صفحه 1:
دانشگاه شهید چمران اهواز
معاونت اداری و مالی
صفحه 2:
گزارش عملکرد
یکساله
صفحه 3:
خلاصه فعالیت دفتر طرح و برنامه در سال ۸۵
۱ - انجام اصلاحیه بودجه تفصیلی سال ۸۵ :
باعنایت به ابلاغ مبلغ ۳۰ میلیارد ریال از محل متمم قانون بودجه سال ۸۵ به منظور تامین کسری اعتبارات
و همچنین افزایش درآمد اختصاصی و لزوم درج آنها در بودجه تفصیلی . نسبت به انجام اصلاحات در
بودجه تفصیلی اقدام خواهد شد
۲- تهیه و تنظیم دستور جلسات و صورتجلسات کمیسیون و هیات امناء :
با توجه به ضرورت مطرح شدن موارد متعدد در کمیسیون و هیات امناء به منظور اجرای آنها ضمن
هماهنگی با واحدهای مختلف و همچنین واحدهای اقماری مستقل شده نسبت به تنظیم صورتجلسات
اقدام خواهد شد
۳- برگزاری جلسات تفاهم بودجه
با توجه به ابلاغ اعتبارات دانشگاه این دفتر با هماهنگی معاونت محترم اداری و مالی نسبت به برگزاری
جلسات تقاهم بودجه با کلیه واحدها یمنظور مشخص نمودن سهم هر واحد بر اساس اعتبارات ایلاغی
اقدام و در چارچوب تفاهم جلسات مذذکور نسبت به توزیع اعتبار اقدام نمود
صفحه 4:
خلاصه فعالیت دفتر طرح و برنامه در سال ۸۵
۴ - ابلاغ تخصیص های جاری به واحدهای تابعه در سه ماهه اول . دوم . سوم . چهارم :
تخصیص های ابلاغی به واحدهای تابعه و در چارچوب بودجه تفصیلی و بر اساس شاخص ها و نیازهای
واحد تا حد امکان نسبت به توزیع مناسب منایع موجود اقدام خواهد شد تا بتوان حداکثر بهرهوری از
امکانات موجود انجام پذیرد
۵ - تهیه و تنظیم بودجه تفصیلی سال ۸۶ :
در قالب فرمها و دستورالعمل های وزارتخانه نسبت به تهیه و تنظیم بودجه تفصیلی سال ۸۶ و ارسال آن به
وزارتخانه اقدام خواهد شد
۶ - تهیه و تنظیم موافقتنامه های عمرانی
با cube به اینکه مبادله موافقتنامه های عمرانی بایستی از طریق سازمان انجام پذیرد این واحد نسبت به
تهیه و تنظیم لام اطلاعات مذکور و ارسال آن جهت تائید و مبادله موافقتنامه به سازمان مدیریت
وبرنامه ریزی اقدام مینماید
۷ - ساماندهی در آمد اختصاصی :
به منظور نظارت te ps قوز درآمد اختصاصی و نحوه مصرف آن يا هماهنگی های بعمل آمده هزینه
درآمد اختصاصی تنها از طیق تخصیصی که این دقدر بلاغ مى نماید امکان پذیر خواهد بود که ين
pal می تواند به نحوه هزینه آن و همچنین بالا بردن بهره وری از منابع موجود کمک کند .
صفحه 5:
خلاصه فعالیت دفتر طرح و برنامه در سال ۸۵
۸- بر گزاری جلسات هیات اجرایی :
با عنایت به تشکیل هیات اجراثی تشکیلات و امور نیروی انساني غير هیات علمی در سال گذشته که بر
آساس ابلاغ مصوبه هیأت آمناء انجام پذیرفت نسبت به برگزاری جلسات جهت انجام وظایف محوله به
هیات مذ گور از قبیل تغییر , اصلاح و ایجلد پست , بررسی و صدور مجوز تبدیل وضعیت کار کنلن یه
رسمی ( آزمایشی , قطعی ) , بررسی و تصمیم گیری در مورد درخواست های بازخرید کارکنان و
و سایر مواردی مشابه اقدام خواهد شد
ینارمع توزیع اعتبارات - ٩
با عنایت به ابلاغ اعتبارات عمرانی در قابل دو طرح تامین فضای آموزشی و کمک آموزشی و همچنین
خرید تجهیزات و تعمیرات اساسی اين واحد با هماهنگی دفتر فنی و بر اساس گزارشهای سالهای قبل
نسبت به توزیع اعتبارات تعمیرات اساسی به واحدها و همچنین خرید تجهیزات مورد نیاز آنها اقدام
خواهد نمود تأ بتوان با امکنات موجود بهترین بهره وری را بدست آورد
۱۰ - برگزاری دوره ها آموزشی :
با عنایت به برگزاری دوره های آموزشی به منظور بالا پردن توان کار کنان و افزایش ضر یب بهرهوری این
دفتر در قالب پست ها و شرح وظایف هر یک از آنها نسبت به برگزاری دوره های موردنیاز اقدام
خواهد نمود .
صفحه 6:
عملکرد امور اداری در سال ۸۵
اعضای هیأت علمی که در سال ۱۳۸۵ استخدام گردیده اند. ۱۲ نفر مربی + ۱۳ نفر استادیار
اعضای هیأت علمی مشمول طرح سربازی ۱ نفر
استخدام رسمی آزمایشی (از پیمانی به رسمی آزمایشی) ۴ نقر
تبدیل وضعیت از کارشناسی به مرتبه مربي | تفر
تبدیل وضعیت از مربی به استادیاری ۴ نفر
ارتقاء از استادیاری به دانشیاری ۴ نفر
ارتقاء از دانشیاری به استادی ۵ نفر
اخذ مجوز استخدام پیمانی از وزارت ۷ نفر
عدم موافقت با استخدام بیمانی ۸ نفر
اخذ مجوز (ردیف استخدامی) بر اساس هیأت امناء مورخ ۲۴/۱/۸۴ موضوع استخدام ۵ نفر
صفحه 7:
1"
عملکرد امور اداری در سال ۸۵
عضوهیات علمی
- اخذ مجوز(ردیف استخدامی) بر اساس هیأت امناه مورخ ۲۶/۲/۸۵ موضوع استخدام ۳۰ ندر عضو
هيأت علمى در سال ۸۵: با توجه به مکاتبات متعدد تا کنون مجوزی صادر نشده
موارد منعکس شده به هیأت بدوی مقررات انتظامی هیأت علمی دانشگاه
اعلام مراحل گزینش به کمیته گزینش استاد دانشگاه جهت بررسی صلاحیت عمومی اعضای هیأت
علمى به منظور استخدام بيمانى. بكار كيرى مشمولين طرح سربازى. استخدام رسمی آزمایشی
تعداد مامورين به ساير دستكاهها
تعداد تبدیل وضعیت از رسمی آزمایشی به رسمی قطعی
تعداد منتقلین
تعداد ابلاغ ماموریت های روزانه
0 نفر
۲ مورد
٩ مورد
٩ مورد
صفحه 8:
عملکرد امور اداری در سال ۸۵
تعداد دستور پرداخت های ماموریت la روزانه
اعضای هیأت علمی ماموز به تحصیل داغل
اعضای هیأت علمی مامور به تحصیل خارج
بورسيه هاى وزارت (داخل)
پورسیه های وزارت (خارج)
اعضای هیأت علمی که در فرصت مطالعاتی بودند.
صدور احکام ترفیع استخدامی
صدور احکام احتساب سوابق قراردای آزمایشی
صدور احکام ترفیع کارشناسی
صدور احکام تشویقی پژوهشی
صدور احکام ترفبع دوران بورس تحصیلی
صدور احکام ترفیع خدمت نظام
صفحه 9:
عملکرد امور اداری در سال ۸۵
صدور احکام پایه تشویقی سه سال خدمت در اهواز
تسهیلات ایثارگری
برقراری حق مسکن
قطع حق مسکن
افزایش فوق العاده حق مسکن سال ۸۵
ارتقاء حق مرتبه
تغییر مرتبه
استخدام رسمی آزمایشی
استخدام جدید پیمانی
ترفیع استحقاقی(پیمنی)
صدور احکام رسمی آزمایشی به قطعی
برقراری فوق العاده عائله مندی
۰ حکم
۸حکم
۴ حکم
۶حکم
۸ عم
۵ حکم
۸ حکم
۶ حکم
۶ حکم
۸ حکم
۸حکم
pee
صفحه 10:
۳
rr
0
rr
0
۲۶
0
YA
ra
عملکرد امور اداری در سال ۸۵
کسر فوق العاده عائله مندی
بر قراری فوق العاده مدیریت
افزایش فوق العاده مدیریت
تغییر فوق العاده مدیریت
قطع فوق العاده مدیریت
ماموریت تحصیلی
تمدید ماموریت تحصیلی
فرصت مطالعاتی و اصلاحیه مربوطه
انتصاب
مرخصی بدون حقوق
برقراری فوق العاده ویژه آزمایشی و پیمانی
تغییر ضریب حقوقی از ۶۰۳۰ به ۶۵۲۱ از 1۵ به 1۶/۱۳ در دو نوبت
۲ حکم
۰ حکم
۶ حكم
12 حكم
1 حكم
١ احكم
؟ حكم
۴حکم
ام
me
۴ حکم
۰ کم
صفحه 11:
مت چند ی
مب ماه
عملکرد امور اداری در سال ۸۵
ماموریت خارج از دانشگاه
بر قراری کار با اشعه
لخو قوق العاده مسکن
استخدام طرح سربازی
بر قراری حکم تمام وقتی
عم
ام
ام
۳
or
صفحه 12:
عملکرد یک ساله کایگزینی اداری در سال ۱۳۸۵
0
0
م«
صدور احكام سال ۸۵ برای کارکنان رسمی (۴۶۰ نفر). بيمائى (1 نفر). قرارداد كار محدود و
نا محدود (ATT
صدور احکام ارتقاءگروه ٩۷( نفر)
صدرو احکام گروههای تشویقی (۲۳ نفر)
صدور احکام مربوط به تغییر پست (۱۰ نفرا؛ تعیین محل خدمت (۶ نفرا؛تفیبر محل خدمت (۳ نفر؛ انتصاب (۸ نفر)
تهیه خلاصه پرونده برای شورای اداری و مالی و کمیتهقنون استخدام کشوری
ورود اطلاعات کارکنان قرارددی به کامپیوتر
صدور احکام برقراری حق اولاد (۳ تفر). عاثله مندی (۳ نفر)؛ سختی کار(۳ نفر)
صدور قراردادهای پرستل تحت پوشش پیمانکار به صورت قرارداد انجام کار (۱۳۵ نفر) و قراداد کار معین (۲۵۸ نفر)
ارسال تصویر مدارک تحصیلی تیروهای قرادادی تازه به کار گرفته شده به دانشگاههای مربوطه و درخواست تائیدیه تحصیلی (۲۵۸ نفر)
ارسال نامه به امور مالی چهت پرداخت کمک هزینه ازدواج و یا فوت پرسنل و خانواده های آنان (ییش از ۱۰۰ مورد)
صفحه 13:
عملکرد یک ساله کارگزینی اداری در سال ۱۳۸۵
۱-ارسال فرم های ضوابط تمدید قرارداد پیمانی ه واحد ها
-١١ ارسال فرم هاى ارزشيابى كاركتان و كارشناسان و مديران و سربرستان به واحد ها
۳- پاسشگویی به نامه های آرجامی
۴- صدور حکم تمدید ماموریت (؟ نفر)
۱۵ ارائه آمارهای خواسته شده
۱۶- صدور احکام اجرای رای (۵ نقیا
۷- نامه بهوحد ها براى تاتيد ويا عدم تاثيد برسئل
۸- نامه به كزينش براى تائيد ويا عدم تائيد اقراد
- اجراى بند هاى صورتجلسات شوراى ادارى و مالى و کمیتهقانون استخدام کشوری
۲۰-ارسال ابلاغ های مختلف و لازم رای پرستل
۱- صدور احکام قطع بهره وری (۷ نفرا و برقراری فوق العاده بهره وری (۷ نفر)
صفحه 14:
عملکرد یک ساله کارگزینی اداری در سال ۱۳۸۵
و ارسال فرم بیمه عمر افراد فوتی
۵-تهیه گواهی اشتغال به کار (بیش از ۵۰ نفر)
نامه به امور مالی جهت اعطاء پاداش به کارکنان جهت طی ۱۷۶ ساعت (۳۰نفر)
۵- صدور احکام همترازی (۶ نفر)
۶- نظارت و پیگیری گواهی کار نیروهای تحت پوشش شرکت پیمانکاری
TY پاسخگویی به نامه های درخواستی به نهاد محترم ریاست جمهوری
۸- ارسال و معرفی نیروهای قراردادی فوق دیپلم و لیسانس به هسته گزینش و اعلام به واحد های مربوطه
جهت مراجعه
۹- ارسال نامه های ماموریت. غیبت و کسر کار و ... به شر کت خوشنام
۳۰- پیگیری تامین اعتبار و به کارگیری و معرفی افراد به کار گرفته شده زیر نظر شرکت پیمانکاری
شغلی کارشناسان به سطح کارشناس ارشد (۲۷ مورد)
صفحه 15:
گزارش عملکرد سال ۸۵ اداره بازنشستگی و وظیفه
تایید احکام بازنشستگی کارکنان اداری و هیات علمی ۴ تفر
تابيد احكام حقوق وظيفه وراث ع تقر
ارسال نامه پاداش کارکنان و اعضای هيات علمى ۶۴ نفر
صدور پیمه عمر و حوادث ۴ تفر
صدور نامه عائله مندی و حق اولاد aw
مکاتبه با امین اجتماعی جهت سوایق کار کنان ۸۶ نامه
مکاتبه با دوایر دولتی و غیر دولتی به تعداد ۲ نامه
تفکیک پرونده های بازنشسته و فوتی دانشگاه از مجتمع رامین rr
صدور تسویه حساب بازنشستگی اداری و هیات علمی جهت ۴ نفر
جمع آورى مدارک چهت صدور کارت متزلت بازنشستگان به تعداد ۵۵ نفر
۱۳۹۲
صفحه 16:
گزارش عملکرد مدیریت امور اداری دانشگاه ۸۵
gave گروه (استحقاقی امتیازی /تشویقی) کار کنان sli
- برخورداری از پاداش و تعجیل در ارتقاء گروه ۵ مورد
- کنترل کار کرد و رسیدگی به اضافه کاری. مرخصی و غیبت پرسنل تحت پوشش و مکاتبه با
پیمانکار و داتشکده ها و مراجم ذیربط
يشتيبانى سيستم رايانه برنامه ييمه تكميلى به تعداة 18-4 تفر
تهيه و تنظيم كزارش هاى آمارى مورد نياز واحد ها و مديران
- صدور احكام تغيير ضريب حقوقى كليه كاركنان و اعضاء هيات علمى
- ارتقاء كارشناسان به سطح كارشناس (ارشد) موضوع بخشنامه شماره ۱۰۳۶۶۹/۱۸۰۲ مورخ
۸۱ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور
- تعداد بورسیه داخل جایابی شده
- تعداد اعضاء هیات علمی استفاده کننده از فرصت مطالعاتی ۰ ۲ مورد
- تعداد اعضاء هیات علمی بازنشسته
- تعداد کادر اداری بازنشسته
۷ مورد
۳ مورد
۱ مورد
۶۲ مورد
صفحه 17:
گزارش عملکرد اداره خدمات عمومی دانشگاه در سال ۸۵
« فضای سبز »
- ایجاد ۲۹۷۹۸ متر مربع چمن در اراضی پردیس دانشگاه شامل: اراضی مجاور دانشکده های مهندسي .
اقتصاد. کمربندی دآنشکده دامپزشکی . کتابخانه مر کزی: بلوار مسیر اداره حمل و نقل و مسجد امأم
خمینی
- اجرای پروژه زهکشی حد فاصل بانک ملی تا امور دانشجویی به متراژ ۰۹۲۸۶۸
اجرای پروژه آبباری تحت فشار به متراژ ۳۱۵۰ متر ( مجتمع خوابگاهی جهان آراء , سوله های دانشکده
مهندسی . مهمانسرای دانشگاه . پشت ایستگاه علوم )
اجرای دو پروژه نارنجستان در پردیس دانشگاه ( اراضی مجاور اقامتگاه اساتید و اداره تعمیرات و نگهداری
ساختمانها. کمربندی دانشکده علوم ) .
- کاشت ۳۸۴۰ اصله انواع نهال درخت ( جامبو, کناکارپوس . برهان , تکوم . نارنج .انجیر .انار .
گریپفورت . پرتقال . تارنگی ).
-ایجاد گل کاری به مقدار ۸۰۰۰۰ متر مربع .
- روتیواتور و شخم و دیسک بیش از ۲۰ هکتار از اراضی دانشگاه .
- خرید ۴ کیلو بذر گل ( بنفشه. میمون. رعنا زیبا؛ کوکب. ستاره ای ) و کشت آن اطراف سازمان مر کزی
- خاکریزی و انتقال خاک به امور دانشجویی بیش از ۲۰۰ سرویس
صفحه 18:
گزارش عملکرد اداره خدمات عمومی دانشگاه در سال ۸۵
- حفر جاله جهت کشت انواع نهال به تعداد ۴۰۰۰ حفره
- احداث ایستگاه پمپاژ با نصب ۲ دستگاه الکتروپمپ در مهمانسرای دانشگاه .
- اجرای پروژه آبباری تحت فشار جهت مهمانسرای داتشگاه و حذف سیستم سنتی آبیاری مکان مذكور
اجرای پروژه تأمین روشناتی فضای سبز مهمانسرا با استفاده از شبکه زیر زمینی برق رسانی.
- تعمیرات لوله های آب خام شامل تعویض علمک و سه راهی بیش از ۱۵۰ مورد در پردیس دانشگاه
- تغییر سیستم آبیاری قدیم محوطه بانک ملی به سیستم جدید.
انجام پروژه حذف علفهای هرز به متراژ ۴۶۰۰۰ متر مربع
-نگهداری بالغ بر چهل هکتار فضای سبز
« واحد طراحى و رايانه »
- طراحى باغ گیاه شناسی دانشکده علوم و تهیه پوستر و 30
- طراحی جدارة زمین ۱۲ هکتاری به صورت ۳ بعدی .
- تهیه آرشیو 0ام) از بهترین نرم افزارهای فضای سبز
- تهیه آرشیو و مقالات اینترنتی از فضاهای سبز دنیا ( آسیای شرقی , اروپا و ایران)
صفحه 19:
گزارش عملکرد اداره خدمات عمومی دانشگاه در سال ۸۵
- طراحی و اجرای سیستم روشنائی مهمانسرای دانشگاه .
-طراحی و نصب بیش از تابلو علوم رفتاری
- طراحی و نصب تابلو علوم رفتاری . موزه و سازمان م رکزی .
-عکاسی و تهیه آلبوم کامپیوتری گلهای موجود در دانشگاه .
- طراحی و نظارت و اجرای کانتر ورودی سازمان مر کزی
- تکمیل اطلاعات پورتال واحد خدمات .
- طراحی و اجراء ورودی مهد کودک
- طراحی لوگو . پوستر و آرم هفته پژوهش و فناوری
- طراحی لوگو. پوستر و آرم سیستم های اطلاعاتی نوین در مديريت سازمان.
-انجام مطالعات جهت ایجاد طرح جامع برای فضای سبز و لندسکیپ دانشگاه
صفحه 20:
اداره نقلیه
سرویس دهی جهت گردشهای علمی به خارج از استان ۷۰ سرویس اتویوس .
سرویس دهی جهت گردشهای علمی به شهرستانهای مختلف استان ۱۱۳ سرویس اتوبوس
- سرویس دهی جهت گردشهای علمی به داخل و حومه شهر ۸۳ سرویس اتوبوس
سرویس دهی جهت امتحانات مختلف برگزار شده در دانشگاه ۱۰۵ سروس .
سرویس دهی جهت مراسمات عزاداری در یکسال ۱۵۵ سرویس
- سرویس دهی جهت مراسمات جشنها در یکسال ۴۱ مورد .
سرویس دهی جهت جابه جایی اثاثیه اموالی و غیره در دانشکده ها ۱۰۵ سرویس
-سرویس دهی جهت ایاب و ذهاب کار کنان , اساتید و دانشجویان به صورت روزانه .
تعمیرات ماشین های سبک و سنگین کلی و جزئی جمعاً ۸۱۱ مورد .
- تجهیز و خرید لوازم وسائل نقلیه ۶۹۲ مورد
- تعداد اتوبوسهای آماده بکار ۱۰ دستگاه قدیمی ۵ دستگاه جدید .
- تعداد مینیبوس ۶ دستگاه, ۳ دستگاه آماده بکار نیاز به دو دستگاه مینی بوس جدید میباشد.
- تعداد خودروهای سبک ۲۱ دستگاه
صفحه 21:
۱- برقکاری ۰ گواهی کار
۲- بنابی ۲ گواهی کار
۳- لوله کشی ۸ گواهی کار
۴- جوشکاری ۳ گواهی کار
۵- نجاری vr گواهی کار
جمع کل گواهی انجام شده ۹ " كواهى كار
گروه برق :
- تعویض ۱۵۰۷ عدد لامپ مهتابی۴۰ وات.۲۰ وات . لامپ شمعی, لامپ کم مصرف و گازی در قسمتهای
مختلف دانشگاه
- مونتاز و نصب تابلو برق ۳ فاز موتور پمپ واقع در کنار رودخانه و محوطه داتشکده مهندسی .
نصب چراغ لاک پشتی ۱۰ دستگاه در کوی استادان .
- نصب لامپ شیلنگی در مسجد کوی استادان ۲۵۰ متر .
کابل کشی به متراژ هفتاد متر کابل ۵/۲ ۲ و ۴ ۴
سیم کشی ۱۵ عدد پایه فیوز ۲۵ و ۶۳ آمپر در تابلو برق و کابل کشی به متراژ ۲۶ متر جهت مهد
کودک دانشگاه:
صفحه 22:
ادایه تعمیرات و نکهداری ساختمانها
اجرای سیستم روشنایی اعم از کال کشی به متراژ ۱۸۰۰ متر کابل ۱۰ * ۴ و ۶ « ۴ و مونتاژپایه
جراغهای کوتاه به تعداد ۱۱۵ عدد و پایه بلند به تعداد 1۵ عدد
- جمع آوری پایه چراغهای لاک پشتی و سیم های هوائی سیستم روشنایی قدیمی
- تعمیرات و رفع نواقص برق در ۱۴۶ دستگاه کوی جدید و قدیم و منازل علوم تربیتی و ملی راه
- تعميرات و رفع نواقص برق در واحدهای مختلف دانشگاه به تعداد ۱۰۷ مورد.
- تعویض ۲۵۹ عدد لامپ شمعی در اقامتگاه
-تعمیرات و رفع نواقص برقی در مهمانسرای دانشگاه
مونتاژ کامل تابلوی اصلی دانشگاه شهید چمران شامل تعویض ۸۱ عدد لامپ مهتابی ۴۰ وات و ۸۶ عدد
استارت و ۱۴ عدد
ترانس و ۱۲۰ متر سیم کشی ۵/۱ ۰۱
- مونتاژ تابلوی برق اتاق نگهبانی مدارس کوی جدید
کابل کشی به متراژ ۵۲ متر جهت نصب لامپ های حبایی دیواری حیاط منزل ۰۱۱۱
نظارت بر تعویض کلید برق اصلی تابلوی دانشکده علوم
- رفع اشکال برق ایر کاندیشن آمفی تاتر و نصب ۴۸ عدد فیوز مینیاتوری تابلوی برق ساختمان شماره ۲
مهمانسرا
صفحه 23:
ادایه تعمیرات و نکهداری ساختمانها
كابل كشى به متراز و8 متر كابل ۰ جهت راه اندازى يرق جهار دستكاه الكترويمب فضاى سبز
ايستكاه بمباز أب خام جنب سلف كشاورزى
- باز کردن ۱۰۰ عدد قاب مهتابی ۲۰ « ۳ و نصب وسيم كشى ٠٠١ دستگاه مهتابى * 7١ جدید در
حوزه ریاست. حوزه مدیریت خدمات و معاونت آموزلی
- کابل کشی به متراژ ۷۵ متر کابل ۶ * ۲ و نصب ۷ دستگاه مهتابی ۲ قلو و تکی ۴۰ وات جهت اتاق
استراحت رانندگان.
- سیم کشی یه متراژ و .مترسيم 8/5 1١+ جهتمهنایی فا سانشان تاره یک وائسب ۲1 ده
پریز توکار و سیم کشی سیم ۷۵ * ۲ جهت تلفن
مو ار شب مه ده alana Aaa ۴۰ متر سیم کشی در فلکه دانشجو فلکه مرکزی و درب
ورودی شمالی.
گروه بنایی :
- ساخت و احداث ۱۴ عدد سکوی سیمانی در باغ اداره خدمات .
- کنده کاری و تعویض کاسه توالت و شتر لو و له کشی لوله فاضلاب از دستشویی تا منهول نائایی کوی
جدید.
بتون ریزی ردیف صد کوی استادان و نصب وسایل بازی در محوطه کوی labial
صفحه 24:
ادایه تعمیرات و نکهداری ساختمانها
- کنده کاری و تعویض ۴ عدد کاسه توالت سرویسهای بهداشتی برادران. حوزه نهاد رهبری واقع در
سازمان مرکزی
- تعمیرات بنایی دز سه دستگاه از منازل
- بند کشی دیوار و پنجره و پلاستر کاری اطاقک استراحت رانند گان نقلیه و سیمانکاری کف اتاق و آجر
چینی بصورت نما
کنده کاری و نصب چهار عدد پایه بمنظور ساخت پارکینگ
- نصب درب و پنجره جهت انباری ساختمان انتظامات و آجر کاری چهار عدد جا پنجره و پلاستر کاری
- نظارت بر تعمیرات اساسی منازل ۳۲۲ و ۳۲۵ و ۳۲۹ و ۱۱۱ کوی جدید استادان
- آجر چینی دیوار نما و بندکشی به متراژ ۵ متر مربع خیابان شقایق کوی استادان.
- نصب ۱۷ عدد سنگ کف ۴۰ * ۴۰ جهت راهروی سازمان مرکزی ( خدمات و مرکز محاسبات )
- تعمیر زیر نرده های دانشگاه از نگهبانی جنب بانک شهر دانشگاهی تا نرده های جنب انبار م رکزی
- کنده کاری دیوارها و سفید کاری اتاقک نگهبانی مدارس
- تعمیرات و زیر سازی پیاده رو و سیمانکاری در ردیف ۱۰۰ كوى محوطه سلف مرکزی , محوطه مهد
کودک و محوطه ۴ دستگاه منازل کوی جدید.
صفحه 25:
ادایه تعمیرات و نکهداری ساختمانها
گروه لوله کشی :
- تعویض لوله کشی کامل آب سرد و گرم ۵ دستگاه منازل کوی
- لوله کشی از کنتور آب دو دستگاه منازل .
دایس زدن ۵۲ عدد لوله ۴/۳ چهل سانتی ۲ سر دایس .
- رفع شکستگی لوله ها و لوله کشی ۲/۱ در ۲۱ دستگاه منازل کوی جدید و ملی راه و محوطه های عمومی.
لوله ee و تعمیرات و تعویض شیر آلات رستوران مهمانسرای دانشگاه و واحدهای مختلف سازمان
م رکزی .
i از و بست آبگرمکن دیواری جهت تعمیر در ٩ دستگاه منازل کوی جدید و۴ دستگاه در واحدهای مختلف
اداری.
- تعویض پمپ آب تصفیه هتل ۰ مهمانسر! .
- انجام تعمیرات لوله کشی در ۱۸٩ دستگاه منزل کوی جدید
- انجام تعمیرات لوله کشی در ۱۴۱ واحد اداری مختلف دانشگاه
گروه جوشکاری :
- ساخت و احدات سایبان منزل ۱۷ کوی قدیم و سایبان موتور پمپ مهمانسرا و موتور پمپ سلف
کشاورزی و ساخت نصب ۸ عدد نرده آهنی در مهمانسرا
صفحه 26:
ادایه تعمیرات و نکهداری ساختمانها
- ساخت سایبان موتور پمپ های سازمان مر کزی به ابعاد ۵ * ۵ به همراه آهن کشی و نصب ایرا
- ساخت و احداث پارکینگ به ابعاد ۶۰/۳ و ارتفاع ۱۴ متر به طول و ۶ متر عرض
- مونتاژ و نصب قاب مهتابی های ساختمان شماره یک مهمانسرا
- ساخت ۱۶ عدد پایه یکمتری جهت علامت گزاری مسیر فیبر نوری
- نصب ایرائیت های سایبان منزل ۳۱۶۱ ملی راه
- ساخت یک باب درب و دو عدد پنجره جهت نگهبانی مهمانسرا.
- ساخت یک عدد لنگه درب و نصب جا کولری جهت ساختمان انتظامات.
- ساخت سه عدد مانع جهت محوطه سازمان مر کزی .
جوشکاری و رقع نواقص وسایل بازی مهد کودک و کانون قکری:
- بریدن ۳۶ عدد پایه چراغ روشنایی قدیمی مهمانسرا و حمل OT به اداره
- چوشکاری و نصب تابلوی اداره حراست فیزیکی (انتظامات).
- آهن کشی سقف اتاق رانندگان نقلیه به متراژ ۶۵ متر مریع و ساخت پنجره دایره ای ٩۰ * ٩۰ و بستن
ابیتس سقف.
راییتس
- نصب توری پنجره ها و درها و اضافه کردن پارکینگ و رگلاژ درهای منزل ۱۱۱ و نرده کشی و نصب
ایرانیتهای رنگی.
صفحه 27:
ادایه تعمیرات و نکهداری ساختمانها
- ساخت ۵ عدد سبد زباله جهت محوطه کوی قدیم و سلف مر کزی .
- ساخت جا کولری و ساخت یکعدد درب پاچلاقی به ابعاد ۲ * ۲۰/۸ جهت اطاقک استراحت رانندگان
نقليه.
گروه نجاری
- نصب پارتیشن به ابعاد ۵/۳ متر و درب چوبی واقع در واحد بسیج سازمان مرکزی .
- کارهای نجاری مهمانسرا و واحدهای مختلف دانشگاه
- نصب ۱۴ عدد شيشه اطاقک رانندگان.
- تجهیز انبار اداره تعمیرات به سیستم رایانهای
- تهیه و تصب و راهاندازی کانکس تاکسی سرویس جهت بهینه سازی سیستم اداره حمل و نقل دانشگاه و
صرفه جوئی در هزینه ها,
نصب دستگاه ساعت کارت زنی در اداره جهت پرسئل اداره.
صفحه 28:
مفمانسرا
ایجاد تجهیزات رفاهی در اتاقهای هتل مهمانسرا .
خریداری و قرار دادن گلدان و گل مصنوعی در داخل اطاقهای هتل و راهروها
- رنگ آمیزی جداول و پایه های برق محوطه مهمانسرا .
ترمیم و نصب های داخل آتاقهای هتل و خرید ۷ دستگاه یخچال و ۴ دستگاه آبگرمکن مخزنی
خریداری و نصب ۲۰ عدد ساعت دیواری جهت اطاقهای هتل و آمفی تأتر و نصب ۱۴ دستگاه محافظ
2
- انجام ایزوگام سقف آشپزخانه, سالن غذا خوری. ساختمان شماره ۱ مهمانسرا و آمفی تأتر .
تعمیر پمپ های آب خام و راه اندازی آن .
- اجرای پروژه نصب آنتن . ویدئو مرکزی و همچنین نصب 9 ۷] در تمامی ساختمانهای مهمانسرا .
- تعمیر اساسی و تجهیز تعداد هشت باب اتاق در ساختمان شماره یک مهمانسرا
خریداری و کاشت ۱۵۰ عدد اصله نهال رز و انواع دیگر .
- چوپکاری ( ۳۰۷.6 ) اتاق مدیریت رستوران مهمانسرای دانشگاه
نصب یکدستگاه آکواریوم در سالن غذا خوری
- رنگ آمیزی ۳۵۰ متر مربع سالن غذا خوری.
صفحه 29:
مفمانسرا
ساختمان مدیریت مهمانسرای دانشگاه بصورت بویژه پذیرایی.
- ترمیم و تجهیز ( کاشی کاری . سفید کاری سقف و ... ) اطاق کار گران رستوران .
خریداری سیستم صوتی و پخش جهت سالن غذاخوری .
eae صوتی و پخش همراه با میز جلسه و دو عدد پرچم جمهوری اسلامی
- راه انازی زمینها و سالن ورزشی جهت اساتید ساکن در مهمانسرای دانشگاه.
- اجرای بیش از ۲۰ مورد سیمتار در سالن آمفی تأتر.
- پذیرائی روزانه و سرویس دهی
صفحه 30:
مهد كودك
- تهيه و تدوين برنامه هاى آموزشى نونهالان كه به صورت روزانه در مهد کودک آموزش داده مى شود.
- آموزش مفاهيم رياضى كه يصورت مفهومى در خور فهم كود كان هر كروه سنى در اين زمينه مربيان
موزش می دهند.
آموزش علوم تجربی جهت پرورش مهارت های زندکی و کسب تجلرب تازه و نو
- آموزش مفاهیم دینی در ارتباط با شناسایی زندگان ائمه و بزرگان دینی.
- برگزاری جشن های مذهبی و ملی به مناسبت های خاص.
- اجرای برنامه خاص مراسم احیاء و تاسوعا و عاشورا و آشنا کردن آنها با فلسفه وجودی امام حسین .
اجرای گروههای سرود و آموزش سرودهای کودکانهبه ننهالان
- آموزش قرآن و خواندن سوره هایی از قرآن
- اجرای طرح نماز در مهد کودک برای آشنا شدن کود کان به انجام فرائص دینی و واجبات.
پرورش خلاقیت و شکوفا كردن استعدادهای ذاتی کود کان.
- تدارک دیدن گردش های علمی به منظور آشنا کردن کود کان با محیط اطراف.
آموزش نوشتن که جهت هماهنگ کردن حرکات دست و چشم می باشد و در اين کار ماهیچه های
دست کودکان تقویت می شوند.
صفحه 31:
مهد كودك
- برگزاری مراسم به مناسبت روز جهانی کودک . روز هوای پاک و سفره هفت سین و غیره
- شر کت کوددکان در برنامه های جشن به مناسبت دهه مبارک فجر.
ایجاد فضای سبز مناسب جهت استفاده کودکان در مهد کودک
- انجام بازیهای فردی و گروهی در مهد کودک چهت رشد عاطفی . اجتماعی و چسمانی کودکان.
- نگهداری و مراقبت و آموزش به کودکان گروه سنی بخش شیر و ارائه خدمات به آتان.
برگزاری مسابقات مختلف در مهد کودک از جمله مسابقه بادبادک پرانی . دو و غیره ... در مهد کودک.
آموزش کارهای دستی مختلف توسط مربيان به كودكان.
- آموزش علوم اجتماعی . ایمنی و تربیتی
- اجرای نمایش های کودکانه در مهد کودک توسط کود کان و آموزش آنها توسط مربیان.
- اجراینمایش های عروسکی
- بیمه کردن کودکان مهد کودک در سال ۸۵
تهیه و خرید تعدادی کامپیوتر جهت استفاده کود کان در مهد کودک
- خرید دستگاه ویدئو 00 و تلویزیون جهت نمایش برنامه های آموزشی و ... به منظور بلا بردن سطح آگاهی و
آیجاد تشاط برای کودکان و نونهالان
- برگزاری مراسم دعای صبحگاهی و ورزش با نمايش (]0) در مهد کودک بصورت روزلنه.
صفحه 32:
اداره خدمات و تدارکات
- انجام تنظیفات قسیتهای ساختمان مر کزی اعم از اطاقها و راهروها و جمع آوری زیاله های
موجود و حمل آن در محل مشخصر اشده بشسورت روزائة ( 16 تقر
نظافت محوطه عمومی شهر دانشگاهی توسط دو نفر بصورت روزانه .
- خرید یکدستگاه کف شوی جهت ساختمان مرکزی .
نيروى انسانى جهت بر گزار مراسمات و همایش هاى دانشكاه ( در بعضى از مراسمات و
همایش ها بصورت ۲۴ ساعته )
بن بر یت حول ال دزی شب Uap anda os
- خریدهای ادارات نقلیه. تاسیسات: مه کیت . قسمتهای از واحدهای سازمان مرکزی .
- هماهنگی جهت تهیه اتوبوس های گردش علمی دانشجویان حدوداً ۶۰ مورد
در قسمتها
صفحه 33:
شهرداری کوی استادان
پیگیری و ترمیم شکستگی لوله اصلی آب خام خیابان اصلی کوی که این مسئله باعث شده بود تا نیمی از
ای سبز کوی بی آب بماند.
- پیگیری قطع برق نیمی از کوی استادان در یکی از روزهای تعطیل سال (۱۳ فروردین ۸۵ ) تا حصول
نتیجه از طریق مراجعه و تماس با سازمانهای ذیربط
پیگیری و گزارش شتگستی آب تصفیه ۴ اینچ در خیابان یاس کوی استادان و حصول نتیجه تا پاسي از
شب و همچنین پیگیری شکستگیهای مکرر لوله أب تصفیه بسیاری از منازل از طریق آب و فاضلاب
موجود.
نظارت کلی بر کار پیمانکارنظافت کوی استادان و نظارت بر نحوه و کیفیت نان ننوایی کوی
استادان و دادن جندین تذکر شفاهی در مورد رعایت حقوق اساتید محترم و خانواده ایشان.
بیگیری و مراه به شهرداری بعلت چهام در رابطه با هرس درختان خشک و همچنینمراجعه به مرکز
بهداشت غرب اهواز و رايزني با آقای مهندس شریفی ریاست محترم مرکز بهداشت غرب اهواز در
مورد چگونگی جیع آوزی سک های ولكرد در كوى استادان ,
پیگیری و دایر نمودن یک خط ثابت از طریق شرکت مخابرات جهت منزل ریاست محترم دانشگاه و
مراجعه و ثبت نام خط دوم جهت منزل مذ کور.
صفحه 34:
اداره امور منازل
- تهیه لیست اعضاء هیئت علمی واجد الشرایط دریاقت حق مسکن در یکسال و ارسال آن به امور اداری
دانشگاه .
دریافت قبوض OT برق. كاز. تلفن و تنظيم اسناد و ارائه چک به سازمانهای مربوطه.
پیگیری و مشخص نمودن میزان بدهی آب و برق و تلفن و گاز کلیه واحدهای مختلف دانشگاه تا حصول
نهائی و پرداخت حدود 1٩۰ از میزان بدهی و باز پرداخت آن به سازمانها
- تحویل و تحول ۶ واحد از منازل کوی استادان که طی صورتجلسه های موجود در اداره امور منازل
خدمات عمومی
مشخص نمودن میزان اجاره بهاء منازل دانشگاه با توجه به میزان مدت زمان سکونت و متراژ و ارسال آن
بطور ماهیانه به امور مالی جهت کسر از حقوق افراد ذینفع.
تفکیک و ارسال ۴۰۰ فقره قبوض تلفن ( اساتید. واحدها . حوزه مدیریت . محاسبات. خدمات عمومی ).
تهیه لیست مکالمات تلفن ( پرینت ) از طریق شرکت مخابرات استان
صفحه 35:
اداره امور منازل
- بررسي کلیه پرونده های منازل سازمانی و مشخص نمودن عدم پرداخت ما به التفاوتهای ودیعه
مسکن آساتید و ارسال اسامی به همراه بدهی آنها به امور مالی به منظور کسر از حقوق آفراد
و واریز نمودن مبالغ به حساب ٩۰۱۱۱ بابت ودیعه مسکن.
- ثبت کلیه سوایق پرونده های منازل و اشتراک های آب. برق. گاز و تلفن دانشگاه در کامپیوتر
امور منازا
جابجايى تعدادى از خطوط دانشكاه از منازل كوى استادان به مركز تلفن بنا به درخواست خود
ساکنین .
پیگیری های مستمر تا حصول نتیجه در رابطه با شکستگیهای ناگهانی لوله های اصلی آب در
پردیین دانشگاه
صفحه 36:
انبار مرکزی
صدور قبض انبار واحدهای مختلف دانشگاه به صورت دستی از فروردین ۸۵ لغایت شهریور ۴۳۰ فقره و ۱۳۸۰
فقره قبض انبار به صورت کامپیوتری صادر شده که جمعا تعداد ۱۷۱۰ فقره قبض رسید انبار در سأل ۸۵ را
تشکیل می دهد.
- ورود کالا توسط کارپردازان دانشگاه و خروج و ترخیص کالا توسط انبار مرکزی .
- تأمين نيازهاى روزمره واحدهای مستقر در سازمان مرکزی
- رايانه ای شدن سیستم انبا مرکزی که کلیه ورودها . خروجها . خريدها . درخواستها . آخرین صورت وضعیت
های موجودی و تهیه گزارش های خرید واحدهاء به صورت روز شمار می باشد.
- همکاری پا ۴۷ واحد مستقر در دانشگاه جهت صدور قبض انبار و تحویل WS
صفحه 37:
عملکرد دفتر فنی و طرحهای عمرانی در سال ۸۵
۱- پرداخت هزیته تعمیر منازل کوی به ساکنین بر اساس توافق حاصله
۲- انجام تعمیرات اساسی
۳الف: در بخش فضاهای آموزشی
ب: در بخش فضاهای کمک آموزشی
ج. تعمیرات اساسی موتورخانهها با توجه به قدمت تجهیزات موجود
۳- تکمیل سالن چندمتظوره (نفت)
۴- تکمیل سالن ورزشی مجتمع خولبگاهی
۵- تکمیل و راهاندازی استخر سرپوشیده
۶- تکمیل آمفیتتاتر دانشکده اقتصاد.
۷- تکمیل و راهاندازی دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر
۸- برگزاری مناقصه و شروع عملیات اجرایی دانشکده دامپزشکی
4- تکمیل خوابگاه ۴۰۰ نفری
۱۰- ادامه عملیات احداث دانشکده ادییات و علومانسانی
۱۱- تکمیل توسعه بخش 615
صفحه 38:
عملکرد دفتر فنی و طرحهای عمرانی در سال ۸۵
۲- تکمیل توسعه بخش علومزمینی
۳- تکمیل دیوار دانشکده هنر شوشتر
۴- تکمیل جادههای دسترسی منازل و خوابگاههای دانشکده منابع طبیعی بهبهان
۵- کمک به تکمیل دانشکده مهندسی بهبهان
۶- کمک و همکاری جهت فروش دو واحد خوایگاهی (قدس و پادادشهر) و کلنگ زنی دو واحد خوابگاهی
پس از فروش در مجتمع خوابگاهی شماره ۲
۷- کیک و همکاری جهت فروش واحدهای مسکونی ملیراه و کلنگزنی حدافل ۵۰ واحد مسکونی ۳ خولیه
۸ -کلنگزنی و شروع عملیات اجرایی سالن اجتماعات مر کزی
-٩ تکمیل مرکز رشد و فناوری در صورت تأمین اعتبار
۰- بهسازی کوی استادان در زمینه آب شرب. شبکه روشنایی پیادروها و فضای سبز
۱- همکاری با علومپزشکی در خصوص جایجایی محل توقف ایستگاههای اتوبوس
۲- محوطهسازی سالن چندمنظوره (نفت)
۳- محوطهسازی خوایگاه ۴۰۰ نفری
صفحه 39:
عملکرد دفتر فنی و طرحهای عمرانی در سال ۸۵
۴- محوطهسازی دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر
۲۵- راهاندازی م رکز تشکلهای دانشجویی
۶- محوطهسازی و پارکینگ استخر دانشکده تربیتبدنی
۷- برقراری انشعاب آب و برق پروژههای خوایگاههای ۴۰۰ نفری, دانشکده ریاضی, سالن چند:
نفت, سالن ورزشی مجتمع خوایگاهی و استخر سرپوشیده
“TA تعویض و بهسازی کفپوش سالن بزرگ تربیتبدنی
صفحه 40:
دفتر معاونت اداری و مالی
دانشگاه شهید چمر ان اهواز