این پاورپوینت، دوزبانه(بیشتر انگلیسی) است با 20 اسلاید، و درمورد تئوری ریزوم (یک موضوع جدید و جالب در زمینه ی تعلیم و تربیت و …) می باشد.

فاطمه عباس زاده

صفحه 1:
Wee 6 ۱

صفحه 2:
izomatic Learnin¢ in formal Education

صفحه 3:
RUILODE TUEORY (Le ail ga) Us atts RUILODE: OD B-CEOTERED ODOLMELICIPY RWUAITODE: OOLMELE DOLMELICIMEG O1ML OO GPROCTORE

صفحه 4:
IT ‏ب‎

صفحه 5:
CONNECTION 7 ‏ارتباط‎ ‏یک بافت متخلخل مرتبط ولی درهم که اين‎ 1 ‏باعث می شود ماهیت کلی آن برای‎ DEECALCO MAN go Se _SIETEROGENEITY یک شکل ناهمگون ولی همه به هم مرتبط کارتوگرافی (نقشه نگاری) ,۲ ۳ آنچه در ذهن است روی ‎CAI ۲ *MULTIPLICITI‏ که ماهیت و کمیت اشیا با هم تفییر Sil ‏بارگی.‎ ۳ ASIGNIFYING RUPTURE

صفحه 6:
تعلیم و تترپییتچرا؟ - 5 | استفاده از تئوركريزوماتيكجه - ارزشیدارد؟

صفحه 7:
What are we actually trying to teach? 1. Fire burns, don’t touch it. When people tell you not to d something, you should listen to them. . Hot is something you might want to check for? on

صفحه 8:
بهترین نوع آموختن. آماده کردن مردم برای .مواجهه با عدم قطعیت است - © چرا این تنوری. ی روش مناسبی ‏ برای یاددهی سم .. ۴ FIVE THINGS | THINK |

صفحه 9:
1 EoTecilak | Collaborati > | ‏مد ع‎ aa € ‏هاه‎ ectectalecom EdTechTalk Collaborative Open Webeastng Community Teashers Testis Teachers Playlist PARTICIPATE ‏متم سي وبي نينت‎ bho 641۲۷۶ 6 ۱ HELP @ USER LOGIN همینا 0 Hmmm...can‘t reach this page ‏تسه‎ Try this + Make sure you've got the ight web address: https/anam youtube.com ‎on 1‏ نا ‎ ‎

صفحه 10:
بهترین نوع آموختن. آماده کردن مردم برای .مواجهه با عدم قطعیت است جامعه می تواند برای مواقعی که هیچ جوابی «نیست نقش برنامه ی آموزش را پازی کند: - © چرا این تنوری. ی روش مناسبی ‏ برای یاددهی سم .. ۴ FIVE THINGS | THINK |

صفحه 11:
oO 6. » “Networked o.(@). © learning ۵ | یادگیری 7.9 ۱۲۱۱۱ ۰

صفحه 12:
+ : این درختان همگی از یک نوع جوانه رشد خود را ‎a‏ یج ‎“eal‏ آغاز کرده اند و در یک زمین روییده اند ولی ابعاد ,دهند طولی متفاوتی دارند؛ برخی رشد کرده اند و آن‌ها می‌تولنند از هر نقطه ی شروعی‌به جهت2 طولی بیشتر از صد مایل دارند,هریک به یک سمت عمختلفحرکتک نند درحال حرکت هستند. و اين نمونه ای از بی نظمی

صفحه 13:
نظریه ی جوانه ها (ريشه ها) ‎a.‏ ‏راهى براى ياددادن عدم .قطعیت است بهترین نوع آموختن, ‎se‏ كردن ري مردم ‎stiles sly‏ عدم .قطعیت است جرا اين تنوری. روش مناسبى 0 ببراى ياددهى است؟ جامعه:من تواند برای سواقفی که 4 عم = هيج جوابی نیست, نقش برنامه ی .آموزش را بازی کند FIVE THINGS | THINK | THINK

صفحه 14:
Complex Complicated Probe cont Respond Respond Emergent Good Practice Chaotic Simple Act Sense Sense Categorize Respond Respond Novel Best Practice

صفحه 15:
”Successful health services in the 21st century must aim not merely for change, improvement, and response, but for changeability, improvability, and responsiveness.” Coping with complexity: educating for capability Sarah W Fraser, Trisha Greenhalgh. 2001

صفحه 16:
“When you finally come to grips you can't solve today's problems using present methods, you take the lead to venture to the Complex Domain. As leader, you initiate a search and rally followers to find a new solution that will change the paradigm.” ‘Change Management or Change Leadership? Gary Wong, Cognitive Edge Network 2010

صفحه 17:
نظریه ی جولنه ها (ريشه ها) راهی برای ‎il‏ سس .یاددادن عدم قطعیت است بهترین نوع آموختن. آماده کردن مردم ‎De‏ = @ «مواجهه با عدم قطعیت است سیستم یادگیری ريشه ای» در دامنه .های پیچیده هم کار می کند 2 5° جامعه می تواند برای مواقعی که هیچ جوایی 4 ‎al‏ )2( .نيستء نقش برنامه ی آموزش را بازی کند چرا این تنوری. ی روش مناسبی ‏ برای یاددهی سم - FIVE THINGS | THINK |

صفحه 18:
v 7 DECLAR NETWOR E K = nine ‏شبکه 5788لااعلام کردن‎ ORIENT متمرکز شدن گروه بندی ‎om‏

صفحه 19:
نظریه ی جولنه ها (ريشه ها) راهی برای ۱۱ — ‎G)‏ ‏.یاددادن عدم قطعیت است بهتریننوعآموختن, آماده کردن مردم 02 — @ .مواجهه با عدم قطعیت است سیستم یادگیری ريشه ای» در دامنه .های پیچیده هم کار می کند جامعه می تواند برای مواقعی که هیچ جوابی «نیست نقش برنامه ی آموزش را پازی کند: 0 )2( - 6 ما بايد دانش آموزان را نسبت به یادگیری خود و © سس )5( .همچنین سایرین: مسئولیت پذیر بر بیوریم چرا این تنوری. ی روش مناسبی ‏ برای یاددهی سم - FIVE THINGS | THINK |

صفحه 20:
rm 4 ۳ need 73 سم 05:۵0 7ت سس 6 . ۰ 7 learning > PrN ~

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
14,000 تومان