سایر سرگرمی و طنز

آشنایی با سبک‌ های بازی‌ های رایانه‌ ای (سکو بازی)

ashnaei_ba_sabke_bazihaye_raayanehei (5)

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آشنایی با سبک‌ های بازی‌ های رایانه‌ ای (سکو بازی)”

آشنایی با سبک‌ های بازی‌ های رایانه‌ ای (سکو بازی)

اسلاید 1: آشنایی با سبک‌ها بازی‌های رایانه‌ایجلسه ششمسکوبازی

اسلاید 2: عناصر اصلی بازی‌های سکوبازی

اسلاید 3: آواتاربازی‌کننده معمولا فقط یک کاراکتر را در بازی هدایت می‌کندگیمر می‌تواند کنترل کامل بر حرکات افقی کاراکتر و کنترل نیمه‌کامل بر حرکات عمودی داشته باشد. کاراکتر ممکن است اسلحه‌ای برای مبارزه با دشمن داشته باشد یا نداشته باشدقدرت پرش جزو خصوصیات اصلی کاراکتر است اما ممکن است کاراکتر مستقیما توانایی پریدن نداشته باشد

اسلاید 4: سکوهابه هر چیزی که کاراکتر بازی بتواند روی آن بایستد «سکو» می‌گویند.سکوها می‌توانند «ثابت» یا «متحرک» باشند.سختی سکوها عموما با سه ضریب «اصطکاک»، «شیب» و «اندازه» تعیین می‌شود.سکوها می‌توانند «دایم» یا «موقتی» باشند. قانون پریدن از سکوی زیرین به سکوی بالایی و برعکس.

اسلاید 5: موانعموانع اشیایی هستند که سر راه گیمر قرار می‌گیرند و به نوعی به او صدمه می‌زنند.موانع هم می‌توانند «ثابت» یا «متحرک» باشند.موانع متحرک معمولا بارها و بارها ظاهر می‌شوند. حتا اگر گیمر آن‌ها را بتواند از بین ببرد.

اسلاید 6: کمک حرکتکمک حرکت‌ها اشیایی هستند که به طور موقتی به حرکات عمودی و افقی آواتار کمک می‌کنند. مانند نردبان، فنر، طناب و ... . کمک حرکت‌ها می‌توانند «ثابت» یا «متحرک» باشند.کمک حرکت‌های متحرک ممکن توسط گیمر جابه‌جا شوند.

اسلاید 7: جمع کردنی‌ها«جمع کردنی‌»ها اشیایی هستند که گیمر در طول مرحله جمع می‌کند و به نوعی به او پاداش می‌دهند.پاداش‌ها ممکن است از نوع امتیازی باشند، یا قدرت ویژه‌ای به گیمر بدهند. در بازی‌های سکوبازی معمولا یک نوع آیتم جمع‌کردنی به مقدار زیاد وجود دارد که می‌شود با آن معامله انجام داد.

اسلاید 8: کلیدها«کلید»ها اشیایی هستند که گیمر می‌تواند با آن‌ها تعامل داشته باشد و تغییری در حالت فیزیکی مرحله به وجود می‌آورند.

اسلاید 9: گروه‌های ریتمریتم و ضرباهنگ تنها عامل کشش بازی‌کننده در یک بازی هستند.«گروه‌های ریتم» بخش‌های کوچک و مجزایی از هر مرحله هستند که گیم‌پلی مربوط به خودشان را دارند. این بخش‌ها کاملا ماژولار هستند و می‌توان آن‌ها را جداگانه بررسی کرد و در بخش‌های دیگر دوباره استفاده نمود.

اسلاید 10: سلول و پورتالسلول‌ها و پورتال‌ها به ما اجازه می‌دهند مراحل غیرخطی داشته باشیم. «سلول‌ها» بخش‌هایی از مرحله هستند که با بخش‌های دیگر برهم‌پوشانی ندارند.«پورتال‌ها» بخش‌هایی از مرحله هستند که به گیمر اجازه‌ی گذر بین سلول‌ها و مسیرها را می‌دهند.

اسلاید 11: بررسی مثال

اسلاید 12: زیر ژانرهای سکوبازیبپر برو جلومعمایی

اسلاید 13: زیر ژانرهای سکوبازیتیراندازیماجرایی

اسلاید 14: زیر ژانرهای سکوبازینقش‌آفرینیمتفرقه

اسلاید 15: کنترل آواتاردر بیش‌تر بازی‌های معروف سبک سکوبازی دوبعدی آواتار با یک یا دو دکمه کنترل می‌شود.در بازی‌های سکوبازی سه‌بعدی هم کنترل باید با کم‌ترین کلید ممکن انجام بشود.آواتار باید مثل موم در دست مخاطب نرم باشد!ویژگی‌های سکوبازی را از بازی‌های مختلف در یک بازی استفاده نکنید.

اسلاید 16: تمرین

9,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید