کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

آشنایی با مفاهیم ۵S

5S2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
فهرست درک فلسفه ی وجودی ۵S مقدمه پیشگفتار تاریخچه ۵S تعریف و مفهوم ۵S اصول و اهداف ۵S ارتباط ۵S با سایر نظام ها و سیستم های مدیریتی جایگاه ۵Sبهبود مستمر و ارتباط آن با ۵S در اجرای برنامه های کایزن بهره وری و ارتباط آن با ۵S جایگاه ۵S در سیستم های مدیریت کیفیت .....
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
462 بازدید, 2 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آشنایی با مفاهیم ۵S”

آشنایی با مفاهیم ۵S

اسلاید 1: 15Sآشنايي با مفاهيم

اسلاید 2: 2شکل گیری 5Sسیستمی تحت عنوان 5S ، برای اولین بار بعد از جنگ جهانی دوم، در ژاپن شکل گرفت.الگوهای اولیه ای که مورد استفاده ژاپنی ها قرار گرفت شامل سه دسته از صنایع بود:1- صنایعی که رعایت بهداشت، تمیزی و نظم از زیر ساختهای اساسی آن میباشد مانند صنایع بهداشتی و دارویی و صنایع میکرو الکترونیک .2- سازمانهای خدماتی مانند هتلها، سوپر مارکتها، کتابخانه ها و مراکز تفریحی . 3- سازمانهای پیشرو که به اهمیت مباحثی مانند انسان-ماشین ، انسان-کار و انسان-محیط توجه خاصی دارند .

اسلاید 3: 3تعریف 5S تعریف کوتاه 5S :5S سیستمی برای بهسازی و آراستگی در محیط کار میباشد . تعریف کامل 5S :5S فنی است که به منظور برقراری و حفظ فضای کیفیتی در یک سازمان بکار گرفته میشود و وجه تسمیه آن پنج کلمه ژاپنی, seiri , seiton seiketso , shitsuke , seiso است .

اسلاید 4: 4

30,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید