سایر

یونیسف و فعالیت های آن در ایران

unisef_va_faaliathaye_an_dar_iran

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “یونیسف و فعالیت های آن در ایران”

یونیسف و فعالیت های آن در ایران

اسلاید 1: یونیسف و فعالیت های آن در ایران

اسلاید 2: یونیسف در ایرانیونیسف پس از پایان یافتن جنگ جهانی دوم در سال 1946 ایجاد شد. یونیسف فعالیت خود در ایران را از اوایل دهه 1330 آغاز کرد. یونیسف و جمهوری اسلامی ایران، در زمینه های ذیل با یکدیگر همکاری می کنند:سلامت، تغذیه و پیشگیری از اچ آی وی/ایدز کودکانآموزش کودکانحمایت از کودکانکاهش فقرکودکان 

اسلاید 3: مهمترین موفقیت های یونیسف ایرانهمکاری نزدیک با جمهوری اسلامی ایران برای کاهش آلام کودکان و خانواده های آسیب دیده از زلزله رودبار (1369)، بم (1382) و زرند (1383) ریشه کنی فلج اطفالترویج مصرف مقادیر لازم نمک ید دارکاهش مرگ و میر کودکان زیر 5 سال افزایش نرخ ثبت نام کودکان در مدارس ابتداییمبارزه با بیماری­های اسهالی کودکان  

اسلاید 4: بودجه یونیسف ایران برای برنامه (2021-2017) دفتر یونیسف ایران تاکنون 5.000.000 دلار جذب کرده است.در نظر دارد 6.592.000 دلار معادل 1.318.400 دلار در سال جذب نماید.  

اسلاید 5: زمینه های همکاری یونیسف با اتاق های بازرگانی دفاتر یونیسف در کشورهایی از جمله مغولستان، ویتنام، کرواسی، ایتالیا، هند، صربستان، اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا (آسه‌آن) و موریتانی با اتاق های بازرگانی در زمینه های ذیل همکاری کرده اند: برگزاری دوره های آموزشی برای بهبود مسئولیت اجتماعی شرکت ها با محوریت کودکان و ایجاد فضایی مناسب در محیط کسب و کار که نیازهای کودکان را در نظر می گیرد.  

اسلاید 6: زمینه های همکاری یونیسف با اتاق های بازرگانی ارائه دانش تخصصی در زمینه نقش شرکت ها بر زندگی کودکان و چگونگی در نظر گرفتن نیازهای کودکان در ساز و کار شرکت ها بر اساس دستورالعمل «رویه های کسب و کار مربوط به کودکان».تشویق شرکت ها به اینکه از به حداقل رساندن مخاطراتی که کودکان را تهدید می کنند فراتر رفته و به منظور پاسخ گوئی به نیازهای اجتماعی کودکان، استراتژی هایشان را با اهداف جهانی همراه سازند. تشویق شرکت ها به اینکه در گزارش های سالانه خود، اطلاعاتی را در زمینه نحوه فعالیت و مدیریت چالش های اجتماعی و محیط زیستی ارائه کنند.  

اسلاید 7: زمینه های همکاری یونیسف با اتاق بازرگانی تهران تدوین و تقویت مهارت های فنی، یافتن راه حل های نوآورانه و خلاق برای پاسخگوئی به نیازهای آسیب پذیرترین کودکان در ایران و اتخاذ استراتژی هایی برای گسترش سطح اجرای برنامه ها 

اسلاید 8: زمینه های همکاری یونیسف با اتاق بازرگانی تهران ترویج مفهوم مسئولیت اجتماعی شرکت ها و ایجاد فرصت هایی برای شرکت های بخش خصوصی در ایران تا اثرات منفی فعالیت های خود بر کودکان را کاهش داده و در جهت دستیابی به نتایج مثبت برای کودکان گام بردارند. تدوین برنامه های آموزشی با تمرکز بر «دخیل نمودن رفاه کودکان در مدیریت روزانه کسب و کار» برای اعضای محترم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران 

اسلاید 9: زمینه های همکاری یونیسف با اتاق بازرگانی تهرانتلاش در جهت تشویق افراد خیر برای کمک به پیشبرد برنامه های یونیسف در ایران به عنوان بخشی از استراتژی مدون و جامع ارتقاء رفاه و سلامت کودکانتدوین شاخص هایی برای اعطای «جایزه ملی» به شرکت هایی که در زمینه مسئولیت اجتماعی فعال بوده و گام های موثری در جهت رفاه کودکان برداشته اند.   

اسلاید 10:   با تشکر

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید