کسب و کار فروش و بازاریابی

یکپارچه‏ کننده

yekparche_konandeh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “یکپارچه‏ کننده”

یکپارچه‏ کننده

اسلاید 1: یکپارچه‏کنندهدرگیر کردن کل مسیر زیر یک خطwww.barkatventures.com

اسلاید 2: مطالعه موردیعمده فروش اتصالات، پیچ و متعلقات، مواد شیمیایی، اتصالات ساختمانی، ماشین آلات، سیستمهای مدیریتی و ...ارائه بیش از 120000 نوع محصولفعال در بخش تحقیق و توسعه و ثبت بیش از 60 مورد ثبت اختراع تنها در سال 2007دارای یبش از 3 میلیون مشتری B2B در حال حاضرشرکت خودروساز چینیتولیدکننده خودروهای کوچک، اتوبوس، خودروهای برقی و هیبریدیفعالیت در تمامی سطوح فرآیند تولید هر یک از قطعات اصلی خودروافزایش نوآوری و کارایی شرکت از این طریقبزرگترین شرکت در زمینه مد و لباس در دنیاطراحی و تولید بخش اعظم محصولات در کارخانه‏های خود در اروپا به‏جای برون‏سپاری به تولیدکنندگان آسیایی و ...فراهم‏شدن امکان پاسخگویی سریع به تغییرات مد و تقاضاارائه یک کلکسیون جدید از طراحی به بازار ظرف 2-3 هفتهسرعت بسیار کمتر ارائه محصولات تولید شده در چین به بازار دنیا، علی‏رغم هزینه کمتر تولید

اسلاید 3: یکپارچه‏کننده چیست؟کنترل همه یا بخش‏هایی از زنجیره عرضهتولیدتوزیعفروشبازاریابیطراحی

اسلاید 4: یکپارچه‏کننده چیست؟مزایای یکپارچه‏کنندهبهبود صرفه‏جویی به مقیاس و بازدهیکاهش هزینه‏های معاملاتایجاد زنجیره ارزش کارآمدکاهش تاخیرهای وابستگی به عرضه‏کنندگانامکان واکنش سریع به تغییرات بازارافزایش سود ناخالصدرک بهتر از کل زنجیره ارزش

اسلاید 5: تاریخچه یکپارچه‏کنندهپیدایش این الگو در طول صنعتی شدن در نیمه اول قرن نوزدهماستفاده شرکتهای بزرگ از این مدل با انگیزه بیشینه‏سازی قدرت بازار و دسترسی امن به کانال‏های توزیعپیاده‏سازی در شرکت فولاد کارنگی به عنوان اولین پیشگام در اواخر قرن نوزدهمخرید معادن و کوره‏ها و ایجاد یک شبکه راه‏آهن اختصاصی برای پشتیبانی از عملیات خودپیاده‏سازی در شرکت موتورسازی فورد در اوایل قرن بیستم

اسلاید 6: یکپارچه‏کننده، کی؟ کجا؟ چگونه؟ و ...وجود مشکل عدم امکان استفاده بهینه از تخصص خودلزوم تمرکز بر زنجیره ارزش پایین دسترشد تدریجی گرایش مصرف‏کنندگان به فروشگاههای one-stopامکان استفاده از مراحل3M و یکپارچه‏سازی عرضه‏کنندگان مختلفنیازمند ایجاد پایه علمی گسترده و پذیرش از دست دادن عمق و تخصص

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان