سایرتحقیق و پژوهش

آثار و پيامدهای سرقت علمی در پايان‌نامه‌ ها و رساله‌‌ ها

صفحه 1:
SA Sis ال هده

صفحه 2:
‎is‏ مه دی ‎EE eyes ae or) SoZ) WLI ‏وا وم ری‎ ‎1292-1292) ‏دکتر محمود بابایی

صفحه 3:
‎Sp eye‏ کی دسلا ‎ee Ce TON TOS‏ ‏موضوع سحن ما در این میز کردهاء تکیه بر موضوع سرقت علمی در پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها است.

صفحه 4:
0 oe ; ‏كونههاى سرقت علمی‎ Crt Cake ie ae ‏بخشى از كار ديكران را به نام خود ثبت كردن‎ * ‏ا ل ل كك‎ Te ce ‏كردن‎ ‎CRORES ae NO eee ETCH SEEM Sie ‏نقل از منابع بدون استناد‎ ‏<نقل با تغیبر ظاهر بیان و واژ گان» بدون استناد به منبع‎ 3

صفحه 5:
Wy tbl Pr shah Se نکات مرثبط با مب گر دهای برگزار ده 2 در دو می زگرد گذشته به این نکات اشاره شد و مورد ‎es Tee Mee rae)‏ ا شناسانه هستند و برخى راه حل:

صفحه 6:
رز ار رم رت < نقش استاد راهنما و نظارت دقبق وی در جلو کیری از سرقت علمی. توانایی و تسلط علمی استاد در این مورد نقش اساسی دارد؛ NTO Oe ‏ال‎ ope oer Pee ‏دانشجويان را دشوارتر مى سازد. نياز به استاد» ورود افراد‎ ‏کم‌سواد را به جر که استادان آسان‌تر می‌سازد؛‎ 8

صفحه 7:
5 ‏و‎ ie ot ‏رک دص مر‎ ‎OLS‏ (ادامه) ‎Fe eile lore Silanes | ene Care) S| Seg ‏سید لت‎ Me eS MCS eS od ‏ل‎ CHES 5) ‏< نكاه انتفاعى به بذديرش دانشجوء به نوعى ايبدمى شده ‎emer DC en) re Reon)‏ مى نمايد؛

صفحه 8:
رز ار تکات (ادامه) خ 9 نقش ستادی وزارت علوم در ایجاد ساختار مناسب برای تصویب و انجام پروژه‌های پابان‌نامه‌ای و رساله‌های دکتری» همچنین نقش ستادی وزارت عتف در وطع مقررات سختگبرانه برای ابجاد فضای علمی مناسب توسط استادان. (پیش از انتشار و وا گذاری اثر)؛

صفحه 9:
رز ار ‎OLS‏ (ادامه) ‏* نقش ابرانداك به عنوان مركز ملى كردا ورى» سازماندهی و ارائهٌ خدمات علمی مربوط به پایان‌نامه‌ها رسالهها 55 از دریافت آثار)؛ ‏* دسترسى آزاد از طريق ابرانداءك بك ابزار حاكميتى است كه مى تواند به مؤثر واقع ‎Fes my) TI) rea een)‏ ۱

صفحه 10:
رز ار نکات (ادامه) 7 یکی از آثار زیانبار سرقت علمی, تغییر نگاه جامعه به دانشگاهان. است؛ رت رس ات رت ‎Bee TSS‏ كستاخانة سرقت علمى را به دنبال دارد. برای سارفین علمی باید کف ا ao

صفحه 11:
رز ار < نکات (ادامه) آموزش و ضرورت آشنایی دانشجویان با اخلاق علمی و پژوهشی و توجه به معیارهای اصالت یک اثر از نگاه مرت ‎Gs‏ تراه كسان قر املس ‎SY‏ ‎re | vali ee SIL ec epee‏ 05 نيستند. در سرقت علمىء, اكر حاصل فكر بكك فرد مورد دستبرد قرار کبرد. ضابطان فانونی می‌توانند بنا به و شوند؛ a

صفحه 12:
رز ار تکات (ادامد) < چون قبح اخلاقی سرقت علمی از مبان رفته است 7 ۳ رم مر تلد ۱ متوجه استادان راهنما و مشاور و داور باشد به عنوان مباشران و معاونات جرم؛ 9

صفحه 13:
رز ار نکات (ادامه) ۱ ale ۱ ler) PCE ‏بروز این بزه کمتر خواهد شد اما اگر مجرمان باداش‎ ‏خود را علاوه بر دریافت مدر کند رسمی, با القابی چون‎ 9 Spe RN) ‏كماثر خواهد شد.‎ 9

صفحه 14:
‎Sy Gey et Wi‏ مسا برخی جنبه‌های مهم مطالعه سوقت علمی در پایان‌نامهها و رسالهها * جنبهدهاى اخلاقى ‏7 جنبه‌های قانونی ۳6 ‎eC ae‏ ‏" بازدارندگی باید معطوف به هم جنبه‌ها باشد ‎ae

صفحه 15:
=

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان