سایر آموزش

آموزش مبتنی بر رویکرد تربیتی

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آموزش مبتنی بر رویکرد تربیتی”

آموزش مبتنی بر رویکرد تربیتی

اسلاید 1: آموزش مبتنی بر رویکرد تربیتی دفتر آموزش متوسطه راهنمایی سال تحصیلی 90 _ 89

اسلاید 2: گامی کوچک درمسیر پاسخ به: انتظارات مردم و مسئولین و از همه مهمتر دانش آموزان و اولیاء آن ها به عنوان جامعه ی هدف

اسلاید 3: پاسخ در برابر سؤالاتي مانند:آیا خروجی های آموزش و پرورش توانسته است انتظارات جامعه را فراهم کند؟آیا دانش آموزان پس از تحصیل قادر به زندگی اجتماعی فعال ، پویا و مسئولانه هستند؟آیا مسئولین عالی رتبه ی نظام از عملکرد مدارس رضایت دارند؟آیا مدیران، معلمان ، دانش آموزان و اولیای آن ها از نوع آموزش ها و میزان اثربخشی آن راضی هستند؟

اسلاید 4:

اسلاید 5:

اسلاید 6: كتاب درسي تا زماني كه به صورت يك سند و مدرك تربيتي است عنصري بي روح و بي جان است‌ ليكن همين كه براي اجرا به دست معلم سپرده مي شود درواقع به آن روح وجان داده مي شود واين كيفيت حيات بخشي معلم به برنامه است. زايس متخصص برنامه ریزی درسی

اسلاید 7: كيفيت حيات بخشي معلم : اين برنامه ي زنده يا عملياتي شده ، توسط معلم است كه نتيجه و عاقبت كار را رقم مي زند .وتا حدود بسياري تابع خصوصيات و ويژگي هاي منحصر به فرد اوست.

اسلاید 8: نتيجه آن كه : در رشد و پرورش خصوصيات فرهنگي در نهاد دانش آموزان اين معلم است كه به تبع كيفيت مواجهه با انجام تكاليف و وظايف حرفه اي خود و بيش از هر چيز به تبع روش هاي ياددهي – يادگيري مورد استفاده، در حقيقت ويژگي هاي فرهنگي نظام تعليم و تربيت را تعريف نموده و به آن تعين مي بخشد.

اسلاید 9: به عبارت ديگر : معلم چه آگاه باشد وچه نباشد ،چه اراده اش تعلق بگيرد و چه نگيرد در اثرعملكرد خاص خود وبه ويژه در اثراستفاده از روش (روش هاي) تدريس علاوه برانتقال اطلاعات ومعلومات واعطاي مهارت به دانش آموزان ، مستقيماً در تربيت فرهنگي آنان (مطابق با نقش تربیتی خود) نقش دارد، لذا معلم با وقوف و اشعار نسبت به اين حقيقت بايد در اين زمينه بينديشد و آگاهانه در جهت تحقق نقش هاي تربيتي و فرهنگي كه او يا جامعه مي خواهد در دانش آموزان نهادينه نمايد‌‌، گام بردارد و آن گاه مي تواند رفتار و سلوك خود رادر پرتو آن تغيير دهد و مهم تر از همه نسبت به كاربرد و روش هاي تدريس مناسب، به عنوانمؤثرترين ابزار متعهد شود.

اسلاید 10: رشد همه جانبه و فراگیرمسئله محوری و پژوهش مداریتشنه کردن به جای سیراب کردنمعلم دانش آموز بودن، نه معلم درستمرکز روی مفهوم، نه روی محتوایادگیری خودسامانده ، آگاهانه وعاشقانه

اسلاید 11: شنا كردن درجهت جريان آب از عهده ي ماهي مرده هم بر مي آيد. ″ اسمايلز ″چه بسا وقتي دريافتيم كه لزومي ندارد همانگونه عمل كنيم كه پيش از اين عمل مي شده است به تفكرخلاق دست يافته ايم.

اسلاید 12: اینک آیا بهتر نیست، برای تحقق این امرمهم هریک از ما درصدد یافتن نقش و وظیفه ی خود باشیم !؟

اسلاید 13: با تشکراز حوصله و همراهی شما

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید