کشاورزی و دامپروری

گیاهان تصفیه کننده هوا

giahane_tasfie_konandeye_hava

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “گیاهان تصفیه کننده هوا”

گیاهان تصفیه کننده هوا

اسلاید 1: گیاهان تصفیه کننده هوانویسنده : امیرحسین خلیلی کلاس : 802

اسلاید 2: ۱. پاپیتالپاپیتال یا عَشَقه‌ی معمولی یا پیچک معمولی یا داردوستِ معمولی با نام علمی Hedera helix یک گیاه گل‌دار و دولپه‌ای است. این گیاه پیچنده و بالارونده است و اگر آن را در کنار ستون، دیوار، داربست، درخت و صخره قرار دهید از آن‌ها بالا می‌رود. در صورتی که اجسام عمودی در کنار پاپیتال نباشند، به صورت افقی و بر روی زمین رشد می‌کند.طبق تحقیقات انجام شده، این گیاه قادر است هوای یک اتاق کوچک را در نصف روز پاک کند و برخی از آلودگی‌ها را از بین ببرد.

اسلاید 3: ۲. سرخس برگ شمشیری (سرخس بوستون)این گیاه که به سرخس بوستون نیز شناخته می‌شود یک گیاه آپارتمانی است که در نور کم هم رشد می‌کند اما نیاز به نور غیرمستقیم خورشید دارد. سرخس برگ شمشیری قادر است تا فرمالدِهید موجود در هوا را از بین ببرد.همچنین رطوبت‌ساز است و هوای خشک را که برای پوست مضر است از بین می‌برد.

اسلاید 4: ۳. آلوئه‌وراآلوئه‌ورا یکی از گیاهانی است که در شب اکسیژن زیادی آزاد می‌کند و از نظر سازمان فضایی آمریکا (ناسا) از جمله بهترین گیاهان تصفیه‌کننده هوا به حساب می‌آید. این گیاه بنزن و فرمالدهید موجود در هوا را از بین می‌برد و یک خواب راحت را برای ساکنان خانه به ارمغان می‌آورد.تکثیر این گیاه به راحتی انجام می‌گیرد و به راحتی می‌توان یک گلدان آلوئه ورا را در خانه تکثیر داد. همچنین گیاه آلوئه‌ورا به نور خورشید نیاز دارد.

اسلاید 5: ۴. گیاه عنکبوتیگیاه عنکبوتی سرعت رشد خوبی دارد و می‌تواند آلاینده‌های موجود در هوا از جمله فرمالدهید، بنزن و مونوکسید کربن را تصفیه کند.این گیاه، دود و بوی ناشی از پخت‌وپز را از بین می‌برد بنابراین بهترین محل برای نگهداری آن در آشپزخانه است. همچنین می‌توان از گیاه عنکبوتی برای کمک به بهبود افرادی که دچار حساسیت و آلرژی هستند استفاده کرد.

اسلاید 6: ۵. گل داوودیگل داوودی رنگ‌های شاد بنفش و صورتی دارد و باعث نشاط و شادابی در افراد می‌شود. این گل، تصفیه‌کننده هوای بسیار خوبی نیز هست و مواد سمّی مانند فرمالدهید، بنزن، آمونیاک، زایلن و تولوئن را از بین می‌برد. گل داوودی مقدار زیادی اکسیژن را در شب آزاد می‌کند و یک خواب راحت را برای اعضای خانه به همراه می‌آورد.این گیاه به نور خورشید نیاز دارد و مستعد ابتلا به قارچ است. بنابراین باید در نگهداری و میزان آبیاری آن دقت کرد.

2,500 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید