کسب و کار مدیریت و رهبری

آشنایی با بانکداری الکترونیکی

ashnayi-ba-bankdari

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
پاورپوینت آشنایی با بانکداری الکترونیکی در ۲۰ اسلاید و با فرمت قابل ویرایش برای ارائه در سمینارهای کلاسی تهیه شده است. در پاورپوینت حاضر به شکل کامل به بانکداری الکترونیکی،خدمات بانکداری الکترونیکی،ویژگی های بانکداری الکترونیکی،مزایایی بانکداری الکترونیکی،گستره جهانی بانکداری الکترونیکی،پایانه های فروش و شبکه های شتاب پرداخته می شود. بخش هایی از پاورپوینت: اسلاید اول بانک‌داری الکترونیک یا برخط یا اینترنتی عبارت است از فراهم آوردن امکاناتی برای کارکنان در جهت افزایش سرعت و کارایی آنها در ارائه خدمات بانکی در محل شعبه و همچنین فرایندهای بین شعبه‌ای و بین بانکی در سراسر دنیا و ارائه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری به مشتریان که با استفاده از آنها بتوانند بدون نیاز به حضور فیزیکی در بانک، در هر ساعت از شبانه روز (۲۴ ساعته) از طریق کانال‌های ارتباطی ایمن و با اطمینان عملیات بانکی دلخواه خود را انجام دهند. اسلاید دوم مهمترین کانال‌های بانکداری الکترونیک عبارتند از: رایانه‌های شخصی کیوسک شبکه‌های مدیریت یافته تلفن ثابت و همراه دستگاههای خودپرداز پایانه‌های فروش اسلاید سوم - تاریخچه پول الکترونیکی برای نخستین بار در سال ۱۹۱۸ در کشور آمریکا توسط بانک‌های فدرال رزرو مورد استفاده قرار گرفت. این بانک‌ها، پرداخت و انتقال وجوه را با استفاده از تلگراف در دستور کار خود قرار دادند.این بانک بعدها با توسعه موسسات تهاتری خودکار در سال ۱۹۷۲ زمینه استفاده گسترده از پول الکترونیک را فراهم کرد.اولین تجربه ساخت دستگاه خودپرداز به سال ۱۹۳۹ برمی‌گردد. این دستگاه که توسط سه مخترع به نام‌های لاتر، جرج و سیمجیان ساخته شد، مورد توجه بانک‌ها و سازمان‌ها قرار نگرفت. با وجود این تجربه ناموفق، سه مخترع دیگر با نام‌های دان وتزل، تام بارنز و جرج چستین در سال ۱۹۶۸ ساخت دستگاه خودپرداز را با مفهومی جدید آغاز کردند. دسته بندی: پاورپوینت تعداد اسلاید: ۲۰ فرمت: قابل ویرایش مناسب و کاربردی برای دانشجویان رشته های مدیریت و اقتصاد
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
920 بازدید, 1 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آشنایی با بانکداری الکترونیکی”

آشنایی با بانکداری الکترونیکی

اسلاید 1: آشنایی با بانکداری الکترونیکیاستاد درس:..................... تهیه و تنظیم:.................................

اسلاید 2: بانک‌داری الکترونیک یا برخط یا اینترنتی عبارت است از فراهم آوردن امکاناتی برای کارکنان در جهت افزایش سرعت و کارایی آنها در ارائه خدمات بانکی در محل شعبه و همچنین فرایندهای بین شعبه‌ای و بین بانکی در سراسر دنیا و ارائه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری به مشتریان که با استفاده از آنها بتوانند بدون نیاز به حضور فیزیکی در بانک، در هر ساعت از شبانه روز (۲۴ ساعته) از طریق کانال‌های ارتباطی ایمن و با اطمینان عملیات بانکی دلخواه خود را انجام دهند.

اسلاید 3: مهمترین کانال‌های بانکداری الکترونیک عبارتند از: رایانه‌های شخصی کیوسک شبکه‌های مدیریت یافته تلفن ثابت و همراه دستگاههای خودپرداز پایانه‌های فروش

اسلاید 4: تاریخچه پول الکترونیکی برای نخستین بار در سال 1918 در کشور آمریکا توسط بانک‌های فدرال رزرو مورد استفاده قرار گرفت. این بانک‌ها، پرداخت و انتقال وجوه را با استفاده از تلگراف در دستور کار خود قرار دادند.این بانک بعدها با توسعه موسسات تهاتری خودکار در سال 1972 زمینه استفاده گسترده از پول الکترونیک را فراهم کرد.اولین تجربه ساخت دستگاه خودپرداز به سال 1939 برمی‌گردد. این دستگاه که توسط سه مخترع به نام‌های لاتر، جرج و سیمجیان ساخته شد، مورد توجه بانک‌ها و سازمان‌ها قرار نگرفت. با وجود این تجربه ناموفق، سه مخترع دیگر با نام‌های دان وتزل، تام بارنز و جرج چستین در سال 1968 ساخت دستگاه خودپرداز را با مفهومی جدید آغاز کردند.

اسلاید 5: ساخت اولین نمونه آنها، پنج میلیون دلار هزینه در بر داشت. محصول این پروژه در سال 1973به عنوان اولین دستگاه خودپرداز در بانک کمیکال در شهر نیویورک نصب شد.ژ اولین نسل از دستگاه‌های خودپرداز به صورت آفلاین کار می‌کردند و پول به صورت خودکار از حساب مشتریان کسر نمی‌شد. بنابراین فقط مشتریان ویژه‌ای که از اعتبار خاصی برخوردار بودند، مجاز به استفاده از این دستگاه‌ها بودند.موسسه اعتباری فدرال استنفورد اولین موسسه‌ای بود که در اکتبر سال ۱۹۹۴ سرویس‌های بانکداری اینترنتی را به همه اعضای خود ارائه کرد.

اسلاید 6: خدمات بانک‌داری الکترونیک لی(2002) خدمات بانک‌داری الکترونیک را از سه جنبه مورد توجه قرار می‌دهد و معتقد است مشتریان بانک‌ها، در سه سطح قادر به دریافت خدمات بانک‌داری الکترونیک هستند. این سه سطح عبارتند از: اطلاع‌رسانی: این سطح ابتدایی‌ترین سطح خدمات بانک‌داری الکترونیک است. در این سطح، بانک، اطلاعات مربوط به خدمات و عملیات بانکی خود را از طریق شبکه‌های عمومی یا خصوصی معرفی می‌کند. تعاملی: این سطح از خدمات بانک‌داری الکترونیک، امکان انجام مبادلات بین سیستم بانکی و مشتری را فراهم می‌آورد. ریسک این سطح در خدمات بانک‌داری الکترونیک بیشتر از شیوه سنتی است و به ابزارهای مناسبی برای کنترل دسترسی کاربران به شبکه بانک نیاز دارد. تراکنشی: در این سطح، مشتری قادر است با استفاده از یک سیستم امنیتی کنترل شده، فعالیتهایی از قبیل صدور چک، انتقال وجه و افتتاح حساب را انجام دهد. این سطح از خدمات بانکداری الکترونیک، از بالاترین سطح ریسک برخوردار است.

23,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید