صفحه 1:
صفحه 2:
صفحه 3:
آشنایی فراگیران با
گوناگونی گیاهان و گل ها
صفحه 4:
صفحه 5:
برک در رنک ها و اندازه های گوناگون
کل با رنک ها و گلبر ک های متناوت
دو نوع ريشه ( افشان و راست )
صفحه 6:
دانش آموزان را گروه بندی کرده و
گروه ها را نامگذاری می کنيم.
صفحه 7:
صفحه 8:
صفحه 9:
صفحه 10:
و از گروه ها مى خواهيم » با استفاده از برگ ها ء کل
ها و ريشه هبی که در اختبار دارند و با استفاده از
حواس پنجگانه ( بوبایی » شنوایی » بینایی » چشایی و
لامسه ) برك ها و كل ها را بررسى کرده و در گروه با
هم مشورت كرده و نظرات اعضاى كروه را يادداشت
نمایند .
صفحه 11:
صفحه 12:
صفحه 13:
و سعی شود از فراگیرانی که کمتر صحبت می کنند
نظر خولهى شود و اظهار نظر نمایند.
صفحه 14:
صفحه 15:
صفحه 16:
و گروهها باید در یادداشت خود به تفاوت
و شباهت ها اشاره نموده و طبقه بندی
کیاهان را نیز در نظر بکیرند.
صفحه 17:
صفحه 18:
بعد از تمام شدن وقت سرگروه ها نظرات
گروه خود را در پای تابلو به اطلاع
گروه های دیگر رسانده و به بحث و
Jobs نظر درباره آن ها می پردازند.
صفحه 19:
صفحه 20:
بر پایان درس فراگیران به پرسشها پاسخ دهند:
*برگ ها از چه نظر با هم تفاوت دارند.( حیطه شناختی)
صفحه 21:
صفحه 22:
*تفاوت ريشه ی راست و آفشان را توضیح دهد. ( حبطه شناختی)
»کار ساقه و تفاوت بین ساقه ها را بیان نماید. ( حیطه شناختی)
*تفاوت بین گلبرگ ها را توضیح دهد. ( حیطه شناختی)
صفحه 23:
«دانه های یک قسمتی و دوقسمتی را جدا نماید. ( حیطه شناختی)
«برگ دانه های یک قسمتی را از دو قسمتی تشخیص دهد.( حیطه شناختی)
=
as £
صفحه 24:
صفحه 25:
صفحه 26:
ب
-كل هارا از روى وضع كلبرك ها طبقه بندى كند. ( حيطه شناختى)
- برك هارا از روى رك برك ها و شكل ظاهرى در دو گروه قرار دهد. ( حيطه
شناختى-مشاهده)
- ميان شكل برك هاء تعداد گلبرگ ها و ساختمان دانه كياهان ارتباط برقرار كند.
( حيطه شناختى)
- به طبقه بندى كل ها علاقه نشان دهد. ( حيطه عاطفى)
اب به مراقبت از گساهان احساس مسئولیت نماید. ( حیطه عاطفی)
- با استفاده از چسب و برگ ها کار انجام دهد. ( روانی- حرکتی) کاربرد ابزار
- به نگهداری از گل ها و گیاهان علاقه نشان دهد. ( حبطه عاطفی)
- بتواند با استفاده از چسب و برگ طرحی را بازسازی کند. ( روانی- حرکتی)
صفحه 27:
صفحه 28:
صفحه 29:
صفحه 30:
۷0 id mi i
۸
J
صفحه 31:
صفحه 32:
رديف
۳
ع
۵
+
جك ليست ١ فهرست وارسى ) بخش كرناكرنى كباهان
آبا فراكير فعاليت هاى مربرط به درس رابا كنجكاوى
إنجام مى دهد؟
آيا فراكير شباهت ها و تفاوت های مربرط به كياهان ر!
مررد بررسى قرار می دهد؟
آیا نسبت به گیاهان و گل ها علاقمند است؟
آيا نسبت به مرا
از گیاهان احساس مسئولیت می کند؟
آیا در فعالیت خارج از کلاس فعالیت می کند؟
آیا فعالیت خارج از کلاس را با جدیت انجام می دهد؟
صفحه 33:
جانوران هم مانند انسان برای رشد و حرکت به .
قسمت های اصلی گیاه عبارتند از : ريشه » Se
ريشه های افشان بیشتر در مناطق SH Han
لوبیا و عدس در گروه دانه های .
کل ها از چه نظر با هم فرق دارند؟
دو دانه یک قسمتی نام ببرید.
کار ساقه چیست؟
برگ ها را چگونه طبقه بندی می کنند؟
صفحه 34:
صفحه 35:
صفحه 36:
که
۳
Cbg
tihyy aly