سایر ورزشی

آمادگی جسمانی

amaadgi-jasmaani3

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آمادگی جسمانی”

آمادگی جسمانی

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیمرشته تربیت بدنیزیر نظر استاد :

اسلاید 2: آمادگی جسمانی چیست؟بسیاری ازمردم، آمادگی جسمانی را حفظ شکل ظاهری بدن می دانند. عده ای نیز توانایی انجام کاری را آمادگی می دانند. ولی از نظر تربیت بدنی و فیزیولوژیست معروف دوریس،آمادگی جسمانی وقتی به وجود می ّّآید که فاکتورهایی مانند قدرت، سرعت، استقامت، اعطاف پذیری، چابکی، تعادل، هماهنگی، توان(فدرت انفجاری) در وجود یک شخص باشد.مفاهیم آمادگی جسمانیچند تعریف برای آمادگی جسمانی:1- بالا بودن قابلیت های جسمانی نظیر استقامت،قدرت،انعطاف پذیری،سرعت،چابکی،تعادل،عکس العمل و... است.2- کارایی مطلوب بدنی در انجام کارهای روز مره،بدون احساس خستگیوبرخورداری از انرژی اضافی برای فعالیت های پیش بینی نشده.3- کارآیی مطلوب با بالا بودن کارآیی دستگاه گردش خون و تنفس که این تعریف اهمیت زیادی در ورزش همگانی دارد.4- بالا بودن توان بدنی ، یعنی برخورداری از تهادل روانی ، تطبیق و سازگاری با محیط.هدف از آمادگی جسمانی 1- پیشگیری از ضعف ها و بیماری ها و افزایش مقاومت بدن در مقابل آسیبها .2- تامین سلامتی مطلوب . 3- موفقیت در رشته های ورزشی .

اسلاید 3: تمرینات برای تقویت عضلات شکم و باسن1 – روی باسن با پاهای کشیده به جلو بنشینید و پاها را قیچی وار روی یکدیگر حرکت دهید.

اسلاید 4: 2 – با باسن روی زمین نشسته و پاها را به طرف بالا کشیده، دستها را در طرفین نگه دارید، آنگاه پاها را متناوبا و یا با هم به طرف سینه بکشانید و دوباره راست کنید.

اسلاید 5: 3- به پشت روی زمین بخوابید و دستها را بالای سر نگهدارید. سپس به سرعت پاها و بالا تنه را به طرف یکدیگر بیاورید و مجددا به کمک راست کردن بدن به حالت نخست درآورید.

11,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید