منابع انسانی و مشاغل

یادگیری عملی – Action Learning – Revans

6-Action-Learning-Revans

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “یادگیری عملی – Action Learning – Revans”

یادگیری عملی – Action Learning – Revans

اسلاید 1: یادگیری عملیAction Learning (Revans(MGTools.ir

اسلاید 2: عنوانیادگیری عملینوعابزارمراحل استفادهاجراموضوعتغییرات و سازمان / منابع انسانی / مدیریت دانش و اطلاعاتسطحسازمانی / فراسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: یادگیری عملی رویکردی بمنظور حل مشکلات در جهت بهبود حل مساله می‌باشد. فرایند یادگیری عملی یک روش برای حل مشکلاتی مانند موارد زیر می‌باشد. -یک مشکل واقعی و مهم که معمولا پیچیده است.-یک تیم حل مسئله متنوع و یا مجموعه ،-یک فرایند است که به ترویج کنجکاوی، پرس‌وجو، و انعکاس نیاز دارد. -یک نیاز است که حرفی به عمل تبدیل شده و در نهایت به یک راه‌حل و تعهد به یادگیری منجر گشته است. در بسیاری (نه همه) از اشکال یادگیری عملی، یک مربی گنجانده شده است که مسئول ترویج و تسهیل یادگیری و همچنین تشویق تیم به خود مدیریتی( مدیریت درونی ) است. علاوه بر این یادگیری عملی برای مشکلات و مسائل پیچیده و مهم و ضروری در حالتی که اکنون برای آنها هیچ راه‌حل و روش قابل قبولی برای حل و ارائه بهترین راه‌حل توسط هیچ فرد, گروه و سازمانی ارائه داده نشده است, مورد استفاده قرار می‌گیرد. نظریه یادگیری علمی و موقعیت معرفت شناختی در اصل توسطReg Revans ) ) در سال 1982 ارائه گشته است. او کسی است که روش یادگیری علمی را برای حمایت سازمانی و کسب‌وکار توسعه، حل مسئله و بهبود توسعه داده است. روش یادگیری عملی شامل تعداد بسیار زیادی برنامه‌های یادگیری و آموزشی است. ویژگی‌های یادگیری عملی یا دوره آموزشی شامل موارد زیر می‌شود: تاکید بر یادگیری با انجام دادن در داخل تیم انجام شده خطاب به شرکت/ مسائل سازمانی می‌باشد. شرکت‌کنندگان در حل مساله نقش داشته باشند. قابل ارائه بودن مراحل کلی یادگیری عملی عبارتند از: 1- مشخص ساختن هدف 2- تشکیل گروه 3- تجزیه و تحلیل موضوع (ها) 4- ارائه مساله 5 - قاب‌بندی مجدد 6- تعیین اهداف 7- توسعه استراتژی‌های عملی 8- اقدام عملی 9- تکرار چرخه 10 دریافت یادگیری و فهم

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطیادگیری سازمانی Learning Organization Argyris Schönسبک‌های یادگیری Learning Styles مزایامزایای یادگیری عملی : ارائه یک راه هوشمند، خلاقانه و یادگیرنده در همان زمان میتواند به حل مشکلات فوری کمک نماید ابزاری بمنظور توسعه مهارتی رهبران یا توسعه تیم ایجاد نتایج ملموسکاربردهابرای رسیدگی به مشکلات و مسائلی که پیچیده هستند و براحتی حل نمی‌شود. برای پیداکردن راه‌حل‌های اساسی برای مشکلات تولید ایده‌های خلاقانه تعیین یک مسیر استراتژیک جدید و یا به حداکثر رساندن فرصت‌های جدیدمعایبمشکلات یادگیری عملی: خطر ضعف پیگیری نتایج پروژه طراحی محتوای ضعیف برای دوره آموزشی منجر به شکست آن می‌شود.

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان