علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی

آسیب شناسی آموزش و پروش فراگیر

صفحه 1:
تعریف اموزش فراگیر: آموزش فزاگیر بدین معناست که تمامی مدارس باید برای اه ۱۳۱ كود ان بدون توجه به وضعیت جسمانی» هوشی, طفی, زبانی و پا ير ویژ ناسب سازي شوند و اين سازكاري بايد كودكان داراي شناتوانيهاي ذهنی وتیز هوش , كودكان خيابانى و كودكان متعلق ‎Lis as‏ افتاده : اقليتهاي زباتى ؛ فرهنكى يا قومى و كودكان با ساير

صفحه 2:
اموزش فراگیر حق همه: * آموزش حق تمام کودکان است و آموزش فراگیر قصد دارد تا از دستیایی تمامی کودکان به یک آموزش مناسب وموثر در جامعه خودشان اطمینان حاصل کند .

صفحه 3:
فراگیر در رابطه با سه مورد زبر: 1) معلمان 2) همسالان 3( خانواده

صفحه 4:
A ‏م‎ al Pen pe a een Pe ne ee eee Coreen Bei) Ber eee ‏ااا ا‎ low sulitiol yusgel lesa, aS wll> ا ‎PO In hs bart‏ بهشتر 5 حفظ احترام به تفاوتهاي فودي به كأرن ميروند. ‎oo) Canad‏ ۳ ا اا اا ال | Ferre rae ser eer en ee eras 52-0007 د موزرشى ا ‎Ane‏ ام ل

صفحه 5:
۰ همسالان و نكرش انان نسبت به يذيرش كودكان بل نياذق ويه در موفقيته طرح تاثير كنار است. ا ‎yessel col Jobs guobe 32 aS wiljgol‏ 3 ‎eee‏ شن فراكير ‎wMSauno ssl biriimr Jisori Jono‏ بوده ودر تعاملاتء خود ب( سليربانش ‎ols!‏ وج و همسالان موفقيت ‎SEV‏ wugbe sjly olSl slp aclizgs oljgel_yuib Sy موجب بهبود نگرش انها نسبت به همسالان ميشود.

صفحه 6:
حانواده * تمایل دانش اموزان و اولیا برای قیلر كيرى بين كودكانى كه مشکل 210 د 2 كو ا ور اي 8 رتك م رك انق 7 21153 بوكر نع گستوش آموزش فیلگیرو حضوو دانش ‎Peer eee ne,‏ أورس. عادى. محسوب ميشود. پا ا اك ‎Spec BE ev EPH pec ETH (nal RO ge GUTS‏ ‎Toul aisha: ogo5 ghithijssd vols sla gli L gulaic 5 sale‏ را را سا را ری ار از نلتوان نوع بونامه دیسی و تعداد کمتو دانش اموزان با برای تحصیل فرزندانشان مقيد قر می دآنند.

صفحه 7:
موانع وچالش های ‎eee eS‏ ی و تحت پوشش قرار دادن دانش آموزان با نیازهای ویژه ‏2) کمبود کتا بهای کمک درسی مناسب سازی شده ‏3) كلا سهاى پرجمعیت ‏4) عدم مناسب سازى فضاى فيزيكى و تجهيزات مورد نيازمدارس عادى ‏5) ادورت وات تاكاقى واطلاعات ناقض در رابظه يا اجرای ان روکرد ‏قاتا و كرش اودارا ‎ses lene‏ رمتط ‏ عتوان بط تلفيقى 7 ‏7 ارجات اونا داس انر ان با بارهای ویزه ‏8) كمبود خدمات توا نبخشی 9( نظارت ناکافی و امکان روابط منفی با همسالان و افت تحصیلی ‎ ‎Wad ‎ ‎

صفحه 8:
استفاده از برنامه آ ورس فردی شده ی ی ی ای رد ا 1 شود و می تواند در سه حیطه برنامه ریزی» نظارت و ارزیابی آموز؛ استفاده قرارمی گیرد ‎TICS RUBY ANE ey Terese crete crm‏ با یادگیر یهای قبلی برای آموزه های جد؛ ده رابط به عنوان هماهنگ و پیک

صفحه 9:
2 جلب مشارکت بیشتر اولیا برای اجرای موفقیت آمیز رویکرد آموزش فراگیرعلاوه بر توانمندسازی آموزگاران لازم است والدین نیز مشارکت بیشتری در تصسي گیری و ارابه حدمات آمورشی و نوا ‎EER ACA‏ به این منظوربرنامه ریزی در جهت برگزاری جلسات آموزش خانواده برای اولیا با هدف شناخت بهتر و برخورد مناسب با ۱3 Sp es Oe itn Ts ele ele Bese ee sree ge SB) Peer A eT or Se TON BT ‏ا ا‎ ‎STD)‏ فراكير كمك خواهد كر ‎

صفحه 10:
‎te Tea ne eS ete Te‏ ا لك ‏موفق و معرفی توانمند یهای دانش آموزان با نیا های ویژه بهره برد. برنامه ریزی به منظور تقویت اطلاعات؛ ‎۱ SPARS SOE SIO Pat Ter ICR OES ere ‏ا‎ ‎

صفحه 11:
‎ST hae eee OE Tees esl Ev ATs eae‏ ا ا ا لا ‏هم شاگردی )) آموزشی به صورت انفرادی توسط یک دان شأموز به دانش آموز دیگر با نظارت معلم مربوطه ارایه م شود. در این ‏روش افزون بر تقویت یادگیری مطالب مهارتهای اجتماعی و ارتباططی دانش آموزان نيز ‎

39,000 تومان