albrt-bndoora

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آلبرت بندورا و نظریه های آن”

آلبرت بندورا و نظریه های آن

اسلاید 1: نظریه آلبرت بندورابنام خدا

اسلاید 2: نظریه یادگیری اجتماعی چیست؟ در ابتدای نیمه دوم قرن بيستم ، نظریه یادگیری اجتماعی توسط گروهي از روان‌شناسان، به ويژه البرت بندورا مطرح گرديد . این نظریه در میان نظریه های روانشناسی بسیار مطرح وشناخته شده است . بندورا معتقد است فقط بوسیله آموزش مستقیم، نمی توان کار یادگیری را انجام داد.وی این نکته را مدنظر دارد که محيط در رفتار تاثير مي‌كند. نظام اجتماعي است كه از راه تشويق و تنبيه افراد جامعه را به اجراي رفتارهاي معيني وادار مي‌سازد يعني، به اصطلاح بندورا رفتار انسان بر جبرگرايي دوسويه پاريه‌ريزي مي‌شود.

اسلاید 3: مفاهیم اولیه یادگیری اجتماعی یادگیری مشاهده ایتشویق درونیفرآیند مدلسازی

اسلاید 4: یادگیری مشاهده‌ای انسان می‌تواند از طریق مشاهده یاد بگیرد. بندورا در آزمایش معروف خود به نام «عروسک بوبو» نشان داد که کودکان رفتارهایی را که در دیگران مشاهده می‌کنند، یاد گرفته و تقلید می‌کنند. کودکانی که در آزمایش بندورا شرکت کرده بودند، آدم بالغی را مشاهده کردند که رفتار خشنی با عروسک بوبو داشت. هنگامی که بعداً به کودکان اجازه داده شد تا در یک اتاق دیگر به بازی با عروسک بوبو بپردازند، آنها شروع به تقلید و تکرار رفتارهای خشنی که قبلاً مشاهده کرده بودند نمودند.

اسلاید 5: از نظر بندورا یادگیری مشاهده ای در همه وقت اتفاق می افتد. آزمایش بندورا:

اسلاید 6: تشویق درونی آنچه برای یادگیری اهمیت دارد وضعیت ذهنی است. بندورا بر این نکته تاکید دارد که عوامل خارجی و محیطی، تنها عامل موثر بر یادگیری و رفتار نیست. او عامل درونی را نیز به شکل غرور، ارضاء شخصی یا حس موفقیت، موثر می‌دانست. چنین تاکیدی بر افکار و شناخت درونی به ارتباط بخشیدن بین نظریه‌های یادگیری و نظریه‌های رشدی-شناختی کمک می‌کند.با وجودی که در بسیاری از کتاب‌های درسی،نظریه یادگیری اجتماعی را همراه با نظریه‌های رفتاری قرار می‌دهند،خود بندورا رهیافتش را به عنوان «نظریه اجتماعی-شناختی» تشریح می‌کند.

70,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید