردش علمي دانشجويان حدوداً 60 مورد .

اسلاید 33: شهرداري كوي استادان - پيگيري و ترميم شكستگي لوله اصلي آب خام خيابان اصلي كوي كه اين مسئله باعث شده بود تا نيمي از فضاي سبز كوي بي آب بماند. - پيگيري قطع برق نيمي از كوي استادان در يكي از روزهاي تعطيل سال (13 فروردين 85 ) تا حصول نتيجه از طريق مراجعه و تماس با سازمانهاي ذي‌ربط . - پيگيري و گزارش شتگستي آب تصفيه 4 اينچ در خيابان ياس كوي استادان و حصول نتيجه تا پاسي از شب و همچنين پيگيري شكستگي‌هاي مكرر لوله آب تصفيه بسياري از منازل از طريق آب و فاضلاب تا حصول نتيجه. - پيگيري نقطه نظرات اهالي محترم كوي استادان و رفع مشكلات آنها در حد توان دستگاه و شرايط موجود. - نظارت كلي بر كار پيمانكار نظافت كوي استادان و همچنين نظارت بر نحوه و كيفيت نان نانوايي كوي استادان و دادن چندين تذكر شفاهي در مورد رعايت حقوق اساتيد محترم و خانواده ايشان. -پيگيري و مراجعه به شهرداري منطقه چهار در رابطه با هرس درختان خشك و همچنين مراجعه به مركز بهداشت غرب اهواز و رايزني با آقاي مهندس شريفي رياست محترم مركز بهداشت غرب اهواز در مورد چگونگي جمع آوري سگ هاي ولگرد در كوي استادان . - پيگيري و داير نمودن يك خط ثابت از طريق شركت مخابرات جهت منزل رياست محترم دانشگاه و مراجعه و ثبت نام خط دوم جهت منزل مذكور.

اسلاید 34: اداره امور منازل - تهيه ليست اعضاء هيئت علمي واجد الشرايط دريافت حق مسكن در یکسال و ارسال آن به امور اداري دانشگاه . - دريافت قبوض آب، برق، گاز، تلفن و تنظيم اسناد و ارائه چك به سازمانهاي مربوطه.پيگيري و مشخص نمودن ميزان بدهي آب و برق و تلفن و گاز كليه واحدهاي مختلف دانشگاه تا حصول نتيجه نهائي و پرداخت حدود 90% از ميزان بدهي و باز پرداخت آن به سازمانها. - تحويل و تحول 6 واحد از منازل كوي استادان كه طي صورتجلسه هاي موجود در اداره امور منازل خدمات عمومي . - مشخص نمودن ميزان اجاره بهاء منازل دانشگاه با توجه به ميزان مدت زمان سكونت و متراژ و ارسال آن بطور ماهيانه به امور مالي جهت كسر از حقوق افراد ذينفع. - تفكيك و ارسال 400 فقره قبوض تلفن ( اساتيد، واحدها ، حوزه مديريت ، محاسبات، خدمات عمومي ).تهيه ليست مكالمات تلفن ( پرينت ) از طريق شركت مخابرات استان .

اسلاید 35: اداره امور منازل- بررسی کلیه پرونده های منازل سازمانی و مشخص نمودن عدم پرداخت ما به التفاوتهای ودیعه مسکن اساتید و ارسال اسامی به همراه بدهی آنها به امور مالی به منظور کسر از حقوق افراد و واریز نمودن مبالغ به حساب 90111 بابت ودیعه مسکن.- ثبت کلیه سوابق پرونده های منازل و اشتراک های آب، برق، گاز و تلفن دانشگاه در کامپیوتر امور منازل - جابجایی تعدادی از خطوط دانشگاه از منازل کوی استادان به مرکز تلفن بنا به درخواست خود ساکنین . - پیگیری های مستمر تا حصول نتیجه در رابطه با شکستگیهای ناگهانی لوله های اصلی آب در پردیس دانشگاه .

اسلاید 36: انبار مرکزی - صدور قبض انبار واحدهای مختلف دانشگاه به صورت دستی از فروردین 85 لغایت شهریور 430 فقره و 1280 فقره قبض انبار به صورت کامپیوتری صادر شده که جمعاً تعداد 1710 فقره قبض رسید انبار در سال 85 را تشکیل می دهد.- ورود کالا توسط کارپردازان دانشگاه و خروج و ترخیص کالا توسط انبار مرکزی .- تأمین نیازهای روزمره واحدهای مستقر در سازمان مرکزی.- رایانه ای شدن سیستم انبار مرکزی که کلیه ورودها ، خروجها ، خریدها ، درخواستها ، آخرین صورت وضعیت های موجودی و تهیه گزارش های خرید واحدها، به صورت روز شمار می باشد. - همکاری با 47 واحد مستقر در دانشگاه جهت صدور قبض انبار و تحویل کالا .

اسلاید 37: عملکرد دفتر فنی و طرحهای عمرانی در سال 85 1- پرداخت هزينه تعمير منازل كوي به ساكنين بر اساس توافق حاصله2- انجام تعميرات اساسي3الف: در بخش فضاهاي آموزشيب: در بخش فضاهاي كمك آموزشيج: تعميرات اساسي موتورخانه‌ها با توجه به قدمت تجهيزات موجود3- تكميل سالن چندمنظوره (نفت)4- تكميل سالن ورزشي مجتمع خوابگاهي5- تكميل و راه‌اندازي استخر سرپوشيده6- تكميل آمفي‌تئاتر دانشكده اقتصاد7- تكميل و راه‌اندازي دانشكده رياضي و علوم‌كامپيوتر8- برگزاري مناقصه و شروع عمليات اجرايي دانشكده دامپزشكي9- تكميل خوابگاه 400 نفري10- ادامه عمليات احداث دانشكده ادبيات و علوم‌انساني11- تكميل توسعه بخش GIS

اسلاید 38: عملکرد دفتر فنی و طرحهای عمرانی در سال 8512- تكميل توسعه بخش علوم‌زميني13- تكميل ديوار دانشكده هنر شوشتر14- تكميل جاده‌هاي دسترسي منازل و خوابگاههاي دانشكده منابع طبيعي بهبهان15- كمك به تكميل دانشكده مهندسي بهبهان16- كمك و همكاري جهت فروش دو واحد خوابگاهي (قدس و پادادشهر) و كلنگ زني دو واحد خوابگاهي پس از فروش در مجتمع خوابگاهي شماره 217- كمك و همكاري جهت فروش واحدهاي مسكوني ملي‌راه و كلنگ‌زني حداقل 50 واحد مسكوني 3 خوابه18-كلنگ‌زني و شروع عمليات اجرايي سالن اجتماعات مركزي19- تكميل مركز رشد و فناوري در صورت تأمين اعتبار20- بهسازي كوي استادان در زمينه آب شرب، شبكه روشنايي، پياده‌روها و فضاي سبز21- همكاري با علوم‌پزشكي در خصوص جابجايي محل توقف ايستگاههاي اتوبوس22- محوطه‌سازي سالن چندمنظوره (نفت)23- محوطه‌سازي خوابگاه 400 نفري

اسلاید 39: عملکرد دفتر فنی و طرحهای عمرانی در سال 8524- محوطه‌سازي دانشكده رياضي و علوم‌كامپيوتر25- راه‌اندازي مركز تشكلهاي دانشجويي26- محوطه‌سازي و پاركينگ استخر دانشكده تربيت‌بدني27- برقراري انشعاب آب و برق پروژه‌هاي خوابگاههاي 400 نفري، دانشكده رياضي، سالن چندمنظوره نفت، سالن ورزشي مجتمع خوابگاهي و استخر سرپوشيده28- تعويض و بهسازي كفپوش سالن بزرگ تربيت‌بدني

اسلاید 40: تهیه و تنظیم دفتر معاونت اداری و مالی دانشگاه شهید چمران اهواز

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید