مراقبت‌های بهداشتیگزارش‌های دولتی آمارتجزیه و تحلیل اطلاعات

پزشک خانواده و نظام ارجاع الکترونیک.

صفحه 1:
بسم الله الرحمن الرحيم پزشک خانواده و نظام ارجاع الکترونیک معاونت بهداشتی گروه کسترش شبکه های بهداشتی تیر ۱۴۰۴

صفحه 2:
وضعیت نظام ارجاع الکترونیک در سه ماه اول ۱۴۰۴ ارائه بازخورد به ارجاعات توسط متخصصین: (۲۷۰۵۹ )

صفحه 3:
13.14 0 00 00 00 00 00 00 00 15.23 ‎glee ptt‏ لتيمدهيم .يسايق اتيندميم أحيتلد ‎Gt Sheet Ce a‏ ‎ ‎ ‎16.00 ‎14,00 ‎12.00 ‎10.00 ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 4:
خرصد ار جاع به سطت دو از کلب میاجتین به تفکب درصد نيبت‌گيري به ار جلعات سطح‌خو به تفکب میاکز روستابی در سه ماه اول ۱۴۰۴ 9 ‎ai‏ ‎a‏ ‏و ‏مرا کز روستابي در سه ملهد اول ‎15٠‏

صفحه 5:
درصدارجلعبهسطع دولز كل مراجعد كتندكلن ‎ay‏ کیک میکز روستلیی در سال ۱۴۰۳ 25.85 25.00 23.62 23.30 5) 55 20.00 18.76 Ma? 17.24 16.49 16.20 15.92 1439 ‏تا‎ 12.88 01 10.00 ۱1۱۱ li a 0.00 8 8 fe int ope ۲ Aoi, ote es leat oy ۱۳۰۲ ‏درصد نوبت كيري انجلم شده به ارجلعات به تفكيك مياكز روستبی در سلل‎ ‏فل وود‎ ۳" 11.59 1978 00 4.48 “ 0.65 0.27 0.21 0.00 oo eer Oz! ‎eet aint ula ata‏ له خداجو ‎woe ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 6:
9 as, £0°LT a 99 99 > 5 hy 2 ‏تفت‎ D> 61 ‏9و‎ 35 5 ov'sz ws, 5 2 ‏اي‎ ‏ید‎ 29 ١ 1 996 9 ۶ wh LO Lt! ‏ید‎ a 1 درصد ارجاع‌به سطح دو از كل مراجعه کنند کان به تفکیکىپزشک خلنوادهروستایی در سا ۱۴۰۳

صفحه 7:
بزیت. نیازمند دریافت خدمات | أسطح دو مى باشد : 4134 یجاع وق ناهد دریلفت خدمات از سطح دو علت ارجاع مراجعه کنندگان به سطح دو در بازه زعانى تكميل برسشنامه به درخواست خود مراجعه کنندم ارجلع دادم شد : 51.59

صفحه 8:
نسبت لرجلعات به سطع‌دو به تفکیک تخصص شو بلزهزمانی تکمیلی پیسشنامه وقد 1661 16.96 16.00 14.00 12.01 12.01 1200 10.00 مه 60 565 58 4.95 ‏مد‎ 3.09 4.00 o.00 spl ae oe ‏كيدككن‎ ih ‏بملرصطلي‎ ie oly) alt N 5 5 14111

صفحه 9:
* ۵ درصد (۲۷۰ مورد) از ارجاعات» از طريق سامانه سیب انجام یافته و مابقی (۱۳ مورد) که مربوط به آقای دکتر برنجی می باشد به علت رد كردن از سقف مورد انتظار ارجاع» از طریق سایر سامانه ها به سطح دو ارجاع داده اند. از این ۲۷۰ مورد: درصد وبت گیری طلکترونیک از طییق سامانه سیب 15.56 خیر 9 جلی 0

صفحه 10:
شوصدعات عدم انجلم نوبت گيري الکتوونیک از طربق سامانه سیب ‎sooo 39.04‏ جمع بندی علل مربوط به بیمر: حدود ۵۰ درصد “ علل مربوط به معاونت درمان: ۴۵۰۱۸ درصد 30,00 لا اا 0 2.19 = ‎Ee‏ 0.00 ‏۳۳ ‎JD bo‏ مشکل زر سختاز - تلد زیدمیجنه قبيل عدم يجود كنندكلن وعدم وجود ‏لیترنت وبرق ‎ees,‏ 0 ‏توت گیری ‎ve‏ ‎ ‏مشاهده توت در متخصصین بت ‎al‏ خمومی ‎

صفحه 11:
در 39 روستايى در سال ۰۳ ‎a‏ ‏بي ‏در مرا خوردبه ارجاعات سطح يى 5 ۱۴۰۳ از بر از راکز

صفحه 12:
5 بيني لا ره اسلني استلندارد وا 2 و موی :ل ۳۳۳ و2 22 es 999۶ — one 650, i و 0000T ۲۲۲۲۲ 00: es ‎CSG ۲۲۲۲۲۲‏ 11111111 د ع ' ع ع ‏کیمجوان ‏| ۳۳| 27726 دس 198 ‎_— ‎0000 ‏0000 ۲:6 111910909000001 ع :90 ‏ا 0ع م0101 ‏تحقق دهگردشی پزشکان در مراکز روستایی در سه ماهه او ۱۴۰۴ ‏سسحت يه ‏3 119999919991111 00:00 لل-)-هه 4‏ 'كلللك

صفحه 13:
درصد تعقق بر اسلمي بيش بيني © شرصد تحقق برالساسي استاندارد «« ۱۳۳۳۲۲۲۲۲ 20796 2 لا# + ,6 20 لطعت 2:99 2596 00000007 1/719 ۳ LS 06 a 5 ‏وو :وو‎ a 2; esos ‏لگ‎ ۳۳۳0۳۳۳0۳00 25 و_-- 0008 noes 268 ‏ممص‎ ‎١‏ 11111111111111 266 ع ا 0 128 ‎56 ۱۳/۳۳۹۹ ‏ا‎ ‎ere st ‏ااا 2806 ‎TT 5‏ نو ‎69 OO T [EN ‏الساس‎ 1 19: 6 ۲ ‏۳ ]00:00 ا 6و ‎00:00] cc, 00°00 T 111100010111111 ‎320.00 ‎300.00 ‎20.00 ‎60.00 ‎40.00 ‎20.00 ‎0.00 ‎shoe ‏شى شر مولكزروستابى شر سال ‎15٠17‏

صفحه 14:

صفحه 15:
انتظارات از پزشکان ۷" انجام برنامه های دهگردشی مفید و موثر مطابق برنامه مصوب دهگردشی با ماند زمان کافی( حداقل ۳ ساعت) عدم لفو غیرموجه برنامه های دهگردشی و جبران موارد لو شده قبل از ‎Ub‏ ماه "مدیریت . راهبری و هدلیت اعضای تیم سلامت در ارتقای شاخص های بهداشتی در خاناپایگاه/ بلوک تحت مستمر عملکرد آنها ۲" پوشش کامل جمعیت از نظر ارلئه خدمات (ارتقای حداکثری شاخص یکبار خدمت به جمعیت تحت پوشش و ميانگین خدمات ارائه شده به مراجعین) "هماهنگی و تعامل كامل با ساير اعضاى تيم سلامت در انجام ماموريت ها و وظایف محوله "ارائه كامل خدمات مطابق بسته هاى خدمتى و ثبت دقيق آنها در سامانه سيب بت تماق استخه:ها در ينافال يت توجه بیش از پیش بر اجرای برنمهنظام ارجاع الكترونيكى و نوبت كيرى براى موارد ارجاع از طريق سامانه سيب با رعایت انتظارات در اين خصو ص(حداكثر ارجاع به سطح ؟ به ميزان ‎//٠١‏ مراجعين ويزيت شده و نوبت كيرى برای تمامی موارد ارجاعی به سطح ۲) ‎asd candy aale as g lize gl taal”‏ طاى عملكودئ در مركزليا كاه تيح سلامت تحت پوشش با کمک سایر همکاران تیم سلامت و انجام اقدامات مداخله ای برای ارتقای مستمر شاخص ها

صفحه 16:
انتظارات از بزشکان "تکریم حداکثری ارباب رجوع و ارایه خدمات مصوب و مورد انتظار با رعايت حداكثرى عدالت و برخورد مناسب "آمادكى براى مقابله يا هركونه بحران و حوادث و تداوم ارا ئه خدمات در شرايط مذكور نظارت بر تردد کارکنان تحت پوشش مراکز و خانه هاى يهداشت #نظارت بر عملکرد کارکنان و راستی آزمایی آنها ثبت اثر انگشت در تایمکس در انجام دهگردشی ها (رفت و برگشت) ۲اعلام مرخصی هریک از پزشکان به گروه گسترش

صفحه 17:
چالش ها و مشکلات مراکز برنامه پایش ها و بازدیدهای گروه کارشناسی نبود خط تلفن در مرکز شهید رحمتی قطع و وصل زياد برق بدليل مشترک بودن امتیز برق مرکز شهید رحمتی کمبود تجهیزات فنی در برخی از مراکز (کمبود کامپیوتر در مرکز رحمتی ‎(eg‏ ”عدم ثبت خدمات انجام شده در سامانه سیب در برخی از مراکز (دکتر نصیر وش-دکتر احمدزاده- دکترایاندوست -دکتر خدایی و) کمبود نیروی پزشک در مراکز شهری فرسودگی ساختمانهای قدیمی واحدهای بهداشتی موجود و عدم تناسب فضلى آنها با نيازها و افزايش تعداد نيروها ضعف زیر ساختهای اینترنتی و ارتباطی در برخی از نفاط روستایی و مناطق دور افتاده ‎ays SY‏ سامانهای وزارتی از جملهتامین اجتماعی؛نیروهای مسلح و سامانهآزمایشگاهی یا سامانه سیب

بسم اهلل الرحمن الرحیم پزشک خانواده و نظام ارجاع الکترونیک معاونت بهداشتی گروه گسترش شبکه های بهداشتی تیر 1404 وضعیت نظام ارجاع الکترونیک در سه ماه اول 1404 نوبت گیری برای ارجاعات ارجاع مراجعین به سطح دو %در سال 4.48 :1403 در سال 14.30 :1403 % ارائه بازخورد به ارجاعات توسط متخصصین)% 27.59( : تعداد ویزیت 386 (8.76 )% 4406 (12.1 )5% 3623 5 2 2ر 2د 2ن 2ی 2ع 2ج 2ا 2ر 2م 2ل 2ک 2ز 2ا 2و 2د 2ح 2ط 2س 2ه 2ب 2ع 2ا 2ج 2ر 2ا 2د 2ص 2ر 2د 2د 2ن 2و ر 1404 2 2ل 2ا س 13.24 13.14 14.00 12.65 11.58 11.40 10.34 12.00 2 2ه 2ت 2ف 2ر 2گ 2ت 2ر 2و 2ص 2ت 2ا 2ع 2ا 2ج 2ر 2ا 2ی 2ا 2ر 2ب 2ی 2ر 2ی 2گ 2ت 2ب 2و 2ن 2د 2ص 2ر 2د 2د 2ن 2و ر 1404 10.00 8.00 15.23 16.00 14.40 14.00 6.00 12.00 10.77 4.00 10.00 2.00 2 2د2و2م 2ه ن2ی2م 2 2د 2ر2د2ا خ 2و2ل2 2ا 2ه ن2ی2م 2 2د 2ر2د2ا خ 2 2د2و2م 2ه ن2ی2م 2ت 2ش 2ب2ه 2ر2د2ی ا 2و2ل2 2ا 2ه ن2ی2م 2ت 2ب2ه2ش 2ر2د2ی ا 2 2د2و2م 2ه ن2ی2م 2ن 2ر2و2ر2د2ی ف 2و2ل2 2ا 2ه ن2ی2م 2ن 2د2ی 2ر2و2ر ف 8.00 6.50 0.00 6.00 3.79 2.76 4.00 2.00 2 2م 2د2و 2ه ن2ی2م 2 2د 2ر2د2ا خ 2 2ل 2و 2ا 2ه ن2ی2م 2 2د 2ر2د2ا خ 2 2م 2د2و 2ه ن2ی2م 2ت 2ش 2ب2ه 2د2ی 2ر ا 2 2ل 2و 2ا 2ه ن2ی2م 2ت 2ش 2ب2ه 2د2ی 2ر ا 2 2م 2د2و 2ه ن2ی2م 2ن 2د2ی 2ر 2ر2و ف 2ل2 2و 2ا 2ه ن2ی2م 2ن 2د2ی 2ر 2ر2و ف 0.00 12.15 13.08 4.32 5.39 6.72 9.07 10.81 11.60 12.81 14.34 15.80 19.48 21.37 2 جمع کل 2ان شهرست جمع کل مراکز 2ایی 2ست رو 2اجو خد داش آتان 2خان طالب 25.00 15.00 10.00 5.00 کرمجوان پهرآباد 2ایی 2ست رو 2ویان 2ل ع نوا 2ازان جانب 2ه 2تپ گل 2رجوی و 2هرک فاز 2ش 8.76 9.32 1.02 2.19 2.47 3.26 6.16 6.35 6.96 8.02 13.79 23.30 35.00 2تپه گل 2رک 2ه 22ش 2ز فا 2و 2اج 2د خ 2جوق 2ه ک نوا 2 2ی 2و 2ج ور 2 2ن 2آتا داش 2 2ان 2ز 2نبا 2ا ج کهجوق 42.02 2 2ل 2ع ک 2م ج 2 2ن 2تا 2رس 2ه ش 30.00 20.00 1404 2 2اول 2ه 2ه 2ما 2ه 2در س 2یی 2تا 2مراکز روس 2تفکیک 2و به 2د 2طح 2ت س 2عا 2ارجا 2به 2یری 2بت گ 2د نو درص 2 2ل 2ع ک 2م ج 2ز 2راک م 2 2یی 2تا 2وس ر 26.98 1404 2 2اول 2ه 2ه 2ما 2ه 2در س 2یی 2تا 2کز روس 2مرا 2تفکیک 2ین به 2جع 2مرا 2دو از کل 2طح 2س 2ع به 2ارجا 2د 2رص د 0.00 45.00 40.00 35.00 30.00 25.00 20.00 15.00 10.00 5.00 2 2ن 2بخا 2ل 2ا ط 2 2ن 2یا علو 2د 2رآبا په 2 2یی 2تا 2وس ر 2 2جوان 2رم ک 0.00 1403 2 2ل 2ا 2در س 2یی 2تا 2کز روس 2مرا 2تفکیک 2ن به 2ا 2کنندگ 2ه 2مراجع 2ز کل 2دو ا 2طح 2س 2ع به 2رجا 2د ا درص 30.00 21.85 14.30 23.62 23.30 25.85 25.00 18.76 17.99 17.24 16.49 16.20 15.92 20.00 12.88 15.00 9.97 10.00 6.54 5.00 2 کل 2ان 2ست شهر 2 جمع کل 2 2اکز مر 2 2ایی روست 4.48 4.45 2ان 2ت 2آ 2اش د 2ن علویا 2وا ن 2ن 2ا 2خ 2الب ط 2وان 2مج کر 2 ورجوی 2ور 2زپ مر 2ی4 2ی 2تا روس 2ه 2پ 2ت 2ل گ 2ز 2 فا 2 2یی 2ا روست خداجو 2وق کهج 0.00 1403 2 2ل 2ا 2ر س 2د 2یی 2تا 2کز روس 2مرا 2تفکیک 2ت به 2عا 2ارجا 2ده به 2ش 2م 2ا 2انج 2یری 2بت گ 2د نو درص 16.00 13.62 10.78 11.59 14.00 12.00 10.00 8.00 2 2ل 2ع ک 2م 2ج 2ن 2تا 2رس 2ه 2ش 2ل ک 2ز 2راک م 2 2یی 2تا 2وس ر 2.93 0.00 0.21 0.27 0.65 0.92 2 2ان 2جو 2رم ک 2ق 2جو 2ه ک 2 2تپه گل 2 2و 2اج 2د خ 2ا نو 3.76 4.26 5.45 6.00 4.00 2.00 2 2پور 2رز م 22 2ز 2ا ف 2 2یی 2تا 2وس ر 2 2ن 2لبخا 2ا ط 2 2ی 2و 2ج ور 2یی4 2تا 2س 2و ر 2 2ن 2آتا داش 2 2ن 2یا علو 0.00 55.54 1403 2 2واده روستایی در سال 2زشک خان 2ک پ 2ی 2فک 2ه ت 2ب 2ندگان 2ه کن 2ه سطح دو از کل مراجع 2د ارجاع ب درص 60.00 47.27 50.00 3.70 6.48 8.15 9.07 9.35 9.69 9.85 11.09 11.59 11.83 12.19 12.68 12.88 14.16 15.59 16.49 17.03 18.66 18.76 19.32 21.15 21.93 22.65 25.40 26.84 27.22 27.23 27.47 27.82 29.68 33.81 34.74 40.00 30.00 20.00 10.00 0.00 د د2ک د2ک د2ک د2ک د2ک د2ک د2ک د2ک د2ک د2ک د2ک د2ک د2ک د2ک د2ک د2ک د2ک د2ک د2ک د2ک د2ک د2ک د2ک د2ک د2ک د2ک د2ک د2ک د2ک د2ک د2ک د2ک د2ک 2کت تر2 تر2 تر2 تر2 تر2 تر2 تر2 تر2 تر2 تر2 تر2 تر2 تر2 تر2 تر2 تر2 تر2 تر2 تر2 تر2 تر2 تر2 تر2 نر2 تر2 تر2 تر2 تر2 تر2 تر2 تر2 تر2 تر2 ر 2 ن ن پ 2 ن ن 2 2 ل ف ف ف ف ف م م م م م م م 2 2 ن 2 2 2 2 2 2 ع ر ژ آ 2 س س ش ش س ش س س ی ح ا ا2 ا ب ل و2 ی ب ی ه2 ه2 س2 ه2 ا2 و2 ک ح گ2ي ر2گ ال2 صبا2 می یم ا2ط ا2ر ر2گ رز ر2ش ر2ش سمی جد ئز2 ه2نا2 له2 ی نه2 ر2زا عص2 و2ا نم حل ا 2ن رن2 ین ر2و سا2 سا2 م2د ر2ا ا2ب2 و2ه مد اا ر2ا مه2 ا2د2 ا2د2 ج س سن ن2ه2 ح نز ب2ا2 زه2 ه2م ح س ا2ز قو2 زم2 و2م2 پو2 اج ه 2ا هگ وت2ب رو م ج ح 2 ش ه ب ن ذ ب ب 2 2 2 ش 2 ا س 2 ش ا 2 ق ع ی ی م ل ه ذ 2 د 2 ن ی ی د د ه ا 2 2 س ر ی ل ا ه ا ف ف ف 2 2 2 ک ح ال س ح ر پ ر 2 2 ع 2 2 2 ا ح ی 2 م گ2 ن ن ر2 ر2 پ ن ل و ی ر2 ی2 د ال2ل یق ی2 تب جم ا2ی ظ2 د2ا دپ کا2ئ2 زن سی اص ن2ج شت نج ی2 ت2 ی2 مد ین ی فر2 ین2 ی ي و2ر ي ی2 ی جو2 ی ا2ر ی شن ی و2ر ی م2چ ی یبا2 ی2 یپ ژا غر2 نع2ل نژ2 ی2 ی(2 ده آ 2 ی 2 آ 2 ( د م و 2 2 2 ک ن 2 ی ذ 2 ی 2 ا2د ذ ی ر ه2 ه2 ر که2 2ر ف ر2ی جو ا2م جو2 ا2ر 2ق2 ق 2 ) 2 ) 2پرسشنامه 2یل 2انی تکم 2ان به سطح دو در بازه زم 2اع مراجعه کنندگ علت ارج بیمار ارجاعی معکوس; 7.06 پیرو ویزیت ،نیازمند دریافت خدمات از سطح دو می باشد ; 41.34 ار&جاع واقع&ی& و نی&از&من&د د&ر&یا&فت خدمات از& سط&ح د&و در ط ا ی مو ی تکم با هز رد از یل زم ا ن ا مراج پرسش ی د و ن ه ر ع جاع ی ین به امه 3 ،فته افته ا سط 28 ست ح دو بنا به درخواست خود مراجعه کننده ارجاع داده شد ; 51.59 2امه 2شن 2س 2پر 2ل 2مانی تکمی 2ز 2ه 2باز 2ر 2ک تخصص د 2به تفکی 2و 2د 2طح 2به س 2ات 2جاع 2ار 2ت نسب 16.61 12.01 16.96 18.00 16.00 حدود 52درص&د ارجاعات به 4 تخص&ص پای&ه داخلی ،زنان و زایمان ،قلب و عروق و کودکان ارجاع داده شده است 14.00 12.01 12.00 10.00 8.83 8.00 3.89 4.24 4.95 5.65 6.01 6.36 6.00 4.00 2.47 2.00 2یر 2ا س 2 2حی جرا 2 2می عو 2 2ژی 2رولو ا 2ن روا 2 2کی پزش 2 2نی عفو 2 2پدی 2رتو 2ا 2ی 2ا 2ه 2ری 2ا بیم 2ز و مغ 2ب اعصا 2ن 2دکا کو 2 2م چش قلب و عروق 2ن و زنا 2ن 2ا 2یم زا 2 2خلی دا 0.00 • 95.5درص&د ( 270مورد) از ارجاعات ،از طری&ق س&امانه س&یب انجام یافت&ه و مابق&ی ( 13مورد) ک&ه مربوط به آقای دکت&ر برنج&ی م&ی باش&د ب&ه عل&ت رد کردن از س&قف مورد انتظار ارجاع ،از طری&ق س&ایر س&امانه ه&ا به سطح دو ارجاع داده اند .از این 270مورد: 2سیب 2ق سامانه 2کترونیک از طری درصد نوبت گیری ال 15.56 84.44 2ر خی 2 2ی 2ل ب 2 2ب 2ی 2امانه س 2س 2یق 2طر 2از 2ک 2نی 2و 2ر 2الکت 2ی 2ر 2گی 2بت 2نو 2انجام 2م 2د 2ع 2لت 2ع 2صد 2ر د 45.00 39.04 :جمع بندی 40.00 35.00 علل مربوط به بیمار :حدود 50درصد علل مربوط به معاونت درمان 45.18 :درصد علل مربوط به معاونت بهداشتی 3 :درصد 30.00 25.00 بیمار 20.00 16.23 بهداشت 2.19 س&ا&یر دالیل& 0.88 بهداشت 2.19 د&ر&مان& 10.53 3.95 بی&مار& ع&دم رض&ا&یت& ا&ز م&ش&کل& زیر س&ا&خ&تی& ا&ز ت&عدا&د زیا&د م&را&ج&عه ق&بیل& ع&دم و&ج&ود ک&نندگا&ن و& عدم و&ج&ود خ&دم&ا&ت ا&را&ئه ش&ده& ا&ینترنت& و& برق و&ق&ت& ک&ا&ف&ی& ج&هت& ت&وس&ط م&تخصصین& در م&را&ک&ز دو&ل&تی& نوبت& گیری نوبت& گیری ت&وس&ط بیما&ر ا&ز طریق ش&فا&دا&ک ق&بل& ا&ز م&را&ج&عه 11.84 درمان نوبت& دهی& با ف&ا&ص&ل&ه طوالنی& به ف&رد ا&رج&ا&ع&ی& و& ت&رج&یح& بیما&را&ن به م&را&ج&عه م&س&تقیم& و& عدم ص&رف زم&ا&ن 13.16 درمان 15.00 10.00 درمان 5.00 نبود پ&زش&ک& عدم و&ج&ود برنا&م&ه م&تخصص م&ورد نظر م&تخصصین& و& عدم بیما&ر در م&را&ک&ز دو&ل&تی& م&ش&ا&هده& نوبت& در س&ا&م&ا&نه س&یب& ت&حت& پ&یگیری بودن& بیما&ر ت&وس&ط م&تخصصین& بخ&ش& خ&صوص&ی& 0.00 1403 2 2ایی در سال 2سطح یک در مراکز روست 2ه ارجاعات 2ازخورد ب 2د ب درص 100 92.17 90 80 70 65.57 64.81 58.31 60 50 43.54 40 30.72 29.96 24.02 18.44 2.61 2ان 2ت کل شهرس 2مراکز کل 2ایی 2ست رو 2الغ بازار 2ب داش 5.5 2اجو خد 33.12 30 22.35 20 11.46 9.84 کرمجوان کهجوق 10 2ه 2تپ گل 2ی2 2تای 2س رو مرزپور 2رجوی و داش آتان 2ی4 2تای 2س رو 2ویان 2ل ع نوا 2خان طالب 0 1404 2 2در مراکز روستایی در سه ماهه اول 2ان 2زشک 2پ 2قق دهگردشی 2ح 2د ت درص 58.48 70.59 83.28 96.50 87.72 98.36 100.00 75.00 83.33 95.74 85.71 94.12 86.32 93.18 92.06 101.75 93.06 95.71 93.18 101.23 98.20 99.09 100.00 100.00 102.08 100.00 2مجوان کر 2ره 2 شما 2ه 2پ 2ت 2ل گ 2وق کهج 2 ورجوی علویان 2ن 2ا 2ت 2آ 2اش د شماره 4 2ن 2ا 2خ 2لب 2ا ط 120.00 100.00 80.00 60.00 40.00 20.00 2 2اکز جمع مر خداجو 2ور 2زپ مر 2وا ن 2 2ی 2ن 2ی 2ش ب 2ی 2پ 2س 2اسا 2ر 2ب 2قق 2ح 2د ت 2رص د 2 2دارد 2ن 2ا 2است 2س 2اسا 2ر 2ب 2قق 2ح 2د ت 2رص د 0.00 1403 2 2ال 2س 2ر 2ایی د 2ت 2س 2و 2ر 2ز 2اک 2مر 2ر 2ی د 2ش 2د 2ر 2گ 2ه 2د 2تحقق 2صد 2ر د 95.04 97.02 96.58 55.32 61.71 65.86 77.94 90.57 90.57 73.38 80.00 88.17 99.04 81.32 86.61 99.23 91.34 95.83 93.06 94.87 98.61 100.69 99.48 100.00 100.00 100.00 2ور 2زپ مر 2ه 2پ 2ت 2ل گ 2ره 2 شما 2ن علویا 2 ورجوی 120.00 شماره 4 2ن 2ا 2خ 2لب 2ا ط 2وا ن 100.00 80.00 60.00 40.00 20.00 2د 2رص د 2ن 2ا 2ت 2آ 2اش د 2وق کهج خداجو 2مجوان کر 2 2پیش بینی 2س 2ا 2بر اس 2قق 2تح 2د درص 2 2ارد 2ند 2تا 2س 2ا 2س 2ا 2س 2بر ا 2قق 2د تح 2رص د 0.00 1403 2 2واده در سال 2زشک خان 2یک پ 2فک 2ه ت 2قق دهگردشی در مراکز روستایی ب 2ح 2د ت درص 140.00 100.00 96.67 117.65 95.59 89.29 100.96 8.33 18.59 23.81 29.55 46.30 50.48 60.42 95.08 74.11 91.71 75.69 90.83 76.19 87.67 80.83 85.84 86.82 82.56 100.00 84.85 88.71 88.71 90.54 97.10 91.67 97.58 96.15 98.95 100.00 100.00 93.75 97.92 100.00 100.00 100.00 100.00 100.00 100.68 102.54 104.35 100.00 102.08 102.54 103.45 120.00 100.00 80.00 60.00 40.00 20.00 0.00 د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د دک2 دک2 ک2ت ک2ت ک2ت ک2ت ک2ت ک2ت ک2ت ک2ت ک2ت ک2ت ک2ت ک2ت ک2ت ک2ت ک2ت ک2ت ک2ت ک2ت ک2ت ک2ت ک2ت ک2ت ت ت ک 2 ر ر ر ر ر ر ر ر ر ر ر ر ر ر ر ر ر ر ر ر ر ر ت ر ر ب ب ن ن ا ا ا2 م2 ج2 ر پ ر ز2 ه2 تب با2 ح2 ق2ل ح2 وث ذ گل ام2 اع ش قو نگ2 نج نج دا ه2م2 صغ یا2ن الل م2ی جد2 ی2 س2د2 یر پش2 وق2 2ه2پ حم2 ی2 ویا2 ک2ا2 س2ی ر2و هد تبا2 2 پ م م ا 2 2 ت ی ی ی 2 ج ر ن ن و 2 د 2 ب ر ا 2 2 د ی ی و 2 2 ت 2 2 ح ن ی ع ی 2 2 2 و ا چ ی2 ج2 ژ ر2 ل ی ر2 ی2 ن ی2 ن2 ی2 ز2 و 2ن2 اد ی2 ی2 ی 2و الل 2آ ی2 فر ی2م2 و ر2 ش2 ند2 ف 2 ه 2 ش ف 2 و ی2 ه ا ذر2 2 ی ف ش ق ری م2 یق 2ن ی2 ا2ر2 ی2 2 2پیش بینی 2س 2ا 2بر اس 2قق 2تح 2د درص 2ندارد 2تا 2س 2ا 2س 2ا 2بر اس 2قق 2د تح 2رص د انتظارات از پزشکان انجام برنامه های دهگردشی مفید و موثر مطابق برنامه مصوب دهگردشی با ماند زمان کافی( حداقل 3ساعت) عدم لغو غیرموجه برنامه های دهگردشی و جبران موارد لغو شده قبل از پایان ماه ‏مدیری&ت ،راه&بری و هدای&ت اعضای تی&م س&المت در ارتقای شاخ&ص های بهداشت&ی در خان&ه/پایگاه /بلوک تح&ت پوش&ش و پایش مستمر عملکرد آنها ‏پوش&ش کام&ل جمعی&ت از نظ&ر ارائ&ه خدمات (ارتقای حداکثری شاخ&ص یکبار خدم&ت ب&ه جمعی&ت تح&ت پوش&ش و میانگی&ن خدمات ارائه شده به مراجعین) هماهنگی و تعامل کامل با سایر اعضای تیم سالمت در انجام ماموریت ها و وظایف محوله ارائه کامل خدمات مطابق بسته های خدمتی و ثبت دقیق آنها در سامانه سیب ثبت تمامی نسخه ها در سامانه سیب ‏توج&ه بیش از پیش بر اجرای برنام&ه نظام ارجاع الکترونیک&ی و نوب&ت گیری برای موارد ارجاع از طری&ق س&امانه س&یب ب&ا رعایت انتظارات در این خصوص(حداکثر ارجاع به سطح 2به میزان %10مراجعین ویزیت شده و نوبت گیری برای تمامی موارد ارجاعی به سطح )2 ‏اس&تخراج منظ&م و س&ه ماه&ه وضعی&ت شاخ&ص های عملکردی در مرک&ز/پایگاه /تی&م س&المت تح&ت پوش&ش ب&ا کم&ک س&ایر همکاران تیم سالمت و انجام اقدامات مداخله ای برای ارتقای مستمر شاخص ها انتظارات از پزشکان تکریم حداکثری ارباب رجوع و ارایه خدمات مصوب و مورد انتظار با رعایت حداکثری عدالت و برخورد مناسب ‏آمادگی برای مقابله با هرگونه بحران و حوادث و تداوم ارا ئه خدمات در شرایط مذکور ‏نظارت بر تردد کارکنان تحت پوشش مراکز و خانه های بهداشت ‏نظارت بر عملکرد کارکنان و راستی آزمایی آنها ‏ثبت اثر انگشت در تایمکس در انجام دهگردشی ها (رفت و برگشت) ‏اعالم مرخصی هریک از پزشکان به گروه گسترش چالش ها و مشکالت مراکز برنامه پایش ها و بازدیدهای گروه کارشناسی ‏نبود خط تلفن در مرکز شهید رحمتی ‏قطع و وصل زیاد برق بدلیل مشترک بودن امتیاز برق مرکز شهید رحمتی ‏کمبود تجهیزات فنی در برخی از مراکز (کمبود کامپیوتر در مرکز رحمتی و)... عدم ثبت خدمات انجام شده در سامانه سیب در برخی از مراکز (دکتر نصیر وش-دکتر احمدزاده -دکتر ایراندوست –دکتر خدایی و)... ‏کمبود نیروی پزشک در مراکز شهری فرسودگی ساختمانهای قدیمی واحدهای بهداشتی موجود و عدم تناسب فضای آنها با نیازها و افزایش تعداد نیروها ‏ضعف زیر ساختهای اینترنتی و ارتباطی در برخی از نفاط روستایی و مناطق دور افتاده ‏لینک نبودن سامانهای وزارتی از جمله تامین اجتماعی ،نیروهای مسلح و سامانه آزمایشگاهی با سامانه سیب

30,000 تومان