صفحه 1:
/http://www.um.ac.ir/~

صفحه 2:

صفحه 3:

صفحه 4:

صفحه 5:
۱ Som BP Pn SENS CME hae STS) ‏ده‌ای ازفعالیتهای فردی واجتماعی و در بات سیم‎ 1

صفحه 6:
0 استقرا ار حامعة اطلاعاتی #زيرساختهاي ارتباظا 3 ا ا 000 ۵6 جامعه کشتاورزی: راههای شوسة آسفالت ۱ Son anon ‏خنهاي دانش‌بي: وجه فکرافراری جامعه‎ Pear rene) ‏آيرساختهاي فناوري رابط اطلاعات: وجه نم‌انزار‎ ا 0

صفحه 7:
جشمانداز جامعة اطلاعاتي اطلاعات شريان اصلى حيات جامعه است؛ تاصله‌ها کوتاه وارتباطات وسیع وپیچیده می‌شود؛ ل

صفحه 8:
20 اطلاعات 1 بنيادين درنحوة توليد ثروت (تبديل منابع سنتى 0 بع اوليه / منابع فيرزيكى ) به خب كى ومها رتهاى انسانى )؛ تحول درمفاهيم وشاخصهاى اقتصادى؛ اجتماعى؛ مديرريت وسازماندهی؛ ل ا 0 مهارت» دانش ونوآوری؛

صفحه 9:
‎eT‏ كك ال غتاز وماهيت اشتخال» تبديل عملکرد سنتی رد دائمی مبتنی بررباد گیرری مداوم فراوان برآموزش دمکراتیک وضرا گیرمحور ‎1 an BTalt onl PECADO E ss pines eikined ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‏اتضعین سریع وزوال عوامل پایداری سیستمهای بستم اقتصادى» اجتماعى 2 2038

صفحه 10:
ويژگيهاي عصر اطلاعات ‎ae Q‏ مد 9۳ ‎ie‏ عوامل موش در ا ۱ ‏ایش چشمگیر پیچیدگی درمسائل جهانی وتعاملات ‌المللی اقتصادی واجتماعي؛ ‎oor we erat ae ‏#اتبدیل شدن اطلاعات به کالا.

صفحه 11:
خدمات اقتصادي خدهات عمومی با آرزش افزوده حدمات عمومي باه زیرساخنار خدمات بخش عمومي *

صفحه 12:
توسعه منابع انسانی: استراتژی محوری توسعه ‎ICT‏ مدارس و رسانه‌هاي عمومي (سواد ديجيتالي ) 88 مینگین هزينه لميليون تومان). 8ه Cyr gree ee eR eS OP gy

صفحه 13:
[oj OU We OCR han SYN. 101eC ‏مم‎ (wa ‏وقت محلى به وقت جهانى‎ -------3 ‏سرعت صوت به سرعت نور‎ ‏ل لتم‎ rr (TN AAS)

صفحه 14:
Everything

صفحه 15:
2۹۱۵ ابزارى براى جهانن شدن -دسترسى عادلانه به اطلاعات و منابع جهانى - مشاركت در صادرات -کاهش فاصله دیجیتالی ‎NC‏ ۱ -مسافرت بیشتر کردشگران - -تساوی حقوق اقتصادی ‎CIV am‏ | - -توسعه ححومتهاى مردم سالار

صفحه 16:
تساه سسرم: یکهارچگی عمودی ‎oees‏ ۱

صفحه 17:
*شهروند محور *رهبري *محوریت قانون؟ مردم * دماهنكلو شَكاريبينبخشي "عدم تمركز "ساختاز غير بخشي و خدماترساني "درام مدار * رقابتي سارك 9 دورن *سازمان محور * قدرت مبتني بر موقعيت سازماني *محوریت بروكراسي و مقررات ۳ *ایستا با تغیبرات تدريجي دا *تمرکز * ساختار بخشي و وظيفه‌اي *هزينه مدار تك قطبي

صفحه 18:
وینه ارائه خدمات واستفا ررم سرعت پردازش اطلاعات 0 eer Ree Reel: ‏سریع و آسان به اطلاعات مهنگام‎ ies

صفحه 19:
ابعاد مر ۱ 0-0 ‏ات 0 0 وا‎ e-Democracy, e-Vo ۰ e-Administratic e-Assistance, e-Justice e-Healthcare , e-Education دولت الکترونیکی در مقیاس کوچث 0 tn loyeae

صفحه 20:
ارتباط دولت و دیگر سازمانهای دولتی ‎(G2G)‏

صفحه 21:
ارائه خدمات امنيق و انتظامى راى كيرى الكترونيكى (:62821101©)

صفحه 22:
جح ار کی ویژه جرائم الکترونیکی

صفحه 23:
‎ery cele‏ لات ‎CCIE Ua I‏ ۳

صفحه 24:
9 eye er econ )2210611©655( ‏نتم مكانيزه ارتباطات دولق‎

صفحه 25:
3 2 3 ها در ارائه خدمات الكتر, ممع مام شا Country Maturity 31008615 021067 ۱۳۵۱ ۵۵

صفحه 26:
‘Sweden +7, Norway Denmars) Singapur Finland * |, canada + Australia Netherk ۳ ‏و‎ ‎Hong Kond Eston ‎J) S92"‏ ممم ‎*, France + (Germany ‘Southam Korea ‏تا لاه‎ 137 Turkey Japan sia ٠. ۰ ۰ ‎Hungary ۰ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎1 28 ‎E-government development index ‎Mal ‎India ‎ ‎ ‎Percentage of adult pop. ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 27:
رأى كيرى ات

صفحه 28:
مشكلات رأى ‎ate)‏ اينترنتي ~ 5 ها وجلوكيرى از نفوذ هكرها 5 هويت افراد رأى دهنده ار زیاد به سرورهای سیستم

صفحه 29:
مزاياي ۱۳۰۰۰۱ 9 FAV Pen POS: Borate

صفحه 30:
نكات مورد توجد .در بياده سازي بمنصح ا" پودن سیستم ‎eat‏ ۹ 22 حفوظ ماندن راى هر شخص 3- مشخص نشدن هویت شخص رای دهنده 4 501110 010633)بودن نرم افزارها

صفحه 31:
ُونه های موفق ‎ty oo‏ - سوير كوريدور جند رسانه اى مالزى

صفحه 32:
هزینه يك مبادله بانکي؟ ۳۵ ۳2۸ شين خودكار /2011. بيست و هفت سنت اأينترنت ‎E. commerce‏ رس

صفحه 33:
ا ‎Care cies‏ ۱ بیش از 635 به اینترنت دسترسی دارند. ۱

صفحه 34:
انجام امور تجاری و بازرگانی بصورت برخط و از طریق شبکه اینترنت

صفحه 35:
انواع تجارت آلكترونيکي Business-to-Busine Business-to-Customer Customer-to-Customer ( Business-to-Administration (22.") Customer-to-Administration (C2A)

صفحه 36:
مزاياي تجارت الكترونيك از ‎a‏ خريداران * قابل دسترسی بودن کاتالگها و مشخصات کالا ‎ee Lone 1 Bie SPs‏ زر ‎CO PS eer ere Pee te‏ ‎Ue‏ ۲6 ساعته از فرروشگاه در تمام طول هفته * ارزائتى بودن كالا ها نسبت به فر وشكا ههاى 1 ۳ عدم وجود فشار و استرس 0 *مکان جستجوی تمام فرروشگاه ها

صفحه 37:
مزاياي تجارت الکترونيك از ديد فروشندمان * هزينه يايين راه انداذى ضروشكاه الكترونيكى ااا اا 0 لاد رت ۱ © افرايش كينيت محصولات در اش رقابت ‎USE|‏ 11100 * افرایش سریع تعداد مشتریان و خریداران ؟ حذف واسطه ها و ارتباط بهينه تى با مشتربان

صفحه 38:
مدلهاي تجارت آلترونيکي Affiliate ls.» Ju. ‏“مدل اشتراك‎ *مدطای جدید

صفحه 39:
رگاههای اطلاعاق ماتند ۷00 حراج مانتد 1837© ل ا - مجتمع سازى كاله - حراج معكوس : “1131026-10111-21106”

صفحه 40:
هزينه ‎oe‏ 0انفر در حال تغيير است بسمت استفاده از روشهاى هوشمند هدفمند بيش ميرود

صفحه 41:
0 ES eC T yi et eee canes) ‏را ا‎ ems seeped ۳ eco SEs - مراحل: يبدا كردن , افزودن به سبد و پرداخت - رههای دیگر من پیگیری ۰۱ ۳۱۱۰ ؟ ۳-۷۵65

صفحه 42:
50 همکار (0۳۴) انه همكاران درصدى از فروش را مى Pay-per-clic Pay-per-lead Pay-per-sale - Scenery ee yet ae ea yee GER au oy Cae AR eer CON te ‏دریافت می کنند‎

صفحه 43:
Wall Street Journal - 0 ie - اشتراك اولیه و حدود رایگان - سرویس کامل با پرداخت ‎Microsubscription -‏ * يرداخت بر اساس ميزان دسقرسى

صفحه 44:
‎bias) FN)‏ سم مر مت ‎۱ ‎EP SIMON SEAR SS rN te ‏۳۳ انجام ۳ * هر گونه مبادلم مستقیم یا غورمستقیم- دارای ارزش پولی که از طریق ‎FS. ey Cp ern rece‏ ‎pee SPCR SB kel e ted ean te Bene A ‏با هدف انجام فعالیتهای تجارت الکترونيك در هر زمان یا مکانی است‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 45:
كاربردهاي تجارت سیار ES eae en nee ‏ل‎ ere ws) CE Lees ‏ت مبتن بر مکان از قبیل دریافت تبلیغات شخصی»‎ ‏م‎ سرگرمی

صفحه 46:
1۳ ‏ابارت‎ ad

صفحه 47:
انواع آموزش [موزش لت ‎NC‏ ا 3 027 :آموزش مداوم ۲ ۱ در هر سه ‎Aid)‏

صفحه 48:
- محیط يادگيري متصل (همزمان و غیر همزمان)

صفحه 49:

صفحه 50:
از اينترنت و وب جهت رسانه ارتباطى ‎ae iteks‏ ل | ‎rts ES‏ 0 0 000 داتشجو مجورى تجا ندا ا |

صفحه 51:
سیستم پایگاه داده و نگهداری Learning Content Management Syste (LCMS) 7 مدیریت محتوا 02000 rene

صفحه 52:
۱۹( ۱3۱ ار IEEE LTSC - IMS -

صفحه 53:
دا سر اموزشي ؟ ارائه دوره ای آنوزشی Ore eh

صفحه 54:
ابزارهاي اصلي Interactive / Offline Web-based j.l5 ‏وجه‎ : .... Video Conferencing ,Chat, Shared- w] کلاسهای ببر‌گنرار شده (بازسازی تمامی رویدادها به ترتیب وقوع)

صفحه 55:
ارائه دوره هاي آموزنشي ارائه دوره هاي آموزشي

صفحه 56:
۱ لا شرکت در دوره هاي ‎Rese!‏

صفحه 57:
بهداشت الكترونيکي 1 ايجاد ‎cle lest ACN‏ 02 زبای کانلوگ دی علم و انش 000 ‎eee‏ برای حمایت و پشتیبانی از ‎ern rena‏ لت ‎er ey 5

صفحه 58:
رز مختلف 4 در ‎Pre eet‏ * وظايف 0 - سيستمهاى صوق براى تجويز. ركورد يزشكى ‎FICST ca‏ ا ا 525-57 ‎es ee‏ 1

صفحه 59:
| een A Cr Doane ery record (HER) -1 ماو 1 ‎aan Eee‏ 3 محمد بك بابك دا جا بون ا تشخیص و درمان بیماری ارائه می‌کند. ألن) مكن است بعنوان بخشى Picture Archiving ah Communicution System ( 0 Tes pees Sor et enero ۱ tov in ene reae hr REPS ena ‏بارکدینگ:‎ ارقف دواد نامه و ‎Radio Frequency‏ کنولوزی قادر به ردیایی و شناسایی بیمار در بیمارستان و همچنین پزشکان می‌باشد. ‎Electronic materials manayeneul (EMM‏ يت الكقرونيك مواد بيمارستانهااز قبيل داروها, تجهیزات پزشکی است.

صفحه 60:
1 nr Reso Foe ene در کمی کردن منافع و سودهای حاصل از 11 : ‎3S‏ اندازمكيرى نتايج كاربرد 1 ‎ees)‏ خدمات

صفحه 61:
مسائل كلان ‎ENDS RT‏ الكترونيكي از به مهندسی 0 قوانین حقوقی (1.67۷7 106۳)) امنیت اطلاعات

صفحه 62:
زیرسافت هاي ارتباطي ‎distribution~;5 4¥‏ لايه دسترسى 55 ©2366

صفحه 63:
زیرساخت هاي اطلاعاتي لازبراى ارائه خدمات data center . No} o) herein ley emereR Cees service شهرهاى اينترتق ياركهاى فناورى اطلاعات

صفحه 64:
زیرساخت هاي تجاري

صفحه 65:

صفحه 66:
آمادكي ی ای ‎ox‏ برای مهره مندی از ‎ae‏ ‏ال ند

صفحه 67:
طبقه بندي مدلهاي ارزنابي آمادگي الکترونیک ۱ cin aD eA Ce pene > ارزيابى اقتصاد الكترونيكى( (1-110011017137

صفحه 68:
‎a‏ ارزيابي جافعه الکترونیک ‏نز پي 0 ۳ وقابلیت جزامع ‎oN‏ ها براي بهره مندي از مزاياي باشند. اين مدلها معمولا در بي ارزيابي سي ‎oe)‏ ار 0 ‎Aerie‏ م دگي ومهارت افراد. ارزيابي سياستهاي دولت. .. ‎

صفحه 69:
ا وان ن آمادگي یک ‎ren ny)‏ ا 00 ‎ICT 1‏ ورقابت در جهان دیجیتال مي باشند.

صفحه 70:
انه آمادگی الکترونیکی بزرگترین اقتصادهای SUE Oe |e ie ‏جهان را با تاد و‎ ‏سس دهد‎ ‏ره‎ ‏کول ار ری سر‎ 1-3177 ‏ل وزبرساحت ختاورى‎ و شرایط اجتماعی و اقتصادی ۱۵ درصد شرایط سیاسی و قانونی ۱۰ درصد درت ‎١10‏ 00 ا 0

صفحه 71:
PooY guiaaliishcunsogigSl psxiy 5) Economist Intelligence Unit e-readiness rankings, 7 North America Westein Europe Asia-Pactic Central anc eastern Europe Middle Eastand Africa En egos som stomdonthve-reaites: ses reach oft gh scones vere now nk Sure eoontetInlgenes Ure

صفحه 72:
44 402 414 430 3.83 362 ‏ورد‎ ‎3.69 ‎3.03 ‎32 ‎312 ‎332 ‎339 ‎292 ‎a5 ‎5.76 ‎425 e-readiness score (of 10) Country India Philippines hina Russia Egypt Ecuador Ukraine so tanke Nigeria Pakistan ‏هه‎ ‎Vietnam ‎‘Algeria ‎Indonesia ‎Azerbajan ‎Ian ‎South afta Colombia 2007 e-teadiness 2008, rank (of69) rank sa(tie) 53 Satie) 56 56 51 7 5 58 55 59 58 6 6 5 3 6 6 6 9 6 3 6 66 66 6 or 6 6 6 6 6 1 35 53 51

صفحه 73:
رهاظم ره ‎dake eet geal”‏ *راهرهای میا شرا ‎EPO‏ ‎PLO alist gral‏ نماى شماتيك ‎eae eee aoe ted‏ برنامه لك ‎eae‏

صفحه 74:
: تسمهید زیرساخت شبکه دسترسي قوانین و مقررات منابع و تسهیلات تتوسسهحيطو فضاوهملفيلثيهلي برنامه جامع گسترش - ]۲6 در توسعه ملي يايدار 101 ‏بخش‌خصوصیمحور کلیدوو لستواتژيك‌حرک‌تفوسعه‎ -

صفحه 75:

صفحه 76:
رای عالی امنیت فضای تبادل اطلاعات

صفحه 77:
مات الکتزونك پا ۱ ن تجارت الکترونيك ee eres ری ان

صفحه 78:
كد آخر ایتا در همه عرصه ها تحول ايجاد كرده است 0 ‏ل ا‎ eS] ‏د چالشها و تهدیدهای جدید‎ 1

صفحه 79:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
32,000 تومان