علوم انسانی و علوم اجتماعی حسابداری

آشنایی با حسابداری مدیریت

hesabdari-modirit1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
آشنایی با حسابداری مدیریت انتخاب و اجرای استراتژی با استفاده از تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش و کارت ارزیابی متوازن آشنایی با مفاهیم اصلی مدیریت هزینه منظور از اطلاعات مدیریت هزینه که توسط حسابداران مدیریت تهیه می شود ، اطلاعاتی است که مدیران را قادر می سازد تا وظایف خود را به گونه ای موثر در سازمان های غیر انتفاعی و واحدهای تجاری انجام دهند . این اطلاعات شامل اطلاعات مالی (در رابطه با هزینه ها ، بهای تمام شده و درآمدها ) و نیز اطلاعات غیر مالی درباره میزان بهره وری ،کیفیت و سایر عوامل کلیدی است که در موفقیت شرکت دخیل هستند خیلی کلی است و راجع به فلسفه حیات ،چهارچوب فعالیت و جهت حرکت شرکت. معمولا وارد جزئیات نمی شود. نباید پیچیده بلکه باید مختصر و مفید باشد. نباید بسیار محدود و یا بسیار وسیع و گسترده تعریف شود. معمولا به صورت کیفی است و معمولا فاقد آمار و ارقام است.(بر خلاف اهداف که شامل ارقام کمی است) حسب تغییرات محیطی و سازمانی قابل تغییر است ولی در هر دوره باید معرف مناسبی برای سازمان باشد. بیانیه مدیریت یک تابلوست که دو رو دارد.یک رو برای کسانی که از بیرون به شرکت نگاه میکنند.یک رو برای درون شرکت که کارکنان بدانند زیر چه چتری خدمت می کنند. شرکتها میتوانند علاوه بر استراژی رقابتی با مدیریت اثربخش هزینه های خود و با تولید محصولات خوب و بهبود مستمر به موفقیت دست یابند . یکی از مهمترین عوامل در بهبود مستمر ، کاهش هزینه ها از طریق ساده سازی محصول و فرآیند تولید شرکت است . مفاهیم کلیدی هزینه 4 دسته اند : 1- دسته اول شامل مفاهیم اولیه و رابطه بین موضوعات هزینه (واحد هزینه بر) و محرکهای هزینه است. 2- سه دسته دیگر دربرگیرنده مفاهیم مرتبط با 3 وظیفه اصلی مدیریت به شرح ذیل است : الف) هزینه یابی محصول یا خدمت ب) برنامه ریزی و تصمیم گیری ج) کنترل عملیات و مدیریت
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
476 بازدید, 0 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آشنایی با حسابداری مدیریت”

آشنایی با حسابداری مدیریت

اسلاید 1: آشنایی با حسابداری مدیریت

اسلاید 2: منظور از اطلاعات مدیریت هزینه که توسط حسابداران مدیریت تهیه می شود ، اطلاعاتی است که مدیران را قادر می سازد تا وظایف خود را به گونه ای موثر در سازمان های غیر انتفاعی و واحدهای تجاری انجام دهند .این اطلاعات شامل اطلاعات مالی (در رابطه با هزینه ها ، بهای تمام شده و درآمدها ) و نیز اطلاعات غیر مالی درباره میزان بهره وری ،کیفیت و سایر عوامل کلیدی است که در موفقیت شرکت دخیل هستند.کاربردهای اطلاعات تهیه شده توسط حسابداری مدیریت

اسلاید 3: اطلاعات مالی به تنهایی ممکن است گمراه کننده باشد ، زیرا درآن نگرش کوتاه مدت وجود دارد.بعنوان مثال ، سود ماه گذشته شرکت نمی تواند به تنهایی اطلاع خوب وکاملی باشد.موفقیت در محیط رقابتی نیازمند توجه به عوامل بلند مدتی نظیر پیشرفت در تولید ، کیفیت محصول و خدمات پس از فروش دارد .بنابراین ، اطلاعات مدیریت هزینه ( بهای تمام شده ) بسیار ارزشمند استزیرا باعث می شود تا یک شرکت در محیط رقابتی موفق شود و از اینرو برای شرکت ارزش ایجاد شود .

اسلاید 4: حسابداران مدیریت ، متخصصان حسابداری هستند که به تجزیه و تحلیل اطلاعات مدیریت هزینه و سایر اطلاعات حسابداری می پردازد . اما حسابداران مالی موظف به ثبت و نگهداری سوابق مالی و تهیه گزارشات مالی برای دیران و مراجع ذیصلاح قانونی و دولتی و کارهای نظیر آن هستند .بر خلاف حسابداری مدیریت ، وظیفه حسابداری مالی شامل تهیه صورتهای مالی به منظور گزارشگری برون سازمانی ( نظیر گزارش به سهامداران و نهادهای قانونگذار و ... ) است .گزارشات حسابداری مالی باید مطابق با یکسری الزامات و مقررات واستانداردهایی باشد که توسط مراجع قانون گذار برون سازمانی مقرر شده اند.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید