سایر تحقیق و پژوهش

آماده کردن زمین برای سبزی کاری

sabzi-kari

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آماده کردن زمین برای سبزی کاری”

آماده کردن زمین برای سبزی کاری

اسلاید 1: سبزی کاریگردآورنده:

اسلاید 2: آماده كردن زمين براي سبزي كاري زميني كه قرار است درآن سبزي كاري شود بايد آفتاب گير باشد طوري كه حداقل شش ساعت در روز آفتاب مستقيم به آن بتابد سبزي كاري در زمين هاي گود درست نيست زيرا به دليل رطوبت زياد براي برورش قارچ هاي زيان آور پوسيدگي ريشه ها و پيدا شدن آفت هاي مختلف مناسب خواهد بود خاك بايد سبك باشد و هوا بتواند در آن نفوذ كند زيرا بذر سبزي در خاك هاي هاي سخت كه هوا ندارند رشد نمي كند.

اسلاید 3: شخم زدن مناسب زمين عمق خاك زمين سبزي كاري بايد مناسب باشد و براي زياد كردن عمق خاك بايد آن را به صورت عميق شخم زد . البته اگر ضخامت خاك كم باشد بايد از شخم عميق پرهيز شود. خاكي را كه قبلاً در آن كشت شده است بايد حدود 50 تا 60 سانتي متر زير و رو كرد و به آن كود فراوان داد و در صورت لزوم مقداري كود سرك هم به آن اضافه كرد. اما در زمين هايي كه قبلاً زراعت شده، براي آماده نمودن زمين فقط 20 تا 30 سانتي متر از خاك را بر گرداند تا خاك داراي خلل و فرج شده و باكتري هاي هوازي خاك بتواند مواد آلي را به تركيب هايي مثل تركيب هاي نيتراته تبديل كنند تا گياه بتواند ان ها را جذب كند.

اسلاید 4:

اسلاید 5: نرم كردن كلوخ ها و تسطيح زمين در اثر شخم و به ويژه در زمين هاي رسي ، قطعه هاي كلوخ ايجاد مي شود كه بايد اين قطعه ها را خرد و نرم تا زمين يكنواخت و همواري به دست آيد اين كار بهتر است به وسيله پشت بيل و يا شن كش انجام شود. پس از انجام اين كار، اغلب پستي و بلندي هاي كوچكي در سطح زمين باغچه به وجود مي آيد كه مانع جريان آب در شيار ها مي شود. بنا براين صاف كردن اين پستي و بلندي ها لازم است.

6,500 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید