تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۴۵ اسلاید

moeinalizadeh6974

صفحه 1:

صفحه 2:
موضوع آسانسور : ارايه

صفحه 3:
:تاریخچه آسانسور نخستین آسانسور در سال 69 كه عملا ساخته شد كار “اليشا كراواتيس“ اهل نيويورك بود.وقتى كه وى به اين آسانسور دستكاه اطمينان را اضافه كرد نخستين ! آسانسور بى خطر دنيا بوجود مآمد.

صفحه 4:
آسانسور به صورت امروزی در حدود 50 سال بيش وارد کشور شده آست و آولین نمایندگی فروش أسانسور در كشبور مربوط: يه بيك شركت سوئيسى مي باشد كه توسط يى شركت ايرانى وارد شد و بعد از آن نیز شرکت های خارجی دیگر در این زمینه فعالیت داشتند ا ولين كارخاته در ايران توسط وزارت مسکن و شهر سازی در سال 1350 در شهر صنعتی البرز قزوین تحت لیسانس یک شرکت سوئیسی بنا گردید

صفحه 5:
: تعریف آسانسور وسیله ای است متشکل از کابین و معمولا وزنه تعادل و اجزاء دیگر که با روشهای مختلفی مسافر(نفر) یا بار ویا هر دو را در مسیربین طبقات ساختمان جابجا میکند .

صفحه 6:
آسانسوري است که حرکت آن براثر اصطکاک بین سیم بكسل وشيار فلكه كشش .به هنكام جرخش آن توسط | .سيستم محركه انجام ميشود ل ح ‎W140N geared machine‏

صفحه 7:

صفحه 8:
سور هیدرولیکیه این نوع آسان سورعامل ت کابین سیلندر وپیستون هيدرو ليكى است و ممکن وزنه تعادل نيز داشته د ومعمولا براى ارتفاع هاى

صفحه 9:
سور هیدرولیکی این نوع آسان سورعامل ت کابین سیلندر وپیستون ومعمولا برای ارتفاع های کم وسرعتهای کم کاربرد

صفحه 10:

صفحه 11:
ان سورهای هیدرولیک أسانسورهاى هيدروليك در ظرفيتهاى مختلف با طول مسي حركت كم به كاركرفته ميشسوند و نعمولاً در ظرفيتهاى بالا نسبت به انواع كششى مقرون به صرفهتر ميباشند. حركت نسرم و روان وقابليت تنظيم سرعت, دقت توقف در تراز طبقه. شروع و خاتمه حركت بدون شوك از مزاياى اين نوع أسانسورها موباشد. عدم نيا به بيشريينى موتورخانه در بالاى جاه و ايكان قسراردادن آن در فضاى دورتوى از جاه نيز از مزيتهاى ابن نوع موباشد. ۱-۵-۲-۵ سيستم محركه آسانسورهاى هيدروليك ميتوانه از نوع مستقيم يسا غير مسستقيم باشد در نوع مستقيم جك مستقيماً به بوك كايين متصسل ميكسرده ودر تسوع غيرمستقيم از طريق حركت سيم يكسل متصل به يوك كابين موجسب جابجابى أن مسى تسود در صورتيكه سيستم اززنوع مستقيم باشد جك بايد داراى شير اطمينان مخصوص باشد در صورتيكه از نسوع غير مستقيم باشد كابين بايد مجييز به سيستم ترمز اضطرارى (ياراشوت ) و كاورثر باد ۲-۵-۲-۵ در صورتیکه بیش از یک جك برا جابجابى كسابين بكسار رود بايد بتحصوى بنه همديكر مرتبط شوند كه فشار روغن آنها همواره يكسان باشد. 7ه" در ‎pe‏ آسانسور هيدروليك از نوعى باشد كه نياز يه حفر جاه جيدت استقوار جك باشد بايد بيش بينى لازم جبهت حغو ابن جاء به عمل آيد.

صفحه 12:
‎‘saad 7‏ وزنه وزنه ی تعادل اهاي حد ‏اجزاى آسانسور كششى: ‏معرفی آسانسور و اجزای آن: ‏ترمز ‏تابلوی کنترل آسانسور فلکه ی کشش سیستم محرکه ‏گاورتر. ‏سیم ‏کفشک راهنمای کابین سیستم محرکه ی در ‏پاراشوت

صفحه 13:

صفحه 14:

صفحه 15:

صفحه 16:
رهای هیدرولیکی: اولیه تجهیزات و تعمیر و نگهداری آن به میزان چشمگیری کمتر است. -۲ بهره برداری موّثر تر از فضای ساختمان ۳ کاربرد در ظرفیت های ‎UL‏ ‏-۴ پایین آمدن بدون مصرف انرژی محدودیت های آسانسور های هیدرولیکی ۱ سرعت و ارتفاع کم -۲ حفر زمین برای جای گذاری جک در سیستم های مستقیم -۳۲ تولید حرارت به هنگام پایین آمدن ۳ ۴ مصرف انرژی به دلیل نداشتن وزنه تعادل

صفحه 17:
از ظریق چند سیم بکسل که یک سر آنها به نّ و سر دیگر به کف چاله مهار گردیده باعث کابین می شود. ولذا بدبهی است که مقدار کابین دو برابر حرکت پیستون است. (سرعت ت کابین دو برابر روش مستقیم) به همین دلیل رپه سیستم ۱:۲ معروف گردیده. به لحاظ ردهای ایمنی علاوه بر شیر اشمنی از نیز استفاده می شود. در اين روش

صفحه 18:
تا ل 3 ‎lew‏ ‏2 تها و ) ۱ ۳ ۰ او مکانهای لوکس مانند تالارها ۳ 1 ‎ig‏ ‏پر ساختمانهایی که آسانسور در نما در نظر زیبایی بیشتری در آسانسور وجود دارد. ای پانوراما با سیستم کششی هیدرولیک در ‎See‏

صفحه 19:

صفحه 20:
اژ آسانسور که مسافر میدهد.

صفحه 21:
کننده ی ریل ها به سازه و دیواره ی لیدی که در مواقع ضروری توسط آتش نشان (راهبر داخل کابین) فعال ور با حذف توقف های غیر ضروری بیشتر شود. ب نگهدارنده که کف کابین؛ ترمز های ایمنی, کفشک ها و سیم بگسل ها به جبران مرتفع وقتی کابین در بالا یا يايين طبقه قرار مى كيرد مجموع وزن سيم بكسل ار قاپل متاحظه ای است به یک سمت فلکه ی کشش منتقل میشود و مشکلاتی ,دن روی فلکه ی کشش, گرم کردن موتور. مصرف انرژی زیاد را به وجود میِ جلوگیری از اين موارد سیم بگسل یا زنجیری هم وزن سیم بگسل هاء از تير پاپین وزته ی تعادل متصل میشود. که اضافه وزن به وجود آمده توسط

صفحه 22:
مدارهای فرمان و قدرت با وظیفه کایین و پاسخگویی به احضار مکانیکی سرعت (گاورنر) وسیله ی مکانیکی تم پاراشوت کابین یا وزنه ی تعادل از طریق با وظیفه ی قطع کردن برق موتور آسانسور و سیستم ترمز ایمنی در موقع افزایش سرعت

صفحه 23:

صفحه 24:
رنه ی تعادل برای متعادل کردن وزن و بخشی از ت آسانسور

صفحه 25:

صفحه 26:
سه سوئیچ متوالی در ‎GUY‏ چاه ‎es‏ 26 صورت عمل نکردن هر یک از

صفحه 27:

صفحه 28:
مم ۳9 م 55 د

صفحه 29:

صفحه 30:
کلید قارچی یا کلید توقف چاه فضای حرکت کابین و وزنه ی

صفحه 31:

صفحه 32:
مراحل اجرا: * مرحله ی فونداسیون چاهک آسانسور * مرحله ی آهن کشی * مرحله ی قرار دادن در و ریل

صفحه 33:
چامک آسانسور قبل از بتون ریزی

صفحه 34:
| ف چاه به کف طبقات در ساختمان اسکلت اتصال دو تير آهن به هم

صفحه 35:
موتورخانه و اتصالات تیر آهن سقف چاهک

صفحه 36:
اتصال آن به سازه ی بتنی و فولادی

صفحه 37:

صفحه 38:
نمای بیرونی چاه آسانسور

صفحه 39:
مرحله ی نصب موتور و کابین کف چاهک پس از بتون ریزی سقف چامک پس

صفحه 40:
روش ‎shel‏ بستهای سیم ۳ اتصال سیم بکسل به ورنه

صفحه 41:
أظيفه جرب كردن ريلها به كليه اتصالات برق آسانسور قرار كيرى موتور ى سقف جاهى ¥

صفحه 42:

صفحه 43:

صفحه 44:
اردها در ساخنمانهای بیش از ۴ چهارطبانه (حداکثر طول بقه حداقل نیاز به دو دستگاه آسانسور است. بر در مرکز يا مراکز حرکتی و ترافیکی ساختمان فرورفتگی در سمت ورودی طب بطح داخلی دیوارها (پرکردن خلل و فرج): سیمان نید کاری هر گونه لوله, کابل. سیم و تجهیزات ار پریز ها و چراغهای داخل چاه از مدار آسانسور در صورت

صفحه 45:
فاصله ی حد اکثر ۷ متر: با حفاظ و و ز موتورخانه وچامک اغ به فاصله ی ۰ ۵ سانتیمتر از بالا ین نقطه چاه ن جا برای موتور خانه بالای چاه دارای امکان جا دادن فضای مناسب جهت تردد ایمن افارد مجاز و شك وا ؟ فا سرت مي

صفحه 46:
نیاز مردم به شما نعمت امام حسین(رض)

45,000 تومان