کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

💎 پاورپوینت “آموزش تصویری نصب ویندوز ۸”

win8-Installation

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “💎 پاورپوینت “آموزش تصویری نصب ویندوز ۸””

💎 پاورپوینت “آموزش تصویری نصب ویندوز ۸”

اسلاید 1: آموزش تصویری نصب ویندوز ۸پیش نیاز نصب ویندوز ۸برای استفاده از ویندوز ۸ در سیستم خود باید حداقل سیستم شما از امکانات زیر برخوردار باشد در غیر اینصورت در مراحل نصب این سیستم عامل اجازه انجام این کار به شما داده نمی شود و یا بعد از نصب و هنگام استفاده از این سیستم عامل به مشکل بر می خورید.پردازنده ( CPU ) با توان پردازشی ۱ GHz و یا سریعتررم ( Ram ) یک گیگابایتی برای استفاده از نسخه ۳۲ بیتی و یا رم دو گیگابایتی برای استفاده از نسخه ۶۴ بیتی۱۶ گیگابایت فضای حالی بر روی دیسک ذخیره سازی ( Hard Disk ) برای نصب نسخه ۳۲ بیتی و یا ۲۰ گیگابایت فضای خالی برای نصب نسخه ۶۴ بیتیکارت گرافیک ( Graphics card ) شما باید با نسخه ۹ از DirectX مایکروسافت سازگاری داشته باشد و یا نسخه های جدیدتربرای استفاده از امکانات لمسی ( Touch ) ویندوز ۸ باید تبلت و یا نمایشگر شما از قابلیت multitouch پشتیبانی کندنمایشگر شما باید از حداقل اندازه تصویر ۱۰۲۴ در ۷۶۸ پشتیبانی کند.همانطور که می بینید با اینکه در این نسخه از ویندوز امکانات زیادی فراهم شده است پیش نیازهای نصب این سیستم عامل نسبت به نسخه قبلی خود یعنی ویندوز ۷ تفاوت زیادی نکرده است و این نشان از استفاده بهینه این نسخه از سیستم عامل ویندوز از امکانات و تجهیزات سخت افزاری دارد

اسلاید 2: مراحل نصب ویندوز جدید مایکروسافت برای استفاده از ویندوز ۸ ، سیستم عامل جدید مایکروسافت کافی است مراحل زیر را طی کرده و این سیستم عامل را بر روی سیستم خود نصب بکنید. همانطور که در بالاتر نیز گفتیم پس از دانلود فایل ISO این نسخه کافی است با یکی از برنامه های مربوط به رایت DVD مانند NERO و یا دیگر برنامه رایت DVD دیسک راه انداز این سیستم عامل را ایجاد کرده و پس از راه اندازی مجدد سیستم خود این دیسک را در دستگاه دیسک خوان خود قرار دهید. با انجام این کار صفحه ای مانند زیر در نمایشگر سیستم شما نشان داده می شود که نشان از بارگذاری فایل های اولیه بر روی سیستم شما دارد.

12,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید