ambooli-raih

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آمبولی ریه”

آمبولی ریه

اسلاید 1: آمبولی ریهتعریفآمبولی ریه انسداد ناگهانی در عروق ریه است علت آن معمولا یک لخته خون در پا به نام ترومبوز ورید عمقی است که این لخته می شکند و از طریق جریان خون به ریه ها سفر می کند. آمبولی ریه یک بیماری جدی است که می تواند سبب آسیب دائمی به ریه آسیب دیده، سطوح پایین اکسیژن در خون و آسیب به ارگان های دیگر بدن در اثر نرسیدن اکسیژن کافی به آن شود.

اسلاید 2: بیماران در معرض خطرافرادی هستند که مدتهای طولانی بی حرکت بوده اند (مانند افرادی که به مدت زمان طولانی در یک وضعیت باقی می مانند یا افرادی که اندام هایشان آتل گیری شده است).

اسلاید 3: بیماران در معرض خطر همچنین درکسانی که بیماری قلبی (بیماران مبتلا به HF)، جراحی اخیر، شکستگی استخوان های بلند (با بی حرکت سازی در گچ یا آتل)، تجمع خون در وریدها که در طول حاملگی رخ می دهد، سرطان، ترومبوز وریدهای عمقی (تشکیل لخته در وریدها، بیشتر در ساق پا) و استروژن درمانی (قرص جلوگیری از بارداری) ، و همچنین افرادی که سیگار می کشند افزایش می یابد

اسلاید 4: آمبولی ریه به صورت بالقوه تهدید کننده حیات است زیرا به میزان زیادی جریان خون ریه را کاهش می دهد.ترومبو آمبولی ریوی مسئول 50 هزار مرگ سالیانه در ایالات متحده است. در واقع از هر پنج مورد مرگ ناگهانی، یکی به وسیله آمبولی ریوی ایجاد می شود. تعداد زیادی از بیماران با آمبولی ریوی ،زنده باقی می مانند؛ تنها یکی از هر ده مورد آمبولی ریوی ثبت شده منجر به مرگ خواهد شد.

اسلاید 5: پاتوفیزیولوژی آمبولی معمولاً به وسیله ی یک لخته خون ایجاد می شود، اما ممکن است به دنبال حباب هوا،ذره چربی که به دنبال شکستگی اتفاق می افتد، جسم خارجی(مانند قسمتی از کاتتر وریدی) یا مایع آمنیوتیک نیز رخ دهد.

39,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید