کسب و کارآموزشمنابع انسانی و مشاغلپزشکی و سلامتسایربرنامه‌ریزی

آموزش و توانمندسازی کارکنان در سنجه های جدید اعتبار بخشی

صفحه 1:
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی+درمانیتهران آموزش و توانمند سازی کار کنان در سنجه های جدید اعتباربخشی م. عباس آبادی رئيس كروه ارتقاء كيفيت و حاكميت بالينى

صفحه 2:

صفحه 3:
مثال: صلاحیت وانندگی را می توان در سه سطح بررسی نمود: سطح دانش - فرد آشنایی و شناخت در مورد مفاهیم رانندکی بیدا نموده است(کتابچه). سطح مهارتی -فرد نشان می دهد که می توند در یک شوایط از سطح صلاحیتی یا ۲000061۵1769 - سطح بکارگیری است و فرد نشان می دهد که در شرایط واقعی مثلاً در &- خیابان پرترافیک می تواند رانندگی کند و به مشکل خاصی برنخورد. بش آماده شده و آزمایشی رانندگی کشد.

صفحه 4:
تعیین ليست اقدامات جهت عهده دار شدن مسئولیتها > به تفکیک رده های شفلی در هر بخش ‏ واحد بم انم آزمن تونمندی الی و تعین نکات قبل اصلاج تعیین نیازهای آموزشی هر فرد طراحی و اجرای برنامه‌های آموزشی انجام آزمون توانمندی دوره ای و تعیین نکات قابل اصلاح « تعیین نیازهای آموزشی هر فرد طراحی و اجرای برنامه‌های آموزشی

صفحه 5:

صفحه 6:
@ آزمون صلاحیت و وانمندی کارکنن ‏ 01-4 أزمون اوليدى توانمندى كاركنان با توجدبهتقش‌ها و مسئولیت‌های نان انجام می‌شود ادامهابى كه كاركنن بش ها /واحدها جهت عهدهدار شدن تقشرها و مسغولت هلى خود ذر رددهاى مختلف شتلى ضروريست هران تولمند باشند تدوين شده لست وأزمون ليه صلاحيت و تونمتدى براساس ليست مذكوو فيل أزشووم به كاويا مهديدار شدن تقش و مستوليت جديد راى تمام كاركنان جديد اورود يخترها ادها طراحی شده و جر یود ل ره رفن جني د ارود يختيعة وه رسای مت اب اماي بطي ‎wines‏ ‏نوی ‎aE [a‏ ‎RY «bop‏ گنج دک ‎atom |, 2 | “EEE ‎as ea ee PET Lp ‏ل‎ aan TMI T A ‏,وله به تحلى ُلى لازم است اعم أرمون تتورى هم عملي"‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎۹ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 7:
1-3) أزمونهاى توانمندى دوهی حدقل سالی ک بابرا تعمی ‎HR ISH OREM‏ وهی علاحیت و توانمندى برلى تعامى كاركنان» بخئرها ياحدها با توجه به برامه توسعه قردى آان (9)100 حداقل سالى يك ياراجرا م شود ‎gaia‏ بااتجام مداغلات اصلاحي) داده ميشود. ‎ ‎aa ig See ‎ ‏ردی جدولیشامل چهارستون است که ستون و ستین چهرمنتجه یلیر مشخص میناد موضوعات ‎DP‏ ‏.باس به نيز آموشى مربوطه. ستون سوم زمان بركزارى ‎ ‏استراتيكه نل يهبود كيفيتء شاخصرها و مشخص موشود و شامل عناوين حوقهلى (مرتبط با تخصمص رقتارى ب نبتطى) لست ‏ابه تعوى باشد كه حتما در تمون ز كا ‎ ‎ ‏أن شيفت عضر و شب هم باشند و در سورت نيار ز طريق مصاحبه تلفنى لطلاعات لازم اغذ كردد. ‎۹ ‎ ‎5 ‏دورهآموزشی ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 8:
۲-۵) قدا‌های اسلاعیبه مظوررفعنارسایی‌های شناسیی شده ‎aly gle gil‏ کارنن نام ی گید نتايع أزمونهاى توأنمندى دورمأى به عمل آمده أجرأ موه ‎fs] es‏ شيك ‎fas}‏ صلب ‎ ‎daha ‏ى | كركلنم رنمان مخلق شي ‎ ‎ ‎ ‏املاس اباش چ ای میب ‎pile tiene | aa ‏لو برچ‎ ‎J ۳‏ 0 ‎ve pl‏ كركتان مر رسفلى مختق شفلى |اج ۳ ‎gl pd ap aoe‏ اتام كلركان شيفت ععرو شم 1 یبد ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‏در زمان نجام ارزيبي به منظور اعبار يخشى ‎ea Gh tk‏ جبهت اقدام اسلاحى فر ترسيده از صاحب با کارننمربط ‎als ye,‏ ‎Palas Ja, ‏کیجم نام الاح‎ wh ts Js dopa ly ee ‏ست امتبازر بدهند ما اك تاريخ أن كذشته ست مستندات مربوطه را كنترل تمان و مناسب را ميق جدو. ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 9:
‎ees‏ قزم عار سحن ‎ ‎Personal Development Program (PDP) aj) anes? ast 8 8 ‏.تاريخ تعمیل فرم. ‎ ‎ ‏نام و نام خانودفی ‎ ‏و ‏اعره ويم ی | هم برد ‎ ‏می بشد. در ها وبژهمنومن تراتسندی متا با ‎os an ae ing‏ كرقف. ‎ ‎ ‎ ‎spas‏ انعد تفيل ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 10:
۶ آموزنی وتوندسازیکارکنان ا ای تب ین ری از یر | تا یوقم ‎esa‏ ی سنجمه واه مستناتتشانم‌دهند که پخش‌ها زاحدها یز سجی آموزشی ‎hy IIS a‏ كزارش خطاها نجام داده و نتيج را به واحد أموزش يا كميته بهمود كمفيت ببمارستان تحويل منعايد و براساس نياز سنجي أموزشى اتجام شده برا تعامى كاركنان يخشيها / وحدها رح وظايف. نلمه ستراتزيكه يهبود كيفيت, تعليل شاخصرها وسيسنح 3 1 ‏وراه‎ J ۳ 5 serge | atta, | ‏رس تم‎ Came | Toe | Sa | aie. |. 2 1 «الكترونيك باشد كه قرم الكترونيك ارجع لسته #تذكر: مستندات مربوط به اين سحور و سابر محورها به استششلى مستندات مربوط به يرونده بيعل مى تقد ياصورت كاقذى

صفحه 11:

صفحه 12:
پزشکان و پرستاران بخش های ویژه. اورژانس و اتاق عمل. حداقل سالی یک بارهآموزش های لازم در زمینه انجام احیای قلبی - ریوی پیشرفته و استفاده از دفیبریلاتور ونتیلاتور و سایر تجهیزات تخصصی مربوطه را دریافت می نمایند. تمام کار کنان بخش ها و واحدهای مختلف بیمارستان در زمینه ی نقش خود در تشخیص"* ارزش ها و عقاید گيرند گان خدمت» رعایت حقوق آنان و ار تقای مهارت های رفتاری و۱ ارتباطی به طور مستم رآموزش می بینند. تمام کار کنان بخش ها و واحدهای مختلف بیمارستان در زمینه مدیریت. خطر (حداقل ‎fold‏ ایمنی بیمار. کنترل عفونت. ایمنی و سلامت شغلی, آتش نشانی و مدیریت بحران)؛ سالانه آموزش می بینند. حذف دوره هاي مدون و رسمى بر گزاری دوره ها توسط بیمارستان جز در مواردی که در سنجه يا استاندارد ذکر شده .. است. وا مانور آتش نشانی ۷ آموزش های خاص بخش ها ( مثل مدیریت دارویی)

صفحه 13:
پایش همودینامیک محاسبات دارویی تحلیل آزمایشات خونی معمولی و ۸86 وضعیت مناسب بیماران ‎(position)‏ ‎saint‏ 3 0 زخم ‎Aen‏ ‎ore tit‏ هوشیاری شنایی کامل با تغذیه و دارو درمانی بیماران با سطح هوشیاری پایین ‏دفیبربلاسیین ‏تشخیص و درمان آریتمی های قلبی ‎ ‏آموزشهای ‏اختصاصی ‎ICU ‏بخشهای‎ ‏آموزشهای ‏اختصاصی ‏بخشهاى ‎CCU‏ ‎ ‎

صفحه 14:
آموزشهای اختصاصی ‎NICU glossy‏ بیهوشی و آماده سازی کودکان آموزشهای بیحسی های منطقه ای اختصاصی مدیریت درد کار کنان بیهوشی

صفحه 15:
*کار کنان تغذیه : فرایندهای مدیریت خدمات غذایی در بیمارستانهای کشور و فره تغذیه ای * کار کنان واحد بهداشت محیط : دوره های آموزش مدون معاونت بهداشتی *سئول آتش نشانی بیمارستا! "نگهبانی ساير موارد : آموزش 7۷) للع( توسط مدیریت داروبی آموزش مراقبت از بیماران در حال احتضار آموزش مبانی کیفیت

صفحه 16:
تعریف اثربخشي ۰ ساده ترین و کامل ترین مفهوم اثربخشي : ۰ تحقق اهداف اثربخشي آموزشي يعني تأثیر مستقیم آموزش در افزایش دانش و مهارت ( لازم براي كاركنان در انجام صحیح و درست وکامل وظایف (تأثیر مثبت آموزش در بهره وري و كارايي وكارآمدي کارکنان در دو سطح تعریف مى شود : سطح 1 ححه_تأثیر کوتاه مدت سطح 2 سح تأثیر بلند مدت و

صفحه 17:
Sho IB ‏ثبخشی اقدم‌هایاصلاحی انجامشده در جهت ار تایتانضدی دوره‌ای کار نان ورد بورسی‎ ٩-۵ سنجه شاخس‌های ث یخی قنمهایالاعی دردو SIS ‏شاخضیهایاصلی خنرها ادها ند یزان رضایت یمن و‎ dy ‏رفع تارسابوخلى شناسابي شده‎ ] کد ‎aes‏ ع] ست اعد ساب We a [oe See | ay hate | eeererct | Comet 2 5

صفحه 18:
پرونده پرسنلی( کاغذیالکترونیکت)# -۱) پرونده پرسنلی (کاغذی الکترونیک) هر یک از کار کنان. حداقل شامل موارد ذیل بوده و يك ‎١‏ ۱ نسخه از آن در دسترس مسئول بخش | واحد است: ۷ج پرونده پرسنلی در بخش صورت لزوم؛ از طریق آنها بتوان با وی تماس گرفت) و سمت سازمانی ۲-۱-۲) شرح وظایف شغلی امضاء شده توسط فرد** _— محیط امضاء شده توسط فرد ۲-۱-۶ کپی آخرین مدرک تحصیلی ۲-۱-۵) برنامه توسعه فردی 3 -۱-۲)کپی مدا رک دوره های آموزشی طی شده

صفحه 19:
لت -۱-۷)مستندات مربوط به آزمون های اولیه و دوره ای (حرفه ای و غیر حرفه ای) توانمندی کار کنان به منظور انجام سئولیت های محوله ۲-۱-۸) مستندات مربوط به سنوات خدمت به تفکیک محل خدمت ۲-۱-۹) مستندات مربوط به گروه های خاص شامل موارد ذیل: ۲-۱-۹-۱) تصویر کارت معاینه پزشکی معتبر ( از نظر زمان و مرجع صادر کننده ) برای تمامی کار کنانی که در تهیه؛ توزيع و فروش مواد غذایی در بیمارستان مشار کت دارند. ۲-۱-۹-۲) تصوی رگواهینامه دوره ی ویژه بهداشت عمومی برای کار کنان بهداشت محیطء استریلیزاسیون مر کزی, مد یریت پسماند ها و رختشویخانه بر اساس دستورالعمل ها و قوانین ۲-۱-۹-۳) مستندات مربوط به ارزیایی های پزشکی هر ۲ ماه پرت و کاران مطابق آئین نامه ضوابط کار با اشعه (تاریخ اجرا ۲۱۳/۸۵)

صفحه 20:

صفحه 21:
7 6 1 => efi 0 1 ٠9 ‏اال ال كلد‎

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان