علوم مهندسی مهندسی شهرسازی

آموزش شهرسازی: از شناخت تا مداخله

amozesh-shahrsazi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 20 اسلاید فایل دانلودی حاوی یک فایل پاورپوینتی در 20 اسلاید به صورت متنی همراه با عکس میباشد. از جمله مطالب فایل دانلودی: ماهیت میان رشته ای شهرسازی از داده تا شناخت از معرفت ضمنی تا معرفت صریح مشکلات آموزش کنونی برخی ملاحظات چرخه تولید دانش ارزیابی چرخه تولید دانش در ایران: تجربه نواب
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
701 بازدید, 0 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آموزش شهرسازی: از شناخت تا مداخله”

آموزش شهرسازی: از شناخت تا مداخله

اسلاید 1: آموزش شهرسازی: از شناخت تا مداخله

اسلاید 2: شهر چیست؟

اسلاید 3: ماهیت میان رشته ای شهرسازی

اسلاید 4: شهرسازی: پیوند معرفت با کنش

اسلاید 5: از داده تا شناختداده(Data): فاکت ها و اعداد یا سمبل های تفسیر نشده اطلاعات(Information): داده معنادار یا قابل کاربرد در یک سياقمعرفت یا شناخت(Knowledge): ترکیب اطلاعات با تجربه و داوری

اسلاید 6: از معرفت ضمنی تا معرفت صریحمعرفت صريح(Explicit Knowledge): آنی است که قابل بیان، مفهوم سازی، تقریر، انباشت و انتقال است. چنين دانشی را می توان در گزارشها، معادله ها، فرمول ها، یا در ذکر خصوصیات یافت. معرفت ضمنی(Tacit Knowledge): آنی است که ارزشمندتر است و در ذهن فرد است و صورت بندی و انتقال آن سخت است. معرفت ضمنی با دانایی مرتبط است. « ما بيش از آن که می توانیم بگوییم می دانیم». معرفت ضمنی براساس تجربه ها شکل گرفته و بنابراین ماهیتی پویا دارد و با هر تجربه جدید تغییر می کند.

4,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید