صفحه 1:
ند ورزشی مجید(مروژ)
آشنایی با برند ورزشی م
صفحه 2:
صفحه 3:
معرفی
مروژ([16700) یک شرکت ایرانی است که در امر تولید پوشاک ورزشی فعالیت میکند. مروز(به معنای
مورچه در زبان لری) توسط شخصی بنام مجید ساعدیفر در سان برناردینوکالیفرنیا معرفی شد.
مجید ساعدیفر فیزیوتراپیست اسبق تیم ملی ایران لین شرکت را براساس تولید و تهیه پوشاک و تجهیزات
ورزشی پایه گذاری کرد. در مقاطعی تهیه لباسهای تیم ملی والیبال مردان ایران و تیم ملی فوتبال يران و
تاک دی از ای لک رتر فوتبال از جمله استقلال تهران» تییم تراکتورسازی عبریز ماشین.
تبریزه ذوب آهن اصفهان. فولاد خوزستان. پارس جنوبی جم. صنعت نفت آبادان و نیز لیگ والیبال ایران
اختیار این شرکت بودهاست.
پوشیدن لباسهای این شرکت توسط برخی افراد و تیمها در مواردی. جنجالی و خبرساز شدهاست.
کارحلنه نولیدی لین شرکت در شهر آندیمشک در استان خوزستان واقع شدهاست و همچنین یک واحد
تولیدی در شهر سلمان شهر از اين شرکت مشغول به تولید لوازم ورزشی میباشد.
صفحه 4:
برند مجید بابه کارگیری پیشرفتهترین ماشین آلات و دستگاه هابه سرعت 3 برندهای مطرح دنیا جا باز
ee ۳ ۱۳ سال است همیای برندهای تجاری معتبر در بازار لین محصولاتر برفرو
خودنمایی می کند. ماهانه بیش از ۱۰هزار کیف» کفش, کوله و انواع پوشاک و تجهیزات مرغوب در
نمایندگی های فروش در چند شهر تولید و رولنه بازار داخل و خارج میکند. مجید ساعدیفرمدیرعامل/برند
مجید از لین طریق بیش a ae )2 شرکت هم اکنون با ۲۵ کشور قرارداد خرید ثلبت و /
۵ کشور مانند آذزبایجان. گرجستان. مجارستان, ایتالیاه ترکیه. روملنی. لهستان. پاکستان. بنگلادش, نيال و
آسیای میانه صادرات دارد.
صفحه 5:
برند مروژ هم اکنون با نام تجاری مجید در ایران شناخته می شود و بیش از ۱۷ نمایندگی فعال/در سراسر
کشور دارد که فعالانه محصولات مجید را به علاقمندان عرضه میکنند. مجید ساعدیفر اولین نمایگترگی و
see mages را در دشک زیم مدیریت پرادرش سعید ساصدی فر) تامیس کرد.
صفحه 6:
منظور از مروژ چیست؟
لوگوی پوشاک مروج که حرف 1۷ انگلیسی است. ابتدای کلمه [10500 است که در زبان بین
معنی ما قرمزها می باشد ودر زبان لری خودمان به معنی مورچه می باشد و از طرف دیگر اگر بر
لوگوی انتخاب شده را مشاهده کنید به صورت یک پرنده می باشد.
صفحه 7:
فرانک استابلر قهرمان مسابقات جهلنی ۲۰۱۷ پاریس با دو بنده برند مروژ
صفحه 8:
محصولات فروشگاه اینترنت
گرم کن ورزشی, تی شرت ورزشی» گرمکن و شلواره پیراهن شورت والیبال. کفش ورزشی, کوله 99
ساک ورزشی, اسباب بازی خانه سازی» مت یوگاء هیت بال, دمپایی انگشتی» کمربند شناء تخته شنا
صفحه 9:
مروژ تنها برند ایرلنی در عرصه پوشاک ورزشی است که توانسته در عرصه رقلبت با برندهای معتبر دنیا در
بازار پوشاک ورزشی به رقابت بپردازد.
صفحه 10:
مدیرعامل برند مجید
در مسابقات coe a اي 0 رسا وبازيكنان مشهور 0 مانند قلعه عزیزی)
كريمى و كريم باقرى بيشتر از ديكران تمايل دارند با لباس هاى توليدى مجيد در اذهان ظاهر شوند.
صفحه 11:
مجید ساعدی فر مالک برند مجید
صفحه 12:
نحوه شکل گیری برند مجید
انگیزه ای که ساعدیفر را وادار کرد وارد این حوزه بشود زمانی بود که به عنوان فیزیوتراپ در
۰ »۲۰ در تیم ملی فوتبال فعالیت میکرد. در مسافرت های خارجی فدراسیون به بچه ها ت
۰ دلار یا
۰ دلار می داد و بازیکن ها به فروشگاه های لوازم ورزشی می رفتند و از برندهای معتبر لب
نجا بود كه به فکر تولید لباس های ورزشی افتاد.
صفحه 13:
نحوه معرفی. برندسازی و بین المللی کردن برند مجید(مروژ)
شرکت مجید اصول برندسازی و بازاریلبی را بر اساس ۵ پی طراحی نمود وبا کمک متخصصین یک پیزینس
پلن نوشته شد و تابه الان نیز سعی نموده لند کار رابه طور صحیح gle ببرند و موفقیت هلیی که تالان
کسب کردهاند به دلیل رعایت اصول بازاریابی بوده است.
صفحه 14:
خط تولید برند مجید
در حال حاضر برای رشته هایی مثل فوتبال. بسکتبال. والیبال. کشتی, قلیق رلنی. وزنه برداری» سيك/تاكرا و ...
لباس های تخصصی تولید می کنند. دستگاه تولید پد شلوار دوچرخه سواری را وارد کرندهاند. در رشته هام
اسکواش و وشو اگر چه لباسهای تخصصی مورد نیازشان را تولید نمی کنند ولی لباس های عمومی رل در
اختیارشان قرار می دهند.
صفحه 15:
تیم های ورزشی متقاضی برند مجید
در حال حاضر در داخل کشور در رشته فوتبال از باشگاه های لیگ برتربه تیم های ذوب آهن. پارسّ/جنوبی؛
تراکتورسازی, ماشین سازی و صنعت نفت لباس می دهند. با تیم های لیگ یک و فدراسیون فوتب
همکاری دارند. فدراسیون والیبال. کشتی و وزنه برداری مهمترین مشتریان مروژ هستند.
در بازیهای آسیایی هم مجید حامی پوشاک ورزشکارن ایرانی بود.
صفحه 16:
چارت پایین نشان میدهد البسه هر باشگاه از سوی چه برندی تامین میشود. مروژ تامینکننده یک چ
باشگاههای لیگ برتر است. استارت ۳ تیم دارد و سایر برندها ۲ تیم. جوما نیز تامینکننده البسه باشگاه
يرسيوليسب قهرمان دو فصل اخیر لیگ برتر ایران است.
صفحه 17:
همکاری با کشورهای جهان
با( ele نگلیس, آذربایجان» ترکمنستان: ناجیکستان؛ ارمنستام
5 ۳ .از لباس هاي کشنی مروژ(مجید) استفاده می کنند. در والیبال ۳
lle 2 ۹ ۳ باکسان, مالدیوه عراق, افغانستان و ... از لباسهای مجید ستفاده می
صفحه 18:
در سال ۲۰۱۳ حامی تمام رویدادهای والیبال ساحلی جهان بود و در ۳۰ تورنمنت در قاره های م
تیم هاء داوران و برگزارکنندگان از لباس های مروژ(مجید) استفاده کردندهاند. از سال ۲۰۰۸ عضو ۴۱۷
هستند و در مسابقاتی که ۴1۷5 برگزار می کند شرکت کنندگان باید از ۱۱ شرکتی که با FIVB قراركراد
دارند لباس هایشان را تهیه کنند.
صفحه 19:
سهم کمپانی های پوشاک ورزشی در پیروزی تیم ها
اين روزها لباس یکی از موثرترین فاکتورهای موفقیت ورزشکاران است. لباس ورزشکارها بلید با استان
بين المللى توليد شود كه اين مورد در مجيد از تکنولویٍی های کول مکث(خشک کردن لباس در ۷ کقیقه و
خنک نگه داشتن بدن ورزشکار» نرم کننده. ضد آفتاب. نلنو سیلور(ضد قارچ) و ... در پوشاک استفاده/می
کنند. در سلامتی ورزشکاران, لباس حرف اول را می زند و راحتی و آرامش ورزشکار در مسابقات به الب
خوب بستگی دارد.
صفحه 20:
نحوه همکاری تامین کنندگان با باشگاه ها
وهای و 3 وشات با باشگاه هاء از فرمول های مختلف استفاده مى كنند يايه عنوان اس
لباس تیم را رایگان می دهند و یا یک بخشی را بدون هزینه و بقیه ربا تخفیف می دهند یا که در از
دراک و یهن مد اينها به موقعيت باشگاه و روابطی که دارند بستگی دارد.
صفحه 21:
ا
Jaa
صفحه 22:
تعداد فروشگاه ها و نمایندگیهای مجید
ge ۱ ۱ .۶۱اه در شهرهای اندیمشک. انزلی و شیراز دارند و ۱۰ نمایندگ یمهم در
ee ae نيران و * اعطا کردهند و در مراکز عرضه لوازم ورزشبی هم توزیع داند.
ل اد ۰ 52:9 اب رنتی هم برای سهولث خریداران راه اندازی کردهاند:
اشتغال زایی مروژ
مجید ۲ کارخلنه دارد. یکی در سلمانشهر که لباسهای تخصصی و تجهیزات ورزشی در آن تولید می شود و
که الى ساك . كفش والبسه ورزشى است كه در مجموع به صورت
مستقیم ۱۸۰ نفر در مجید مشغول به کار هستند.
صفحه 23:
تفاوت همکاری با ایران و کشورهای دیگر
اكثرآ خارجیها به تعهداتشان عمل می کنند و به قرارداد پایبند هستند ولی در ایران نسبت به قرارادد
تعودی وجود ندارد و هر کاری دلشان بخواهد انجام می دهند.
برنامه مجید برای آینده چیست؟
ف تیم مجید این است که روزی یک برند جهانی باشند و به عنوان یک تولید ایرانی در کنار برندهای
حضور داشته باشند.
به اميد روزى که هر فرد در یکی از محصولات مجید را داشته باشد.
صفحه 24:
افتخارات
بیش از ٩۰ درصد بازار پوشاک ورزشی دنیا در اختیار نلیک. آدیداس. پوما. آندر آرمور و چند برند مهم دیگر
است. بازاری که مروژبا مدیریت و هدف گذاری هوشمندانه و برندسازی و بازاریلبی مناسب در آن نفوذ کرد
تولید لباسهایی با جنس مقاوم در طرح ها و رنگ های زیبا است که اين امر مورد توجه فدراسیونهای
ورزشی کشورهای مختلف قرار گرفت. مروژ به تازگی روی لباس ورزش اول کشور در بازار جهان تمركز كرد.
به طورى كه حالا به تأمین کننده کفش و دوبند بیشتر تیم های ملی کشتی دنیا تبديل شده |
درخشش مروژ در المپیک ۲۰۱۶ریو بود.جایی که با فعالیت گسترده. خود رابه عنوان یکی از موفق ترین ۵
هاى ایرلنی در برزیل و برند برنده لین رویداد مهم معرفی کرد.پوشاک ایرلنی بر تن ورزشکاران ۳۵ کشور از
۵ کشور در دهکده المپیک, رخداد شیرینی بود که برای اولین بار در تاریخ المپیک و صنعت پوشاک کشور
رخ دادالبته ۴ سال قبل از آن هم کلیه تیمهای حاضر در تورنمنت بینالمللی والیبال ساحلی در دو بخش
بانوان و آقایان با لباس مجید به میدان رفتند.
صفحه 25:
در سال ۲۰۱۳ میلادی تمامی تیم های حاضر در تورنمنت های بین المللی والیبال ساحلی و جام جهانی
والیبال ساحلی با پیراهن تولیدی مجید به میدان رفتند.
بد نيست بدانيد در سال ۲۰۱۳ مبلادی» جام جهلنی والیبال ساحلی در رده سنی زیر ۲۱ سال در
زیر ۱٩ سال در ایتالیاه زیر ۲۳ سال و بزرگسالان در لهستان برگزار شد و تمامی تیم های حاضر این
۲ ۰ مان رفتند. همچنین ثیم های حاضر در ۱۰ تورنمنت بین ا!
لیگ جهلنی والیبال ساحلی که به میزبللی چین (شانگهای و پکن)» هلند. ایتالی؛ سوییس. آمریکاه آلمان؛
روسیه. برزیل و مالزی برگزار شد همگی را مجید پوش کردیم.
صفحه 26:
eT re
MEROOJ.COM CS
ت ورزشی مجید
macren
محصوه
زت
61 0 سد
جا ۷ 4-۳۷
uhlsport
PF ooo
KELME
صفحه 27:
مشتریان داخلی مروژ
در داخل نیز تعداد زیادی از باشگاه های کشور خواهان محصولات لین شرکت اند.تیم قدرتمند والیبال ایران
سالها است با لباس منقش به ۷ تماشایی مروژء در میادین و آوردگاه های بین المللی ظاهر میشود. تیم
های ملی قایقرانی, کشتی» ووشوء تیراندازی و بسکتبال از مشتریان دیگر و پرشمار این برند
نت فث آبادارن» سپید رود رشت. تراکتور سازی و ماشین
۳ ۳ ۱ ۱ 9 چم و لیگ برتر و خینه به خونه بلبل و مس رفسنجان در له
یک لباس مجید را به تن داشتند. همچنین پوشاک موردنیاز کاروان ایران در بازی های “NA
جارکاتا که به میزبلنی اندونزی برگزاری شد بر عهده مروژ بودبه جز پوشاک مسابقه و تج
برخی رشته هاء لباس کلیه ورزشکاران اعزامی کشور به لين رقابتها به دست طراحان, برشکاران و خیاطان
ماهر و آموزش دیده ایرانی و در کارگاه های شرکت بین المللی مجید در اندیمشک و نمک آب رود مازندران
آماده شد.
صفحه 28:
چشم انداز برند مجید
اکنون مجموعه براساس چشم اندازی ۵ ساله در نظر دارد سهم بیشتری از بازارهای جهانی به دست
آوردبرنامه ای که به گفته مدیرعامل برند مجید تا کنون حدود ۴۰ درصد اجرا شده است. بدون ترديد اين
موفقیت ها مرهون ابتکار و حساسیت ویه ایشان است که اعتقاد دارد تولید کننده بلید به قدری حساس
0 ۲ ۳ کر را با ببرد که بنواند مردم را راضی نگه دارد. مالک مروذ که بهمخاطر کرو
ل ۰ رده فمزیوترایی و کارشناسی ارشد در زمیته تجارت بازرکلنی ساله تجريم
زندگی در خارج را دارد وبا تیم ملی و به منظور بازاریلبی محصولاتش, سفرهای زیادی به نقاط
جهان کرده است می گوید: در تمام دنیا اجناس را در كمرك بيش از ۴ یا ۵ روز نگه نمی دارند و از /
۰ ۳ .2 اند اما اینجا جنس را ۴یا ۵ ماه به بهلنه های متفاوث نگه می دارندهد/
كارخلنه اين برند موفق ایرلنی در اندیمشک از وضع تولید دلخور است.از بی توجهی و بدقهلی مسئولان تا
بدحسابی برخی تیم ها و دلال بازی و حتی چوب لای چرخ تولید کننده گذاشتن بعضی ها گلایه بسیاری
دارد
صفحه 29:
منابع
سایت ویکیپدیا
7 ویسایت خبرگزاری صدا و سیما
وبسایت دریک آنلاین
وبسایت تابناک
وبسایت تابناک جوان
وبسایت مثبت نیوز
VV V Vv
وبسایت خبری جنوب ورزش
صفحه 30: