علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی

آسیب شناسی آموزش و پروش فراگیر

asibshenasi_amoozesh_faragir

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [2 رای]

نقد و بررسی ها

  1. محمدرضا منصفی

    عالیه

نظر خود را بنویسید

آسیب شناسی آموزش و پروش فراگیر

اسلاید 1: تعریف آموزش فراگیر: آموزش فراگیر بدین معناست که تمامی مدارس باید براي آموزش تمامی کودکان بدون توجه به وضعیت جسمانی، هوشی، عاطفی، زبانی و یا سایر ویژگیها متناسب سازي شوند و این سازگاري باید کودکان داراي ناتوانیهاي ذهنی وتیز هوش ، کودکان خیابانی و کودکان متعلق به مناطق دورافتاده ، اقلیتهاي زبانی ، فرهنگی یا قومی و کودکان با سایر محرومیت ها را نیز شامل شود.

اسلاید 2: اموزش فراگیر حق همه: آموزش حق تمام کودکان است و آموزش فراگیر قصد دارد تا از دستیابی تمامی کودکان به یک آموزش مناسب ومؤثر در جامعه خودشان اطمینان حاصل کند .

اسلاید 3: چالش های آموزش و پرورش فراگیر در رابطه با سه مورد زیر:معلمانهمسالانخانواده

اسلاید 4: 1) معلمانمدارس عادي در حال حاضر قادر به استفاده از تجربیات غنی معلمان استثنایی نیستند و روشهاي آموزش استثنایی را روشهایی مرموز و خاص تصور می کنند . در حالی که روشهاي آموزش استثنایی همان روش هاي مناسب و بنیادین یادگیري هستند که با ظرافت بیشتر و حفظ احترام به تفاوتهاي فردي به کار میروند. روشهایی که می بایست در مدارس عادي نیز اصل آموزش قرار بگیرند.تناقض در سیاستها و بخشنامههاي آموزش و پرورش عادي و استثنایی، عدم کارایی معلمان عادي و ندیدن دورههاي آموزشی خاص ، عدم همکاري بین معلم عادي ومعلم رابط ، تعداد زیاد فراگیران و بینظمی در کلاس و...شاید از دیگر آسیبهاي جدي فراگیر سازي باشند.

اسلاید 5: 2) همسالان همسالان و نگرش انان نسبت به پذیرش کودکان با نیاز ویژه در موفقیت طرح تاثیر گذار است.دانش اموزانی که در مدارس شامل طرح اموزش و پرورش فراگیر مشغول تحصیل هستند،دارای مشکلات اجتماعی کمتر بوده ودر تعاملات خود با سایردانش اموزان عادی و همسالان موفقیت بیشتری دارند.شرکت دانش اموزان دربرنامه های اگاه سازی مدارس موجب بهبود نگرش انها نسبت به همسالان میشود.

9,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید