صفحه 1:
صفحه 2:
we 9 : al
موزش الکترونیک
صفحه 3:
يادگيري الگترونيگي
صفحه 4:
تعریف پادگ
يادكيرى الكد
كذرونيك
صفحه 5:
انش لرر بر ارس را
رم 0 0
| به لل ل م ١
بودیت زماني و مكاني ندارد
نرد
صفحه 6:
انواع يلدكيري الكترونيكي
ع مي توان ان ان نام برد :
در ۲ ترح
الک ) باکر الک ر رتیت policies ps
لاحر رك ب قورت رم
صفحه 7:
سه » کلاس و دانشگاه
صفحه 8:
يادگيري الكثرونيكي به صورت
ne
خى از امورش هاي ee رك
شبکه راوررر 0
ي كه بذون استفاده از
(CEP ie) esa) رد 7 ریز
تون ء as yy یس jah بدرن ارتباط
a, را ار رل زر
عدم بهره مندي از (ainsi) oy ae کر
DEI ies))
صفحه 9:
مشدمه اي بر ۴-۱۵۵۲۳۱۳0 :
صفحه 10:
8 1 وسايل الكترونيكي است که
ي اررائه شده از طريق كامبيوترى
که
et IND کر 0-6 أموزشي أست كا
ترا در بر رن در که و براي
صفحه 11:
* das) IS
, دارپهچ
رابت ناس بر بدسر کم 2G Vecircing
از 99( رم
( )مس محر( 0
(۲۰ ۰۰ 3
On ESS) و55
On E302) CO00S Sooo
صفحه 12:
led Training- »--) 0966© قبل از
(Instructor(ILT)
صفحه 13:
7 را مسر ۰ و روورورس () +
لك و .
ee!
درمز طر
ر دلتشبز ر re aie
۳ سرا visi
صفحه 14:
195-0 (گردگي ۲ ۷۷)
Sa) eal
prs ول + (Orage
بح دی SS dlispesiy 3) 3s
لس 0 ٩2 تا 6 ۱
به طور دائم ارسال مي شد
ی ار ۳
صفحه 15:
60-00 (نسل بعدي ۷۷
این دوره موج jg) ap زرم سرا رالر برس
aS
صفحه 16:
tet thet et het oa
chet oat ای
صفحه 17:
- لی در فرآیند آموزش از راه دور gual Jal yo
esp Ls © ام از رل درر حرلل زیر سارک
ادارئد :
» مربيان و اساتيدء تسهيل
fez) مدیریت
oes اسرران ر دالنتحریان
کر ارت بر
صفحه 18:
me 7 ® 2 ۰
روشهاي آموزش و پادگيري از راه دور:
1 ارم Sys 3 مینار
4
كاههاي مجازي مشاركتي ٠» عوامل دانشكا
صفحه 19:
آموزش از راه دور چگونه ارائه مي شود؟
ترش از راد برر از ابزارس By کي بر مر
کر رل در را ۳ هي
eet EA) الف)
هاي تصوير ي ys) ©
aS (4
1 6 باك
صفحه 20:
مزیت هاي آموزشي الكترونيكي نسبت به
ثابل استفاده بردن در کلید ساحات شبانه ررز
کیفیت بالاتر و پیوستگی بیشتر
خرددار برد ر رده روي درد
NSS Els اطلاعات دلخواه طي آموزش
مناسب براي دوره هاي فر اگیر
صفحه 21:
رهب es lps ls رر بان
ال( ۱ ۱ CSIs
تبت نام ۰ کاتالوک نوره » امتحان »
ی کاس اموز 3 ار
Ce haya
آسززیان ء مشازريد
تلاس درس «
علدانانت ع كد
صفحه 22:
(Virtual Classroom) yj ws
© ی سول كد رك إن كا
تا م ل
ess را با رل ره امكاناتي 1 ۱ ار زر رل زر
ردي GA نمايند.)
ا این محیط یه
صفحه 23:
دانشگاه های مچازی
oo ی زر ها
Be eee ee Dew) ee) 55
صفحه 24:
رل ات سر را
ظ یبد مانتیرین مر نوم دانکتاد بات » تساک آز سس سل سار
دررس ر و
OF ها
ae Doe
دمم درس 2 ابر سا
0 ا لد
صفحه 25:
1 کاربر دارند تصميماتي را در مورد
as ا كد
Ale JS ge
صفحه 26:
اجزا يك ITS را که در S pala ار. جه به نظر
مي رسد میئوان به صورت زیر در نظر گرفت
ماژول آموزشي (ب۳۷() امجومولی<))
سل 65 )5 Wate) اسر
محدرده قي دائش CQL) سول
(Cx SUE, ci Voce) سل
صفحه 27:
سخت افزاري و شيكه
کردن کر رش ب 2 لثر ار ر
ae Seana ۰
pee اه مر
بر ree oe اله
اين كشور دارد. تور نوكر eae
کررر.
مفاهیم بشادین
1
باه باعت ع
en Be در
شیر =
اموزشس الكترونيكي. كرديده ار
صفحه 28:
aes, acne
ee SAS nies
Doe ee
eee eens 1
9 اد
ee
1
a
ae Uae Fer ie SNe Pp UNS 4
ZS
eee
es er, eae at eee eset eta ete
و Ses sermons
«53*00 oe 7
7 Bes ez wees arenes
صفحه 29:
و ری تیه
رک
تسب
) نگاه شود که فر مورد ی
از نظر اب
0
0
aren yes ۷7
7 به از يعد مت
رت ورزر
eS
أكلزل توستفة م2
صفحه 30:
1 و
7200000
&
each Oe Ee leer ie را
صفحه 31:
عمده ترین استانداردها
.سل ر نتریات )2۱
و ترتیب دس NOG we
بر مر 1
Ge بر pase 5
ن استائداردء
استاتدارد
5 ا
صفحه 32:
پیش بيني رشد 3۳۳10
08
۲ ال ۳ ۳ ۱۰ 0 تم يك سمت تراك
بازار cay) ات مسررم ۳ کر رد تجزیه و تحلیل 1۳
۰ بيني مي كند كه در ساك ©0(0(9© اين بازار رشدي
)98 میلیارد AS GNIS SES Sy
كرك
زار لد لس رد
صفحه 33:
نوعي نرم افزار E-Learning در ایران
میندی کاشانی : ارم افزارر رام( در حبل حاضر در
را ۰ ز ۱ تر ی اثز ار سل ارل را درد ,
ترم اقزار در حا ١ حاشو در ري لك 555 دانتتاد ر
مدرسه آموزش عالي و در (0© كشور جهان به كار برده
اناك زار رر 2 زر
1 سل" ز
piel, Vacs
زر مر ل 1
صفحه 34:
نه اجراي بيك
si) Is)
3 3 ايران در يك
اردر د تر بر
دارد ee
lp aap! Boe اكردئد.
مده أذ و با