giyahan-ravndeh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “گیاهان رونده (پیچ ها)”

گیاهان رونده (پیچ ها)

اسلاید 1: گیاهان رونده ( پیچ ها)نام استادنام دانشجو

اسلاید 2: گیاهان رونده ( پیچ ها)گیاهان رونده گروهی از گیاهان هستند که قابلیت رشد و آویز شدن را دارند. یک گیاه رونده به خوبی می‌تواند فضای مورد نظر شما را با انبوهی از برگ‌های خود پوشش دهد.گیاهان رونده دارای قابلیت پیروی از مسیردهی هستند. این به این معنا است که شما با قرار دادن ساقه‌های گیاه در مسیر دلخواه می‌توانید رشد گیاه خود را در آن مسیر مورد نظر کنترل کنید.اما گونه‌های مختلفی از گیاهان رونده در جهان وجود دارند که شما با نگهداری از آنها در منزل یا محیط پیرامونتان می‌توانید به زودی یک دیوار سبز یا جنگل مینیاتوری داشته باشید.

اسلاید 3: پتوس(1 شرایط نگهداریانواع پتوسسیسوس(2شرایط نگهداریگیاه هویا(3شرایط نگهداری4)پیچ تلگرافیشرایط نگهداری انواع پیچ تلگرافی 5)پیچ امین الدولهشرایط نگهداریانواع پیچ امین الدوله 6)بیگنونیاسهشرایط نگهداریانواع پیچ ها

اسلاید 4: 1) پتوس ( pothos) گل پتوس یا پوتوس با نام علمی Epipremnum aureum یک گیاه رونده با رشد تقریبا سریع و نگهداری آسان می‌باشد. که به همین دلیل در اکثر خانه ها دیده می‌شود و طرفداران زیادی دارد. گل پتوس از خانواده شیپوریان و بومی جنوب شرقی آسیا است. سمی بودنبه ندرت کشنده هستند، خوردن پوتوس ها می تواند موجب استفراغ و سوزش در حیوانات خانگی و کودکان شود، زیرا حاوی کلسیم اوکسالتس می باشد.صاحبان حیوانات باید احتیاط بیشتری داشته باشند

76,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید