علوم انسانی و علوم اجتماعی علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی

گونه های مختلف گذران اوقات فراغت در تعدادی از کشورها

oghat-fraaght

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “گونه های مختلف گذران اوقات فراغت در تعدادی از کشورها”

گونه های مختلف گذران اوقات فراغت در تعدادی از کشورها

اسلاید 1: گونه هاي مختلف گذران اوقات فراغت در تعدادي از کشورهادرس : مدیریت اوقات فراغت و ورزش های تفریحی

اسلاید 2: 3پيشگفتاراوقات فراغت، نحوه گذراندن آن و ورزش هاي تفريحي به عنوان يکي از مناسب ترين و سودمندترين گونه هاي گذران اوقات فراغت، از چند دهه قبل در کشورهاي مختلف مورد توجه بسيار زيادي قرار گرفته است. دليل آن هم اهميت بسيار زياد اوقات فراغت در زندگي امروز مردم در سراسر جهان است.امروزه آموزش و پژوهش در زمينة اوقات فراغت تنها در دانشکده هاي جامعه شناسي صورت نمي گيرد. بلکه در بيشتر دانشکده هاي ورزش معتبر جهان گروه هاي آموزشي و تحقيقاتي مهمي در اين زمينه فعاليت دارند. براي مثال در دانشکدة ورزش کلن آلمان، به عنوان يکي از معتبرترين مراکز علم ورزش در دنيا، انستيتو اوقات فراغت اروپا از چند سال قبل، وظيفة تحقيق و آموزش مديريت اوقات فراغت در اروپا را به عهده دارد که رويکرد آن کاملاً ورزشي است. مهم ترين دليل اين امر را مي توان زندگي ماشيني و به تبع آن کم تحرکي اغلب مردم از يک سو و پيشرفت فزايندة علم تربيت بدني و پي بردن به اثرهاي مثبت فراوان ورزش هاي تفريحي دانست.در کشور ما ايران نيز از دهة 40 خورشيدي، اوقات فراغت و نحوة گذران آن توجه عده اي از جامعه شناسان را به خود جلب کرده و تحقيقاتي چند در اين زمينه انجام پذيرفته است.

اسلاید 3: 4

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید