کسب و کارمهارت‌های شخصی

💎 پاورپوینت "عوامل تاثیر گذار بر پذیرش پیامک"

36 صفحه
545 بازدید
01 دی 1400

صفحه 1:
a

صفحه 2:
@PptBank ‏کاندللگرلمی‌بلنکباور‎ جهت پرداخت حق الزحمه تهیه اين فایل لطفا كانال ما را به 0 نفر از دوستانتان معرفى نماديد كانال تلكرامق بانک پاور پوینت ‎Pree nk@‏ ۳ hat/CrBIZTHeCOx3IRhxgL_5g

صفحه 3:
كاك اکیلم لنکهاور ‎@PptBank‏ نرم افزار حسابداری و خرید و فروش پریال شما خودتان به آسانی: ۳ خرید و فروش خود را ثبت نمایید. برگنست از خرید و برگشت از فروش خود را ثبت نمائید. حسابها و مبالغ دریافتی و پرداختی روزانه خود را ثبت نمائید. چکهای صادره و دریافتی مشتریان را ثبت نمائید. دسته چکهای حسابهای حسابهای جاری خود را ثبت نمائید. شما تنها این موارد را ثبت و نیم افزار پریال به صورت هوشمند عملیات حسابداری مربوطه را بیای شما انجام می دهد.

صفحه 4:
كاك اکیلم لنکهاور ‎@PptBank‏ نرم افزار حسابداری و خرید و فروش پریال کرنتن تررنات زیر فققط با یک کلیک: گزارش سود و زيان روزاته: هفتكى؛ ماهاته (كلا هر بازه زمانى دلخواه)؛ فاكتور به فاكتور و كالا به كالاء وضعيت مانده حساب افرادی که پا شما طرف حساب هستند(بدهکاران»بستانکاران» كاركتان و ]د وضعیت چکهای صادره(یاس شد و پاس نشده) ‏ چکهای دریافتی(موجود و خرج شدم ‎٠‏ وضعیت برگ چکهای مربوط به هر دسته چک تعریف شده. وضعیت صندوق و دخل مغازه در هر لحظه از روز. 7 وضعیت کالاهای خریداری و فروخته شده و موجودی ‎WAYS‏ ‏و دهها گزارش کاربودی و موردنازشما. ۲ در دسترس بودن اطلاعات مورد نیاز شما از قبیل مانده حساب کال و ) در یک نگاد. wile Jb ‏سار‎ Lhe ii ef دریافت اطلات#شتر با شماره ۰۹۱۲۴۴۹۲۰۱۵ تس حاملفرمانید. ‎OF‏ گخاوث وا ناف برگر ماست

صفحه 5:
تحقیق اول در تسود یوار تاثیرگذار بر پذیرش ا 1

صفحه 6:
کاندژلگرلمیبنکباور ۱2101 بان ما شتا محر تهای پیامهای و مرت پیام های س رگلوم ‎aes { I‏ بير يا عدم بيرغ ۳۹ ‎ae ee Poe BSc‏ كب مجوز ارسال ييامكك| م ‎teak‏

صفحه 7:
= Le ol pod ee ‏عبات‎ “ييامهاى اطلاعاتى: *مطلع کردن در مورد محصول جديد *آخرین تغییرات #؟کاربرد جدید #تصحیح سوء تفاهمات #کاهش نگرانی

صفحه 8:
= Le sl jas a ‏تبلیغات‎ *پیامهای آز ان دهنده : باعث ناراحتی یا سر در گمی شود. . ‎ogul‏ اطلاعات باعث گیجی #تبلیغات بدون اجازه : مخاطب دوست داردمقداری کنترل در دریافت پیام تبلیغاتی داشته باشد *اعتبار ۶ ستکی به پیشینه ذهنی مشتری در رفع نیازهایش از طریق این شرکت دارد

صفحه 9:
کاناق اکرلمیب نکپ اور = 2 Ht Yu SG wo 15 il elas ol pod ‏تبلیغات تلفن‎ *محرکهای پیام: مانند دریافت جایزه در صورت ارسال آن ‎ely‏ به دیگری به آن انگیزش بیرونی میگویند بازی ,موزیک, ویدیو ‎ol‏ ورزشی

صفحه 10:
= Le ol pod ee mil ‏سازی : بر اساس علایق مشتری‎ worw® ‏مدیریت پرونده تاربر‎ + ‏پس نیاز به یکسری پایگاه داده در مورد‎ ‏مشتریان خواهیم داشت‎ ‏#جلب اعتماد: از طریق کد رهگیری که به‎ ‏کاربر ارائه میدهیم مخطب میتواند هم از‎ ‏کند و هم دوباره با ما تماس بگیرد‎

صفحه 11:
کانداکرلمیب انکهاور ‎@PptBank‏ ‎a a ۰‏ ۰ پوینت ‎iS‏ ‏تحقیق در | ير ات نتيجه این تحقیق نشان مي‌دهد که مردم ایران گرایش قتفي به تبليغات متوبلفی ندارند اما ترجیح مي دهتد که |= تبلیغات با ک سب مجوز از آنان ارسال شود. همچنین اين نتایج نشان مي دهدکه دربین چهار ويژگي تبلیغات (سرگرم کنندگي, اطلاع رسّاني یا آگاهي بخشي, فراحمت واعتبا رای ز گی99 گر هنندگي تبلیغات موبایل بيشترين نقش دركراقة ‎ay Wg‏ لأيغات موبايل دارد.

صفحه 12:
کانداکرلمیب انکهاور ‎@PptBank‏ این پژوهش تجربي نشان مي‌دهد که تبلیغات حاوي مشوق ها كت (خصوصا تخفیف در هزینه تماس) براي مشتریان بسیار جذاب بوده وائز زيادق زوق تضتیم هی به ذزيافتت تبلیعات فوبایل دارند ازطرفي اين تحقيق نشان مي‌دهد که اکثر کاربران, تبلیغات موبایل را به كناري نمي گذارند و آن,را بلادرنگ حذف نمي‌کنند بلکه آن را پذیرفته و بلافاصله تا پایان مي‌خوانند. اين موضوع يك فرصت بالقوه برای کسب و کارها است زیرا مخاطباني دارند که رفتار آن‌ها مطلوب مي باشد و هنوز به علت بالا ‎Oe‏ ‏نبودن سطح تبلیغات, واکنش هاي قهرآمیز از خود بروز نمي‌دهند تنها عاملي که تا زمان حال بستر آن آماده نگردیده؛ تبلیغات مبتني بر مکان است که در آینده نزديك ارائه خواهد شد که کوپن هاي ديجيتالي موبایل نیز در اين گروه قرار مي‌گیرند.

صفحه 13:
گرایش مشتری به تبليفات موبايل برای در یافت تبلیغات تصمیم برای دریافت تبلیفات رفتار مشنری بعد از دریافت تبلیفات

صفحه 14:
من به طور کل با تبلیغات موبایل مشکلی ندارم 4 خدمات اززش افزوده

صفحه 15:
تحقيق دوم در زواعو كدب ۲۳۲ تاثیرگذار بر پذیرش ا

صفحه 16:
کانداکرلمیب انکهاور ‎@PptBank‏ ‏بازار یابی ویروسی بازار یابی ویروسی همان انتقال دهان به دهان یا سینه به شینه مزایا ی یک ‎LYS‏ خدمت است متفاوت بودن رفتار در بازارهای اینترنتی و فیزیکی بازار‌یابی ویزوسی را متفاوت کرده است در سنتی : تلوزیونی و مجله ای و روزنامه ای بود امروزه : اینترنتی و موبایلی است

صفحه 17:
کاند 3 لکرلمب انکهاور ‎@PptBank‏ ‏بازار یابی ویروسی 1 در وبرفتنی اتخاد تقایل براق ارسال :دوثارة ایمیل با 1/115 مطرح است ايجاد تصوير منفی از یک برند تحریم خدمات و محضول از سوی کاربران و شهرت نا مطلوب برای سازمان شود

صفحه 18:
کانداکرلمیب انکهاور ‎@PptBank‏ ‏بازار یابی ویروسی ۱ عوامل موثر در تمایل در انتشار پیام : #جذابیت پیام :شادی بخش , سر گرم کننده *غنای رسانه ای *انتقال ساده و سریع پیام #تمایلات بالای تجاری در آن کاملا مشهود نباشد ۴فهم راحت پیام *گویا بودن پیام ‎bee elie‏ ار یات از دهد مخاطت(با: ازیایی

صفحه 19:
/ iar. il ‏بازار يابى ویروسی و‎ در امر بازاریابی ویروسی از بازار يابى تقار نس عضبی از روانشناسی مدرن در مدیریت تصمیم گیری خرید ,استفا ده در واقع عملکرد مغز را در برخورد با تبلیغات درک میکند

صفحه 20:
/ iar. 0 ‏بازار م0000‎ اده هاى بازار يابى عصبى براى موفقيت در بازار یابی اینترنتی و موبایلی: 1. در خواستهای کوچک 2. انتخاب هوشمند عکسهای سایت 1 اصل تشابه ‎gor whl 2‏ 3. مقايسه افراد بجاى محصولات

صفحه 21:
‎iar.‏ لب د ‏ایده های بازار یابی عصبی برای موفقیت در بازار یابی اینترنتی و موبایلی: ‏1 در خواستهای کوچک 1 گرفتن اطلاعات شخصی فرد در مراحل مختلف همراه با بازخورد تشکر و ثبت اطلاعات 2 ابتدا کاتالوگ را دانلود کندو بعدا از او خرید بخواهید ‏2 انتخاب هوشمند عکسهّای سایت 1 اصل تشابه ‎gor wl 2‏ ‏3 مقايسه افراد بجاى محصولات

صفحه 22:
3 کاناق اکرلمیبانکهاور 9۳۳۴۳۵۲ بازار یابی ویروسی و ‎co Gas‏ ایده های بازار یابی عصبی برای موفقیت در بازار یابی اینترنتی و موبایلی: x 2 il ذو كوا قاد كيوك انتخاب هوشمند عکسهای سایت اصل تشابه در واقع از مغز قدیم استفاده میکنیم را یعنی تصاویری بکار ببریم که به ذهن مگاگای نردیک ‎Bd‏ ‏اگر تعداد پیامها و ایمیلهایی ‎LAMA‏ 0 انشثال شده باشد را نشان دهیم مخاطب اطمینان پیدا میکند که محصول مناسب است زیرا بیشتر افراد هنجارهای گروهی را برای بدست اوردن عصويت كروهى وحعارت اجتماعی در نظر میگیرند مقايسه افراد بجاى محصولات

صفحه 23:
/ iar. : ‏ويروسى و دم‎ nls ‏بازار‎ ایده های بازار یابی عصبی برای موفقیت در بازار يابى اينترنتى و موبایلی: 1. در خواستهاى,كوجى 2. انتخا بإهوشمند'عكسهاى سايت alias ‏اصل‎ 1 2 تایید جمع 3. مقايسه افراد بجاى محصولات بجاى اينكه از مزاياى محصول سخن برانيم از كسانى كه از ان استفاده کرده و راضی بوده اند سخن بگوییم بالاخص افراد مهم

صفحه 24:
تحقیق سوم در ‎ni aA‏ تاثیرگذار بر پذیرش ‎“ly‏

صفحه 25:
کانداکرلمیب انکهاور ‎@PptBank‏ بویت در سطح بین المللی موبایلی تنها 12 در صد از کاربران خواستار تبلیغ هستند اگر پاداش دریافت کند 50 در صد خواستار *الف)سودمندی ادراک شده *ب)نگرش نسبت به تجارت موبایلی *)سهولت استفاده

صفحه 26:
کانداکرلمیب انکهاور ‎@PptBank‏ بور “در تحقيقات بور با بررسى عواملى كه باعث ترغيب مصرف کننده جهت پذیریشش تبلیغات موبایلی میشود دو دسته است ©1- عوامل شخصیتی که شامل : ۴#الف) نوجویی #ب)جستجوگری اطلاعات ©2-نوع تبلیغات ۴الف) سودمندی ‎Sw‏ #ب) سودمندی اطلاعات ۴) سودمندی اجتماعی

صفحه 27:
کانداکرلمیب انکهاور ‎@PptBank‏ نتایج نشان داده است که: #سودمندی اطلاعات و سرگرمی قویترین مولفه ها برای پذیرش تلفن همراه به عنوان یک رسانه نواور میباشد *رابطه مثبت بین نوجویی و داشتن اطلاعات در مورد ارتباطات موبایلی وجود دارند #رابطه مثبت بین جستجوگری اطلاعات و نگرش نسبت به تبلیغات وجود دارد

صفحه 28:
کانداکرلمیب انکهاور ‎@PptBank‏ 6 تحقیقات یانگ نشان داده : #نگرش مصرف کننده نسبت به استفاده از تجارت موبایلی بر نیت مصرف کننده نسبت بلرتبلیف؟۳ موبایلی اثر گذار است ؟کاربران شخصی غالبا هنجارهای گروهی را براى بسن اون نت وت گروهی و حمايت اجتماعى در ار اكير

صفحه 29:
کانداکرلمیب انکهاور ‎@PptBank‏ *نظریه فیشباین *رفتار فرد معمولا منطقی است و ارادی *رفتار توسط نیت کنترل ميشود #نیت توسط دو عامل کنترل میشود ۴الف) نگرش نسبت به نتایج اعمال ‎٩‏ ب)عقاید فرد نسبت به نتایج اجتماعی (هنجار ذهنی) ‎puss L®‏ العمل افراد مرجع نسبت به ‏رفتار او است

صفحه 30:
0 . خدمات اززش افزوده

صفحه 31:
کانداکرلمیب انکهاور ‎@PptBank‏ ‏سوری دیویس ۴رفتار توسط نیت کنترل *نیت توسط نگرش تعیین نگرش توسط دو متغیر سودمندی ادراک شده وسهولت استفاده ادراک شده کنترل میشود

صفحه 32:
کانداکرلمیب انکهاور ‎@PptBank‏ ‎fu‏ بوينت ‎é‏ ‏سوری ديويس #سودمندی ادراک شده:میزانی که فرد اعتقاد دارد استفاده از سیستم عملکردش را بهبود میدهد ؟سهولت استفاده ادراک شده :میزانی که فرد اعتقاد دارد استفاده از سیستم به تلاش زيادى نياز ندارد * متغيرهاى بيرونى:مانند عوامل جمعيت شناختی , ویژگیهای سیستمی و ویژگیهای شخصیتی

صفحه 33:
3 . خدمات اززش افزوده

صفحه 34:
کانداکرلمیب انکهاور ‎@PptBank‏ * بر اساس تحقیقاتی که در ایران انجام شده : ۴بین هنجار ذهنی و نیت استفاده رابطه قوی 2979 = دارد .پس ایرانیان هنجارهای گروه را برای بدست اوردن عضویت گروهی و,حمایت اجتماعی در نظر میگیرند ؟سهولت استفاده نیز بر نگرش مثبت تاثیر گذار است © سودمنى ادراك شده نیز بر نگرش مثبت تاثیر گذار است *۴اما سودمندی ادراک شده نسبت به سهولت استفاده تاثیر گذار تر است من

صفحه 35:
کانداکرلمیب انکهاور ‎@PptBank‏ “يس بايستى به كاربران نشان دهیم با استفاده از ز تيليغات موبايلى ميتواند تصميم بهترى 4 #ييام تبليغاتى بايد با توجه به خصوصيات کاربران شخصی شود *باید کاربران تگنولوژی را بّاده و سودمند ادراک کنند *تمامی پارامترهای بالا بر نیت فرد تاثیر گذار است و طبعا به ع9 که همان استقبال از تبلیغات موبایلی است تاثیر رارع أ زود

صفحه 36:
کاند 3 لکرلمب انکهاور ‎@PptBank‏ ۴#برای اين که ‎publ‏ سودمنی ادراک شده بالا رود باید اولاپایگاه اطلاعاتی از مشخصات ‘ علاقمندیها ‎et‏ ‏مشتریان شرکت به منظور ارسال ٍ درست به افراد مشخص ایجاد ‎Peles‏ #ثانیا متن پیام بایستی کوتاه بوده و اطلاعات آن مفید باشند “بايد به اين موضوع توجه کنیم که افراد بر اساس ادراکشان از نحوه تفکر افراد مهم در باره انجام رفتار , ‎Jos‏ میکنند

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
15,000 تومان