yek_shaks_panj_shakhsiat

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “یک شخص در میان پنج شخصیت”

یک شخص در میان پنج شخصیت

اسلاید 1: یک شخص در میان پنج شخصیتترتیب کننده : محمد اکبر راتب درزابی

اسلاید 2: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 3: هر انسان هم زمان پنج شخصیت را دارا میباشد. که باید خود را در میان آنها دریابد. پنج شخصیت مذکور قرار ذیل است: _شخصیتی که هستیم_شخصیتی که دیگران فکرمیکنند هستیم_شخصیتی که فکر میکنیم هستیم_شخصیتی که میخواهیم باشیم_شخصیتی که باید باشیم

اسلاید 4: شخصیتی که هستیم:هر انسان بر مبنی ژن ها یکه از پدر و مادرش به ارث میبرد، به محیطی که رشد میکند، تحت تعلیم وتربیتی که قرار میگیرد شخصیتش به گونه ای ساخته میشود.

اسلاید 5: شخصیتی که دیگران فکر میکنند هستیم:تمامی انسانها در باره ما مشابه فکر نمیکنند بلکه از نظر هر شخصی، ما شخصیت متفاوت داریم.هرکسی از ظن خود شد یارمن وز درون من نجست اسرارمن مولانا

اسلاید 6: شخصیت که فکر میکنیم هستیم:هر انسان تصویری از خودش درذهن دارد. که آنرا در عالم روانشناسی بنام خود پنداره یا خود انگاره یاد میکنند. خود پنداره اشخاص بعضی اوقات کاذب و بعضی اوقات درست میباشند.

14,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید