علوم انسانی و علوم اجتماعی علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی

آشنایی با انواع کش های ورزشی و نحوه کاربرد آنها

kesh-hai-verzshi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
شناخت کش های ورزشی یکی از مهمترین موضوعاتی است که دانشجویان رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی به بررسی آن می‌پردازندبا دانلود پاورپوینت شناخت انواع کش های ورزشی و نحوه کاربرد ها آنها را برای شما فراهم کرده ایم که هم اکنون می توانید با دیدن پیش نمایش رایگان قبل از خرید از انتخاب خود مطمئن شوید. میتوانید از این پاورپوینت آماده جهت پایان نامه و مقاله استفاده نمایید. لازم به ذکر است این پاورپوینت توسط خودم در 17 اسلاید تهیه و نگارش شده است مشابه آن در هیچ سایت دیگری وجود ندارد.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1030 بازدید, 1 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آشنایی با انواع کش های ورزشی و نحوه کاربرد آنها”

آشنایی با انواع کش های ورزشی و نحوه کاربرد آنها

اسلاید 1: آشنایی با انواع کش های ورزشی و نحوه کاربرد آنهاراضیه حسنیان

اسلاید 2: کش ورزشی یکی از بهترین وسایل در انجام تمرینات قدرتی و ریکاوری به شمار می آید. این کش ها براحتی حمل می شوند و نگهداری از آنها راحت است. با استفاده از آنها می توانید تمرینات ورزشی متنوعی را در خانه، پارک، هتل یا … انجام دهید. کش ورزشی وسیله‌ی بسیار خوبی برای انجام تمرینات قدرتی و برنامه‌های اصلاحی است. این کش‌ها را در اندازه‌ها، طول‌ها و قدرت‌های گوناگون می‌توانید در بازار پیدا کنید.

اسلاید 3: مزایای استفاده از کش‌های ورزشی۱ - این کش‌ها می‌توانند برای تمرینات ایروبیک و پیلاتس به صورت مشابه استفاده شوند با این تفاوت که مقاومت بیشتری به انقباضات و انبساطات تمرین وارد می‌کنند.۲ - کش‌های مقاومتی کم‌جا هستند و می‌توانند به راحتی حمل شوند.۳ - این کش‌ها برای تمرینات ترکیبی بسیار عالی عمل می‌کنند.۴ - کش‌های بدنسازی در رنج قدرتی متفاوتی موجود می‌باشند و برای افراد با هر سطح قدرت و تجربه قابل استفاده هستند.۵ - کش مقاومتی وسیله مناسبی برای افزایش قدرت، انعطاف پذیری و دامنه حرکتی است.

9,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید