سایر

آشنایی با نظریات و تعاریف مکتب سیستمی و اقتضایی

ashnaee_ba_taaif_makat_sistemi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آشنایی با نظریات و تعاریف مکتب سیستمی و اقتضایی”

آشنایی با نظریات و تعاریف مکتب سیستمی و اقتضایی

اسلاید 1: آشنایی با نظریات و تعاریف مکتب سیستمی و اقتضایی

اسلاید 2: تعریف سیستم :‌مجموعه پیچیده و ترکیبی از اجزاء و اعضاء‌ که این مجموعه را بصورت یک کل واحد مطرح ساخته که به دنبال کسب هدف مشترک هستند. مکتب سیستمی معتقد است که باید سازمان را مانند یک کل نظام یافته در نظر گرفت. مطابق این نظریه کل سازمان چیزی متفاوت با اجزای آن است .

اسلاید 3: اجزاء‌ سیستم :1. داده : کلیه انرژی و موادی که از محیط خارج وارد سیستم می شود و موجب تحرک و فعالیت سیستم می شود2. پردازش ( عملیات ) : هر نوع فعل یا انفعالاتی که بر روی داده ها انجام می شود (‌فعالیتهای اصلی سیستم، عملیات است )3. ستاده ( بازداده ) محصول نهایی یا خروجی سیستم است.4. بازخورد : ‌در طول فعالیت سیستم ممکن است انحرافاتی صورت گیرد بنابراین بازخورد در صدد رفع این انحرافات و اصلاح آنها است ( باز خورد ضامن حیات سیستم)۵. محیط : هر سیستمی توسط محیطی احاطه شده است که بر روی آن تأثیر می گذارد بر حسب تعامل سیستم با محیط دو نوع سیستم باز و بسته مطرح می شود . اگر سیستم با محیط خود رابطه متقابل داشته باشد می شود سیستم باز و اگر سیستم با محیط خود تعامل و مبادله داده و انرژی نکند سیستم بسته است .

24,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید