صفحه 1:
9 ees
۱
؟ آشنایی om ey ا ا
© آشنايى ۱
iss lul & ا 0 1 م
وه (ees) ee
ل الل |
صفحه 2:
Ae) PS Be Oe
“»توانايى شناخت خود و انواع آن (ea)
و
“توانايى درى عزت نفس غير مشروط ممرنى
*توانایی درک خود واقعی» خود ایدآل هی
صفحه 3:
فصل اول: اهداف
ایجاد علاقه نسبت به شناخت خود «کرنی
ایجاد علاقه نسبت به توانمندیهای خود
20م
صفحه 4:
ul sla a> 9 29> !Jgl os
ie اك
© جنبه هاى خود
* مفهوم خود_ ينداره
* مفهوم عزت نفس
Cer Pee a ل ا
ایدآل Bere) Part id
صفحه 5:
AodBMe ‘Joi Jos:
EO Kor eee eee role ya peg
حون "خود" از مفاهيمى است كه از كودكى تا بزركسالى
بابان عمر) با آن سر و كار داريم. )6(
LE Ee a OTe eo el Me
wih محور و ag خت و پرورش
نقش براهميت شناخت خود در ادبان الهى و هم جنين»
ديد 5 فلاسقه و روان شناسان مورد تأكيد جدى واقع
rere) ree
oD ren) ere Pe) CaN PUN ry pier
آشنایی دانش or اختصاص ۵ ده شده است تا زمینه
ل 0
صفحه 6:
۰
* درس اول: مفهوم خود
۴ هر روز جلوی آینه می ایستیم و خود را در آن می بینیم؛ رنگ
er reg ا ا eS) PUSS EE را
و نام خانوادگی,نام پدر,محل تولد mes ی شناسنامه, آدرس
م 1
vo ا ا ا Ly 0 ا >29 Ly
IIS Gulu? Sly Slopes yl LI Srwks Ww
|
خود می زنیم,تاچه اندازه درست از آب در می آید؟ راستی
کمی از يوست تان را كنار بزنيدءبه درونتان راه پیدا کنید
وكمى عميق شويد. در درونتان جه مى كذرد؟ احساسات,
ey erey pt ل ار 0 00
صفحه 7:
Space ree Mey. es) eee on oe) ace ee
۱ SS
“ما ار A es oa aL و 625 6p OW Al
احساسات و شناخت از جهان با ما سهیم و
5-0 اند. cro ed براى اداره ى زندكي به ديكران نياز
۳ جای تعجب نیست اگر به دیگران توجه کنیم تا
در خصوص خود بیش تر بدانیم.
؟ بنابراین» مفهوم"خود"به جنبه هایی از یک فرد اشاره
دارد که به صورت " 'من" 35 می شود و شامل
sla wublgisying> U2: 2790 79 lSIjal 9 wluLal
۳1 ارزش ها و علایق است؛ به عبارتی» مفهوم
IS S, “o9>" ريرق ناتف إن ادررااكلات بروييا at
خود است که در سط آگاهی فرای دار
صفحه 8:
لكك خود
"خود ole" بخش ازشخصیت فرد است
۹3 وى نسبت به آن آكاهى دارد؛ a
عبارتى» خودء مجموعه ۳ Bee) و
oe) ee ا اك فر رار
موجودیت خود می شود؛ بدین aS Lixo
می فهمد کیست و چیست؟ "خود"دنیای
درون شخص است و شامل تمام ادركات,
eRe ge, Fee) Pee
صفحه 9:
i py ed | peer)
نمونه يٍ 1-1, با هدف ایجاد فرصت و امکان اندیشیدن برای دانش آموزان طراحی شده
ار ی
|۱7 er ap ROTT ge Seo Me | SENS T Ree mee IC)
0 SOA S1 nl MSH YEE Oe YS MES] OW eres bres
شود فراكيران با انديشيدن در خصوص سؤال مطرح شده, تجارب و احساسات و
er aa Dee Cree Ly tae) eat
خود" را درک کر
در فعالیت (1-2) نیز, دان شآموز برای یک دوست که او را ندیده و طبیعتاً
ار را Jin gre wo) Sic
SEGA Acre srl yb aaa oc. jane:
OTe DY ا ا ل ET TIES TE)
و ات سس رز یم مت رد رت ار را
نوع نگارش و بیان فرد مورد نظر و ارزیابی نیست.
رت ند بط مرت یر ALP Oris pA hep) 5
Py, hy HOA) Galt و ae
۱9 tar et Pa Lt: geet ee) Pe eee)
no nD Vie PS ene! Pe en
صفحه 10:
رسن EB) م 9
نمونه ى (1)
حسن در معرفی و توصیف خود می گوید:
wa cw yo 19 fol linus 9 pylo JLu 16 Yo"
ل Sacllls 9 prio aSME yuyr ay foul piri
ee (OR) eae ye چند دوست صمیمی دارم؛ بر تلد
روابط اجتماعى و خانوادكى خوبى دارم: البته كاهى ممكن است
با برخى از دوستائم بكو و مكوهابى هم داشته باشم ولى خيلى
دامنه دار و جدى نیست, وگاهی غمگین می شوم.
سؤال: oor ere Earn A 7 خود را ارلثه دهد که
براي ما قابل شناسايي باشد؟ اكر شما جاي او بوديدء به جه
Saeed PE Oey ais 01
صفحه 11:
فعالیت 1-1
AF crt gd 51 p1 gl dol ار م۱
خودت را براى ا وتوصيف كن.
در این نامهء شما به چه مواردي براي معرفي خود
۱7
معرف شماست ۶
صفحه 12:
یادآوری» از آن جا توجوانان در اين شرایط,
APT TRE: 15 لوهم بالل ار
نوشتن نامه توسط هر دانش ical برخی از نامه ها
را به کمک دانش اموزان: ee ae OUP ete 7
دهيد. به ياد داشته باشيد كه هدف از اين تمرين»
صفحه 13:
صفحه 14:
ادامه درس اول : 0 Rye
۱ ی eer Te Tek a
PEST a LT Cre eee rene rol Meret rey
۱ eel a ener COL re Utd seer re rey
ee CD deh Ted Oo ete te Ce
.نوجوانی» بر ابعاد روان شناختی و هیجانی توجه می شود( خوشحالی» غمگینی)
ماهيت و رشد خويشتن حداقل هفت جنبه يا كاركرد متفاوت دارد كه "فرديت يا خوديت" را
ل ا ل ا ل یا
en ا ا ا سا
00
ار
(ee Re od را سر سا
aed سار سس
meteor) Bt TWN ei PN | ate ae RIE aye) رز
لحساسشرور کسنند. درطینمرحله» کو دکمتویخواهد چیزهلیی | بسسازد و محیط خود را کشفیا
صفحه 15:
۲۲ (۱
كسترشخود : در لينمرحله. كودكانيبه تشخيصاشيا و.4
ELS sighs gles 91 a Ly ا م ا ال لل
woSavesS yoshls youlole jhS29 SJ asl. .r19-tn0
مدرسه ی منو ... در گفتو گوهایشاستفادم میکند. مراحل
free eee ew Sues reece Mest Ps ee cee eee
خود انگاره 5- خود انكاره: اين كه "ديكران جه طور من را
ro ا ال |
ظاهر مى شود. . هم جنين» از برآورده ساختن يا برآورده نساختن
ا ااا ا ل اال
جود منط ف 622 1201 25117 Geary
ae که او داراعت واناییم نطقیب رایحلم شکلاتز ند گیاست
و بديرنوسااة دان ]ريز 2 2 سارك
1
كوششخويشتن اينم رحله در طولدووم ى بلوغ شكل-7
دو نوجواإانانبه فرمولبندىهدفهاء نقشه 7
سس طرح ریزیب رایلیندم اقدام میکنند؛ مثلن ویسنده شدن
صفحه 16:
۱۳ 0 GS pais 9 pove> Sly Loris aS aS pari gS!
Payee SY ee Pe) te ee eee) eee eS ee) Pee heey
آگاهی دارید(خ ب
pAlb [A Op pn nets yn pee) eee
.خواهد داشت (ه خ)
ات اس برای شما غرور و احساس ارزش می آورد (ع ن)
موففیند رآزمونمیتولند برلیخانوادم ی )
شما 111 Foray)
,آرزوها و خواسته های شما (خ انگاره)
pris و و ۲
ىق
و تناسب كل موقعيت با اهداف بلند مدت شما (كوشش
ed اال ل ا 0
صفحه 17:
ادامه درس اول(دانش آموز):
laced اس هلا
le Lad ی |
نمونه ی ۲-۱
ار تا
نیست که در این شرایط شما از دلشورهی خود» آگاهی داریده شکست یا موفقیت در
ا ا PB
sp ite ol] ل ل ل ل ل TC
5500000
سوّال: این نمونه؛ چهار جنبه از خود را برای شما معرفی می کند با کمک دبیر»
نببه های مختلف را مشخص کنید. کدام یک از این ابعاد برای شما مهم است؟
صفحه 18:
از مایا
یا اس سس با
صفحه 19:
aL سنا
"خود" Exe] Py ce yee
۳ : كليه ى ويزكى های جسمانی م انيام, اندازهى بدن»
ibaa e erro rien
ابعاد ديكر "خود" باشد)-
و ee ete eae ple عدوت ابه عدون
مه و هیوست اس کپ شم
ey een ور برای مثل» ا وکه د رآنه اس
eae OER en نفس:
٠ منء مامان من و ۳ ete ae)
a Ten در کودک ظاهر می شود.
جمع بندى:
eRe ete TLE ryan
Nba ak beta SRP
ن نتیجه رسیدید که 00 لد
صفحه 20:
505
ا 0 كه
لمن
ات دشوارى دارند» ©- عزت نفس يايين دارند»
صفحه 21:
_ سس
درس دوم: خود_ پنداره
مجموعه اى منظم از ويزكى هايى است كه فرد آن را جزئى از خودش
تلقی می کند. آن, فرایندی اجتماعی است که از طریق تماس اجتماعی
PETC eye nee Re enCs 1
بردا gresreee hunch yn (eee Ke nye as mca Ir 0
دانش آموز دوم انسانى ام, دوست حسين ام, eo دارم و يا یک
[Free ل ل ل Bere ron الم
مجموعه اى است از عقايد فرد در باره ى خود كه بيش تر بر
Aa pes ree eee peeerort nicer sg los G cowl Guogi
0 ال SUE yey hry) Fete eres
اين كه كسى موى قهوه اى و قد بلند يا صداى نرمى دارد. بخشى از خود_
ينداره است ولى اين خصوصيات نه بد و نه خوب اند؛ براى مثال؛ اكر فرد
1 ا Si i ere ator wy
ee DO) LI) alia = لكي
SORE er ere mose
صفحه 22:
دستورالعمل:
ا ا ال ا ا 0
GD), GS) i Sa eae
ed) ee LT Re BETO) ا ل 20
DVT etre poe a Per non Pe Ta oT eee ged 0
BY ا ere ST NOES ae
برخی عبارات از قبییل پسرها هیچ وقت گریه نمی کنند!؛ خانم کوچولوها
هیچ وقت شلوغ نمی کنن!؛ مرد که گریه نمی کنه! و پدر فکر می کنه تو
۱
سر از رت تراد بر رک رل
پدر و مادر)بیان شوند, تأثیر زیادی بر خود_ پنداره فرزند خواهند
گذاشت. از اين قالب های فکری برای بحث بیش تر می توانید استفاده
eve)
JG sibs wip ood help tub 12) ae ao
کردنی, بیش تر با خود بنداره و خود آشنا می شوند.فراموش نکنیم که
POON Se ot LSP nt) WN Ser ee era 1 ز
OY Perec sr eee mor) Pe eer) Pre et
صفحه 23:
0 Perey
ED ore
Baas lle Jd] ات و رال در ی 07
0000 2 ا
۳7 ا ا
سؤال: در اين نمونه. تصويري كه فرد از خود ارائه مي دهد., ايا با
Ge ار بر taal Sens Coe ll OIL So ee
فعاليت 3-1
.با توجه به نمونه ی زیرجملات بعدی را تکمیل کنید
1
..پوست من
درس من
من
دوستان من
صفحه 24:
آن چه فرا كرفتيمة
نوجه به نمونه و فعاليت ازجام عرفته» شما آموختید 7 |
منظم از ويزكىهايى اس که فرد آن را جزئی از خودش تلقى مى کند؛ به عبارت دیگر»
تصوير و برداشتی که مرکس از خودش دارد.
جمع بندىة
حال 1 ى عفته شده مفهوم خود ينداره رب ذ 0ه
صفحه 25:
ادامه درس دوم:
موم : 7
Caer PC ae ak و را
توضیح ميدهد. در ك ماهبت رفتار انسان و به عبارتی» مفهوم شخصيت» مهم ترین و
ی
تحقيقات نشان 6ك داهنا كه تسشارى ار Na) pho برد ترت _ نفس با خود _
g هر در سا
در رفتار سالم و ساخت آنء عزت نفس است.
مفهوم خود, بياذكر تصوير و توصيف فرد از خويش استء با مفهوم خود _ بنداره مشابه
ee) م الال اا Pel Sy ee
SET SOS TY Bee BSP AIN aC er ge eed a) ee)
نظر ( مثلأ موی قهوه ای و قد بلند)» احساس خوبی داشته باشد و برای آن ارزش فائل
ee ee LS ke Rad meat lad ل ال 0
این خصوصیت احتمالاً عزت نفس او را کاهش می دهد.
صفحه 26:
ا 0
پنداره, برای فرد دارد و از اعتقاد او نسبت به تمام صفا تو
ويزكى هايش سرجشمه مى كيرد؛ ا ا 0000
YS Canton Borg ل ل ا PO) DOSY ate
.درباره ى خود انجام ميدهدء اطلاق مي شود
ا oe ceo es TRC Re Se ee ESRC
1 1 اران ا ل مير تعد nt
در روند رشد رواني اوست كه به صورت احساس است؛ در
vcs eM ار سرا سا و ار 0
ا ال ا ا 00
انتخاب و تصمیم گیری درست, و به شکل وسیع تر, توانایی خود
تا ان رات و اكرام د قد ركف إإسطاد
ary ا ا ا ا 2 ال 0 0
.پیشرفت» موفقیت» دوستی» احترام» عشق و رضایتمندی برازنده ی اوست
صفحه 27:
PvE EVES ا ا | EU
علمی بیان شده است از دانش آموزان بخواهید به هاى فرد فرضى توجه
Pd So Reyer ah meee ney ee de eet ae ey
عملكرد مثبت تاكيد شده است. از طريق سؤال مطرح شده., تلاش شود اين حكم
ال ا ا ا ا ا 0
ار اعر رات ديو لات ای کی رو ی ره
ردب ری نیت ری را
می دهند. در فعالیت اول دو دسته تصاویر را با هم مقایسه می کنند و در پاسخ به
ل ا
a رسک رل مک روا ان رز لان سم لاق لان pec
وآزمون اول می تواند ویژگی های یک فرد با عزت نفس پایین که شخص خود را
ا ا ا ا ا ا
م ا ا ل 0
ee eee ۲ اب ۳
et rr cl) I Sree ee erst wren ew) ل
مى بردازد. نمرات 1-7 به (sb gor) Vl د رآزمون 1 pens
21 و د رآزمون دوم بيانكر خود ارزشمندى بالا مى باشد
رو کر
صفحه 28:
EST TPE 4-T ig Ug
۱ Te are Tee ene
CON ee ee tele BETTY Tegel SOS) hd eed
ی است. 3
ل 1 است؟ آيااو بااين By سؤال: علیرضا
ee SCS eS]
جرا
فعاليت 4-1
Ue Se |
00000
00000
صفحه 29:
۱172
17
۱ Leo
آبا برخاشگری؟ -2
OTe mee | er) ا
4- آيا از تماس های نزدیک و صمیمی گریزانی؟
5- آيا ديكران را به دليل اشتباهات شان سرزنش مى كنى؟
CSS ed Br rt mnie Spr Tee ia
at ei) eel ۳
ey rete) ee ee ESS Uer ed Lees)
prey Rett tors Lie -9
0- آيا از شكست ديكران شاد مي شوي؟
تعداد پاسخ هاي مثبت در آزمون(1):........... با کمک دییر خود به تحلیل نتیجه ی به دست آمده بپردازید.
صفحه 30:
صفحه 31:
عزت (Cape ES 5 i :ادامه درس دوم
ا ا ا 0 0000020
خود به عنوان یک فرد توانا (یعنی من می دانم
تا eee
ل ل ا ا 0
cals cg) ال 52 5059 ا ل ا الل 000
جذابیت و کلیت خاصی که دارد, vols gua 9
wee) ا OE ee ۱ Ser ieee Few سس
۳ توانايى ۹ 3 fod Pere خودم» تس aS sl aigS
Lg (cams Yo rile 7 7 UaS ar
ارزش (ارزشمند بودن يعنى اين كه من مفيدم و
ارزش دارم).
صفحه 32:
اما گاهی فرد به دلیل موفقیت ها و داشته های
بیرونی مورد احترام و ارزش است نه به دلیل
ارزش خویشتن خویش. این در حالی است که
خداوند در قران شريف (سورهى المنافقون: آبه ى 8) عزرت
nets ل od Loe ee
قرار داده است؛ اوراس ارت ظِ كه ترويع
سلامت روانى _ اجتماعى را Le mA
نیازمند توجه و colle eR و و ان دای
که ممکن است عزت نفس مشروط[(بیرونی) را
ل ا ۱
pee تس آن ها نو جه شود:
Sole aaa 00
صفحه 33:
ل ل ل 0
است.او ابن طور فكر مى كند كه به جاى خويشء كارش ارزش دارد.
و
Pen ل ا ۱
Perey
3- عزت نفس ناشی از این که جگونه به نظر می آیند: بسیاری از افراد وقته پول
را
fee eee Se esd را
Pe) TOR Serer) Bp eet nt hoe Weer Ree naa
POT Rewer RA PICT PERG Clear nen rel ok canes rere
وسيله ى دانسته هاى خويش احساس كنند كه فرد با ارزشى اند.
Ry CU ere ENS Tee ee eS ea)
احساس ارزش كنند از بودن با ديكرى احساس ارزش مى كنند؛ اين كه با جه
POLAT eae Lk Pomr eer 1
صفحه 34:
ا ۱
مشروط است به این که اگر من ... (فلانی )
باشم آن وقت من خوب يا ارزشمندم و بنابراین» اکر
من ... (فلانی) نباشم» پس خوب نیستم.
صفحه 35:
بنابراین, در این حالت فرد احتیاج دارد که دائماً دیگران را راضی و
EVA CRD Letra ا
Jlw psi 72 241d Jair!) asl lel 2 ,5Li 5 30
شود يا در مورد زيبايى, لباس امروز مريم زيباتر باشد). جون اين حالت
Cael ase) )0 كه MC pUTie FemrooertTy 7 ارزشمندى او ثبات
ندارد و مرتب با تغییر شرایط بیرونی, وی نیز دچار نوسان می شود و
شخص را در حالت Gili w و نا استوارى قرار مى دهد.
Per ee ed eer eed ee Pee re eee
eet eae we ee Eek ee) ecm wes ee ety Bre a]
157 BCC mules Se) PEt) prot Pre) Fan) ere ty
دارد. وقتى شخص خود را دوست داشته باشد و عزت و ارزش
0 ال ا م الل 0 ا ws Si uw
ا ار ار اه
احساس خوبی نداشته باشد, نمی تواند دیگران را به واقع دوست
داشته باشد.
صفحه 36:
دستور العمل
نمونه ى(5-1)» دو موقعيت طراحى شده است با توجه به مشاركت و استفاده از
فعالیت گروهی از دانشآموزان بخواهید در گروه های دوتایی(یکی نقش فردی در
Teale Mel add و
OT ee Pe a Med RT eB ae Sele S Te Se Te,
ee ny et eed
er ee ee ae ON eee TOSS ie te eo ee
Prey elt Por eee) Tee See TO eg
tae Ter ی ل Ter alle
EOP EA et oT eT i ae tee ere et
دليل وضعيت خلقى ديكرى (مثلاً aaah erat wad eek sank eats
لل زا
م لاا ا الا ا
صفحه 37:
م 7 ۱
نمونه ی 5-1
نمونه ى زير دو موقعيت را نشان مي دهد:
موقعیت الف) or el 0
علاقه مندي ا BW
ل ا ا سا
د ركدام موقعيت شما بيش تر احساس ار زشمندي مي كنيد؟
فعاليت 6-1
ار را TE
جاهاي خالي را ب ركنيد. ۱
صفحه 38:
را
من به اندازه ى كافي موفقم جرا كه موة
کوک خود را اور دارم
من در كليه ى كارهايم موفقم اما احساس مي كنم
نيلي بيش نو از اين بايد قلاش كنم قا احساس
نوع عزت نفس
عزت نفس مشروط
red
PU SRpe ees epee
Pearce)
oye
۱
[0
۰
preva
چون چگونه به نظر آیند
برآف آنها مهم استر
9
موفقیت. مورد احترام
و
۳
0000
5
صفحه 39:
صفحه 40:
درس سوم خود واقعی - خود ایدنال
Pal Re Rye tere yo
خود واقعی: خود واقعی درونی ترین بخش وجود فرد است. خود شخص, این بخش را
Re TC od Waele TOs tales teeter ad لل
CO Re el ey Se eee er lt Ret STOP)
کاهی رام ge ES) ER دا لود لكر اس
اف 99
باره ی خود به دیگران ارائه دهند. انسان ها هر قدر بیش تر به آن چه نیستند تظاهر کنند» به
ام و و
8 ی en ee eran Spy
ا ل لا ا ال ا Poor
۱
ome Pee er hes Pea rors)
صفحه 41:
۱۳ یط
eV Romy. eS ee Te ee PT oer ene aed
Pete Teel Poo feed Ro Tew Se Dae
le Ly OD Sel Cree ی ی Te Se tay
Oe ee teres ل eee)
ROAR re komen
۱۱ Te tL TES ad re TS ae Te)
eB eke eres) Be ee eee
اگر میان اين دو نوع خود» شکاف و فاصله ای زیاد باشد» می تواند سبب بروز برخی
0 TO OS TEES tee Te ie dD ee]
.داشته باشد
۱
ی ی Baad Lael a) Pad casted brad ateli خويشتن وقوف و آكاهى
ا ل ا تا
صفحه 42:
دستورالعمل
نمونه ی( -6)» دو موقعیت فرضی ارائه شده است با توجه به مشا رکت و استفاده از
فعالیت گروهی از دانثآموزان بخواهید در خصوص نقش های آرش و سارا بياندیشند و
PO Tee ten ere tes Ee er Ween er Ue Te Bi
me eye Rear emcee can re Peep Core ears] Pree) ا Bee
iE Sel ل ede LLL cee EL LOS De Leder]
مى خواهد) مى باشد.
Pe PO اي ا ل
۱ eee شده» پس ا زتکمیل دو جدول» از دا شآموزان بخواهید
Beet PUP TON prone pel Me pT On) APT ren ee eae em ee per ity ea ey Ley)
همكار محترم به آنان كمك كنيد كه اين فاصله از حد معمول بيش تر نياشد.
صفحه 43:
rR ree
:نمونه ى 6-1: به دو نمونه ى زير توجه كنيد
۱ ا
كرفتملستدر ۱ ساعتهاي
و دحا ی و و1
را ye eee
Pa eee Ten Be A Sever eel ve Wer ve eC Eee ree TAS ened
PES ret Ry knee Pept ree nce ee SURLY Pree enn)
را
صفحه 44:
7-1 فعالیت
Beer ا
يل OTC gL oe ey die Enea
در اين فعالیت با توجه به صفات نشان داده شده در جدول 1-2) بگویبد جگونه اید. توجه
۱ Md dda al
BATS Yel ye Berio BT) PEST ELD
eee BT mCP Va Pat LS Res st) oe eed
Bey keep ory. rem ey
۱ dained 1) 1-2 Jone sdolol yo
صفحه 45:
1۱ ee ead ed ON RY eee aE We ee ee Oa Pe oe
در این فعالیت با توجه به صفات نشان داده شده در جدول ۱-۳ بکویید چگونه فردی می خواهید
ee Baeed L) fer dod BOR eel lied Race) را
برجستگی شما را در آن صفت بیش تر و کم تر نشان می دهد. با توجه به صفات زير یکی از نمره های | تا ۷
را براى خود در نظر بكيريد و در جاى مناسب علامت ضربدر بكذاريد. جدول 1-1
ا ا ل ل ا ا ل ۱
مى خواهيم باشيم» تا حدودى تفاوت وجود داشته باشد. باسخ هاى خود را در كلاس درس مقايسه و
فک سل
ا 22 ۱
صفحه 46:
و
نت
۳
غير فعال
a
oo
صفحه 47:
مقیاس خود - پنداره
rey onl CRS ee) Se OE Te EEE ata
ae ۳ در رت ری ی
ONTO WT) Te TERY) ero ru ero er ae a ere ene)
RC ele fer ae er re SON iy OT ieee)
RRO ee ro Ur oe Bom ee)
0 SON Coe ICE MAD rele oy IS ere Pe TP
۱ ert laid Ned ket te Rar OB TS eo
یسرم سس pea te رل
دست آمده بین صفر (0) تا هفت (7) باشده بیانگر خود پندار ه طبيعي و مثبت
el نمره (جذر) 01/7 تا 10 نشانه دهندهي خود
PORT ole ER ery aL) BU DL ere rhe
Pe Soe ee Pere LO en om kT or Pe Ey nit aint ey
«ب» 82/0 «بیانگر اعتبار آند و پايايي 57/0گزارش شده است (گودرزي؛ 1376 بایان نامه
| eB BEE (Ole dn Or cori res fe Pol
منفي ذکر نشده است
صفحه 48:
هدف جسمی
مثلاً برخور 7 ی از 52 2
7 خوك و جامعة بو دن» يك ايدثال os است
آن باشد و +
صفحه 49:
10010 ed
خود واقعی و ایدئال
صفحه 50:
CEES ESE EURO SAC) CeCe TOL OB)
ربع دوم: اعمال وامورى است كه ديكران مى بينند(عيوب)؛
prevent ee CeO) me nN)
ربع سوم: ناحيه ى جيزهايي است كه خود از ان باخبریم
(اسرار. حساسيت هاء ظاهر ارايى ها)؛ ولى به ديكّران ابراز
نکرده ایم.
0 SIC ea ا
ca Gu یلاب جر ull dee ديكران است. وجود آنها را
جودشان واقف مى شويم به اثرشان روى رفتار خود بى مى
oer) 0 بریم. ناخودآگاه جزو این
صفحه 51:
< تمرین
آينه
آينه به انسان ها جه مى آموزد(فكر كنيد).
eee Tee Tae اا BD
SP ee pe Tee eS ree heen re ae ee ed 0
7 رو در رو نه پشت سر(در خلوت)»کنار رفتن فرد(چیزی نگه نمی دارد»
فضای روانی - اجتماعی (نزدیکی با دوری)؛ به دور از غلو و جنجال ...
peer esc wep oe Or rt or] nec
<راز دار» تحت تأثير قبلى و بعدى نيست...
<به همه (نه به خاطر بول و فقر زيبايى و زشتىء كناه كار و بى كناه ...)
۱
صفحه 52:
با آرزوی توفیق روزافزون شما همکاران
SEE Sa
در رشك و برورش دانش آموزانى مسؤولء كار آمد و