کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

یوتیوب و کسب درآمد از آن

youtube1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 38 اسلاید این پاورپوینت شامل ۳۸ اسلاید و تصاویر و مطالب زیر میباشد: تاریخچه یوتیوب و ابداع کنندگان آن فناوریهای ویدیویی توضیح نسخه های متفاوت یوتیوب آمار و ارقام مهم یوتیوب مانند تعداد بازدیدکنندگان و تعداد آپلود ویدیوها و... تعرفه درآمد از یوتیوب توضیح مانتایز کردن کانال چگونگی کسب درآمد در ایران بررسی ۱۰ یوتیبر فعال و ثروتمند یوتیوب
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
455 بازدید, 5 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “یوتیوب و کسب درآمد از آن”

یوتیوب و کسب درآمد از آن

اسلاید 1: دانشجو: استاد گرامی :

اسلاید 2: تاریخچه یوتیوبیوتیوب توسط چاد هرلی، استیو چن و جاوید کریم پایه‌گذاری شد که هر سه از کارمندان شرکت پی‌پل بودندآن‌ها پس از موفقیت وبگاه فلیکر برای بارگذاری عکس، تصمیم گرفتند وبگاهی برای بارگذاری ویدئو ایجاد کنند اولین ویدئوی بارگذاری‌شده در یوتیوب به نام من در باغ‌وحش جاوید کریم را در باغ‌وحش سن دیگو نشان می‌دهد.این ویدئو در ۲۳ آوریل ۲۰۰۵ به وبگاه یوتیوب ارسال شد و هنوز هم می‌توان آن را تماشا کرد.

اسلاید 3: فناوری‌های ویدئویی پخشبارگذاری (آپلود کردن)کیفیت و کدهافیلم‌های ۳ بعدیدسترسی به محتواسیستم عاملبومی‌سازی

اسلاید 4: پخش در ابتدا تماشای فیلم‌های یوتیوب بر روی یک رایانه شخصی کار آسانی نبود و نیاز به نصب ادوبی فلش پلیر بر روی مرورگرهای وب بود. البته گوگل با تولید مرورگر وب گوگل کروم این اجازه را به کاربران اینترنت داده‌است که با این مرورگر به صورت مستقیم و بدون هیچ دردسری ویدئوهای یوتیوب را تماشا کنند. مرورگر وب اپرا نیز این قابلیت را دارد. آدوبی فلش پلیر یکی از شایع‌ترین نرم‌افزارها بر روی رایانه‌های شخصی می‌باشد که از فرمت فلش ویدئو پشتیبانی و ویدئوهای یوتیوب را پخش می‌کند[در ژانویه۲۰۱۰، نسخه‌ای آزمایشی از یوتیوب راه‌اندازی شد که از مرورگرهایی که با اچ‌تی‌ام‌ال۵ سازگاری دارند، پشتیبانی می‌کند و اجازه می‌دهد بدون هیچ نرم‌افزاری مانند آدوبی فلش پلیر، فیلم‌های یوتیوب را تماشا کنند.از این مرورگرهای وب می‌توان به گوگل کروم و اپرا اشاره کرد که اینترنت اکسپلورر فاقد این قابلیت است. وبگاه یوتیوب دارای صفحه‌ای است که اجازه می‌دهد مرورگر وب از اچ‌تی‌ام‌ال۵ پشتیبانی کند.

اسلاید 5: بارگذاری (آپلود کردن) همهٔ کاربران یوتیوب می‌توانند ویدئوهای تا ۱۵ دقیقه را بارگذاری کنند. پس از تأیید حساب کاربر که به‌طور معمول به وسیله ی یک تلفن همراه قابل انجام است، کاربر تایید شده می‌تواند ویدئوهایی تا ۱۲ ساعت را بارگذاری کند.هنگام تأسیس یوتیوب در سال ۲۰۰۵، امکان بارگذاری ویدئوها را تا مدت‌های طولانی داشت تا این که به علت بارگذاری غیرمجاز و کپی از برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌ها، یوتیوب در ماه مارس سال ۲۰۰۶، حد مجاز بارگذاری ویدئوها را ۱۰ دقیقه کرد در ژوئیه ۲۰۱۰، این ۱۰ دقیقه به ۱۵ دقیقه افزایش یافت.در سال ۲۰۲۱ حد مجاز حجم بارگذاری ویدئوها در یوتیوب ۱۲۸ گیگابایت است.یوتیوب برای بارگذاری ویدئوها از انواع فرمت‌های موجود پشتیبانی می‌کند. و اجازه می‌دهد ویدئوها به تلفن همراه ارسال شود.فیلم‌ها در یوتیوب، با اسکن پیشرونده یا درهم‌بافی اسکن می‌شود؛ اما برای بهترین کیفیت ویدئو، یوتیوب پیشنهاد می‌کند که فیلم‌ها پیش از بارگذاری، ازهم‌کافته شوند. همهٔ فرمت‌های ویدئویی در این وبگاه با استفاده از اسکن پیشرونده‌است

اسلاید 6: کیفیت و کدهایوتیوب در ابتدا فیلم‌های خود را با کیفیت پایین و با وضوح ۲۴۰×۳۲۰ پیکسل و با استفاده از کد سورنسون نمایش می‌داد. این کار مشکلاتی به‌وجود آورد؛ مثلاً فیلم‌ها با تک‌های صوتی پخش می‌شدنددر ژوئن ۲۰۰۷، یوتیوب گزینه‌ای را برای نمایش ویدئوها در فرمت ۳GP درست کرد که کاربران اینترنت با تلفن‌های همراه هم بتوانند فیلم‌های این وبگاه را تماشا کنند.در نوامبر ۲۰۰۸، یوتیوب پشتیبانی از ۷۲۰ پیکسل اچ‌دی را در دستور کار خود قرار داد. در زمان راه‌اندازی ۷۲۰ پیکسل، نسبت دید کاربران از ۳×۴ به صفحهٔ عریض ۹×۱۶ تغییر یافت با استفاده از این ویژگی‌های جدید، یوتیوب راه‌اندازی H.264/MPEG-4 AVC را آغاز کرد که به‌طور پیش‌فرض فرمت‌های ویدئویی را فشرده‌سازی می‌کرد. در نوامبر ۲۰۰۹، این وبگاه پشتیبانی از ۱۰۸۰ پیکسل اچ‌دی را هم در دستور کار خود قرار داد. در ژوئیه ۲۰۱۰، این وبگاه اعلام کرد که از فرمت ۴کی پشتیبانی خواهد کرد که اجازهٔ بارگذاری ویدئو با وضوح ۳۰۷۲×۴۰۹۶ را می‌دهد.فیلم‌های یوتیوب در طیف وسیعی از کیفیت‌ها در دسترس هستند. نام استاندارد کیفیت (SQ)، کیفیت بالا (HQ) و کیفیت بسیار بالا (HD) هستند. به‌طور پیش‌فرض جریان ویدئویی در فرمت H.264/MPEG-4 AVC کدگذاری شده‌است و با صوت ای‌ای‌سی استریو است.

28,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید