بیماری‌ها

آموزش به بیمار آسم

amoozesh-be-bimar-aasm

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آموزش به بیمار آسم”

آموزش به بیمار آسم

اسلاید 1: تعريف بيماري آسمآسم يك بيماري التهابی مزمن و غيرواگير ريه است.التهاب موجب درجات متغيري از انسداد برگشت پذير در راه هاي هوايي مي شود. مزمن به اين معناست كه بيماري هميشه وجود دارد حتي زماني كه بيمار احساس ناخوشي ندارد.درصورت كنترل بيماري آسم مي توان از زندگي مطلوبي برخوردار بود. شدت بیماری در هر بیمار ثابت نبوده و در طی زمان تغییر می کند. هدف از درمان آسم،کنترل اين بيماري است.

اسلاید 2: نکات تغذیه ای برای فرد مبتلا به آسماگر با مصرف غذای خاصی احساس می کنید که مشکل تشدید می گردد، باید آن غذا را از برنامه غذایی خود حذف کنید. انواع فلفل، زعفران، کرفس، انگور و خربزه از غذاهایی هستند که ایجاد حساسیت می کنند.مصرف رژیم های غذایی حاوی چربی زیاد ( فست فودها) و قند زیاد (نوشابه) تاثیر درمانی اسپری های دارویی را از بین می برد.از مصرف نوشیدنی های سرد و آب یخ پرهیز شود.مصرف غذاهای کنسروی ، حاوی مواد نگه دارنده، غذاهای آماده و نیمه آماده را به حداقل برسد.استفاده از نمک و شکر به حداقل رسانده شود.مصرف مرکبات و میوه های سرشار از ویتامین c، مثل پرتغال، نارنگی، کیوی و .... باعث کاهش حملات آسم می شود.

اسلاید 3: هر روز یک عدد سیب بعد غذا بسیار مفید است.از وعده های غذایی کم حجم ولی به دفعات بیشتر استفاده کنید.(6 وعده غذایی در هر روز توصیه میشود)

اسلاید 4: اقدامات در صورت بروز حمله آسمیآرام باشید و خونسردی خود را حفظ کنید2.از حرکات سریع و شدید مثل دویدن و خروج به سمت فضای باز سرد و خشک خودداری کنید3.سعی کنید آرام و عمیق نفس بکشید و از اسپری آبی رنگ 4 پاف پشت سر هم استفاده کنید4.چهار نفس عمیق بکشید و چهار دقیقه صبر کنید5.از آشامیدن آب و مایعات یا داروهای خوراکی خودداری کنید

25,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید